Siis ihan uteliaisuuttani kyselen et millaisille tienisteille prostituutiot pääsee? "Laskuttavatko" per laaki vai per tunti vai miten?
Paljonko pano maksaa?
40
5323
Vastaukset
- vapaa hinnoittelu
Ei huorien hinnoittelussa ole mitään yhtenäistä käytäntöä. Joku ottaa rahat etukäteen, joku jälkikäteen. Joku velottaa tapaamiskertojen määrän mukaan (per kerta), joku velottaa panojen määrän mukaan (per laaki), joku velottaa käytetyn ajan mukaan (1/2 tuntia, tunti, 2 tuntia, koko yö jne.), joku velottaa kuukausittain elatusmaksuina (hinta selviää vasta jälkikäteen), joku ottaa vasta perinnön (hinta selviää vasta jälkikäteen)
Tärkeintä on muistaa, että pimpasta joutuu aina maksamaan tavalla tai toisella.- mieltä!
Ilmaista pillua ei ole olemassakaan. Jossakin vaiheessa se rakas vaimokin hinnoittelee pillunsa hinnan, mutta ei silloinkaan älyä verrata itseään halveksimiinsa huoriin :)
- jos rakkaudesta harrastetaan
mieltä! kirjoitti:
Ilmaista pillua ei ole olemassakaan. Jossakin vaiheessa se rakas vaimokin hinnoittelee pillunsa hinnan, mutta ei silloinkaan älyä verrata itseään halveksimiinsa huoriin :)
seksiä parisuhteessa, kun että huora pikaisesti levittää jalkansa tuntemattomalle rahasta.
Itse maksan omat menoni meidän liitossa,käyn työssä, joten en ole mieheni elätti. Meille perhe on yhteinen ja lapset. - on jotain vikaa
mieltä! kirjoitti:
jos täytyy pillusta maksaa.
- maksavat
on jotain vikaa kirjoitti:
jos täytyy pillusta maksaa.
pillusta. Tavalla taikka toisella. Ilmaista pillua ei ole olemassakaan!
- pillusta
jos rakkaudesta harrastetaan kirjoitti:
seksiä parisuhteessa, kun että huora pikaisesti levittää jalkansa tuntemattomalle rahasta.
Itse maksan omat menoni meidän liitossa,käyn työssä, joten en ole mieheni elätti. Meille perhe on yhteinen ja lapset.pitkän pennin. Halvemmaksi olisi hänellekin tullut, kun olisi vain käynyt huorissa. Silloin hän olisi myös saanut laadukkaampaa pillua ammattimaisella tavalla.
No, jokainen taaplaa tyylillään. Tyhmästä päästä kärsii koko lompakko:) - Edellisistä
maksavat kirjoitti:
Tästä voimme siis päätellä, että kaikissa miehissä on jotain vikaa =)
- mies, joka haluaisi vaimon
pillusta kirjoitti:
pitkän pennin. Halvemmaksi olisi hänellekin tullut, kun olisi vain käynyt huorissa. Silloin hän olisi myös saanut laadukkaampaa pillua ammattimaisella tavalla.
No, jokainen taaplaa tyylillään. Tyhmästä päästä kärsii koko lompakko:)mutta ei ole saanut. Te jotkut täällä puhutte rumasti naisille. Missä ovat herrasmies tavat? Äitini opetti aikoinaan, että naista on kunnioitettava, kaikkia naisia. Sinä halveeraat nyt naisia. Minä ainakin olisin halunnut vaimon ja lapsia, mutta ei. SILTI en ole katkera naisille. Ja kohtelen naisia kunnolla(huom! myös femakoita). Mulla kavereita, jotka yhä onnellisesti naimisissa ja heillä lapsia ja lastenlapsia. Ja ottaa saatanan koville katsella kavereiden onnea. Vaihtaisin koska tahansa paikkaansa heidän kanssaan! Huorilta ei saa kuin hetken helpotusta. Yksinäisyys on pahinta, mitä miehelle voi sattua. Huorat ovat tuoneet lohdutusta seksin kaipuuseen, mutta eivät poista rakkauden kaipuuta koskaan.
- myös
mies, joka haluaisi vaimon kirjoitti:
mutta ei ole saanut. Te jotkut täällä puhutte rumasti naisille. Missä ovat herrasmies tavat? Äitini opetti aikoinaan, että naista on kunnioitettava, kaikkia naisia. Sinä halveeraat nyt naisia. Minä ainakin olisin halunnut vaimon ja lapsia, mutta ei. SILTI en ole katkera naisille. Ja kohtelen naisia kunnolla(huom! myös femakoita). Mulla kavereita, jotka yhä onnellisesti naimisissa ja heillä lapsia ja lastenlapsia. Ja ottaa saatanan koville katsella kavereiden onnea. Vaihtaisin koska tahansa paikkaansa heidän kanssaan! Huorilta ei saa kuin hetken helpotusta. Yksinäisyys on pahinta, mitä miehelle voi sattua. Huorat ovat tuoneet lohdutusta seksin kaipuuseen, mutta eivät poista rakkauden kaipuuta koskaan.
Osta koira.
- Mites meillä?
maksavat kirjoitti:
Omat tulot(avovaimolla jopa parempi liksa) joista molemmat maksaa omat menonsa. Ja AVOliitto. Ja hyvää seksiä, ja avovaimo antaa sitä seksiä halusta ja rakkaudesta minua kohtaan. Missä kohtaa mä maksan pillusta rahaa? Lapsia ei ole eikä tule(yhteinen päätös)
Make - piirre ihmisessä
myös kirjoitti:
Osta koira.
tuollainen vittuilu. Kostautuu jossakin elämän vaiheessa. Koira ei korvaa naista eikä perhettä. Jos näin oikeasti luulet, niin...
Se keski-ikäinen mies - See the future
Mites meillä? kirjoitti:
Omat tulot(avovaimolla jopa parempi liksa) joista molemmat maksaa omat menonsa. Ja AVOliitto. Ja hyvää seksiä, ja avovaimo antaa sitä seksiä halusta ja rakkaudesta minua kohtaan. Missä kohtaa mä maksan pillusta rahaa? Lapsia ei ole eikä tule(yhteinen päätös)
MakeElämän tarkoitus on elämä itse ja sen jatkuminen.
Jälkeläisten hankimiselle on myös ihan itsekkäätkin perusteet: Jos et hanki lapsia, kukaan ei aja asioitasi sitten kun olet vanha etkä enää itse kykene kamppailemaan viran puolesta asioita työnään hoitavien kanssa. Joudut viranomaisten potkupalloksi.
Käypä vaikka joskus vilkaisemassa vanhainkodissa. Siellä vanhusten hierarkia määräytyy suoraan sen mukaan kuinka usein heitä käydään katsomassa.
Siellä sitten omassa kusessa ja paskassa kieriessä on kiva muistella miten tuli ruiskittua ämpärikaupalla spermaa naiseen, joka ei "yhteisestä päätöksestä" halunnut lapsia. - hetkellä ei lapsia
See the future kirjoitti:
Elämän tarkoitus on elämä itse ja sen jatkuminen.
Jälkeläisten hankimiselle on myös ihan itsekkäätkin perusteet: Jos et hanki lapsia, kukaan ei aja asioitasi sitten kun olet vanha etkä enää itse kykene kamppailemaan viran puolesta asioita työnään hoitavien kanssa. Joudut viranomaisten potkupalloksi.
Käypä vaikka joskus vilkaisemassa vanhainkodissa. Siellä vanhusten hierarkia määräytyy suoraan sen mukaan kuinka usein heitä käydään katsomassa.
Siellä sitten omassa kusessa ja paskassa kieriessä on kiva muistella miten tuli ruiskittua ämpärikaupalla spermaa naiseen, joka ei "yhteisestä päätöksestä" halunnut lapsia.koska haluamme matkustella. Ikää avovaimolla vasta 22v. että hyvin kerkiää vielä täyttämään tämän maan vaikka kymmenillä penskoilla. Et vastannut, että miten tällä hetkellä maksan pillusta.
Make - vastaan.
hetkellä ei lapsia kirjoitti:
koska haluamme matkustella. Ikää avovaimolla vasta 22v. että hyvin kerkiää vielä täyttämään tämän maan vaikka kymmenillä penskoilla. Et vastannut, että miten tällä hetkellä maksan pillusta.
MakeTällä hetkellä et maksa pillustasi senttiäkään.
- minäkin.
vastaan. kirjoitti:
Tällä hetkellä et maksa pillustasi senttiäkään.
En maksa pillusta tällä hetkellä mitään.
Make - yhteenveto!
Edellisistä kirjoitti:
Tästä voimme siis päätellä, että kaikissa miehissä on jotain vikaa =)
siitä voimme päätellä myös niin, että kaikki naiset ovat huoria :)
- hinta
minäkin. kirjoitti:
Makeselviää vasta myöhemmin:
"Ei huorien hinnoittelussa ole mitään yhtenäistä käytäntöä. Joku ottaa rahat etukäteen, joku jälkikäteen. Joku velottaa tapaamiskertojen määrän mukaan (per kerta), joku velottaa panojen määrän mukaan (per laaki), joku velottaa käytetyn ajan mukaan (1/2 tuntia, tunti, 2 tuntia, koko yö jne.), joku velottaa kuukausittain elatusmaksuina (hinta selviää vasta jälkikäteen), joku ottaa vasta perinnön (hinta selviää vasta jälkikäteen)
Tärkeintä on muistaa, että pimpasta joutuu aina maksamaan tavalla tai toisella. "
Heh hee... - tällä
hinta kirjoitti:
selviää vasta myöhemmin:
"Ei huorien hinnoittelussa ole mitään yhtenäistä käytäntöä. Joku ottaa rahat etukäteen, joku jälkikäteen. Joku velottaa tapaamiskertojen määrän mukaan (per kerta), joku velottaa panojen määrän mukaan (per laaki), joku velottaa käytetyn ajan mukaan (1/2 tuntia, tunti, 2 tuntia, koko yö jne.), joku velottaa kuukausittain elatusmaksuina (hinta selviää vasta jälkikäteen), joku ottaa vasta perinnön (hinta selviää vasta jälkikäteen)
Tärkeintä on muistaa, että pimpasta joutuu aina maksamaan tavalla tai toisella. "
Heh hee...hetkellä pillusta senttiäkään ja ei tule tulevaisuudessakaan maksamaan, jos lapsia ei tule. Heh hehhh
- Ei ole lapsia
hinta kirjoitti:
selviää vasta myöhemmin:
Heh hee...(ei siis elatusmaksuja) ja perintöä ei ole tulossa kummaltakaan puolelta. Rakkautta saan ja läheisyyttä ja ilmaista ihanaa seksiä rakastamaltani naiselta.
Make - pillusta
tällä kirjoitti:
hetkellä pillusta senttiäkään ja ei tule tulevaisuudessakaan maksamaan, jos lapsia ei tule. Heh hehhh
joutuu aina maksamaan tavalla tai toisella. Pidä tämä aina mielessäsi, sillä se on valitettavasti totta :)
- osaan kirjoittaa
tällä kirjoitti:
hetkellä pillusta senttiäkään ja ei tule tulevaisuudessakaan maksamaan, jos lapsia ei tule. Heh hehhh
ei sun tarvitse mua mainostaa.
- sulla ei
pillusta kirjoitti:
joutuu aina maksamaan tavalla tai toisella. Pidä tämä aina mielessäsi, sillä se on valitettavasti totta :)
todisteita ole?
Make - myöhemmin!
Ei ole lapsia kirjoitti:
(ei siis elatusmaksuja) ja perintöä ei ole tulossa kummaltakaan puolelta. Rakkautta saan ja läheisyyttä ja ilmaista ihanaa seksiä rakastamaltani naiselta.
MakeKunhan vain odottelet :)
- emme mene
myöhemmin! kirjoitti:
Kunhan vain odottelet :)
ja perintöä ei ole tulossa ja jos lapsia ei tule, niin ei elatusmaksuja(jos ero tulisi)
Make - jankutat?
sulla ei kirjoitti:
todisteita ole?
MakeTyhmyydestä ja pillusta joutuu aina maksamaan. Odota ja näet :)
- perustella.
jankutat? kirjoitti:
Tyhmyydestä ja pillusta joutuu aina maksamaan. Odota ja näet :)
Mulle on pillu ilmaista ja tulee aina olemaan ja avovaimoni antaa rakkaudesta sitä. Selvitä nyt miten muka joudun tulevaisuudessa maksamaan?
Kun olemme avoliitossa ja ei lapsia? Ja molemmat maksaa menonsa ja ei perintöä tulossa.
Make - ette hanki,
emme mene kirjoitti:
ja perintöä ei ole tulossa ja jos lapsia ei tule, niin ei elatusmaksuja(jos ero tulisi)
Makeja perintöäkään ei ole tulossa? Elätte erillänne, ette käy yhdessä missään, että osta toisillenne koskaan mitään? Te vain ja ainoastaan naitte? Ja tässä suhteessa sinä saat ilmaista pillua, lämpöä ja rakkautta :))
- vuokran, olemme
ette hanki, kirjoitti:
ja perintöäkään ei ole tulossa? Elätte erillänne, ette käy yhdessä missään, että osta toisillenne koskaan mitään? Te vain ja ainoastaan naitte? Ja tässä suhteessa sinä saat ilmaista pillua, lämpöä ja rakkautta :))
kaiket vapaa-ajat yhdessä ja todella rakastuneita ja onnellisia.
Make - ostamme
vuokran, olemme kirjoitti:
Maketoisillemme lahjat.
Make - kaikki?
ostamme kirjoitti:
toisillemme lahjat.
Make'Vaikka rakastamme toisiamme yli kaiken, emme silti muuta yhteen asumaan, emmekä tee koskaan lapsia. Ostamme vain toisillemme lahjoja' :))
ps. saatko pillua lahjan oston jälkeen :)) - että asumme
kaikki? kirjoitti:
'Vaikka rakastamme toisiamme yli kaiken, emme silti muuta yhteen asumaan, emmekä tee koskaan lapsia. Ostamme vain toisillemme lahjoja' :))
ps. saatko pillua lahjan oston jälkeen :))yhdessä. Ja rakastamme toisiamme. Pillua saan usein ja hellyyttä.
Make - Just joo
vuokran, olemme kirjoitti:
MakeToi kertoo jo niin paljon, että turha jatkaa keskusteluyrityksiä. Jatka vaan eloa onnellisena kuvitelmiesi kanssa.
Jonain päivänä reaalimaailma ja omat kuvitelmasi tulevat törmäämään. Se ei muuten sitten ole reaalimaailma, joka siinä törmäyksessä menee hajalle. - eivät voi
Just joo kirjoitti:
Toi kertoo jo niin paljon, että turha jatkaa keskusteluyrityksiä. Jatka vaan eloa onnellisena kuvitelmiesi kanssa.
Jonain päivänä reaalimaailma ja omat kuvitelmasi tulevat törmäämään. Se ei muuten sitten ole reaalimaailma, joka siinä törmäyksessä menee hajalle.asua omassa talossa. Tässä maassa aika paljon vuokralla olijoita. Suotakoon se heille. Oma talo ei ole ihmisyyden/onnellisuuden tai minkään muun mitta.
Vuokralainen kerrostalossa ja hyvä elämä ollut - toisten elämästä?
Just joo kirjoitti:
Toi kertoo jo niin paljon, että turha jatkaa keskusteluyrityksiä. Jatka vaan eloa onnellisena kuvitelmiesi kanssa.
Jonain päivänä reaalimaailma ja omat kuvitelmasi tulevat törmäämään. Se ei muuten sitten ole reaalimaailma, joka siinä törmäyksessä menee hajalle.Onnellisia parisuhteita on olemassa ja rakkautta. Sinä peräänkuulutat hyväksyntää prostituutiolle, mutta teilaat täällä kaikki perusteettomasti, jotka ei huorissa käy. Minä olen kirjoittanut täällä kaikista nätisti. Opettele sinäkin.
Vihainen nainen - Anonyymi
maksavat kirjoitti:
Järjestäytynyt limavittu ry ryösti pillureijän niin ei se voi olla laitonta sitä sillon ostaa👍
- Anonyymi
minäkin. kirjoitti:
MakeMaksaa se maksaa
- naxe
Joku tamperelainen prostituutiotutkija väittää että monet tämän ammatin harjoittajat ovat hyvin tyytyväisiä elämäänsä: vähän töitä ja paljon vapaata ja silti sellaiset tienistit, että hyvin pärjää! Mä haluan siis OIKEASTI tietää mitä ne tienaa?
- mieleeni
että tutkijan nimi on Anna Kontula
- Anonyymi
Minä veloitan metri määrän mukaan,,eli 15c m muna kerta painallus 15ekeä...jos jaksaa 10kertaa se on 150ekeä...yleensä asiakkailta ruiskahtaa ekalla laakilla
- Anonyymi
Mitä helevettiä sinä ääliö tällä tiedolla teet,kun et raukka pysty naista panemaa.
Sinulle ei kuulu kenenkää ihmisten raha asiat,koska olet itse pelekkä runkkari ,juoru vatkaaja, sinä ääliö tarviit vaan nyrki verra turpaasi,ja siinä kaikki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029