Nyt on tapahtunut väärinkäsitys. En ole Ljenotskana esiintynyt. En ole joutanut nyt palstalle pariin päivään, kun olen Ridgen kans keskustellut Chatissa.
Tulee ehkä mua tapaamaan illalla tänne Ouluun :=))))
Mun täytyy nyt mennä ostamaan ruoka-aineksia ja shampanjaa. Teen hänelle ihanan illallisen. Kerrankos se Ridge kylään tulee.
Pidän teidät kyllä ajan tasalla :=)))))))))
Pieni korjaus
6
353
Vastaukset
- AMR-52
...oikaisu...)))) mut Typy,mie surulline,ko sie tasoo laskent nois miesvalinnois..((( viel voit perruu..))) ritke luikero tyyppi. ja pitkä sil ei oo ko nenä,tanakkuuvest puhumatikaa..((
kuka minua sinuksi luuli, kun ei kertonut nimeään.
korjasin kyllä erreyksensä välittömästi :)))
Terve Typy,toivotan ihanaa iltaa Ridgen kanssa ;)))- Doe-01
vaan toivotan vielä kerran:ВКФЫЕГОЕУ ЕФМФКШЕЫ eli Trastujte,tavarits:)
- yksitypy
siitä, kun esiinnyin joku aika sitten Selinkana, niin luulivat että olen taas vaihtnut nikkiä :=)))
Mutta moikka. Täytyy mennä nyt mutta palataan taas :=))))
Saa nähdä millaisella limousiinillä Ridge pihaan pyyhkäisee :=)))))
- yksitypy
onnettomasti, että Ridge soitti ettei pääse tulemaan. Joku kainuulainen vaaleaverikkö pitää sitä vankinaan :=((((
No.. Onneks en ehtinyt sitä pirtussa liekitettyä härkää vielä valmistaa.
Miks minulle aina käy näin? :=(((((>että Ridge soitti ettei pääse tulemaan. Joku kainuulainen vaaleaverikkö pitää sitä vankinaan :=((((<
- pitäköön mokoma mokoman - olenhan minä täällä, osoitteen tiedät jo.
Parhain terveisin, MM.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3151715Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751264Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831247- 1331126
- 48813
- 57804
- 74789
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117767- 48760
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60706