Talven aikana pitäisi hankkia kypärä. Olisko jollain koottuna nettiosoitelistaa, jonka kautta pääsisi näppärästi tutkailemaan tarjontaa ja tarjouksia (kotimaa / ulkomaat) moottoripyöräkypäristä ja mahd. muistakin ajovarusteista?
Uskaltaako kypärän tilata netistä pelkän koon perusteella vai olisiko aina hyvä sovittaa sitä päähän ennen ostopäätöstä?
Kypäräkaupat netissä tai muuten
10
9024
Vastaukset
- tilaa mistä
katsot parhaimmaksi.
En kyllä ymmärrä pikkusäästämistä.
Muutaman kympin takia en paljon kyllä
vaivaa näkisi.- Berocca
www.yritysopas.com
kirjoita hakutietokenttään moottoripyörävarusteita ja paina enteriä !
- kypärä
Google on edelleenkin aika toimiva, tietysti pottaa täytyy sovittaa, yksi merkkiehdotus: Shoei, xr1000, Suomen maahantuojalla "halvin väri" 385?, katso: https://ssl.kundenserver.de/order.motoplustrading.com/en/ (itse tilasin tuolta) vielä jää bensarahaakin vähän postikulujen jälkeen.
- ziisus
Mp-messuilla hetikohta ensivuoden alussa sovittelet sopivan potan ja pistät koon muistiin, sitten on kätevä tilata vaikka saksasta!!!!
- Sinttinen
Muistakaahan sitten takuuasiat, kun tilailette tavaraa ulkomailta. Voipi olla aika dilemma edessä, jos kypärässä on jotain vikaa.
- Mikko177
Sinttinen kirjoitti:
Muistakaahan sitten takuuasiat, kun tilailette tavaraa ulkomailta. Voipi olla aika dilemma edessä, jos kypärässä on jotain vikaa.
Ei sua tämä kiinnostais http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=317569&PN
Kysele jos tarvii jotain ? - Suupertti
Sinttinen kirjoitti:
käy kotimaisissa firmoissa kokeilemassa ja osta esim. www.louis.de. Ostin ja säästin sataekua. huoltokin on pelannut. heillä on aina jotain ns. jäännöseriä erikoishinnoin.
- Virago boy
Suupertti kirjoitti:
käy kotimaisissa firmoissa kokeilemassa ja osta esim. www.louis.de. Ostin ja säästin sataekua. huoltokin on pelannut. heillä on aina jotain ns. jäännöseriä erikoishinnoin.
Kyll' on köyhää jengiä kun pitää pihdata muutamaa satasta kypärän hankinnassa! Vakuutus maksaa maltaita, pärrät parikymppii, nahat on suolasen kalliit ja pikku lippa tyhjää lompakon; ja sitten kaivellaan nettikaupat, että säästyis satanen tai pari. Köyhää jengiä kertakaikkiaan!
- bertza
Virago boy kirjoitti:
Kyll' on köyhää jengiä kun pitää pihdata muutamaa satasta kypärän hankinnassa! Vakuutus maksaa maltaita, pärrät parikymppii, nahat on suolasen kalliit ja pikku lippa tyhjää lompakon; ja sitten kaivellaan nettikaupat, että säästyis satanen tai pari. Köyhää jengiä kertakaikkiaan!
No kun kaikkimeistä ei ole veikkausvoittajia tai saa esim.ISKÄLTÄ valmiiksi massia,niin näinkin kalliissa harrastuksessa tekee mieli säästää sinnä missä voi. En estä, osta vaikka 888 egen ARAI jos siltä tuntuu...kunhan et pakota samaan hölmöilyyn
- asiantunteva
;))) ahah ooooh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 47994
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50846