kuinka paljon olen avustanut lastenlapsiani . Olen ollut säästölinjalla vähän yli 2v --ja olen saanut itselleni ostettua yhtä sun toista . olen korjannut asuntoani ,remontoinut keittiön ,ja lahjoja en ole tänä aikana antanut kellekkään .
Luulisin että eivät ole niitä odottaneetkaan . Aikaisemmin ajattelin, että se kuuluu asiaan ostella kaikenlaista heille ja avustaa etelän matkoissakin.
Yhtä hyvä tunnun olevan ilman lahjomisiakin.
Ja itselleni olen saanut kaikkia kivaa nyt.
Koko ikäni olen vaan ajatellut, että muilla menee hyvin ja että olisivat saaneet kaiken mitä nykyihminen tarvitsee.
Tarvitsee se vanhempikin ihminen virkistääkseen elämäänsä kaikenlaista . Eikö vaan .
nyt vasta uskon
7
829
Vastaukset
- puhuri
Just noin sun kuuluu ajatella. Hienoa että saat omilla rahoilla jotain itselles. Sulle se kuuluukin. Onnitteluni oivalluksesta.
- ullapulla (toisinpäin)
huomannut "liian "myöhään . On kunto jo vähän päässyt ropisemaan ,niin että ei enään kaikki käy niinkun "silloin ennen".
Mutta pitää olla vaatimaton ja ottaa ilo irti näistäkin päivistä. - puhuri
ullapulla (toisinpäin) kirjoitti:
huomannut "liian "myöhään . On kunto jo vähän päässyt ropisemaan ,niin että ei enään kaikki käy niinkun "silloin ennen".
Mutta pitää olla vaatimaton ja ottaa ilo irti näistäkin päivistä.Tässä ny kellään kaikki käy niinku joskus. Ota nyt vaan ilo irti.
- juulia
Havahduin huomaamaan miten minäkin olen antanut kaiken mitä en välttämättä tarvitse lapsilleni, heillä on paremmat palkat kuin minun pieni eläkkeen,hyvät ammatit, kuitenkin olen mukamas avustanut heitä, itseni unohtaen, harvoin olen saanut edes kiitosta...tuskin koskaan. Minun on kai muututtava hieman itsekkäämmäksi, hemmoitella joskus itseäni. Kiitos ullapulla, avasit silmäni
- ullapulla (toisinpäin)
me ollaan näitä äitiä ja huolehditaan näistä Lapsistamme ja sitten lastenlapsista --.Unohdetaan että eivät he meitä enään tarvirse ,he tulevat jo omillaan toimeen . Unohdetaan itsemme . Kyllähän niitä poikkeuksiakin on, mutta saman kohtelun saamme heiltä vaikka unohdettais heidät--tai ainakin ne lahjat.
Curling-vanhemmista puhutaan täällä Ruotsissa nykyään kovasti ja se avasi minunkin silmäni, että olen juuri tuollainen curling-mamma, joka on lakaissut suurimmat esteet pojan elämän polulta, ollut aina lieventämässä pahimpia kolhuja, ollut runsaskätinen ja antelias.
Väärin, väärin, vaikka niin hyvää olen tarkoittanut...!- ullapulla (toisinpäin)
Curling, vanhemmista. Hain hakukoneesta sanalla Curling vanhemmat ja sieltä tulikin paljon tietoa, kiitos vaan Mdk-Mdk ,Täältähän kaikki löytyy kun on tarvis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie766775Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346503Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806292Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644092Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532492Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62399Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant462138Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1381501- 141462
- 1961212