Pojalla on muuttunut pippeli punaiseksi ja sanoo, että on kipeä. Pystyy kuitenkin pissaamaan. Onko muilla vastaavaa ollut???
Punainen pippeli.
7
7529
Vastaukset
- myös
Jos lapsi sanoo että pippeliin koskee ja se on punainen, saattaa olla että siellä on joku tulehdus. Kannattaa käyttää lapsi lääkärissä ennenkuin menee pahemmaksi. Meillä lapsella on myös ollut samoja oireita kerran, käytettiin lääkärissä, saatiin lääkkeet ja ohi meni.
- !!!
Heti lääkäriin!!!
- penni
tulehtunut on.on voinut olla huolimaton pesu tai muuten jäänyt pöpöjä ja meillä ainakin tosi helposti tulehtuu.Lääkäri antaa voidetta jota käytetään myös silmatulehdusten hoitoon ja se auttaa aika pian.Menkää lääkärille ettei pääse pahemmaksi ja kipeämmäksi.
- Kiia
Juu lääkärissä on käyty ja lääkkeet saatu. Kiitos vaan kaikille vastanneille.
- .muna.
joo on
- ...
joo,se tuli vihreeks...
- Anonyymi00007
Kyllä se itsestään paranee. Mulla oli monta kertaa pippeli punaisena. Sitten opettelin kulkemaan molo auki ja nykyään esani on täysin surkastunut eikä ole ikinä enää pippeli punainen.
t. Olof vom Lothar
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2355380Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465310Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2222894Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171442444- 652052
- 701850
- 2081714
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1841353Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,231303Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3351245