Tulin mielenkiinnosta vilkaisemaan mitä täällä kirjoitetaan. Olen melko yllättynyt ettei kukaan hehkuta Betfairia, joten täytyy tehdä se itse.
Jos et ole Betfairin asiakas, mutta lyöt vetoa netissä voi tähän rationaalissesti ajatellen olla vain kaksi syytä. Joko olet täysi pelle, tai sitten et vain ole tutustunut sivuihin vielä.
Älä ole pelle, klikkaa http://www.betfair.com/
Pikkaisen tietoa aiheesta.
Betfairilla lyöt vetoa toisia pelaajia vastaan, samalla lailla kuin pörssissä joko tarjoamalla kerrointa, tai pelaamalla jonkun toisen tarjoamaa kerrointa. Betfair vetää jokaisesta voitosta komissiota 2-5%, ja siis vain voitosta. Jos panostat 100 euroa kertoimella 2.00 jotain tulosta, ja tulos toteutuu, maksat 2-5 euroa komissiota sen mukaan mikä on komissiosi, joka määräytyy sen mukaan paljollako pelaat.
Veroja et joudu maksamaan koska toimii EU:n alueella, ja on luotettava firma. Ei mitään järkeä olla pelaamatta sinne jos pelaaminen ylipäätään kiinnostaa.
Betfair
7
2716
Vastaukset
- r.a.h.a.h.a.i
Lisähuomautus.
Betfairilla voit pelata vain singlejä.- Vanha tuttu
Kyllä mäkin oon sitä mieltä että jos on nyt vaan Veikkauksella pelitili ja haluaa avata jollekkin ulkomaan firmalle pelitilin,on Betfair kyllä paras vaihtoehto.
Ja mitä tulee siihen että ei voi pelata kuin sinkkuja, niiin ei haittaa, sinkkujen pelaaminen pitkässä sarjassa on kyllä tuottavinta, vaikka ei niin suuria voittoja kerralla saisikaan, on kassan kierto sen verran nopeampaa verrattuna tuplien tai vielä isompien yhdistelmien pelaamiseen. - 132
-Ja sitä singleä voi ensin pelata kertoimella 2.12, tarjota sitten kertoimella 2.00, pelata taasen kertoimella 2.1 jne, otat riskin pois ja minimoit komission.
-Voit pelata jokseenkin kaikkia mielenkiintoisia otteluita ja urheilutapahtumia (F1, MotoGP, Tennis, yleisurheilu, hiihto...) tai vaikka USAn presidentinvaaleja livenä.
-Vastapuolella ei yleensä ole ammattilaisia jotka tietävät mitä tekevät vaan harrastelijoita ja ongelmapelaajia joilta saa nyhdettyä helppoa rahaa, pitkässä juoksussa. Betfairin tapauksessa peliehdot vain ovat niin hyvät ettei pitkä juoksu ole ollenkaan niin pitkä kuin vaikka Veikkauksella. - jussi
132 kirjoitti:
-Ja sitä singleä voi ensin pelata kertoimella 2.12, tarjota sitten kertoimella 2.00, pelata taasen kertoimella 2.1 jne, otat riskin pois ja minimoit komission.
-Voit pelata jokseenkin kaikkia mielenkiintoisia otteluita ja urheilutapahtumia (F1, MotoGP, Tennis, yleisurheilu, hiihto...) tai vaikka USAn presidentinvaaleja livenä.
-Vastapuolella ei yleensä ole ammattilaisia jotka tietävät mitä tekevät vaan harrastelijoita ja ongelmapelaajia joilta saa nyhdettyä helppoa rahaa, pitkässä juoksussa. Betfairin tapauksessa peliehdot vain ovat niin hyvät ettei pitkä juoksu ole ollenkaan niin pitkä kuin vaikka Veikkauksella.Ei tuu heti mieleen,että olisin koskaan kuullut kenenkään maksaneen veroja vedonlyöntivoitoista. Jos tekisit vaikka centrebetillä vuosittain 20000€ voittoa ja siirtäisit ne suomeen pankkitilille,niin eikö suomen verottaja saisi tietää siitä vain jos sen itse ilmoittaisit?
- §§§§§§
jussi kirjoitti:
Ei tuu heti mieleen,että olisin koskaan kuullut kenenkään maksaneen veroja vedonlyöntivoitoista. Jos tekisit vaikka centrebetillä vuosittain 20000€ voittoa ja siirtäisit ne suomeen pankkitilille,niin eikö suomen verottaja saisi tietää siitä vain jos sen itse ilmoittaisit?
En mäkään kovin paljon noista jutuista tiedä, mutta eikös rahanpesua valvota aika tiukasti nykyisin ja jos tilille ilmaantuu jostain ulkomailta suuria summia vuoden aikana, pankeilla on kai velvollisuus ilmoittaa siitä viranomaisille.
- jussi
§§§§§§ kirjoitti:
En mäkään kovin paljon noista jutuista tiedä, mutta eikös rahanpesua valvota aika tiukasti nykyisin ja jos tilille ilmaantuu jostain ulkomailta suuria summia vuoden aikana, pankeilla on kai velvollisuus ilmoittaa siitä viranomaisille.
Eikös pankkisalaisuus ole hyvin tiukka suomessa? Ei yksityishenkilön tileihin pääse käsiksi ilman oikeuden päätöstä.Ja muuten ne jotka oikeasti voittavat suuria summia betfairilta,niin joutuuko ne muka antamaan jotain tiliotteita verottajalle?
- 321
jussi kirjoitti:
Ei tuu heti mieleen,että olisin koskaan kuullut kenenkään maksaneen veroja vedonlyöntivoitoista. Jos tekisit vaikka centrebetillä vuosittain 20000€ voittoa ja siirtäisit ne suomeen pankkitilille,niin eikö suomen verottaja saisi tietää siitä vain jos sen itse ilmoittaisit?
...mutta arvelen ettei Centrebetiltä kuin muiltakaan nettivedonlyöntifirmoilta voi nyhtää säännöllisesti huomattavan positiivista tulosta ilman että rupeavat kikkailemaan jotta pelaaja menisi muualle, tai sitten yksinkertaisesti sulkevat tilin.
Korjatkaa jos olen väärässä.
Betfairilla ei ole mitään tällaista, vaan tiliä saa tehdä niin kauan kun huonommilla pelaajilla riittää rahaa, ja sitähän riittää.
Tuon veroasian toin esiin vain siksi, että oletan joidenkin välttävän ulkomaille pelaamista lainsäädäntöjen ja verojen vuoksi (Mitään ongelmia ei ole jos pelaa EU:n alueen firmoissa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202313Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2361739Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071267- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh34666