kauppakeskus columbus vuosaari miesten vessa IMETTÄMÄÄN REIÄSTÄ!!!
GLORYHOLE
4
2626
Vastaukset
- Kiinnostunut-76
Eli missä se tarkemmin sanottuna on?Saako rauhassa puuhastella?Haluaisin imeä isoa puhdasta kalua loppuun asti.Onko glory hole paikkoja muualla?Käykö missään naisia?
- Glazer
Gloryhole on amerikan homopiireistä tullut käsite jossa yleisen vessan koppien väliseinään koverretaan reikä josta penis työnnetään naapurikoppiin, tämä mahdollistaa nopean ja anonyymin seksin. Tätä ennen tietysti annettiin jokin merkki oltiinko siellä naapurissa kiinnostuneita, esim. jalkaterät pytyllä istuessa liutettiin naapurin kanssa yhteen.
Naisia tuskin niissä tapaa, sillä mitä ne naiset miesten vessassa päivystäisi ja miehelle varmaan tulis lähdöt naisten vessasta kun stevarit hakisivat niskasta kantaen pihalle.
Tuossa jos missä kannattaa ehdottomasti käyttää kumia, riskithän on melkoiset, tuo anonyymiteetti tuo voimakasta jännitystä ja kiihottaa monia.
Itse en asioi yleisissä vessoissa joten paha sanoa onko tuo suomessa kovin yleistä mutta mikäs siinä jossei kiinteistön omistaja vedä hernettä nenään reikien poraamisesta koppien seiniin.
Vähemmän tuo minusta häiritsee kuin nistien heroiinin tykittäminen vessoissa. - Kiinnostunut-76
Glazer kirjoitti:
Gloryhole on amerikan homopiireistä tullut käsite jossa yleisen vessan koppien väliseinään koverretaan reikä josta penis työnnetään naapurikoppiin, tämä mahdollistaa nopean ja anonyymin seksin. Tätä ennen tietysti annettiin jokin merkki oltiinko siellä naapurissa kiinnostuneita, esim. jalkaterät pytyllä istuessa liutettiin naapurin kanssa yhteen.
Naisia tuskin niissä tapaa, sillä mitä ne naiset miesten vessassa päivystäisi ja miehelle varmaan tulis lähdöt naisten vessasta kun stevarit hakisivat niskasta kantaen pihalle.
Tuossa jos missä kannattaa ehdottomasti käyttää kumia, riskithän on melkoiset, tuo anonyymiteetti tuo voimakasta jännitystä ja kiihottaa monia.
Itse en asioi yleisissä vessoissa joten paha sanoa onko tuo suomessa kovin yleistä mutta mikäs siinä jossei kiinteistön omistaja vedä hernettä nenään reikien poraamisesta koppien seiniin.
Vähemmän tuo minusta häiritsee kuin nistien heroiinin tykittäminen vessoissa.Reikä liian matalalla,ja liian pieni.Kalu mahtuu juuri ja juuri,mutta kun seisoo kunnolla ei mahdu.Olin eilen 13-13.30,eikä käynyt ketään.Onko muualla samanlaisia paikkoja?
- imuttelija
Kiinnostunut-76 kirjoitti:
Reikä liian matalalla,ja liian pieni.Kalu mahtuu juuri ja juuri,mutta kun seisoo kunnolla ei mahdu.Olin eilen 13-13.30,eikä käynyt ketään.Onko muualla samanlaisia paikkoja?
yksi hyvä paikka oli taas tukittu ja siellä ei enää pääse imemään tai imettämään, mutta itäkeskuksen alhaalla sijaitseva vessa on gay miehien suosiossa. seinän alta voi imettää tuntemattomana ja imeä tietenkin.
väliseinä on sopivan korkealla että on helppo touhuilla. vessa sijaitsee sol pesulan takana. oveen 50 centtiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809