Kuka allekirjoittaa?

jeffjeff

Kateus on jotakin ihmiselle luonteenomaista;
siitä huolimatta se on samalla kertaa
sekä pahe että onnettomuus.

-Schopenhauer-

182

3839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doe-01

Kateus vie kalatkin vedestä,olen kuullut sanottavan.

• jeffjeff

siitä että toisilla on ystäviä huuhaalla
        on mielestäni jo aika paha
        ja kateudesta pahoittavat toisen mielen:(

• Doe-01
        jeffjeff kirjoitti:

siitä että toisilla on ystäviä huuhaalla
        on mielestäni jo aika paha
        ja kateudesta pahoittavat toisen mielen:(

mieltä.Ikävää,kun ne sivunikit hiljensivät huuhaan:(

• quistis

Kateus myrkyttää ihmisten mielet ja sielut...

Quu ei oass olla kade...Siksi onkin ihmeissään...Kateus saa ihmisestä pahan toista kohtaan. Joo,joo...mä poistan tän!!

• jeffjeff

poistit jo koko ketjun mokomien takia:(((

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

poistit jo koko ketjun mokomien takia:(((

Musta tuntui vain kurjalle..Ihmist,jotka eivät edes tunne....mättää nekkuun....
        Heh...tosin yksi tiesikin et Quu on yksinäinen nainen...;o))))

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

Musta tuntui vain kurjalle..Ihmist,jotka eivät edes tunne....mättää nekkuun....
        Heh...tosin yksi tiesikin et Quu on yksinäinen nainen...;o))))

se kateus juuri tunkee esiin:(
        huuhaalla on paljon ystäviä ja
        toki tänne kerrotaan surutkin
        kun lohduttajatkin ovat täällä:)
        se jurppii kun ei voida käyttää
        yhtä nikkiä vaikka kysymyksessä
        yksi ja sama henkilö vaan
        "meitä on monta" tyyliin:(

• >^.^<

onks se jotain uutta kissanruokaa?
      Mnjam?

• kippari

olen huomannut sen monasti elämässä sellaisia ihmisiä on paljon ikävä kyllä:=( Itse en ole kateellinen kenellekään:=)

• AMR-52

...siulle...))) siul nii vauhikkaan näkönen menopeli,jotta...))) siit kyl valovuosii ko mie motskaril ajant. tais olla 2½ jawasaki...))) siis Jawa...)))

• kippari
        AMR-52 kirjoitti:

...siulle...))) siul nii vauhikkaan näkönen menopeli,jotta...))) siit kyl valovuosii ko mie motskaril ajant. tais olla 2½ jawasaki...))) siis Jawa...)))

Antza mennään kesällä ajelemaan sillä kun vaan se kesä tulisi joskus:=))

• jeffjeff

alko keittämään niin tuo juttu:(((
        sanon suoraan että kateellisilla
        ihmisillä on hemmetin paha olo itsellä:(

• kippari
        jeffjeff kirjoitti:

alko keittämään niin tuo juttu:(((
        sanon suoraan että kateellisilla
        ihmisillä on hemmetin paha olo itsellä:(

ton jutun joka poistui äsken tuolta?En voi tajuu miksi ihmisen pitää olla paha toiselle mä en haluu olla ainakaan,mut niitä tuntuu olevan joka haluu:=(((

• AMR-52
        kippari kirjoitti:

Antza mennään kesällä ajelemaan sillä kun vaan se kesä tulisi joskus:=))

...sitä nykyään B-kortil moottorpyörää enää ajaa..??

• AMR-52
        AMR-52 kirjoitti:

...AB-läpyskää tarkotin.

• jeffjeff
        kippari kirjoitti:

ton jutun joka poistui äsken tuolta?En voi tajuu miksi ihmisen pitää olla paha toiselle mä en haluu olla ainakaan,mut niitä tuntuu olevan joka haluu:=(((

sitä tarkoitin ja pisti vihaksi:(

• kippari
        AMR-52 kirjoitti:

kuule saa pitää olla aina se A siinä edessä.Mut eikös sulla ole sellainen vai oletko saannut sen niin myöhään ettei siotä tullut mukana siinä automaatisesti?

• kippari
        jeffjeff kirjoitti:

sitä tarkoitin ja pisti vihaksi:(

meinasin siihen jo sanoo jotain en tajuu tollaista ihmistä ja mikä hänellä on tätä kyseistä ihmistä vastaan et aina hänelle tollaista vinoiluu tulee ja minusta hän ei ainakaan sitä itse aiheuta.

• AMR-52
        kippari kirjoitti:

kuule saa pitää olla aina se A siinä edessä.Mut eikös sulla ole sellainen vai oletko saannut sen niin myöhään ettei siotä tullut mukana siinä automaatisesti?

...vanhaa mallii on,joten siin AB. mut silti en luottais itteeni,ainakaan suuremmis nopeuksis. kaipa tasasel moottortiellä menis,mut sivukylien soraränneis vois tulla tenkkapoo nii sanotusti.

• kippari
        AMR-52 kirjoitti:

...vanhaa mallii on,joten siin AB. mut silti en luottais itteeni,ainakaan suuremmis nopeuksis. kaipa tasasel moottortiellä menis,mut sivukylien soraränneis vois tulla tenkkapoo nii sanotusti.

saa ajaa moottoripyörää aina kun se A on edessä niin silloin saa ajaa tollaisia keksintöjä,kun nykyään eivät saa sit A-kirjainta eteen automaatisesti vaan joutuvat sen erikseen siihen ajamaan joka tavallaan on hyväkin jos ajattelee meitä monia jolle se tuli suoraan mukaan eivätkä ole ikinä ajaneet polkupyörää isomalla laiteella on sellainen vaarallista;=)

• AMR-52
        kippari kirjoitti:

saa ajaa moottoripyörää aina kun se A on edessä niin silloin saa ajaa tollaisia keksintöjä,kun nykyään eivät saa sit A-kirjainta eteen automaatisesti vaan joutuvat sen erikseen siihen ajamaan joka tavallaan on hyväkin jos ajattelee meitä monia jolle se tuli suoraan mukaan eivätkä ole ikinä ajaneet polkupyörää isomalla laiteella on sellainen vaarallista;=)

...tarkotan,et jos ei ikuna moottoroituu kakspyörästä,mopost isompaa ajant,ei iliman harjotusta yleisil teil ainakaa.

• kippari
        AMR-52 kirjoitti:

...tarkotan,et jos ei ikuna moottoroituu kakspyörästä,mopost isompaa ajant,ei iliman harjotusta yleisil teil ainakaa.

todella kamalaa jos ajattelee et sellainen joka ei ole ajannut noilla niin on ihan tappo laiteita ne sellaiselle:=(

• varatartsan

allekirjoita tuota...Kateus varsinkin toista ihmistä kohtaan ei kuulu kyllä luonteeseeni. Olen aina iloinen, kun lähimmäiselläni tai ystävälläni menee hyvin! :o))) Tai kellä vaan. Mikä mukavampaa, kuin nähdä onnellinen ihminen! :o)))) Se ilo tarttuu myös minuun. Täälläkin niin onnellisia ihmisiä, että tulee itsekkin hyvälle tuulelle. :o)))) Jos jollakin suru, ei mullakaan yhtään kiva...

• jeffjeff

luitkos nyt niin kuin sen tarkoitin
        ja koko tämän ketjun mistä se lähti?

• kippari

on mukavaa lukea sinun juttuja ja olen huomannut et olet tollainen kuin tossa sanoit:=)Ja siitä olen joskus puhunnutkin tälle yhdelle ihmiselle:=)Mut meitä on niin moneen junaan et kai näille tulee hyvä mieli kun saavat kiusaa toisia ihmisiä mä en vaan voi tajuu tollaisia ihmisiä olenkaan:=(

• varatartsan
        jeffjeff kirjoitti:

Luin tuo aloituksesi. Vastasin, mitä mieleen tuli tuosta. Käyn lukemassa sen...ehkä en tarkoittanut sitten samaa. Mutta mä ajattelen noin...:o)))

• varatartsan
        kippari kirjoitti:

on mukavaa lukea sinun juttuja ja olen huomannut et olet tollainen kuin tossa sanoit:=)Ja siitä olen joskus puhunnutkin tälle yhdelle ihmiselle:=)Mut meitä on niin moneen junaan et kai näille tulee hyvä mieli kun saavat kiusaa toisia ihmisiä mä en vaan voi tajuu tollaisia ihmisiä olenkaan:=(

Hieno taas tavata! :o))) Niin mä vaan ajattelen. Miksi kadehtia toisen onnea tai hyvää oloa? Mä otan mieluummin siitä hyvät fiilikset itselleni, jos jollain menee hyvin! :o))) Näitä kadehtijoita riittää, vaikka omistaisit vaan jotain, mistä olet onnellinen, aina kadehtijoita riittää. Ei niistä kannata välittää. ;o)))

• kippari
        varatartsan kirjoitti:

Hieno taas tavata! :o))) Niin mä vaan ajattelen. Miksi kadehtia toisen onnea tai hyvää oloa? Mä otan mieluummin siitä hyvät fiilikset itselleni, jos jollain menee hyvin! :o))) Näitä kadehtijoita riittää, vaikka omistaisit vaan jotain, mistä olet onnellinen, aina kadehtijoita riittää. Ei niistä kannata välittää. ;o)))

se täällä nykyään vt on kun muistelee aikoinaan täällä huuhaalla en muista et tälläistä olis sillooin ollut.Ja minulal sama periaate jos toisella hyvä olo niin silloin mullakin:=)Joo mä en kyllä ole kade toiselle jos hänellä on jotain sellaista mitä mulla ei ole,mut niitä täällä tuntuu olevan mut antaa niiden olla vaan ;=)

• varatartsan
        jeffjeff kirjoitti:

Siis nyt meni munkin tyhmään...jotain muuta mietin...:o/

• varatartsan
        kippari kirjoitti:

se täällä nykyään vt on kun muistelee aikoinaan täällä huuhaalla en muista et tälläistä olis sillooin ollut.Ja minulal sama periaate jos toisella hyvä olo niin silloin mullakin:=)Joo mä en kyllä ole kade toiselle jos hänellä on jotain sellaista mitä mulla ei ole,mut niitä täällä tuntuu olevan mut antaa niiden olla vaan ;=)

aina silloi tällöin lukemassa noita vanhoja juttuja...Ennen näköjään ollu hyvät jutut, ei pahemmin häiriköitä. Nyt niitä näyttää riittävän...Siis täällähän on tosi hyviä uusia kirjoittajia nytkin, mutta nuo häiriköt...Kun ei välitä niistä, jospa he häippäsevät. Tai eikun olkoon...;o) Jätetään heidät omaan arvoonsa. :o) Harmittaa vaan, kun pahoittavat toisten mielen...

• miukuli22

Opettaja on sitten päästänyt sinut jälki-istunnosta kotiin ilmeisesti. ;o)))

• varatartsan
        miukuli22 kirjoitti:

Opettaja on sitten päästänyt sinut jälki-istunnosta kotiin ilmeisesti. ;o)))

lopultakin...pitkä oli päivä! :o| Oli siellä ihan mielenkiintoistakin asiaa, mutta liian paljon kerralla koittivat iskee umpiluuhun...*nyt sulattelee*...Oonkohan mä nyt viisaampi? Eipäilen vain...:o)))

• kippari
        varatartsan kirjoitti:

aina silloi tällöin lukemassa noita vanhoja juttuja...Ennen näköjään ollu hyvät jutut, ei pahemmin häiriköitä. Nyt niitä näyttää riittävän...Siis täällähän on tosi hyviä uusia kirjoittajia nytkin, mutta nuo häiriköt...Kun ei välitä niistä, jospa he häippäsevät. Tai eikun olkoon...;o) Jätetään heidät omaan arvoonsa. :o) Harmittaa vaan, kun pahoittavat toisten mielen...

se täällä nykyään tuntuu olevan et saadaan vaan jonku mieli pahottettua:=(Mut onneksi täällä viellä muutamia mukavia ihmisiä joiden kanssa voi jutella:=))

• LonesomeMan

Täällä sitä huojutaan.. ja ihan selvänä miehenä =D

• varatartsan
        LonesomeMan kirjoitti:

moikka Lone! :o) toistaiseksi ihan vielä selvänä. :o)))

• miukuli22
        varatartsan kirjoitti:

lopultakin...pitkä oli päivä! :o| Oli siellä ihan mielenkiintoistakin asiaa, mutta liian paljon kerralla koittivat iskee umpiluuhun...*nyt sulattelee*...Oonkohan mä nyt viisaampi? Eipäilen vain...:o)))

Tottakai olet viisaampi ;o))
        Montako kertaa sait karttakepistä????

• varatartsan
        kippari kirjoitti:

se täällä nykyään tuntuu olevan et saadaan vaan jonku mieli pahottettua:=(Mut onneksi täällä viellä muutamia mukavia ihmisiä joiden kanssa voi jutella:=))

niitä onneksi riitää! :o))) Jotenkin miettiny, että herkät ihmiset alttiita huuhaalle, kuten minä. :o))) Joskus juttu lentää ja joskus pysähtyy lukemaan toisten juttuja...Pian mä heitän itsekkin jonkin aloituksen...tuntuu siltä...heh...ei vielä tänään, mutta jotenkin jo silleen kutkuttelee...:o))) Nii, onko se sitten huuhaata? Ei voi tietää... ;o)

• LonesomeMan
        varatartsan kirjoitti:

moikka Lone! :o) toistaiseksi ihan vielä selvänä. :o)))

Katellaan niitä jutskia tässä ;)

• jeffjeff
        varatartsan kirjoitti:

niitä onneksi riitää! :o))) Jotenkin miettiny, että herkät ihmiset alttiita huuhaalle, kuten minä. :o))) Joskus juttu lentää ja joskus pysähtyy lukemaan toisten juttuja...Pian mä heitän itsekkin jonkin aloituksen...tuntuu siltä...heh...ei vielä tänään, mutta jotenkin jo silleen kutkuttelee...:o))) Nii, onko se sitten huuhaata? Ei voi tietää... ;o)

muuten ajatellut aivan samaa tuosta herkkyydestä:)))

• kippari
        varatartsan kirjoitti:

olet oikeessa sellaisia ihmisiä tällä tuntuu olevan:=)Mut olis kiva kun tää palsta pysyisi sellaisena et täällä voisi puhuu mistä vaan ettei sit tulisi sitä vinloilua heti jos sattuu sanomaan jotain väärää niiden kiusaajien mielestä.

• varatartsan
        miukuli22 kirjoitti:

Tottakai olet viisaampi ;o))
        Montako kertaa sait karttakepistä????

vähän on tassut turvoksissa...:o| Eiku ihan olin lempparioppilas. :o) Ope käski tulla samalle luennolle uudestaan. :o| Sanoi, että jospa se kertaus sitten jää mieleen...:o\

• varatartsan
        LonesomeMan kirjoitti:

Katellaan niitä jutskia tässä ;)

me teemme? :o)))

• jeffjeff
        LonesomeMan kirjoitti:

et onneksi jäänny sinne lahkolaisten seuroihin;)))

• varatartsan
        kippari kirjoitti:

olet oikeessa sellaisia ihmisiä tällä tuntuu olevan:=)Mut olis kiva kun tää palsta pysyisi sellaisena et täällä voisi puhuu mistä vaan ettei sit tulisi sitä vinloilua heti jos sattuu sanomaan jotain väärää niiden kiusaajien mielestä.

he vaan käyvät ajankuluksi heittämässä skeidaa toisten juttuun. En oikein usko, tai en halua uskoa noitten juttujen heittäjäksi ketään ihan tuttua kirjoittajaa. He varmaan tekevät sitä muuallakin. Tekisivät itse niitä aloituksia, jos nämä jutut eivät kelpaa...

• varatartsan
        jeffjeff kirjoitti:

muuten ajatellut aivan samaa tuosta herkkyydestä:)))

huuhaa on herkkä laji. :o))) Ainaskin mut se veti mukaan...eikä mieli pois tee...;o)))

• kippari
        varatartsan kirjoitti:

he vaan käyvät ajankuluksi heittämässä skeidaa toisten juttuun. En oikein usko, tai en halua uskoa noitten juttujen heittäjäksi ketään ihan tuttua kirjoittajaa. He varmaan tekevät sitä muuallakin. Tekisivät itse niitä aloituksia, jos nämä jutut eivät kelpaa...

ajatellut monasti onko joku täältä joku olis katkera tai muuten jotenkin joku syy siihen että se kiusaaminen kohdistuu aika usein samaan henkilöön:=(Mut toivotaan et tollainen loppuisi ja ihmiset saisi jutella täällä ihan kaikesta oli se sit huuhaata tai ei.

• kippari
        LonesomeMan kirjoitti:

selvänä:=)niinkuin kipparikin jo pitkään ollutkin:=)

• miukuli22
        varatartsan kirjoitti:

vähän on tassut turvoksissa...:o| Eiku ihan olin lempparioppilas. :o) Ope käski tulla samalle luennolle uudestaan. :o| Sanoi, että jospa se kertaus sitten jää mieleen...:o\

tuota minä vähän pelkäsinkin, kun se sinun pääsi niin kipeä eilen oli. :o(
        "Tätä se mun uneni tiesi, uusintaa vaaditaan heti ;o)))"
        Hmm... oliko Nallukka mukana? Vai jätitkö sen yksin kotiin? Sitten se on kyllä vihainen sinulle...

• LonesomeMan
        kippari kirjoitti:

selvänä:=)niinkuin kipparikin jo pitkään ollutkin:=)

hieno homma, mulla luisti, mutta mun ei voikkun koittaa alottaa tyhjältä pöydältä ;)

• kippari
        LonesomeMan kirjoitti:

hieno homma, mulla luisti, mutta mun ei voikkun koittaa alottaa tyhjältä pöydältä ;)

vaikee juttu kyllä kippari sitä kauan kokeili ennenkuin se sit lopulta loppui ja siitä iloinen itselle et siitä pääsi eroon:=)

• jeffjeff
        varatartsan kirjoitti:

huuhaa on herkkä laji. :o))) Ainaskin mut se veti mukaan...eikä mieli pois tee...;o)))

tosi herkkä laji:o))) usein sen jopa lukee
        rivien välistä ja mun mielestäni saisi myös
        pysyä samanlaisena:o)))
        monelle ehkä ainut henkireikä:(

• varatartsan
        kippari kirjoitti:

ajatellut monasti onko joku täältä joku olis katkera tai muuten jotenkin joku syy siihen että se kiusaaminen kohdistuu aika usein samaan henkilöön:=(Mut toivotaan et tollainen loppuisi ja ihmiset saisi jutella täällä ihan kaikesta oli se sit huuhaata tai ei.

just! Ne jutut on ilmaa...jätetään ne omaan arvoonsa. Onneksi vielä voimme valita, kenen kanssa jupisemme. :o)))Samaan ja samoihin henkilöihin valitettavan usein on kohdistunut. :o( Tosiaan ikävä juttu...Mä kyllä voisin ottaa ne vihat niskaani, että joku toinen säästyis niiltä. Otan sen sillai, että joku muu säästyy siltä ja kuitenkin mä saan ne hyvät fiilikset, kun toinen ei kärsi! :o)))

• LonesomeMan
        kippari kirjoitti:

vaikee juttu kyllä kippari sitä kauan kokeili ennenkuin se sit lopulta loppui ja siitä iloinen itselle et siitä pääsi eroon:=)

välillä ihan itteensä on saanu pettyä... ja toivon ettei lipsahtelisi kellää, sellaset olot oli :o|

• kippari
        varatartsan kirjoitti:

just! Ne jutut on ilmaa...jätetään ne omaan arvoonsa. Onneksi vielä voimme valita, kenen kanssa jupisemme. :o)))Samaan ja samoihin henkilöihin valitettavan usein on kohdistunut. :o( Tosiaan ikävä juttu...Mä kyllä voisin ottaa ne vihat niskaani, että joku toinen säästyis niiltä. Otan sen sillai, että joku muu säästyy siltä ja kuitenkin mä saan ne hyvät fiilikset, kun toinen ei kärsi! :o)))

sopisi sama juttu et huutelis mulle sit vaikka eikä aina samaa ihmistä kiusattaisi:=(No annetaan tollaisten olla onneksi meitä hyviä ihmisiä viellä täällä on olemassa:=))

• LonesomeMan
        varatartsan kirjoitti:

me teemme? :o)))

jaksaa enemmän ja joskus vähemmän... mulla alko tää tietsikkajuttu liikaa rassaamaan kun tuntikaudet ei ollu mitään muuta. :o/

• varatartsan
        miukuli22 kirjoitti:

tuota minä vähän pelkäsinkin, kun se sinun pääsi niin kipeä eilen oli. :o(
        "Tätä se mun uneni tiesi, uusintaa vaaditaan heti ;o)))"
        Hmm... oliko Nallukka mukana? Vai jätitkö sen yksin kotiin? Sitten se on kyllä vihainen sinulle...

on opintojen äityliini, vai miten se meni...:o) Huonolla ulosannilla joudun joskus ilmaisemaan juttuni useampaankin kertaan...;o)))

Nallukka jaloissa veteli autuaallisia unia, välillä tuhahteli ja urisi tyytyväisenä, kun open ääni niin unettava. :o)))

• kippari
        LonesomeMan kirjoitti:

välillä ihan itteensä on saanu pettyä... ja toivon ettei lipsahtelisi kellää, sellaset olot oli :o|

mennyt siihen samaan vipuun monasti aikoinaan ja sit sitä kiroitli kun olo oli ihan kamala huhuh,mut onneksi jotain viellä tuolla päässä et siitä myrkystä pääsi eroon:=)

• LonesomeMan
        jeffjeff kirjoitti:

et onneksi jäänny sinne lahkolaisten seuroihin;)))

aina piipahtaa ;) Yhdestä kaverista sanottiin että se on nähny paljon maailmaa, muttei oo käyny kotikyläänsä pidemmällä =D

• miukuli22
        varatartsan kirjoitti:

on opintojen äityliini, vai miten se meni...:o) Huonolla ulosannilla joudun joskus ilmaisemaan juttuni useampaankin kertaan...;o)))

Nallukka jaloissa veteli autuaallisia unia, välillä tuhahteli ja urisi tyytyväisenä, kun open ääni niin unettava. :o)))

Ettet kotiin sitä jättänyt :o)))
        Miten niin huonolla ulosannilla???
        Hyvin minä ainakin olen sinua ymmärtänyt ;o))))
        Nyt menen huiskuun ja sen jälkeen menen katsomaan olisiko Nukku-Matilla minulle tarjota jotain mielenkiintoista unta taas ensi yöksi ;o)))
        Hyvää yötä Tartsani, ja hyvää työpäivää huomiseksi :o))

• jeffjeff
        LonesomeMan kirjoitti:

aina piipahtaa ;) Yhdestä kaverista sanottiin että se on nähny paljon maailmaa, muttei oo käyny kotikyläänsä pidemmällä =D

kyllähän kylässä saa käydä kunhan ei asumaan jää;)))

• LonesomeMan
        kippari kirjoitti:

mennyt siihen samaan vipuun monasti aikoinaan ja sit sitä kiroitli kun olo oli ihan kamala huhuh,mut onneksi jotain viellä tuolla päässä et siitä myrkystä pääsi eroon:=)

auta jäädä suremaan... sitä vaan ajattelee äkkiä antaa periks mutta on selvä juttu mitä tässä tavottelee tas :D

• varatartsan
        kippari kirjoitti:

sopisi sama juttu et huutelis mulle sit vaikka eikä aina samaa ihmistä kiusattaisi:=(No annetaan tollaisten olla onneksi meitä hyviä ihmisiä viellä täällä on olemassa:=))

ajattelet asiat samaan malliin, kuin minäkin. :o)))
        Mulle saa heitellä, jos vaan joku muu siitä säästyy! Vaikka herkkä olenkin, sen kyllä kestän. Ystäviä kuitenkin enemmän! :o))))))))))))

• kippari
        LonesomeMan kirjoitti:

auta jäädä suremaan... sitä vaan ajattelee äkkiä antaa periks mutta on selvä juttu mitä tässä tavottelee tas :D

alkaa taas menemään ja ei muuta kuin seuraava yritystä vaan kyllä se onnistuu viellä:=))

• kippari
        varatartsan kirjoitti:

ajattelet asiat samaan malliin, kuin minäkin. :o)))
        Mulle saa heitellä, jos vaan joku muu siitä säästyy! Vaikka herkkä olenkin, sen kyllä kestän. Ystäviä kuitenkin enemmän! :o))))))))))))

että sinulla aika paljon samallainen ajatus mailma kuin kipparilla ja mielestäni tää on hyvä ettei olla ainakaan pahoja muille ihmisille:=)

• varatartsan
        miukuli22 kirjoitti:

Ettet kotiin sitä jättänyt :o)))
        Miten niin huonolla ulosannilla???
        Hyvin minä ainakin olen sinua ymmärtänyt ;o))))
        Nyt menen huiskuun ja sen jälkeen menen katsomaan olisiko Nukku-Matilla minulle tarjota jotain mielenkiintoista unta taas ensi yöksi ;o)))
        Hyvää yötä Tartsani, ja hyvää työpäivää huomiseksi :o))

hyvää yötä miukuli. :o) On sillä Nukkusen Masalla varmaan ihan mielenkiintoisia juttuja sullekkin. Auta häntä hieman omalla mielikuvituksellasi. ;o)))

• miukuli22
        varatartsan kirjoitti:

hyvää yötä miukuli. :o) On sillä Nukkusen Masalla varmaan ihan mielenkiintoisia juttuja sullekkin. Auta häntä hieman omalla mielikuvituksellasi. ;o)))

Oliko pakko? ;o))))))))

• LonesomeMan
        kippari kirjoitti:

alkaa taas menemään ja ei muuta kuin seuraava yritystä vaan kyllä se onnistuu viellä:=))

Kohta sentään on rahtarilla se vuosipäivä.. marraskuusta saakkahan se on raittiina.. Sitten kovat huuhaailut sen kunniaks =D

• kippari
        LonesomeMan kirjoitti:

Kohta sentään on rahtarilla se vuosipäivä.. marraskuusta saakkahan se on raittiina.. Sitten kovat huuhaailut sen kunniaks =D

hyvä vaan ja toivon todella sinullekin sitä et pääsee siitä myrkystä eroon tää elämä on todella kivaa ilman sitäkin:=)Joo sit pitää pistää juhlat huuhaalle rahtarin kunniaksi:=)))

• jeffjeff
        LonesomeMan kirjoitti:

selvää päätä ei mikään voita!

• LonesomeMan
        kippari kirjoitti:

hyvä vaan ja toivon todella sinullekin sitä et pääsee siitä myrkystä eroon tää elämä on todella kivaa ilman sitäkin:=)Joo sit pitää pistää juhlat huuhaalle rahtarin kunniaksi:=)))

pitää laskee ankkuri hetkeks ja hiljentyä =)

Halu on motivaation avain, mutta päättäväisyys ja sitoutuminen päämäärän heltymättömään tavoitteluun - sitoutuminen erinomaisuuteen - mahdollistaa sen, että saavutat tavoittelemasi menestyksen.
        - Mario Andretti

• LonesomeMan
        jeffjeff kirjoitti:

selvää päätä ei mikään voita!

oo kompa kans??? =D
        Mutta juhlitaan marraskuussa ainaskin raittiusseuran puheenjohtajan vuosipäivää :)

• kippari
        LonesomeMan kirjoitti:

pitää laskee ankkuri hetkeks ja hiljentyä =)

Halu on motivaation avain, mutta päättäväisyys ja sitoutuminen päämäärän heltymättömään tavoitteluun - sitoutuminen erinomaisuuteen - mahdollistaa sen, että saavutat tavoittelemasi menestyksen.
        - Mario Andretti

todella kovaa puuhaa et siihen pääsee,mut mehän onnistumme missä vaan kun pistämme kaikki voimamme siihen hommaan:=)))

• jeffjeff
        LonesomeMan kirjoitti:

oo kompa kans??? =D
        Mutta juhlitaan marraskuussa ainaskin raittiusseuran puheenjohtajan vuosipäivää :)

kompa on ne oppirahat tullu myös maksettua!

• varatartsan
        kippari kirjoitti:

että sinulla aika paljon samallainen ajatus mailma kuin kipparilla ja mielestäni tää on hyvä ettei olla ainakaan pahoja muille ihmisille:=)

vaan toisille pelkkää hyvää halutaan.:o))) Löysinpäs erään biisin sanat tuolta jostain...heh, enpäs taida laittaa...kauan oli etsinnässä, nyt löyty...ehkä huomenna heitän...;o)))

• LonesomeMan
        kippari kirjoitti:

todella kovaa puuhaa et siihen pääsee,mut mehän onnistumme missä vaan kun pistämme kaikki voimamme siihen hommaan:=)))

että aika on liian hidas, tai liian nopee, kaikelee mitä haluan tehdä... kai se sitä on kun nykyhetki on niin lyhyt, on vaan meenneisyys ja tulevaisuus.. alkaa miettii vaan taaksepäin ja on niin malttamaton... pitäs vaan yhdessä hetkessä pysyä ja liikkua siinä sen mukana... Nyt meni multa taas ihan yli iteltäki =D

• varatartsan
        miukuli22 kirjoitti:

Oliko pakko? ;o))))))))

mitä mä nyt väärin sanoin??? ;o)))

• LonesomeMan
        jeffjeff kirjoitti:

kompa on ne oppirahat tullu myös maksettua!

mäkin toivon nii että viimenen erä ois maksussa jo!! :)

• kippari
        varatartsan kirjoitti:

vaan toisille pelkkää hyvää halutaan.:o))) Löysinpäs erään biisin sanat tuolta jostain...heh, enpäs taida laittaa...kauan oli etsinnässä, nyt löyty...ehkä huomenna heitän...;o)))

parempi olla toiselle ihmiselle hyvä kuin paha:=)Aijaa sellaisia löysit:=)No mäkin olen koittanut löytää netistä sitä musaa mut toi ohjelma ei tunnu toimivan nyt kunnolla et pitää kohta laittaa joku toinen koneelle;=)

• jeffjeff
        LonesomeMan kirjoitti:

mäkin toivon nii että viimenen erä ois maksussa jo!! :)

olen hengessä mukana! :)))

• varatartsan
        LonesomeMan kirjoitti:

jaksaa enemmän ja joskus vähemmän... mulla alko tää tietsikkajuttu liikaa rassaamaan kun tuntikaudet ei ollu mitään muuta. :o/

meillä kaikilla riittää. Uudet seikailut kyllä odottavat! :o)

• kippari
        LonesomeMan kirjoitti:

että aika on liian hidas, tai liian nopee, kaikelee mitä haluan tehdä... kai se sitä on kun nykyhetki on niin lyhyt, on vaan meenneisyys ja tulevaisuus.. alkaa miettii vaan taaksepäin ja on niin malttamaton... pitäs vaan yhdessä hetkessä pysyä ja liikkua siinä sen mukana... Nyt meni multa taas ihan yli iteltäki =D

vaan ottaa uusi suunta elämässä ja ajatella kuinka paljon tässä elämässä voi olla edessä kaikee hyvääkin kun unohtaa noi hommat:=)Mut päivä kerralla silloin se siitä alkaa menee ja sit huomaakin jossain kohtaa et tää onnistuu:=)

• LonesomeMan
        varatartsan kirjoitti:

meillä kaikilla riittää. Uudet seikailut kyllä odottavat! :o)

sykkimään vielä. Ei tässä tarvii kun vaan menis ihan pihalle ja imasis happee keuhkoihinsa ja se olis siinä.. ;)

• varatartsan
        kippari kirjoitti:

parempi olla toiselle ihmiselle hyvä kuin paha:=)Aijaa sellaisia löysit:=)No mäkin olen koittanut löytää netistä sitä musaa mut toi ohjelma ei tunnu toimivan nyt kunnolla et pitää kohta laittaa joku toinen koneelle;=)

mä vaan metsästän. :o) Nämä löytyneet sanat oli todella hakusessa, äsken löysin. Niin olis into iskee kehiin, mutta taidan odottaa vielä...heh...Siis oikeesti pitkään ettiny niitä sanoja...käys lootalla kippari ja mielipide? :o)))

• varatartsan
        LonesomeMan kirjoitti:

sykkimään vielä. Ei tässä tarvii kun vaan menis ihan pihalle ja imasis happee keuhkoihinsa ja se olis siinä.. ;)

pian aikas kivat biisin sanat tyrkyllä kaatikselle! Heh..aikas hyvät! ;o)

• LonesomeMan
        varatartsan kirjoitti:

pian aikas kivat biisin sanat tyrkyllä kaatikselle! Heh..aikas hyvät! ;o)

sinnehän ne täytyy laittaa hyvään talteen ;) Mitähän oot taas keksiny;)

• kippari
        varatartsan kirjoitti:

mä vaan metsästän. :o) Nämä löytyneet sanat oli todella hakusessa, äsken löysin. Niin olis into iskee kehiin, mutta taidan odottaa vielä...heh...Siis oikeesti pitkään ettiny niitä sanoja...käys lootalla kippari ja mielipide? :o)))

siellä ja ihan ok.biisin sanat:=)))Laitoin takasin sulle postia:=)

• LonesomeMan
        kippari kirjoitti:

vaan ottaa uusi suunta elämässä ja ajatella kuinka paljon tässä elämässä voi olla edessä kaikee hyvääkin kun unohtaa noi hommat:=)Mut päivä kerralla silloin se siitä alkaa menee ja sit huomaakin jossain kohtaa et tää onnistuu:=)

jonka ymmärtää niin on loppujenlopuks aika pieni.. sitä alkaa hävettään kun jälkeenpäin miettii ettei oo huomannu.. ja sellasiahan ne murheet monesti on ;)

• LonesomeMan
        jeffjeff kirjoitti:

olen hengessä mukana! :)))

eiköhän se auta kun on usiampi kiskomassa köyttä samaan suuntaan =D

• varatartsan
        kippari kirjoitti:

ajattelinkin. :o) Tai saattaa jäädä jonnekkin tulevaisuuteenkin.:o))) Ai muistat biisin? Heh, tajuttomat sanat...se runosuoni jollakin ehtymätön...:o)))

• kippari
        LonesomeMan kirjoitti:

jonka ymmärtää niin on loppujenlopuks aika pieni.. sitä alkaa hävettään kun jälkeenpäin miettii ettei oo huomannu.. ja sellasiahan ne murheet monesti on ;)

mulla toi aine teki niitä murheita niin moneen asiaan ei pelkästään itselle ja nyt huomaa et se on pienestä kiinni koko juttu:=)Ja ei tätä usko kun vasta nyt että voi olla elämä ihanaa ilman viinaakin tää on kivaa:=)))

• jeffjeff
        LonesomeMan kirjoitti:

eiköhän se auta kun on usiampi kiskomassa köyttä samaan suuntaan =D

yksin on aika heikoilla mutta yhdessä voimaa enempi:)

• kippari
        varatartsan kirjoitti:

ajattelinkin. :o) Tai saattaa jäädä jonnekkin tulevaisuuteenkin.:o))) Ai muistat biisin? Heh, tajuttomat sanat...se runosuoni jollakin ehtymätön...:o)))

ne sanat oli todella hyvät:=)))Ja samalla tyypillä muitankin hyviä biisejä:=))

• LonesomeMan
        kippari kirjoitti:

mulla toi aine teki niitä murheita niin moneen asiaan ei pelkästään itselle ja nyt huomaa et se on pienestä kiinni koko juttu:=)Ja ei tätä usko kun vasta nyt että voi olla elämä ihanaa ilman viinaakin tää on kivaa:=)))

tällä viikolla tulostaa yhdelle 80 vuotiaalle mummulle runokirjani, pyysi vuosi sitten.. en oo antanu niitä ku puolisentusinaa lähimmille. Harmittaa kun sekin sai tietää ton jutun, mutta kyllä kaikki korjaantuu :)

• kippari
        LonesomeMan kirjoitti:

viellä kaikki iloksi muuttuu vaikka välillä tuntuu kurjalta tollaisten jälkeen.Ei muuta kuin tsemppiä vaan kyllä se siitä alkaa menee taas:=)))

• varatartsan
        kippari kirjoitti:

Huomenna mä heitän sen iltapäivällä kehiin. Heh, ei taida kaikki muistaa sitä! Aikas harvinainen juttu kuitenkin. Julkaistu ekana singlellä 1975...

• kippari
        varatartsan kirjoitti:

Huomenna mä heitän sen iltapäivällä kehiin. Heh, ei taida kaikki muistaa sitä! Aikas harvinainen juttu kuitenkin. Julkaistu ekana singlellä 1975...

se huomenna tonne niin katsotaan mitä tapahtuu:=)Aijaa se on niin vanha juttu et vuosi 75 ;=)

• varatartsan
        LonesomeMan kirjoitti:

sinnehän ne täytyy laittaa hyvään talteen ;) Mitähän oot taas keksiny;)

pieni "helmi" menneisyydestä! Ei nyt välttämättä herkistelyjuttu, mutta hmmm...hyvä se on, heh...huomenna iltapäivällä heitän sen kehiin... Oli aikas savotta etsiä ne sanat...:o)))

• LonesomeMan
        varatartsan kirjoitti:

pieni "helmi" menneisyydestä! Ei nyt välttämättä herkistelyjuttu, mutta hmmm...hyvä se on, heh...huomenna iltapäivällä heitän sen kehiin... Oli aikas savotta etsiä ne sanat...:o)))

joskus kova työ. Joskus oon kuunnellu vaan biisin ja sitten siitä joutunu kirjottamaan :D

• LonesomeMan
        kippari kirjoitti:

viellä kaikki iloksi muuttuu vaikka välillä tuntuu kurjalta tollaisten jälkeen.Ei muuta kuin tsemppiä vaan kyllä se siitä alkaa menee taas:=)))

luvattoman kauan sellanen heikko olo ja morkkis.. mutta kyllä se siitä mennee pikkuhiljaa perille taas :)

• varatartsan
        kippari kirjoitti:

se huomenna tonne niin katsotaan mitä tapahtuu:=)Aijaa se on niin vanha juttu et vuosi 75 ;=)

netin kätköistä sen tarkistelin...Huomaa muuten, miten se kirjoitetaan, sen biisin nimi. Siinä pikku jippo! Siksi ei ole aiemmin tarttunu kiinni. Heh...tulipas ahaa-elämys, kun huomasin sen yhden kirjaimen puuttuvan...Huomasitkos kippari sen? Ei ollut mulla kirjoitusvirhe! ;o)))

• kippari
        LonesomeMan kirjoitti:

luvattoman kauan sellanen heikko olo ja morkkis.. mutta kyllä se siitä mennee pikkuhiljaa perille taas :)

samat oireet olivat pahempia kun se kankkunen vaikka ei tehnytkään mitään pahaa kellekään:=(Mut kyllä se siitä menee ja voimia vaan nyt ja tsemppiä sulle:=)))

• varatartsan
        LonesomeMan kirjoitti:

joskus kova työ. Joskus oon kuunnellu vaan biisin ja sitten siitä joutunu kirjottamaan :D

juttu, mutta kun ei ole sitä biisiä mullakaan. Yhden jutun huomasin siinä biisissä ja sitten sukelsin taas uudelleen etsimään...löytyi...:o)))

Olen myös kirjoitellu sanoja samalla, kun kuunnellu, aikas savotta, kun täytyy kuunnella että noinkos se meni...Aina työ palkitaan, kun muutkin pitää niistä! :o)))) Sehän se tarkoitus...

• kippari
        varatartsan kirjoitti:

netin kätköistä sen tarkistelin...Huomaa muuten, miten se kirjoitetaan, sen biisin nimi. Siinä pikku jippo! Siksi ei ole aiemmin tarttunu kiinni. Heh...tulipas ahaa-elämys, kun huomasin sen yhden kirjaimen puuttuvan...Huomasitkos kippari sen? Ei ollut mulla kirjoitusvirhe! ;o)))

käykin niin et pikku virhe niin eipä löydykään sitä mitä sieltä hakee saman huomannut itsekkin noilla ohjelmilla;=)Tossa en huomannut mikä feelu siinä oli;=)

• LonesomeMan
        kippari kirjoitti:

samat oireet olivat pahempia kun se kankkunen vaikka ei tehnytkään mitään pahaa kellekään:=(Mut kyllä se siitä menee ja voimia vaan nyt ja tsemppiä sulle:=)))

Minä tossa kanssa aloin arvuutteleen että minkähän se VT on löytäny... mutta sittenhän tuo nähdään ja jotain kieron kautta voi kuullakin :)

• LonesomeMan
        varatartsan kirjoitti:

juttu, mutta kun ei ole sitä biisiä mullakaan. Yhden jutun huomasin siinä biisissä ja sitten sukelsin taas uudelleen etsimään...löytyi...:o)))

Olen myös kirjoitellu sanoja samalla, kun kuunnellu, aikas savotta, kun täytyy kuunnella että noinkos se meni...Aina työ palkitaan, kun muutkin pitää niistä! :o)))) Sehän se tarkoitus...

mulla oli 59-62 vuosilta vanhpja sinkkuja, mutta menny ajat sitte hykkaan, äiti anto joskus. Opettelin sanat ja lauleskelin niitä, siinä moni ihmetteli :)

• kippari
        LonesomeMan kirjoitti:

Minä tossa kanssa aloin arvuutteleen että minkähän se VT on löytäny... mutta sittenhän tuo nähdään ja jotain kieron kautta voi kuullakin :)

siellä uusia alotuksia huomiseksi on vaan tulossa se nähdään huomenna sit mitä se sinne laittaa:=))

• varatartsan
        kippari kirjoitti:

biisin nimessä se juttu! Se eka sana. Siinä joku luulis olevan vielä sen t-kirjaimen, mutta se oikeesti puuttuu. Siis joku luulis, että neljäs kirjain olis T.;o)

• kippari
        varatartsan kirjoitti:

biisin nimessä se juttu! Se eka sana. Siinä joku luulis olevan vielä sen t-kirjaimen, mutta se oikeesti puuttuu. Siis joku luulis, että neljäs kirjain olis T.;o)

siinä se juju olikin:=)No tollai siinä voi käydä ettei sit löydy aina niitä:=)

• LonesomeMan
        kippari kirjoitti:

siellä uusia alotuksia huomiseksi on vaan tulossa se nähdään huomenna sit mitä se sinne laittaa:=))

hän antoi ;) Tässä sitä istuessa alkaa taas miettiin kaikenlaista. Kyllä mä sauhut teen nyt ;D

• kippari
        LonesomeMan kirjoitti:

hän antoi ;) Tässä sitä istuessa alkaa taas miettiin kaikenlaista. Kyllä mä sauhut teen nyt ;D

mitä huomenna sit tulee tänne:=))

• quistis
        kippari kirjoitti:

Paperimiehillä on neljän viikon seisokki,
        nosturimiehillä on puomi koko ajan pystyssä,
        mutta lakkoilevilla linja-autokuskeilla seisoo pussitkin...

• varatartsan
        kippari kirjoitti:

pienestä se joskus on kiinni. :o))) Noh, löytyihän kuitenkin. Mutta kyllä mä olen etsinytkin sitä! Se yksi T...! Tänään huomasin sen... :o)))

• kippari
        quistis kirjoitti:

sinulle myös ja aina vakuutavat ovat tollaiset duuni jutut:=)))

• Waude...
        quistis kirjoitti:

mä oon aina tienny, et suomalaiset miehet on kyvykkäitä ;))))

• varatartsan
        quistis kirjoitti:

Hyvää yötä Sinullekkin! Nuku hyvin. Tietysti hyvänyönhalit...:o)))

• LonesomeMan

Vihaisen tähtäämät kepit ja kivet ovat vaaraksi luille. Sanat voivat pistää kuten mikä tahansa, mutta vaikeneminen murtaa sydämen.
      - Phyllis McGinley

Kaikenlaista :)

• miukuli22

On sinua jo kaivattukin :o)))
        Tervetuloa kotiin :o)))))

• LonesomeMan
        miukuli22 kirjoitti:

On sinua jo kaivattukin :o)))
        Tervetuloa kotiin :o)))))

Kiitos, kiitos!! Kattelin että lyriikkaa jaa muuta löytyny :D
        Mä todella ollu pikkasen väsyny... mutta piristymäänpäin :)

• miukuli22
        LonesomeMan kirjoitti:

Kiitos, kiitos!! Kattelin että lyriikkaa jaa muuta löytyny :D
        Mä todella ollu pikkasen väsyny... mutta piristymäänpäin :)

sitä tullut aikaa vietettyä.
        Kiva jos suunta parempaan :o))
        Kyllä miukulilla vähän eilen kutisi korvantausta yhdessä vaiheessa siihen malliin, ettet tainnut kaukana olla ;o)))
        Arvaa onko ääni käheenä, laulaa lurittanut kaikki ne biisit ainakin sata kertaa, ja tänään hakenut historiasta lisää, ja taas laulanut....
        köh...köh.... ;o))

• LonesomeMan
        miukuli22 kirjoitti:

sitä tullut aikaa vietettyä.
        Kiva jos suunta parempaan :o))
        Kyllä miukulilla vähän eilen kutisi korvantausta yhdessä vaiheessa siihen malliin, ettet tainnut kaukana olla ;o)))
        Arvaa onko ääni käheenä, laulaa lurittanut kaikki ne biisit ainakin sata kertaa, ja tänään hakenut historiasta lisää, ja taas laulanut....
        köh...köh.... ;o))

Pistin jonneskin kauneus palstalle kisun... mut se olikin kai.. leikattu kolli.. ettei huuhaalaisia =D

• miukuli22
        LonesomeMan kirjoitti:

Pistin jonneskin kauneus palstalle kisun... mut se olikin kai.. leikattu kolli.. ettei huuhaalaisia =D

ehdin jo melkein pelästyin, että olet leikkinyt paparazzia jossain tuolla pihapusikossa, pitääpä käydä kuikuileen ;o)
        ....juuuukatonääs....Kolliii ;o)))
        Pitääkin tarkistaa onko varmasti leikattu kans :o))

• LonesomeMan
        miukuli22 kirjoitti:

ehdin jo melkein pelästyin, että olet leikkinyt paparazzia jossain tuolla pihapusikossa, pitääpä käydä kuikuileen ;o)
        ....juuuukatonääs....Kolliii ;o)))
        Pitääkin tarkistaa onko varmasti leikattu kans :o))

vaikka on niin ainaskin olis mieskauneuttakin =D

• miukuli22
        LonesomeMan kirjoitti:

vaikka on niin ainaskin olis mieskauneuttakin =D

niissä alkuperäisissäkään kolleissa mitään vikaa ole ollut, eikä miehen kuulu olla kaunis, miehen kuuluu olla miehen näköinen :o)))

• LonesomeMan
        miukuli22 kirjoitti:

niissä alkuperäisissäkään kolleissa mitään vikaa ole ollut, eikä miehen kuulu olla kaunis, miehen kuuluu olla miehen näköinen :o)))

Löysin kans tollasen Ultra Bran sanat.. mutta se nyt ei taida tänne kellekkää ees sopii :D

• miukuli22
        LonesomeMan kirjoitti:

Löysin kans tollasen Ultra Bran sanat.. mutta se nyt ei taida tänne kellekkää ees sopii :D

äkkiäkös minä vaihdan persoonaani vähemmän ihanaksi :o)) (kukas kissan hännän......)
        Jos oikein muistan, niin eilen ainakin minulla oli jakomielitauti :o))
        Hyvin löytyy tänäänkin noin 5 eri persoonaa ;o))

• LonesomeMan
        miukuli22 kirjoitti:

äkkiäkös minä vaihdan persoonaani vähemmän ihanaksi :o)) (kukas kissan hännän......)
        Jos oikein muistan, niin eilen ainakin minulla oli jakomielitauti :o))
        Hyvin löytyy tänäänkin noin 5 eri persoonaa ;o))

iltamaidolla *slurps* Ajattelin jo että lähtiskö kans... mutta enpähän tohtinut =D
        Hyvä ettei jää persoona päälle!! Nimi on sama mutta aikasmoisina persoonina täällä on tullut kirjoteltua :D

• miukuli22
        LonesomeMan kirjoitti:

iltamaidolla *slurps* Ajattelin jo että lähtiskö kans... mutta enpähän tohtinut =D
        Hyvä ettei jää persoona päälle!! Nimi on sama mutta aikasmoisina persoonina täällä on tullut kirjoteltua :D

elämän vain mielenkiintoisemmaksi ;o)))
        Jups, iltamaidot on lipaistu, ja nyt suihkun kautta sänkyyn.
        Hyvää yötä Lone, äläkä häviä taas :o)))

• LonesomeMan
        miukuli22 kirjoitti:

elämän vain mielenkiintoisemmaksi ;o)))
        Jups, iltamaidot on lipaistu, ja nyt suihkun kautta sänkyyn.
        Hyvää yötä Lone, äläkä häviä taas :o)))

.. häviä... vai koskas taas palailet?? Koitetaan täällä törmäillä. Ja hyvää yötä =D

• Uppis

EI SAA SURETTAA

Kun Saara täytti kahdeksan
      silloin kävi niin
      että juhliin tuli vain yksi
      vaikka kaksikymmentäviisi kutsuttiin
      oi se sattui sydämeen
      ei mitä mä teen
      oi se sattui sydämeen
      ei mitä mä teen

Ja se ainoa vieras oli naapurin Tuija
      josta sanottiin et se kaikkia huijaa
      siinä se seisoi lähtis jo tuo
      mutta se tulikin luo ja sanoi

Ei saa surettaa
      leikittäiskö prinsessaa
      ja ikuisiksi ystäviksi tultais
      niin kuin Anna ja Diana
      ei saa surettaa
      mennään puistoon keinumaan
      maailma muuttuu kauniimmaksi niin
      kun se on meidän

Tuija oli vain seitsemän
      mut tiesi jo sen
      että vaivaa täytyy nähdä
      jos tahtoo olla onnellinen
      jos itse ei hanki itselleen ystävää
      sitä yksin jää
      jos itse ei hanki itselleen ystävää
      sitä yksin jää

Siksi hän Saaran vieraille soitti
      sanoi: voi kurjana päivä tää koitti
      Saara on sairas ja juu se on tarttuvaa
      älkää tulkokaan

Ei saa surettaa...

Ei saa surettaa...

• quistis

hyvä muisti...Quu vain pelkää tarkka-ampujia....

• jeffjeff

pelkää täällä on meitä monta täyden kypän ampujia
        jos tarvis tulee;o)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

pelkää täällä on meitä monta täyden kypän ampujia
        jos tarvis tulee;o)))

ihan surkee ampuu....Aina ohi kaikki....

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

ihan surkee ampuu....Aina ohi kaikki....

mua alko naurattaa;o)))
        mietin vaan että tekeekö Quu aina ohareita;o)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

mua alko naurattaa;o)))
        mietin vaan että tekeekö Quu aina ohareita;o)))

Mä ainoastaan vain ammun ohareita...Ai niin tikkaakin heitän samaan tyyliin...Muutoin et tee niitä....Ihmisille......Höh..ihan oikeesti en tee...

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

Mä ainoastaan vain ammun ohareita...Ai niin tikkaakin heitän samaan tyyliin...Muutoin et tee niitä....Ihmisille......Höh..ihan oikeesti en tee...

tuli ihan hyvästä sydämestä:o)))))
        enkä ajatellut ihmisiä;o)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

tuli ihan hyvästä sydämestä:o)))))
        enkä ajatellut ihmisiä;o)))

Mut ihan vähän vain (onneksi) nyt kiusasin....Huomasin mä sydämellisen naurusi....Jos vaik vähän lisää saisin...:o))))))

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

Mut ihan vähän vain (onneksi) nyt kiusasin....Huomasin mä sydämellisen naurusi....Jos vaik vähän lisää saisin...:o))))))

Quukeiju vai olisko hienompi QuuQeiju;o)))
        taas nauraa sydämellisesti:o)))))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

Quukeiju vai olisko hienompi QuuQeiju;o)))
        taas nauraa sydämellisesti:o)))))

Kunhan ei QuuQeijo..;o)) Naurattaa.....;o)

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

Kunhan ei QuuQeijo..;o)) Naurattaa.....;o)

paha erhe;( mutta tuo QuuQeiju tuntuis sointuvan
        niin hyvin;o)))
        kokeilee vielä QuuGeiju ei ei huono:(

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

paha erhe;( mutta tuo QuuQeiju tuntuis sointuvan
        niin hyvin;o)))
        kokeilee vielä QuuGeiju ei ei huono:(

kaupat tuli:o)))))))) Paljon mä olen sinulle velkaa;o)

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

kaupat tuli:o)))))))) Paljon mä olen sinulle velkaa;o)

saat maksaa luonnossa;o)))

tulen ens kesänä hakemaan sinulta talven perunat heh;o)))))
        ai niin mutta onkos sulla nyt perunamaata:(

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

saat maksaa luonnossa;o)))

tulen ens kesänä hakemaan sinulta talven perunat heh;o)))))
        ai niin mutta onkos sulla nyt perunamaata:(

Mut voihan...ei ole perunamaata.....Mut kuules mennään metsään...Vai..meniks nyt metsään:o/

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

Mut voihan...ei ole perunamaata.....Mut kuules mennään metsään...Vai..meniks nyt metsään:o/

siellähän sitä luontoa luonnossa löytyy;o)))
        niih ja mennään sitten vaikka yhdessä omppovarkaisiin;o)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

siellähän sitä luontoa luonnossa löytyy;o)))
        niih ja mennään sitten vaikka yhdessä omppovarkaisiin;o)))

saan laulaa kotiviiniä....sinulle:o))) Vain laulaa...

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

saan laulaa kotiviiniä....sinulle:o))) Vain laulaa...

saat ja nimenomaan vain laulaa:o)))
        minä toivottelin tuolla jo hyvää yötä kaikille
        nyt QuuQeijulle tulikin tuplat;o)))))

• quuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
        jeffjeff kirjoitti:

saat ja nimenomaan vain laulaa:o)))
        minä toivottelin tuolla jo hyvää yötä kaikille
        nyt QuuQeijulle tulikin tuplat;o)))))

Nyt vasta huomasin....Quu onkin sokee;o/

• jeffjeff
        quuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

Nyt vasta huomasin....Quu onkin sokee;o/

vaan Quulla on valikoiva näkö;o)))))

• LonesomeMan

Istutamme siemenet, joista kasvaa satoa elämäämme, joten parasta on poistaa vihan, kateuden ja epäilyksen siemenet, jotta rauha ja runsaus olisivat kaikkien osa.
      - Dorothy Day

• jeffjeff

oman osan ystävyyden ja rauhan siemeniä.

• jeffjeff

tämä huuhailija poistuu nyt untenmaille ja
      toivoo huuhaalle rauhaa ja rakkautta:)))
      teille kaikille oikein hyvää yötä ja palataan:)))

• LonesomeMan

katellaan taas ja ihmetellään... ;)

• varatartsan

yötä jeffjeff!

• LonesomeMan kirjoitti:

katellaan taas ja ihmetellään... ;)

meetkö jo nukkuu ootas vähän

• LonesomeMan
        ilottu kirjoitti:

meetkö jo nukkuu ootas vähän

...nyt?? Ken hän on?? :)

• LonesomeMan kirjoitti:

...nyt?? Ken hän on?? :)

minut tunnet mutta et yhdistä nyt vain

• LonesomeMan
        ilottu kirjoitti:

minut tunnet mutta et yhdistä nyt vain

aavistus tietty :oD

• kippari

kaikee hyvä ja tietysti hyvää yötä myös:=)

• LonesomeMan

Toivoopi Lone

• "Kateus vie kalatkin järvestä" - lienee tuttu monille. Allekirjoitan kummatkin, niin tuon aloituksen kuin tämän "omanikin".

Oli pakko siivota tätä ketjua - puskasta taas oli huudeltu ties mitä, joten siitä johtuen tämä ketju ei ole vielä täynnä.

Terveisin, MM.

• miukuli22eek

Kun siivoit :o)
        Sillä ei ole merkitystä, onko ketju täynnä vai ei, vaan sillä, että sitä on mukava lukea. :o)
        Useimmat tekevät aina vääryyttä
        tilaisuuden tullen.

-Aristoteles-

• tuffe

Säälin saa lahjaksi, kateus pitää ansaita.

• quuuuuuuuuuuu

hajataittoinen...ei valikoiva;o)) Hei vain...Mä nään sut:o)

• jeffjeff

nyt mäkin nään sut;o)))

• guuuuuuuuuuuuuu
        jeffjeff kirjoitti:

nyt mäkin nään sut;o)))

näin päivälläkin....Jokos alan laulaa...Kuuletkos sä mua....myös;o)

• jeffjeff
        guuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

näin päivälläkin....Jokos alan laulaa...Kuuletkos sä mua....myös;o)

sehän oli luonnollisesti luonnossa;o)))
        joko sä unohdit yön aikana;o)

• quuuuuuuuu....
        jeffjeff kirjoitti:

sehän oli luonnollisesti luonnossa;o)))
        joko sä unohdit yön aikana;o)

koskaan...luonnollisestikkan;o)

Testasin vain sun muistiasi:o)))

• Sydän.Ystävä
        quuuuuuuuu.... kirjoitti:

peliä täällä pidetään ;)))
        Mitä et unohda....en muuten minäkään ;)

• jeffjeff

QuuQeiju huijaa mua;o)))
        vai testeriä;o)
        muistatkos mitä siellä luonnossa piti muuta tehdä;o)

• jeffjeff
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

ei mitään peliä vaan totisinta totta;o)))

• guuuuuuuuuuuuu
        jeffjeff kirjoitti:

QuuQeiju huijaa mua;o)))
        vai testeriä;o)
        muistatkos mitä siellä luonnossa piti muuta tehdä;o)

Maksaa piti....Eli sä keräät mulle puolukoita...Ja Quu katselee ihaillen viereltä;o))
        Niinhän se meni:o))))))))

• Sydän.Ystävä
        jeffjeff kirjoitti:

ei mitään peliä vaan totisinta totta;o)))

aattelin kaateellisena ;)))

• quuuuuuuuuuuu
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

ei pelaa...Tai pelaa....Se ei pelaa joka pelkää...Quu ei pelkää...mut muistaa...:o))
        Aina mä muistan kaikki teidät:o))))

• jeffjeff
        guuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

Maksaa piti....Eli sä keräät mulle puolukoita...Ja Quu katselee ihaillen viereltä;o))
        Niinhän se meni:o))))))))

mähän olen sitten maksumies pöh;o)))
        meidän piti mennä omppovarkaisiinn;o)))

• Sydän.Ystävä
        quuuuuuuuuuuu kirjoitti:

ei pelaa...Tai pelaa....Se ei pelaa joka pelkää...Quu ei pelkää...mut muistaa...:o))
        Aina mä muistan kaikki teidät:o))))

siskoseni....kaikki ei uskalla pelata :((
        Vaan äläs liikaa meitä muistele,vaan aina sopivasti aikaajoin ;))

• quuuuuuuuu....
        jeffjeff kirjoitti:

mähän olen sitten maksumies pöh;o)))
        meidän piti mennä omppovarkaisiinn;o)))

kiusaa....Nooh....Quu niin hömppä...;o)

Nyt kuitenkin tään hömpän kipiteltävä pois:o))

Tuuthan leikkimään taas:o)) Quu niin pyytää:o)

• jeffjeff

nyt pakko poistua taas leipätyön ääreen
        näkyillään ja kuullaan taas:o)))

• quuuuuuuuuuuuuu
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

siskoseni....kaikki ei uskalla pelata :((
        Vaan äläs liikaa meitä muistele,vaan aina sopivasti aikaajoin ;))

sopivasti ja lämmöllä:o)))

• jeffjeff

kiusaa....Nooh....Quu niin hömppä...;o)

Nyt kuitenkin tään hömpän kipiteltävä pois:o))

Tuuthan leikkimään taas:o)) Quu niin pyytää:o)

tulen leikkimään;o)))

• perskuti

Saadaan markkinatalous pyörimään kuin tahdolla olla parempi(kateellisuus?)kuin toinen.

• mutta..

onko sanalle, kateus, olemassa positiivisempaa synonyymiä, ei nyt tule mieleen..jää miettimään...

• perskuti
        mutta.. kirjoitti:

onko sanalle, kateus, olemassa positiivisempaa synonyymiä, ei nyt tule mieleen..jää miettimään...

Niin kuin minä, en keksi mitään parempaa kuin kilpailu....

• Herra_X

... täppään?

Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      34
      5137
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      278
      4985
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      55
      4456
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      69
      2425
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      46
      1858
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      28
      1804
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      20
      1767
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      79
      1713
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      15
      1571
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1476
    Aihe