kala nousevamerkki

kauris

minkälainen on kauris jolla on nouseva merkki kalat?

2

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AURINKO-KAURIS
      Kaurisihmiset kokevat usein vastoinkäymisiä elämänsä aikana (enemmän kuin muut merkit). Pahimmat jaksot ajoittuvat nuoruuteen ja varhaisen keski-ikään. Kauriin merkistä on sikäli vaikea kirjoittaa, että se saattaa ilmentää sekä parasta, että pahinta.

Kaurisihmiset ovat parhaimmillaan ahkeria, käytännöllisiä, tunnollisia, luotettavia, hyvämuistisia ja kestäviä.

Kauriin ongelmat liittyvät lähinnä hänen tunne-elämäänsä. Hän saattaa olla erittelevä, kriittinen, synkkämielinen ja passiivinen.

Kauriit sopivat hyvin johtajiksi, koska he ovat usein älyllisesti suuntautuneita ja pystyvät ratkaisemaan ongelmia vailla tunnelatauksia. Kauriit menestyvät myös taiteen ja kulttuurin alueilla, sillä he rakastavat kauneutta. Erittelevän mielenlaadun johdosta myös filosofia ja politiikka saattavat kiinnostaa.

NOUSEVA KALAT
      Mystinen ja vaativa merkki. Tämä merkki tekee ihmisestä ounastelevan, profeetallisen, uskonnollisen ja sopuisan. Taiteellista lahjakkuutta on runsaasti, etenkin kirjallisuuden ja tanssin alalla.

Nuoruus ja varhaiskeski-ikä ovat levottomia. Merkki on hyvin sosiaalinen, joskus liiallisestikin.

Nouseva Kalat on usein hyvin herkkä. Hänen tulisi hakeutua ammattiin, joissa hänen sosiaaliset taitonsa ja käsityskykynsä pääsevät oikeuksiinsa (kaikki ihmisten auttamiseen liittyvät ammatit).

Tiedot enimmäkseen kirjasta Lars Johansson: Astrologian maailma

-----

Omaa tulkintaa: Näiden merkkien perusteella varsinkin nuoruutensi on/ on ollut hankala. Kalojen levottomuus ja Kauriin vastoinkäymiset saattavat muodostaa ikävän ajanjakson elämässä. Saatat tuntea joutuneesi häkkiin, josta ei ole ulospääsyä, mutta kokemuksen tarkoitus on kertoa sinulle, että joitakin omia ajatusmalleja ja/ tai toimintatapoja olisi aiheellista muuttaa.

30 ikävuoden jälkeen tilanne alkaa muuttua parempaan.

Suosittelen tutustumista myös Kuumerkkiin. Tulkinta tuntuu (minusta itsestäni) vajaalta ilman sitä.

Olethan myös tutustunut Aurinko-, Kuu- ja Nousevan merkin suhteeseen toisiinsa.

• kauris

Kiitos näistä tiedoista... Kyllä mä tiedän kuu merkiknkin mutta en osaa itse tulkita näitä.

Toi nuoruuden hankaluudet sopi hyvin mutta oli aika paljon myös mikä ei sopinut yhtään...Varmaan johtuu kun ei tossa ole kuu merkkiä huomioitu?

Kiitos kuitenkin vielä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      14
      4383
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1662
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      264
      1498
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1475
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      240
      1359
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1140
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1090
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1034
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1003
    Aihe