PAULA KOIVUNIEMI...

MaMi

...Istui paskalla yhellä huolttiksella..

24

1423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tummat silmät

      päättelitkö näin loiskahduksen vai hajun perusteella?vai kävitkö kenties kysymässä henk.kohtaisesti millä asialla sitä liikuttiin?
      tää kyl kiinnostais.

      • kerttu

        että Paula ihan paskantaa. Oletko ollut siinä luulossa ,ettei häneltä kuona-aineet poistu? Ihmisiä he ovat ,vaikka työ on julkista. Keskity itseesi ,äläkä toisten paskomisia kyttää...


    • kauhistus

      En tiennytkään että naiset paskantaa.

    • zau

      Kumpiko jäi huoltikselle, isompi vai pienempi paska?

    • MiMa

      Kävitkö nuolemassa vessanrengasta sen jälkeen?

    • pytty.valmiiksi

      Hienoa, nyt mekin voimme tehdä samaa mitä suomalainen megajulkkis.

      • pytty.valmiiksi

        Okei, anna mulle se vessapaperirulla niin kerään siitä todisteet.


      • suuresti.naurattaa
        pytty.valmiiksi kirjoitti:

        Okei, anna mulle se vessapaperirulla niin kerään siitä todisteet.

        Miksi siitä todisteet pitäisi kerätä? Uskon kertomuksesi ripulipaskonnastasi.


      • onsillävaikeeta
        pytty.valmiiksi kirjoitti:

        Okei, anna mulle se vessapaperirulla niin kerään siitä todisteet.

        HEH, HEH letkulta on jo vessapaperikin loppu näin kuun loppupuolella, ja sitä on pyydeltävä palstalaisilta, että pärjää korvauksiin asti.


    • factafacta

      Aikoinaan pienellä huoltoasemalla takahuoneessa oli heteka,,päätelkää siitä. Tämän ovat PK. ikäiset miehet itse kertoneet jopa PK:n ex-aviomies.

      • tyhyjääpuhetta

        Tämäpä oli tärkeä tieto!


      • KundiNakkilasta

        Oliko se heteka siellä Paulan nussimista varten?


    • wwwennnu

      Onhan tuo tiedetty ! Former husb. valitti että muuten olisi ollut kiva vaimo mutta aina kun tuli bändiin uusi soittaja= oli kokeiltava muusikko.

    • voisentään

      Ongitko kakimuiston kakijäämistöstä pytystä.

    • kysynvaan--

      Aika moni, sekä tavis, että tähti, on käynyt paskalla huoltisikalla. Varmaan myös aloittaja. Mitä järkee oli tässäkin aloituksessa?

    • Aijjaa oisko sen pitäny sit seistä?

      • Kimblekamble

        Minkä seistä?


      • lumi-ukko-

        Kimmo taas pihalla


    • ei.naurata.vielä

      Aloitus kuulostaa vitsin aloitukselta, voisiko joku täydentää?

      • yfc

    • Sirppaliisi

      Olin samaan aikaan SEO:lla Paulan kanssa veskissä. Menin veski koppiin ja Paula meni viereiseen koppiin. Siellä minä sitten Paulan kanssa yhtäaikaa väännin paskaa viereisissä kopeissa, oli kyllä mahtava fiilis kun tommosen julkkiksen kanssa pääsi tekemään yhdessä asioita.

      • suuresti.naurattaa

        Uskomatonta mikä tuuri sulla kävi.


    • voejärkiäläjätä3441

      Heti kun on tärkeä viesti niin suomaliset herää keskustelemaan;) Hyvä SUOMI!!!!!!

    • Kiinnostunut2

      Ottiko sulta suihin samalla ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe