Tein tänään mielenkiintoisen havainnon siivotessani makuuhuonetta. Minulla oli kokopäivän ollut kiihottavia ajatuksia meilessäni ja imuroidessani makkaria sattui takamukseni meidän tolppasängyn tolppaan. Tarkalleen ottaen se tolpanpää juuri häpyhuulilleni.se tuntui hyvältä ja tolpan korkeuskin oli oikea joten hetken aikaa hieroin itseäni siihen. Ajattelin jo ottaa housut pois ja kokeilla sopiiko nuppi sisääni, vaikka se vaikuttikin isohkolta. Ajatus kiihotti kuitenkin niin paljon, että sain orgasmin jo pelkällä hieromisella ja eteisestä kuulunut oven kolahdus palautti minut siivouksen pariin. Ajatus tolpan kokeilusta jäi kuitenkin itämään ja aion toteuttaa kokeiluni heti kun se on mahdollista. Haluaisin tietää onko muilla naisilla tällaisia kokemuksia.
Tolppasänky
29
21489
Vastaukset
- mk
sun kannattaa rasvata se tolppa ja työntää se perserikään
- aapeli
Toi on hyvä idea. Muista kuitenkin, että persereiän kirjoittamiseen tarvitaan kolme e:tä.
- Heti
Kerro, heti miltä se tuntui sisältä, kun saat sen kokeiltua ja saitko mahtumaan ym.
- Maria
No sen verran voin kertoa lisää, että sangen isohan se on ja tuntuu tosi tukevalta. Korkeuskin on silleen hyvä, että kun seison jalat suorina yletyn mukavasti sen yläpuolelle. Koetin jo kyllä varovasti hieroa itseäni sitä vasten ilman housujakin, mutta en rohjennut vielä istua sitä sisään. Täytyy vähän aikaa koettaa totutella isoon, kun se tuntui venyttävän aika kovasti. Kaipaisin muiden kokemuksia jos sellaisia on, kuinka he menettelivät kun muutama orgasmi oli tullut ja piti nousta pois. Onneksi pääty on sen verran korkea, että siitä saa tukea ja nuppi ei mene liian syvälle.
- keke
Maria kirjoitti:
No sen verran voin kertoa lisää, että sangen isohan se on ja tuntuu tosi tukevalta. Korkeuskin on silleen hyvä, että kun seison jalat suorina yletyn mukavasti sen yläpuolelle. Koetin jo kyllä varovasti hieroa itseäni sitä vasten ilman housujakin, mutta en rohjennut vielä istua sitä sisään. Täytyy vähän aikaa koettaa totutella isoon, kun se tuntui venyttävän aika kovasti. Kaipaisin muiden kokemuksia jos sellaisia on, kuinka he menettelivät kun muutama orgasmi oli tullut ja piti nousta pois. Onneksi pääty on sen verran korkea, että siitä saa tukea ja nuppi ei mene liian syvälle.
minkä tehtaan kalustosta on kysymys??
- Mikko
Maria kirjoitti:
ittelles kunnon mies jolla seisoo muuki ku järki ni ei tarvi tolppaa hieroo.
- kotirouva
Meilläkin on parisängyn päädyssä sellaset pyöreät pallukat koristeena. Puiset 2kpl, ehkä hieman biljardipalloa isommat päällekkäin. Sit lyhyt vähän ohuempi tappi siellä alla.
Muutama vuosi sitten mieheni ehdotti sänkyleikeissä "istumaan" sen päälle. Eka kerralla se ei onnistunut, mutta sitten yksin kotona ollessani aloin harjoitella paikkojeni venytystä tähän. Kondomi pallukoiden päälle, runsaasti vaseliinia, ja vielä kampauspöydän tuoli toisen jalan tueksi.
Ollessani eityisen kiihoittunut, sain ensimmäisen pallukan sisään. Seuraavalla kerralla uskalsin painaa molemmat, ja tunne oli niin täyttävän ihana, että orgasmi seurasi välittömästi.
Nyt sitä on tullut tehtyä jo monestikin mieheni seurassa, kuin yksinkin. Alussa ei voinut siinä paljoa liikkua, mutta nykyään pystyn helposti tekemään istualtaan naimaliikkeitä. Haittana on seuraavanpäivän pillun arkuus. Ihan kuin olisi juuri tullut synnytyslaitokselta! - påik
no halloota ja silleen. Unohda koko juttu, tolpat on kuin huumetta pienille tytöille. Sänkyni tolpat on vienyt minulta kaksi naista ja koiran.
Iskevät, naivat, katkeavat... Ei ole orkkujen arvoisia veijareita. Koita sen sijaan miesten juhlakenkää (kokojakin on monia). Ota mustat ja sillee... - MInä
Kertoisitkol, minkä ikäinen olet?
- Esteri
Sängyntolppa on todella hyvä väline!!! Olen jopa vaihtanut mieheni elimen sängyntolppaan, koska se on huomattavasti kiihottavampi!!! Otan sängyntolpan pään joskus työmatkoillekin mukaan, sillä sen voi kätevästi ruuvata irti. Tolppa on metallinen, ja usein laitan siihen vielä liukuvoidetta. Usko tai älä, sängyntolppa on parempi kuin yksikään aito kalu päällä maan...
- työntelijä
Arvaahan sen, etteivät nämä jutut kaikkia miellytä, mutta minusta ideasi oli hyvä, itse ainakin kokeilisin! Tykkään valtavasti tunteesta, kun pimppi venyy "yli". Fistaus on vaikeaa, koska aina meinaavat kynnet osua ja sitten sattuu ja tulee verta :( mutta erilaiset esineet... joskus mietin torilla käydessä, mitä kaikkea voisi kokeilla dildona... tämä on meille yhteinen harrastus mieheni kanssa, hän tykkää työnnellä minuun esineitä ja minä taas mielelläni otan niitä vastaan... Tolppasänkyäkin varmasti kokeilisimme, jos meillä sellainen olisi. Kerropa sitten, miten toimi! Ja tiedätkin varmaan, että liukaste on kaiken a ja o, että pääset sitten väsyneenä ja pillu puuduksissa hyvin irti.
- sisään vaan
jotkut lukee näitä ja tekevät pilkkaa! Etenkin miehiselle itsetunnolle taitaa tehdä tiukkaa hyväksyä tuon kaltainen "harrastelu".
Olen mäkin hieronut itseäni milloin mitäkin vasten noin koemielessä. Sisään en oo kylläkään työntänyt juuri mitään. Kerran autoa ajaessani tyydytin itseäni samalla jonkun pitkulaisen purtilon päällä istuen, en nyt muista mikä se oli.
Jos panettaa, eikä miestä ole lähimaillakaan, what else could we do?! - mukavaa vaihtelua
sisään vaan kirjoitti:
jotkut lukee näitä ja tekevät pilkkaa! Etenkin miehiselle itsetunnolle taitaa tehdä tiukkaa hyväksyä tuon kaltainen "harrastelu".
Olen mäkin hieronut itseäni milloin mitäkin vasten noin koemielessä. Sisään en oo kylläkään työntänyt juuri mitään. Kerran autoa ajaessani tyydytin itseäni samalla jonkun pitkulaisen purtilon päällä istuen, en nyt muista mikä se oli.
Jos panettaa, eikä miestä ole lähimaillakaan, what else could we do?!...kurkku ja porkkana menee hyvin, samoin banaani.
Lisänä hierova suihku klitorikseen suorana suihkuna, paine melko pienellä, tekee gutaa.
Multa tulee alta minuutin!
joskus, jos haluan herkutella pidempään, suihkuttelen välillä vaan reiden sisäpintaa. Sitten taas "jäähdyttelyn" jälkeen uudestaan touhuun.
vesi saa olla melko lämmintä, jopa kuumaa. Teho vaan paranee.
Suosittelen. - Maria
mukavaa vaihtelua kirjoitti:
...kurkku ja porkkana menee hyvin, samoin banaani.
Lisänä hierova suihku klitorikseen suorana suihkuna, paine melko pienellä, tekee gutaa.
Multa tulee alta minuutin!
joskus, jos haluan herkutella pidempään, suihkuttelen välillä vaan reiden sisäpintaa. Sitten taas "jäähdyttelyn" jälkeen uudestaan touhuun.
vesi saa olla melko lämmintä, jopa kuumaa. Teho vaan paranee.
Suosittelen.myötätuntoisista viesteistä. Olen muutaman kerran jo kokeillut hieroa itseäni nuppia vasten. Välillä olen laittanut liukastettakin ja alkanut hiljalleen laskeutumaan alemmas. Venytys tulee olemaan melkoinen, kun ottaa huomioon tolpan muodon. Se on sinänsä ihanteellinen, että siinä on erikokoisa pallukoita päällekkäin ja se on vähän kartio. Alimmaiset pallot on vähän isomipa kuin ylimmäinen. Pallojen alla ei ole kovinkaan suurta ohennusta joten luulen pääseväni poiskin omin avuin jahka vähän aikaa harjoittelen ylemmällä osalla. Tilanne on niin kiihottava, että saan orkut jo pienen ajan kuluttua. Kohta varmaan saan ujutettua sen isomman osan sisääni ja sitten voinkin alkaa laskeuta alemmas ottamaan koko nupin sisääni. Venytys on melkoinen mutten hirveesit satukaan.
- minni
Maria kirjoitti:
myötätuntoisista viesteistä. Olen muutaman kerran jo kokeillut hieroa itseäni nuppia vasten. Välillä olen laittanut liukastettakin ja alkanut hiljalleen laskeutumaan alemmas. Venytys tulee olemaan melkoinen, kun ottaa huomioon tolpan muodon. Se on sinänsä ihanteellinen, että siinä on erikokoisa pallukoita päällekkäin ja se on vähän kartio. Alimmaiset pallot on vähän isomipa kuin ylimmäinen. Pallojen alla ei ole kovinkaan suurta ohennusta joten luulen pääseväni poiskin omin avuin jahka vähän aikaa harjoittelen ylemmällä osalla. Tilanne on niin kiihottava, että saan orkut jo pienen ajan kuluttua. Kohta varmaan saan ujutettua sen isomman osan sisääni ja sitten voinkin alkaa laskeuta alemmas ottamaan koko nupin sisääni. Venytys on melkoinen mutten hirveesit satukaan.
tuli vain mieleen että onko järkeä venyttää emätintä?? no jos tuntuu hyvältä niin mikäs siinä, mut tuntuuko mikään sängyntolppaa pienempi sitten jossain vaiheessa yhtään miltään..?;)
- Maria
minni kirjoitti:
tuli vain mieleen että onko järkeä venyttää emätintä?? no jos tuntuu hyvältä niin mikäs siinä, mut tuntuuko mikään sängyntolppaa pienempi sitten jossain vaiheessa yhtään miltään..?;)
Kyllä se palautuu takaisin. Aikaisempaa kokemusta muilla leluilla on. On jopa tiukempi hetken päästä.
- kiinnostunut
Ehtinyt testata vielä, kokemuksia!!
- Maria
Minä aina silloin tällöin, kun siihen on ollut mahdollisuus, yrittänyt. En vain ole rohjennut vielä painautua alas asti. Pituuden puolesta nuppi sopii sisään, mutta paksuun tekee tiukkaa. En ole saanut tarpeeksi aikaa, kun aina joku häiritsee. Näyttäisi, että kohta sitä on niin paljon ja pääsen rauhassa harjoittelemaan vähän pitempään. Niin eikähän se sitten mene paremmin sisää ja uskalla istua alas asti. Nytkin on ollut siinä ja siinä menenkö paksun kohdan ohi. Pelkään, että ukko yllättää ja hän ei sulata tällaista. Ei hän kuitenkaan ole huomannut mitään muutosta pillussani. Hän käy niin harvoin siellä.
- yksinäinen(m)
Maria kirjoitti:
Minä aina silloin tällöin, kun siihen on ollut mahdollisuus, yrittänyt. En vain ole rohjennut vielä painautua alas asti. Pituuden puolesta nuppi sopii sisään, mutta paksuun tekee tiukkaa. En ole saanut tarpeeksi aikaa, kun aina joku häiritsee. Näyttäisi, että kohta sitä on niin paljon ja pääsen rauhassa harjoittelemaan vähän pitempään. Niin eikähän se sitten mene paremmin sisää ja uskalla istua alas asti. Nytkin on ollut siinä ja siinä menenkö paksun kohdan ohi. Pelkään, että ukko yllättää ja hän ei sulata tällaista. Ei hän kuitenkaan ole huomannut mitään muutosta pillussani. Hän käy niin harvoin siellä.
no otan osaa,sen takia että ukkos käy siellä harvoin,vaikka mä itte oonkin neitsyt..minkä ikäinen oot?
- samaa yrittävä
Maria kirjoitti:
Moikka Maria
Kaikkea hyvää projektille, minkä kokoinen se tolppa on? olen itse leikitellyt pullojen kanssa ja siinnäkin joutuu venymään äärimmilleen.... - Maria
samaa yrittävä kirjoitti:
Moikka Maria
Kaikkea hyvää projektille, minkä kokoinen se tolppa on? olen itse leikitellyt pullojen kanssa ja siinnäkin joutuu venymään äärimmilleen....En ole tarkalleen mitannut, mutta silmämääräisesti ehkä sellainen 6-7 senttiä halkaisijaltaan. Voi olla enemmänkin. Se tässä vähän askarruttaa, kun siinä on ohennus alapäässä ja jos ei ole joustavassa tilassa niin jääkö siihen jumiin. Pullojakin on tullut kokeiltua. Ookkos muistanu tulpata pullon suun, ettei tule alipainetta ja pullo imeytyy sisälle kiinni. Olen muutaman kerran leikkinyt sellaisella vanhanmallisella cokis-pullolla ja työntäny sen pohjaan asti. Onneksi olen muistanut sulkea pullon suun, muuten ois tullut lääkärikeikka. Noloa. Kerran olin juuri leikkimässä pullon kanssa ja se oli kokonaan sisällä, kun puhelin soi. Tiesin, että ukkohan se siellä soittaa työmaalta. Jätin pullon sisään ja vääntäydyin ylös sängystä. Aika jännä tunne kävellä pullo sisässä.
- kotirouva
samaa yrittävä kirjoitti:
Moikka Maria
Kaikkea hyvää projektille, minkä kokoinen se tolppa on? olen itse leikitellyt pullojen kanssa ja siinnäkin joutuu venymään äärimmilleen....Ihan mittanauhan kanssa mittasin sängynpallukat. Halkaisija leveimmästä kohtaa 8.5cm., ja pituutta 22cm.
Eilen taas piti testata pimpan joustavuutta yksinollessani. Ensimmäisen pallukan sisäänsaaminen on se vaikein vaihe, ja siinä pitää käyttää aikaa parisen minuuttia. Sitten vain tasaista painantaa toisen sisään saamiseksi. Kampauspöydän peilistä huomasin pystyväni ottamaan sen lähes kokonaan sisään. Tällöin tolpanpää painaa jo voimakkaasti kohdunsuuta.
Sormilla klitoriksen pyöritystä samalla hitaasti ylös/alas liikettä, ja orgasmeja tuli useita. Tänään on ollut sellainen "aukinainen olo", mutta kohta ukkoni saa hoitaa sen... - Maria
kotirouva kirjoitti:
Ihan mittanauhan kanssa mittasin sängynpallukat. Halkaisija leveimmästä kohtaa 8.5cm., ja pituutta 22cm.
Eilen taas piti testata pimpan joustavuutta yksinollessani. Ensimmäisen pallukan sisäänsaaminen on se vaikein vaihe, ja siinä pitää käyttää aikaa parisen minuuttia. Sitten vain tasaista painantaa toisen sisään saamiseksi. Kampauspöydän peilistä huomasin pystyväni ottamaan sen lähes kokonaan sisään. Tällöin tolpanpää painaa jo voimakkaasti kohdunsuuta.
Sormilla klitoriksen pyöritystä samalla hitaasti ylös/alas liikettä, ja orgasmeja tuli useita. Tänään on ollut sellainen "aukinainen olo", mutta kohta ukkoni saa hoitaa sen...Paksuutta on saman verran alimmassa pallossa, kuin sinulla tai eihän ne ihan paloja ole, vähän niinkuin sellaisia linttaa panuneita kylläkin. Pituutta ei ole kuin juuri sen verran, että voisin istua sitten päädyn päällä nuppi sisälläni,jos jalkani eivät kanna orgasmien jälkeen. Nyt viikonloppuna minulla on aikaa venytellä ja ottaa se kokonaan sisään. Toivottavasti pääsen irti lopuksi, koska pääty on kuitenkin sen verran korkea, että suorilta jaloilta yletyn juuri nupin päälle. No sitten istun siinä.
- peeäs
Maria kirjoitti:
Paksuutta on saman verran alimmassa pallossa, kuin sinulla tai eihän ne ihan paloja ole, vähän niinkuin sellaisia linttaa panuneita kylläkin. Pituutta ei ole kuin juuri sen verran, että voisin istua sitten päädyn päällä nuppi sisälläni,jos jalkani eivät kanna orgasmien jälkeen. Nyt viikonloppuna minulla on aikaa venytellä ja ottaa se kokonaan sisään. Toivottavasti pääsen irti lopuksi, koska pääty on kuitenkin sen verran korkea, että suorilta jaloilta yletyn juuri nupin päälle. No sitten istun siinä.
Heips!
Saitko kokeiltua viikonloppuna? Miten kävi ja miltä tuntui? Toivottavasti et jäänyt jumiin ;) - Maria
peeäs kirjoitti:
Heips!
Saitko kokeiltua viikonloppuna? Miten kävi ja miltä tuntui? Toivottavasti et jäänyt jumiin ;)Joo,sain kokeiltua ja ihan rauhassa. En tullut häirityksi. Tuntui mahtavalta. Ensin laitoin varmuudeksi paljon liukuvoidetta sisääni, vaikka olinkin jo aivan märkä. Sitten veilä voitelin nupin. Jo pelkästään sen näkeminen ja voitelu sai kiihottumaan. Sitten asetuin nupin yläpuolelle ja hieroin itseäni sitä vasten. Pikkuhiljaa lisäsin painetta ja aloin laskeutua alaspäin. Nuppi alkoi painua sisääni, ihme kyllä aika helposti. Olin jo varmaan puolessa välissä menossa, kun nousin varovasti ylöspäin. Rasvan jättämästä merkistä näin olleeni jo toisen pallukan yli, siis vain suurin enää jäljellä. Laskeuduin uudelleen alaspäin ja tunsin kuinka pillunhuuleni ohittivat ensimmäisen ja toisen pallukan. Sitten tuli se kolmas ja tunsin kuinka se venytti minua äärimmilleen. Katsoin alas jä näin kuinka lähellä itse päätyä olin ja rohkaisin mieleni ja istuin alas asti. Paine huulilla hellitti, mutta sisältä tunsin olevani täynnä. Nyt istuin sängynpäädyllä nuppi sisälläni. Tai oikeastaa olin häntäluuni varassa varovasti. Toisella kädellä otin tukea minkä sain ja toisella hieroin itseäni. Orgasmi tuli yllättäen ja koko sänky nytkähti, kun se vavisutti minua. Yritin varovasti liikkua ja huomasin helpotuksekseni, että pystyi nousemaan ylemmäs. Pääsin kohtalaisen helposti nousemaan niin, että olin sen alimman pallukan yläpuolella. Aloitin varovaisen ratsastuksen,silleen ihan hitaasti. Sain heti useita orgasmeja ja oli pakko istua hiljaa laidan päällä. Viimein päätin nousta pois ja juuri ajoissa sillä jalkani eivät meinanneet enää kantaa. Katsoin nuppia ja se oli kokonaan liukuvoiteessa ja eritteissäni. Sitä oli valunut pitkin päätyäkin, joten joutuisin puhdistushommiin. Tuntui hienolta olla todella täynnä. Nyt on vähän tyhjä olo, mutta eiköhän se siitä.
- peeäs
Maria kirjoitti:
Joo,sain kokeiltua ja ihan rauhassa. En tullut häirityksi. Tuntui mahtavalta. Ensin laitoin varmuudeksi paljon liukuvoidetta sisääni, vaikka olinkin jo aivan märkä. Sitten veilä voitelin nupin. Jo pelkästään sen näkeminen ja voitelu sai kiihottumaan. Sitten asetuin nupin yläpuolelle ja hieroin itseäni sitä vasten. Pikkuhiljaa lisäsin painetta ja aloin laskeutua alaspäin. Nuppi alkoi painua sisääni, ihme kyllä aika helposti. Olin jo varmaan puolessa välissä menossa, kun nousin varovasti ylöspäin. Rasvan jättämästä merkistä näin olleeni jo toisen pallukan yli, siis vain suurin enää jäljellä. Laskeuduin uudelleen alaspäin ja tunsin kuinka pillunhuuleni ohittivat ensimmäisen ja toisen pallukan. Sitten tuli se kolmas ja tunsin kuinka se venytti minua äärimmilleen. Katsoin alas jä näin kuinka lähellä itse päätyä olin ja rohkaisin mieleni ja istuin alas asti. Paine huulilla hellitti, mutta sisältä tunsin olevani täynnä. Nyt istuin sängynpäädyllä nuppi sisälläni. Tai oikeastaa olin häntäluuni varassa varovasti. Toisella kädellä otin tukea minkä sain ja toisella hieroin itseäni. Orgasmi tuli yllättäen ja koko sänky nytkähti, kun se vavisutti minua. Yritin varovasti liikkua ja huomasin helpotuksekseni, että pystyi nousemaan ylemmäs. Pääsin kohtalaisen helposti nousemaan niin, että olin sen alimman pallukan yläpuolella. Aloitin varovaisen ratsastuksen,silleen ihan hitaasti. Sain heti useita orgasmeja ja oli pakko istua hiljaa laidan päällä. Viimein päätin nousta pois ja juuri ajoissa sillä jalkani eivät meinanneet enää kantaa. Katsoin nuppia ja se oli kokonaan liukuvoiteessa ja eritteissäni. Sitä oli valunut pitkin päätyäkin, joten joutuisin puhdistushommiin. Tuntui hienolta olla todella täynnä. Nyt on vähän tyhjä olo, mutta eiköhän se siitä.
Heips jälleen!
Hyvä, että tuli positiivisia kokemuksia! Tekis mieli itsekin kokeilla, mutta kun on puusänky ja puutolpat... Kyllähän sekin onnistuu, mutta hieman hankalampaa kumien kanssa ym.
Täytyy varmaan hankkia semmonen imukupillinen sauva, että voi laittaa sen sängyn laidan päälle. Tosin noi sinun sängyn pallosi pistää paikat märäksi jo ajatuksesta ja valmistautumisesta!
Hyvät kesän jatkot! - Maria
peeäs kirjoitti:
Heips jälleen!
Hyvä, että tuli positiivisia kokemuksia! Tekis mieli itsekin kokeilla, mutta kun on puusänky ja puutolpat... Kyllähän sekin onnistuu, mutta hieman hankalampaa kumien kanssa ym.
Täytyy varmaan hankkia semmonen imukupillinen sauva, että voi laittaa sen sängyn laidan päälle. Tosin noi sinun sängyn pallosi pistää paikat märäksi jo ajatuksesta ja valmistautumisesta!
Hyvät kesän jatkot!vaikka onkin puusänky. Meillä on puusta. Kyllä se onnistuu siinäkin. Tietenkin sen pitää olla lakattua puuta, muuten jää pysyvät jäljet kortsusta tai sitten omista liemistä. Sellainen metallinen sängyntolppa vähän pelottaa, jos vaikka se nuppi lähtee irti juuri kriittisessä vaiheessa. Noloa sanoa tohtorille, että se on sängystä. Nehän ovat sellaisia irtopalloja. Tietenkin olen varmistanut omasta sängystäni, ettei se irtoa. Haluaisin lisää muiden kokemuksia. Niitä on nyt tässä pari kolme ollut, mutta varmasti niitä on enemmänkin lukijoilla. Kertokaa rohkeasti.
- =)
Maria kirjoitti:
vaikka onkin puusänky. Meillä on puusta. Kyllä se onnistuu siinäkin. Tietenkin sen pitää olla lakattua puuta, muuten jää pysyvät jäljet kortsusta tai sitten omista liemistä. Sellainen metallinen sängyntolppa vähän pelottaa, jos vaikka se nuppi lähtee irti juuri kriittisessä vaiheessa. Noloa sanoa tohtorille, että se on sängystä. Nehän ovat sellaisia irtopalloja. Tietenkin olen varmistanut omasta sängystäni, ettei se irtoa. Haluaisin lisää muiden kokemuksia. Niitä on nyt tässä pari kolme ollut, mutta varmasti niitä on enemmänkin lukijoilla. Kertokaa rohkeasti.
Oletko koskaan kokeillut laittaa kättäsi kokonaan pimpsaasi? Jotkut jotka haluavat "täyttää" itsensä kokonaan, ovat paljon kehuneet fistingiä. Tuntuu kuulemma vielä paremmalta, kun joku muu tekee sen sinulle. Kiinnostaako aihe sinua ollenkaan? =)
- Mies
=) kirjoitti:
Oletko koskaan kokeillut laittaa kättäsi kokonaan pimpsaasi? Jotkut jotka haluavat "täyttää" itsensä kokonaan, ovat paljon kehuneet fistingiä. Tuntuu kuulemma vielä paremmalta, kun joku muu tekee sen sinulle. Kiinnostaako aihe sinua ollenkaan? =)
Huh,vaikka olen mies, oli kiihottavaa lukea noita kokeiluja...
En voi olla mustasukkainenkaan, koska miehilläkin on ainakin nuorempana kaikenlaisia kokeiluja.
Upeaa, kun naiset voivat nauttia monipuolisesti!
Hyvää jatkoa -ja varovaisuutta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3206292Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta674134Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom413495Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole773388Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava853320Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1813242Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1022688Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll572534Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2152368Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt782113