Ootteko lukeneet Ilta Sanomat ...!!

nihuri

Nyt on joku uskaltanut sanoa Suomalais naisista totuuden...! Tykkäättekö te että olette riipputissejä ja leveäpyllyisiä ja lyhyen länttiä?

62

4471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sille maan vetovoimalle mahtaa...se on ku mangneetti ku vetää aina vaan alemmas ja alemmas...

• vio-letti

Joo, minun tissit on ainakin puol'matkassa kohti välimerenmaita. Saan ne kohta vaikka solmuun niskan taakse. Isäntä niitä kyllä kovasti väittää kauniiksi ja ihan kotitarpeisiin käyttökelpoisiksi, niin saan häntä siinä asiassa uskoa...

• vio-letti kirjoitti:

Joo, minun tissit on ainakin puol'matkassa kohti välimerenmaita. Saan ne kohta vaikka solmuun niskan taakse. Isäntä niitä kyllä kovasti väittää kauniiksi ja ihan kotitarpeisiin käyttökelpoisiksi, niin saan häntä siinä asiassa uskoa...

Vio-letti,näyttäis hassulta,jos ne kuitenki "isosta koosta"huolimatta pysyis vaan sojottamassa pystyssä? Ei olis kyllä jonossakaan edessäsi oleva liika lähentelevä...ja tanssimassa ku ois hitaita,niin sais jonkun epämiellyttävän tyypin pidettyä kauempana...:))

• vio-letti
        mii-su kirjoitti:

Vio-letti,näyttäis hassulta,jos ne kuitenki "isosta koosta"huolimatta pysyis vaan sojottamassa pystyssä? Ei olis kyllä jonossakaan edessäsi oleva liika lähentelevä...ja tanssimassa ku ois hitaita,niin sais jonkun epämiellyttävän tyypin pidettyä kauempana...:))

Näin kerran telkkarissa yhden englantilaisen naisen joka oli pumpannut suunnilleen samankokoiset rinnat kuin minullakin täyteen silikoonia. Eihän se naisparka saanut edes hengitettyä, nukkui yönsäkin istualtaan. Ei näyttänyt kivalta, ei.

Kyllä paras on kun on ihan tyytyväinen vaan näihin luonnonantimiin. Jos tisut ovat edeltä etelään matkalla, lähdetään perässä. Ja pidetään kunnon lomaa, tisuinemme kaikkinemme.. ;)))

• vio-letti kirjoitti:

Näin kerran telkkarissa yhden englantilaisen naisen joka oli pumpannut suunnilleen samankokoiset rinnat kuin minullakin täyteen silikoonia. Eihän se naisparka saanut edes hengitettyä, nukkui yönsäkin istualtaan. Ei näyttänyt kivalta, ei.

Kyllä paras on kun on ihan tyytyväinen vaan näihin luonnonantimiin. Jos tisut ovat edeltä etelään matkalla, lähdetään perässä. Ja pidetään kunnon lomaa, tisuinemme kaikkinemme.. ;)))

Ostaa vaan tarpeeks pitkän paidan,niin kyllä sitten on matkaa vaikka kuinka paljon tulla alaspäin...:) ja eihän se etelänloma ois pahitteeks,joten oikeessa ovat nuo tisut..;)

• -nainen-
        vio-letti kirjoitti:

Ajatelkaa nyt, miten vaikeeta tuollaisen "rintavarustuksen" kanssa on kääntyillä ahtaissa tiloissa. Vessaankin on mentävä peruuttamalla :)

• -nainen- kirjoitti:

Ajatelkaa nyt, miten vaikeeta tuollaisen "rintavarustuksen" kanssa on kääntyillä ahtaissa tiloissa. Vessaankin on mentävä peruuttamalla :)

joudutaan vaatimaan isompia vessoja....niillä isoilla tisulla saadaan kyllä ainakin jonot pois vessan eestä...;)

• nihuri

Luita.

• nihuri
        vio-letti kirjoitti:

Ja niin pitäisi kaikkien uskoa että ovat tarpeeksi hyvännäköisiä..!

• Pirre*

tuo selevis...

Mikä on lyhyenläntä sentteinä..(ei rahayksikkönä)..?

• tarvitse

lehdistä lukea. Silmät riittävät.

• ken

on uskaltanut moista mennä väittämään?
      Mekö muka sellaisia, ei suinkaan silikoni
      aikakaudella.
      Mehän olemme vain alkaneet samaistumaan
      Jenniferiin.
      Sitä paitsi me naiset tykätään miehistä, siis
      pitkistä litteäpeppuisista miehistä.

• Kakku

Osoittaa henkilössä aika suurta tyhmyyttä arvostella ihmisiä asioista, joille he eivät mitään mahda. Sinunkin avauksessasi kaksi kolmesta ominaisuudesta ovat juuri niitä. Voitko sinä vaikuttaa esimerkiksi jalkojesi pituuteen?

Onko tämä henkilö, joka tämän "uskalsi" sanoa, ansioitunut jossain muussakin kuin miesten miellyttämisessä? En muista että hänellä olisi muita "ansioita" kuin alasti kekkuloiminen ja kuuluisan aviomiehen ansiosta lehtien palstoilla pyöriminen. Eipä siis ihme, jos on "uskaltanut" sanoa tuollaista.

• Yks tyyppi

Hävettää suomalaiset nelikymppiset lihapullat jotka ovat ahtautuneet tyttäriensä napapaitoihin
        ja käyttäytyvät kuin hysteeriset teinitytöt!

• Suomalaiset naiset
        Yks tyyppi kirjoitti:

Hävettää suomalaiset nelikymppiset lihapullat jotka ovat ahtautuneet tyttäriensä napapaitoihin
        ja käyttäytyvät kuin hysteeriset teinitytöt!

luulevat olevansa nuorekkaita kun ahtautuvat liian pieniin vaatteisin ja valkaisevat ledansa,lisäksi käyttävät aivan liian räikeitä meikkejä,minihame ei mysöskään sovi enää 40-vuotiaalle 80-kiloiselle!

• Tanevaan

Ja vähän se on niin ja näin sen miellytämisen kanssakin.Minä en ainakaan anna paljon arvoa lääkärin tekemille tisseille ynnä muille paikkamisille ,jos katsoo esim kuvaa joka oli sanomisen liitteenä niin kyllä on pahasti rupsahtannu lääkäreistä huolimatta.Luulis,että jotain itsekritiikkiä olisi tuonkin ikäisellä ihmisellä.

• nihuri

Silloin et ole oikeilla jäljillä.. Sanoja oli Mies.

• Pirre*

Nii in... miehet, kukas se arvosteleekaan ja mollaa meitä naisia....TAAS..:/

Aina miehet sorsivaaaaaaaaaaaaaaat ja urput urput urpuuuuuut!!!!!

• nihuri

Saadaan olla varmoja ettei mitkään sivut riitä jos uskallat miehiä arvostella, samoilla halventavilla sanoilla.

• Pirre*
        nihuri kirjoitti:

Saadaan olla varmoja ettei mitkään sivut riitä jos uskallat miehiä arvostella, samoilla halventavilla sanoilla.

*mokomat..hyh* luulevat olevansa vaikka mitä....erään joikun sanoja lainatakseni..:)

• nyt meni

tosi väärin!! jos joku anu saagin sanoo niin ,ei oo sillä varaa niin sanoa kun ite juoksee vain rahan perässä ja lapseta viis,!
      puhui riipputisseistä-----------ei ole onneksi
      puhuit lyhyen lätäisistä-------------onneksi 172
      puit leveäperäisitä-------------ei ole
      ja en häpeä olla 46 vee ja vielä hyvän näkköinen,ja juokse vielä mettässäkin ja vesikävely on nyt in juttu,että revippä siitä;)))

• Ääni

MINÄ:
        Riipputissit: kyllä
        Lyhyenläntä: en
        Leveäperäinen: kyllä
        Ikää: 49 ja rapiat
        Suomalainen: kyllä
        Hävettääkö: ei yhtään
        Miksei: koska minä olen minä ja ylpeä itestäni.

ANU:
        On pinnallinen nuori nainen. Rahasta meni yhteen kuuluisan miehen kanssa. Useita kauneusleikkauksia ja korjauksia. Itsensäpaljastelija.
        Hävettääkö Anun puolesta: KYLLÄ.
        Suosittelen leipäluukun kiinni pitämistä.

• suna45
        Ääni kirjoitti:

MINÄ:
        Riipputissit: kyllä
        Lyhyenläntä: en
        Leveäperäinen: kyllä
        Ikää: 49 ja rapiat
        Suomalainen: kyllä
        Hävettääkö: ei yhtään
        Miksei: koska minä olen minä ja ylpeä itestäni.

ANU:
        On pinnallinen nuori nainen. Rahasta meni yhteen kuuluisan miehen kanssa. Useita kauneusleikkauksia ja korjauksia. Itsensäpaljastelija.
        Hävettääkö Anun puolesta: KYLLÄ.
        Suosittelen leipäluukun kiinni pitämistä.

totta näin on;)))

• Jermu

Vai että lyhyen länttä..mikä on länttä?
      Joka tapauksessa, kehoitan sinua sanomaan tuon baarissa jollekkin naiselle ja katsellaan sitten lyhyen läntän miehen poistumista ko. ravitsemusliikkeestä. Huaahahahhahahahahahahaaaaaaa !

• Mijo Kotami

juuri tuollaisista itsenä oloisista suomalaistyypeistä. Ei se Makunenkaan sentään kaikkien makua määrää, onneksi.

• Riippuu mistä roikkuu

miehilläkin roiku koko ajan siellä jalkojen välissä... Ei kai sen kummempaa ne naisten kaksi riippuvaa lihakimpaletta vähän ylempänä ole:=0

• Tanevaan

Eihän se nyt koko ajan sentään riipu:))

• Tanevaan kirjoitti:

Eihän se nyt koko ajan sentään riipu:))

onhan se pesun ajaksi nostettu välillä ylöskin..:)))))

• siinä on vaan se ero,että naiset tuskastuu mitä alempana rinnat riippuu,kun taas miehet haaveilevat,että "se" riippuisi mahdollisimman alhaalla...(ei tietysti koko aikaa) ;)

• PirreXX

enkä viitsi enää lukea tänään... eikä muuten pidä paikkaansa tommoinen totuus. Ei riipu, pee saisi olla isompikin ja pituutta on riitävästi, kamala kun täytyy katsoa miehiä alaspäin :)))

• ollikolli-63

Aloittajan ilkeily ei oo mistään kotoisin ja minä kuittaan kakun kommentin..
        Suomitytön itsetunnon ei tarvii laskea lehtien jutuista..on ihan kuin heinäkuunjuttu kun toimittajilla ei oo hyviä uutisaiheita..:((

• kelvannut

kun tätä suomalaista rotua on edelleenkin!

eipä ole natinoita kuulunut...

Ja ko. ominaisuudet ovat aikojen alusta muokkautuneet tähän ilmastoon sopivaksi ja me tanakat/punakat ollaan terveitä ja työteliäitä
      JA SISUKKAITA!

Miesten on hyvä paistatella meidän varjossa

No,,,sittenpähän näkevät kun lähtevät naapurimaan tytönheitukoitten perään,.. niin siinä lopulta KUITENKIN käy, että ROUTA PORSAAN KOTIIN TUO!!!!

; )

• m-54

Myös toisin päin,suomalais nainen toi latinon tullessan etelästä ja muutama vuosi meni ihan ok
        sitten alkoi tulla esille todellinen latinon kiivaus ja mustasukkaisuus esille.
        Ketään ei sellaista nyrkkeilysäkkinä oloa kaun kestä oli sitten kuinka kuinka rakastanut tahansa aikaisemmin.Tässä tapauksessa routa porsaan kotiin vei.

• Kuinkas moni
        m-54 kirjoitti:

Myös toisin päin,suomalais nainen toi latinon tullessan etelästä ja muutama vuosi meni ihan ok
        Ketään ei sellaista nyrkkeilysäkkinä oloa kaun kestä oli sitten kuinka kuinka rakastanut tahansa aikaisemmin.Tässä tapauksessa routa porsaan kotiin vei.

suomalainen mies hakkaa muijaansa,toista tuhatta ilmoitettua tapausta vuonna 2004 saati sitten ne joista emme tideä!

• huumorilla
        m-54 kirjoitti:

; ) nauratti minua tuo kirjoituksesi!!!

lyöminen ei naurata, mutta sehän onki jo toinen jutun aihe?

• olla riipputissinen

leveäpyllynen ja lyhyenläntä:-DD
      En mä ainakaan pätkä oo, pituutta on yli 170cm. painoo 63 ja persekin näkyy olevan paikallaa, ainaskin vielä, tissit on kokoo D ja ei tarvi heittää olkapäille painovoima ei oo päässy viä vaikuttaa.
      Mä oon luonnonkaunis aito suomalainen nainen :-DD

• Yks tyyppi

Suomalaiset naiset ovat tyylittömiä ja törkeästi käyttäytyviä!

• Otin pois,kun oli mauton?

ps.samoin kun kauneus on katsojan silmässä,niin myös viestin sisällön vaikutus eri henkilöihin.

• sinäki alat poistelemaan? hyi teitä kaikkia...ei pitäs antaa tollasia näppäimiä teille..;)

• mii-su kirjoitti:

sinäki alat poistelemaan? hyi teitä kaikkia...ei pitäs antaa tollasia näppäimiä teille..;)

ennenkuin laukes!Siis sen suurempi haloo,tietty.

• emw34 kirjoitti:

ennenkuin laukes!Siis sen suurempi haloo,tietty.

olihan se aika viisas teko sitten...meinaan vaan ettei nyt sitten paisu ylisuureks...

• mii-su kirjoitti:

olihan se aika viisas teko sitten...meinaan vaan ettei nyt sitten paisu ylisuureks...

Se koko on melko tärkeä seikka.

Vakavasti,en todellakaan halua kenenkään 'arvoja' loukata, kun asia oli tuore,otin sen pois koska olihan se vitsinäkin vähintäänkin huonolla maulla kirjoitettu.

Joten asiallinen kommentti häneltä oli.

• Anu Saagimko sanonut suomalaisista naisista totuuden. Kyllä kait se sitten on totta. Luulisi hänen tietävän ;).
      Virossa useammankin kerran käyneenä on sanottava että onhan siellä upeita naisia. En pärjäisi heille vaikka en ulkonäöstäni valitakaan. Lyhyenläntä olen. Ja tissit *kurkistaa puseron alle* no, mukavastihan nuo vielä pompottaa. Jos ne alkaa kovastikin valahtamaan vatsan seutuville täytynee kysyä Anulta onko mitään tehtävissä.

Suomalaisista miehistä on sanottava että olette komeita, huomaavaisia, kohteliaita, ja olette kykeneviä ilmaisemaan tunteitanne. Parhaita miehiä olette.

• Yks tyyppi

Pitäisi muistaa ettei verrattaisi nykyistä Vironmaata entiseen "Neuvostoviroon"

• Yks tyyppi kirjoitti:

Pitäisi muistaa ettei verrattaisi nykyistä Vironmaata entiseen "Neuvostoviroon"

Kyllä, pitkäsäärisiä ovat ja tosi kauniit ja muodokkaat sääret onkin. Nuo naiset on nuorehkoja. Kun oikein mietin niin en ole paljon katukuvassa nähnyt 40-50:siä naisia.

• Mariet kirjoitti:

Kyllä, pitkäsäärisiä ovat ja tosi kauniit ja muodokkaat sääret onkin. Nuo naiset on nuorehkoja. Kun oikein mietin niin en ole paljon katukuvassa nähnyt 40-50:siä naisia.

ei ole vielä tuonut heille ylipaino-ongelmia eikä tämän ajan nuoret ole tottuneet kyytipalveluihin vaan ovat kasvaneet omatoimisesti liikkuen ja ilman kioskiruokia ja juomia.

Vuosikymmen,pari, eteenpäin,niin ylipainoisia nuoria alkaa sielläkin ilmestymään muiden hyvinvointivaltioiden kaavan mukaan??

• emw34 kirjoitti:

ei ole vielä tuonut heille ylipaino-ongelmia eikä tämän ajan nuoret ole tottuneet kyytipalveluihin vaan ovat kasvaneet omatoimisesti liikkuen ja ilman kioskiruokia ja juomia.

Vuosikymmen,pari, eteenpäin,niin ylipainoisia nuoria alkaa sielläkin ilmestymään muiden hyvinvointivaltioiden kaavan mukaan??

Mäkkärit ja pizzeriat on sinnekin levinneet. Elintaso nousee ja on varaa käyttää ravintolapalveluita. Nuorison paino-ongelmat tulee olemaan joidenkin vuosien kuluttua sielläkin ajankohtaisia.

• Setä

Itse olen esimerkiksi ainoastaan 174cm "pitkä" joten se lyhyenläntä on niikuin "kainaloonsopivampi"

• Lyhyenläntä nainen ylettyykin sopivasti kainaloon. Ja helpompi halia ja suukotella ;).

• nihuri
        Mariet kirjoitti:

Lyhyenläntä nainen ylettyykin sopivasti kainaloon. Ja helpompi halia ja suukotella ;).

kun olin lapsi olin aina luokkani pisin. Kun tulin teinitytöksi jouduin vain olemaan pitkien poikien kanssa. Jollei niitä ollut olin minäkin yksin. Mutta kun lähdin ekoihin tansseihin niin enkös vain tullut löydetyksi. Pitkä ja komea mies tuli pyytämään tanssiin vei mokoma siihen elämän tanssiin myös, tässä sitä nyt ollaan pyöritty 40 vuotta samaa tanssia.. Ei ole pituus ollut taakka minulle 14 vanhasta.. Joten nyt teidän on helppo laskea minkä ikäinen olen tänään:..*

• itsellinen

omillaan toimeentuleva suomalainen nainen, kun ulkomuodossaan kiinni oleva pinnallinen vähävarainen virolainen nainen.
      Ei käy kateeksi! Minä olen ihan rauhassa minä, enkä eestiläinen.
      Muuten, ulkomuotonikin on aivan jees!

• Anu niin

vähävarainen on?

• nihuri

välittää kaiken karvaisista idiooteista mitä he suustaan laukovat.. Eihän siitä pitkä aika ole kun joku uskalsi haukkua Suomalaisten ruokakulttuuria.

• nihuri

käyttää tekastuja nimiä. Jos nyt menisin sanomaan kuka tämän kirjoituksen laittoi alulle niin pyörtyisitte jokainen ja kuulisin vain kolinan kun koneet rapsittaisiin kiinni.

En ikuna olisi uskonut että näin pitkän sepustuksen saan aikaan pelkällä ilmoituksella Ilta Sanomien etusivun jutulla kun joku rääväturpa haukkui meitä Suomalsia naisia. Hävetköön koko äijä. Eipä ollut hänkään mitenkään halutun näköinen. Toivottavasti joku nainen sanoo sille rääväturvalle suodat sävelet hänen suuresta turvasta.. Joka kuuluu Hevoselle.. Valitettavasti tämä oli ihmisennäköinen mies jolla turpaa piisasi korviin. Nyt sitten arvailemaan kuka minä olen? Jos olisin vastaillut teidän huomautuksiin niin olisi jo koko juttu loppu.

• itsellinen

...kuka olet. Voisit itsekin tarkistaa tekstisi sekä sisällöllisesti että kieliopillisesti.
        Kannatan näiden vuoksi lämpimästi, että pysyt nimimerkkisi suojassa.

• jalle.h

Täällä olemme kaikki nikkejä!

• nihuri
        jalle.h kirjoitti:

Täällä olemme kaikki nikkejä!

Olen nauranut ihan kippurassa kun olen aloittanut järjestyksessä lukemaan tuolta alusta. Että siellä on hyviä juttuja oikein huumorin kukka kukkii täydessä loistossaan..

• Kukahan mahdat olla? Etkö vähän raottaisi salaisuuttasi :)?

• nihuri
        Mariet kirjoitti:

Kukahan mahdat olla? Etkö vähän raottaisi salaisuuttasi :)?

anteeksi töppäykseni..?

• Hemuli

Kun luin tätä aihetta tuli tuohon ylös mainos Professori Nordströmin plastiikkakirurgisesta sairaalasta:)

• suomineito

suomalaisen naisen itsenäisyys on kovasti kadehdittua virolaisnaisten joukossa.

Kumman valitset mieluummin

a) itsenäisyyden
      b) selviytymisen miesten ehdoilla

• nihuri

Ihan varmasti kaikille. Miehillekkin.

Ketjusta on poistettu 108 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1204
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      870
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      805
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      643
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      564
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      547
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe