kertokaa, millainen?
kauris, nousu-neitsykkä
5
601
Vastaukset
AURINKO-KAURIS
Kaurisihmiset kokevat usein vastoinkäymisiä elämänsä aikana (enemmän kuin muut merkit). Pahimmat jaksot ajoittuvat nuoruuteen ja varhaisen keski-ikään. Kauriin merkistä on sikäli vaikea kirjoittaa, että se saattaa ilmentää sekä parasta, että pahinta.
Kaurisihmiset ovat parhaimmillaan ahkeria, käytännöllisiä, tunnollisia, luotettavia, hyvämuistisia ja kestäviä.
Kauriin ongelmat liittyvät lähinnä hänen tunne-elämäänsä. Hän saattaa olla erittelevä, kriittinen, synkkämielinen ja passiivinen.
Kauriit sopivat hyvin johtajiksi, koska he ovat usein älyllisesti suuntautuneita ja pystyvät ratkaisemaan ongelmia vailla tunnelatauksia. Kauriit menestyvät myös taiteen ja kulttuurin alueilla, sillä he rakastavat kauneutta. Erittelevän mielenlaadun johdosta myös filosofia ja politiikka saattavat kiinnostaa.
NOUSEVA NEITSYT
Nouseva Neitsyt tekee ihmisestä levottoman, erittelevän, kriittisen, ounastelevan ja älykkään. Käytös on miellyttävää ja diplomaattista.
Nousevaan Neitsyeen saattaa olla vaikeaa tutustua perinpohjaisesti, koska hän suojelee omaa aluettaan ja yksityisyyttään jopa erakoitumiseen asti.
Nouseva Neitsyt pitää myös lujasti kiinni omasta maailmankatsomuksestaan, joka saattaa olla hyvinkin epätavallinen. Useimmat viettävät elämänsä yksinäisyydessä tai vapaassa ihmissuhteessa.
Tiedot pääosin kirjasta Lars Johansson: Astrologian maailma
-----
Suosittelen tutustumista myös Kuumerkkiin. "Tulkinta" tuntuu (minusta itsestäni) vajaalta ilman sitä.
Olethan myös tutustunut Aurinko-, Kuu- ja Nousevan merkin suhteeseen toisiinsa.- Poison
Itse olen astrologiasta saanut irti eniten juuri kuumerkin kautta.
Tiedätkö onko mitään sivua jossa olisi aurinkomerkin, kuumerkin ja nousevan merkin yhdistettyjä tulkintoja? Olen löytänyt ainoastaan aurinko- ja kuumerkin yhdistävän. =/ Poison kirjoitti:
Itse olen astrologiasta saanut irti eniten juuri kuumerkin kautta.
Tiedätkö onko mitään sivua jossa olisi aurinkomerkin, kuumerkin ja nousevan merkin yhdistettyjä tulkintoja? Olen löytänyt ainoastaan aurinko- ja kuumerkin yhdistävän. =/...en tiedä.
Itse käytän pääasiassa kirjoja.
Mutta jos tiedät sivuston, jossa on Aurinko- ja Kuumerkin yhdistelmä, niin kerro toki. :)- yksi vaan
awyrol kirjoitti:
...en tiedä.
Itse käytän pääasiassa kirjoja.
Mutta jos tiedät sivuston, jossa on Aurinko- ja Kuumerkin yhdistelmä, niin kerro toki. :)Tälläiseen olen ainakin törmännyt:
http://www.astrology-numerology.com/sun-moon.html yksi vaan kirjoitti:
Tälläiseen olen ainakin törmännyt:
http://www.astrology-numerology.com/sun-moon.htmlTäytynee tutustua. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982