Mitä tehdä tällä tunteelle, joka ei ota loppuakseen? Ajattelen sinua joka päivä, ja joka ilta kun menen nukkumaan, ajatukseni käyvät sinussa. Ja kun herään, haluan pienen unensekaisen hetken muistella sinua. Miksi on niin vaikeaa siirtyä eteenpäin? Kun kävelen kadulla, toivon törmääväni sinuun. Kaipaan niin nähdä sinua, vaikka vain kaukaa, vaikka vain hetken.
Haluaisin taas istua hetken kasvotusten, katsoa sinua koskettaviin silmiisi. Haluaisin taas nähdä sinun kävelevän rennolla tyylilläsi. Haluaisin taas nähdä kauniit kätesi. Haluaisin taas kuulla lempeän, pehmeän äänesi. Haluaisin taas tuntea sen lämmön, jota tunsin, kun olit lähelläni.
Olet koskettanut minua niin syvältä että unohtaminen tuntuu mahdottomalta. Muistot sinusta tulevat mieleeni jatkuvasti. Joskus mietin voinko enää rakastua kehenkään toiseen kuten rakastuin sinuun. Toivon vain, että kuukauden, puolen vuoden, vuoden jälkeen tämä on jo helpompaa.
Onnettomasti rakastunut
29
8589
Vastaukset
- DW2
vittuakos sitten erositte, jos se ihminen oli kerran noin ihana ja plaa plaa.
- vieläkin...
...helpompaa pitkänkään ajan kuluttua. Minulla samanlainen tunne ja se vaan jatkuu, nyt on vierähtänyt 1/2 vuotta ja yhä vaan hän pyörii mielessäni. Yritän etsiä uusia miehiä, kiinnostuneitakin on ja tiedän että saisin koska vaan jonkun lohduksi. Mutta kun mulle ei kukaan kelpaa...
- olla niin??
että sinun täytyy unohtaa??
miksi??- maailmasta
Eipä kai se mikään pakko ole. Ja tunteitahan nämä vain on. Ja jos yritän heittää niitä ovesta, ne tulevat takaisin ikkunasta.. Yritä siinä sitten käyttää pakkotoimenpiteitä.. En halunnut käyvän näin, en koskaan ajatellut että voisin rakastua tällä tavalla. Ja nyt tuntuu, että olen niin kiinni hänessä että loppuelämäni hänen kanssaan tai sitten ilman häntä on niin erilaista kuin elämäni oli ennen.
- ollut
maailmasta kirjoitti:
Eipä kai se mikään pakko ole. Ja tunteitahan nämä vain on. Ja jos yritän heittää niitä ovesta, ne tulevat takaisin ikkunasta.. Yritä siinä sitten käyttää pakkotoimenpiteitä.. En halunnut käyvän näin, en koskaan ajatellut että voisin rakastua tällä tavalla. Ja nyt tuntuu, että olen niin kiinni hänessä että loppuelämäni hänen kanssaan tai sitten ilman häntä on niin erilaista kuin elämäni oli ennen.
parempi niin ettet olisi tutustunut häneen laisinkaan?? olen erimieltä sillä nuo sanasi paljastivat että tunne on ollut molemminpuolinen.. mut taisi olla varattu tämä rakkautesi kohde?
- Rakastaa
maailmasta kirjoitti:
Taisitte rakastua,kuiskaat hiljaa hänen nimeään,ole vahva ja pidä huoli rkkaudestasi,et ole yksin olet hänen kansaan.
Menet omia teitäsi kuten hänkin omiaan!
Aika on rakastaa ja antaa,pyydän sinua luottamaan rakkaudessasi häneen,se vie teidät toistenne luo!
Ole vahva ja pidä huoli teistä! Pidä huoli hänesta!!! - sinä
maailmasta kirjoitti:
vastapuoleni vai kuvittelenko.....
on niin raskasta miettiä tunteeko hän samoin kuin minä vai onko todella niin että minä olen ajatuksineni täysin yksin..
mnä taas toivon että minulle voisi käydä hyvin...
- terapiaa
Päättelin viestistäsi, että olet vapaa ihminen. Kärsit ilmeisesti yksinäisyydestäsi, ja voit pahoin osittain siksi.
Olen itse naimisissa, ja koen samanlaisia tunteita vierasta miestä kohtaan, joka on myöskin tahollaan naimisissa. Aivan hirveää! En ole pettänyt aviomiestäni fyysisesti, mutta silti koen huonoa omaatuntoa sekavista tunteistani. Kaipaan toista miestä tämän tästä.
Toisaalta. Nyt olen alkanut huomata ja muistaa monia raivostuttavia piirteitä tästä vieraasta miehestä. Toivoisin, että psyykeeni tekisi töitä päästäkseen eroon kielletyistä tunteista. Niinhän 3-vuotiaskin tekee, kun äiti jättää päiväkotiin: pitää alkaa kiukutella, jotta kestäisi taas päivän mittaisen eron äidistä. Huh, on se kamalaa. - Mies-76
Hei.Se on vaan sellainen asia,että
sä et voi sitä koskaan unohtaa!
Usko pois!- unohtaa
En halua häntä unohtaa, mutta haluan pystyä kulkemaan eteenpäin, haluan tutustua uusiin ihmisiin, löytää heistä sen mitä löysin hänestä. Ehkä en löydä sitä samaa (eikä ole tarkoituskaan), mutta kuitenkin jotain ainutkertaista ja kaunista. Nyt on tunne-elämässä "jarru" päällä, ja luulen että se on hänen vuokseen. On kuin osa minusta olisi sirpaleina.
Mutta näistä sirpaleista minun on jatkettava. Ja huomaan kuinka ajatusten laittaminen "paperille" jo auttaa katsomaan tulevaisuuteen. Ja silloin muisto hänestä olisi ilon ja kiitollisuuden aihe, ei taakka joka estää minua elämästä.
- sanoo
mitä sanottava on,ei aina voi itkee vaik on olo onneton.
- minullakin
Olisin voinut kirjoittaa juuri näin. Vaikkakin mieheen sopivasti. Tosin enää en aio yrittää tehdä sille tunteelle mitään. Tiedän, miksi olen hänessä kiinni -en edes tahdo irti. En näe siihen tarvetta. Haluan rakastaa häntä, etäisesti. Vaikka tahtoisinkin nähdä hänet, jutella hänen kanssaan edes pienen hetken. Tuntea sen ihanan tunteen taas!
Ei se tunne mene pois. Se kulkee mukana, aika patinoi, mutta siellä se tunne on. Tiedän, olen kokenut tällaista aiemminkin. Tunteet kulkevat mukana, toiset voimakkaampina, toiset vaimeampina. Onhan elämässä ystäviäkin, jotka pysyvät läpi elämän ja jotka käyvät vain hetken.
Pyristelen minäkin, mutta olen voimaton, joten annan olla sitten loppujen lopuksi. Mikään ei auta, olen kokeillut! Tiedän hänestä jotain, joka ei miellyttänyt minua, mutta sekään ei tehonnut. Eli minkäs tälle voi!
Tuo kysymys, jonka esitit: "voiko rakastua enää kehenkään, kuten rakastuin sinuun". Se on alkanut pelottaa minuakin, koska olen tajunnut rakkauteni tappaneen tunteita, joita täytyisi olla pystyäkseen jatkamaan. Häntä en saa koskaan, joten.... (Enkä varmaan enää oikeasti häntä haluaisikaan) Ehkä aika tekee tälle asialle sitten jotain. Toivon! Sitä taisit toivoa sinäkin.
Kaikki tämä, vaikka ei ole tapahtunut mitään, ei katseita ja juttelua kummempaa!- .. kun oon niin tykästyny s...
Joo-o.. Alkanu viime aikoina seinät kaatua päälle. Joku parisen vuotta sitten tutustuttu.. Alusta saakka oon viihtyny sen kanssa. Se on keplotellu tiensä mun ajatuksiini.. Kukaan ei oo koskaa halunnu tutustuu muhun niinku se. Ajattelen sitä koko ajan ja haluun nähdä sen, kuulla sen äänen ja katsoo sitä silmiin.. Mut mun elämä on niin rajotettuu..ei oo vapaata aikaa..
en voi nähdä sitä muuten ku koulussa ja se rassaa.. se on pitänyt mut ilosena ja pirteenä MONISTA vastoinkäymisistäni huolimatta mut nyt oon lopussa. Mun sydämestäni puuttuu jotain.. olo o tyhjä. kaikki on niin raskasta ja pelkkää suorittamista. tuntuu että se, mun paras toverini ja ystävä, ELÄMÄNI TÄRKEIN IHMINENKIN lipuu pikkuhiljaa pois multa.. ei oo ketää joka todella tuntis mut, joka helpottais mun taakkaani ja vois saada mut taas vedettyy ylös murheen suosta.. sulkeudun vaan entistä enemmän. kaikki menee päin helvettiä... - usko
.. kun oon niin tykästyny s... kirjoitti:
Joo-o.. Alkanu viime aikoina seinät kaatua päälle. Joku parisen vuotta sitten tutustuttu.. Alusta saakka oon viihtyny sen kanssa. Se on keplotellu tiensä mun ajatuksiini.. Kukaan ei oo koskaa halunnu tutustuu muhun niinku se. Ajattelen sitä koko ajan ja haluun nähdä sen, kuulla sen äänen ja katsoo sitä silmiin.. Mut mun elämä on niin rajotettuu..ei oo vapaata aikaa..
en voi nähdä sitä muuten ku koulussa ja se rassaa.. se on pitänyt mut ilosena ja pirteenä MONISTA vastoinkäymisistäni huolimatta mut nyt oon lopussa. Mun sydämestäni puuttuu jotain.. olo o tyhjä. kaikki on niin raskasta ja pelkkää suorittamista. tuntuu että se, mun paras toverini ja ystävä, ELÄMÄNI TÄRKEIN IHMINENKIN lipuu pikkuhiljaa pois multa.. ei oo ketää joka todella tuntis mut, joka helpottais mun taakkaani ja vois saada mut taas vedettyy ylös murheen suosta.. sulkeudun vaan entistä enemmän. kaikki menee päin helvettiä...itsees!
- pimeitä päiviä kokenut
.. kun oon niin tykästyny s... kirjoitti:
en voi nähdä sitä muuten ku koulussa ja se rassaa.. se on pitänyt mut ilosena ja pirteenä MONISTA vastoinkäymisistäni huolimatta mut nyt oon lopussa. Mun sydämestäni puuttuu jotain.. olo o tyhjä. kaikki on niin raskasta ja pelkkää suorittamista. tuntuu että se, mun paras toverini ja ystävä, ELÄMÄNI TÄRKEIN IHMINENKIN lipuu pikkuhiljaa pois multa.. ei oo ketää joka todella tuntis mut, joka helpottais mun taakkaani ja vois saada mut taas vedettyy ylös murheen suosta.. sulkeudun vaan entistä enemmän. kaikki menee päin helvettiä...Koeta jaksaa uskoa valoisampaan tulevaisuuteen. Joskus vaan on niitä pimeitä päiviä, mut täytyy vaan uskoa että huomenna voi kaikki olla toisin.
- kohtalo toveri
Ihan sama tilanne. Ei saa millään pois toista mielestään, vaikka mitä tekisin.
Tilannetta vain mutkistaa ihan vähän se, että olen varattu toiselle ja pysyn.
Ajatukset on vain ihan muualla, ja odotan tilanteen muuttuvan jokupäivä.- muiden muassa
Voi meitä tuhansia tälläkin hetkellä tässä tilanteessa olevia. Suhde oman puolison kanssa muistuttaa lähinnä työsuhdetta ja sitten tapahtuu tämä "onnettomuus". Hän on ilmestynyt tietoisuuteen, tuo unelmainen mutta saavuttamaton. Päässä heittää ihanasti kun hormoonit jyllää vuosien hiljaiselon jälkeen. Ei voi kuin nauttia tästä hetkestä hiljaa. Kyllä se siitä ajan kanssa näivettyy... kun ollaan niin pirun kunnollisia.
- onneton
Tiedän mitä tarkoitat, minua kosketti myös eräs siten kuin ei kukaan koskaan aiemmin. Olemme tavanneet vain kerran, ja se tunne hänen kanssaan oli uskomaton. En tiennyt sellaista olevan olemassakaan. Se ei ollut edes mitään taivaissa liitelyä eikä viulujen soittoa, vain palasten loksahtaminen paikoilleen ja arkisen lämmin ja turvallinen tunne että tuossa se nyt on, tai ainakin yksi niistä joiden kanssa voisin elämäni jakaa. En vain ole varma halusinko edes tietää tämän tunteen olemassaolosta. Elämme hänen kanssaan saman taivaan alla, mutta silti niin eri maailmoissa. :/
Tulemme kaiketi tapaamaan hänen kanssaan jatkossakin, ja minua pelottaa.- pelottaa...
ja mitä ihmettä teen sitten, jos jätän nykyisen mieheni... en silloin ehkä tapaa sinua enää koskaan... :( taidan olla rakastunut..enkä voi tätä nykyistä suhdetta enää jatkaa..
- kiirehtisi
pelottaa... kirjoitti:
ja mitä ihmettä teen sitten, jos jätän nykyisen mieheni... en silloin ehkä tapaa sinua enää koskaan... :( taidan olla rakastunut..enkä voi tätä nykyistä suhdetta enää jatkaa..
Kannattaisko sun vielä odottaa? Ettet vaan tee mitään, mitä saat katua jälkeenpäin. Niin moni ihminen haavoittuu. Jospa tunteesi uutta miestä kohtaan ovat vain väliaikaisia?
- minullakin
oli sama tunne vai tyhmästikö sanoin?
- onneton
minullakin kirjoitti:
En tainnut ihan käsittää mitä tarkoitit tyhmästi sanomisella. :)
Ainoa mitä käsitän on että oma tilanteeni on mahdoton. Hän on naimisissa, ja muutenkin sellaisessa asemassa ettei mikään ystävyyttä syvempi suhde tulisi muutenkaan kyseeseen.
Pitää unohtaa. - pelottaa..
minullakin kirjoitti:
rakastatko sinäkin minua..? mitä sanoit tyhmästi..? en tajunnut kyllä tuota, joten et taida olla kaipaamani henkilö... :(
n
- Marsu7
Yup....kävi tuossa 30.7.3013 samalla tavalla...rakastuin ja en taida millään tästä irti päästä. Se oli vain yhden yön juttu, vaikka ei pitänyt olla. Hän kasoi mua koko illan, tuli lopulta juttelemaan mulle, oli kiinnostunut, kysyi haluanko lähteä hänen mukaansa ja ehdottomasti halusin kyllä, silläkin uhalla, että se jäisi siihen yöhön. Hän kyllä sanoi, ettei tämä jää tähän ja ettei hän tykkää yhden yön jutuista, kuten en minäkään. Se yö sitten vietettiin yhdessä ja oli todella kaunis yö. Vaihdoimme puhelin numerotkin. Parin päivän kulttua laitoin texti viestin haluaisiko hän tavata ? Hän sanoi ensin kyllä perjantaina vois tavata. Kun perjantai tuli sain toisen viestin - Olen pahoillani , mutta en halua kierrellä ja sanon suoraan, että mun elämäni on niin sekaisin tällä hetkellä ja kaikki on niin sekavaa, että on parempi ettei nyt tavata. Onhan se toki vähän outoa, rakastua yhden yön jälkeen johonkin, ja minäkin olen sentään yli 40 vuotias nainen, mutta näin vaan tapahtui. Järjen tasolla ymmärrän täysin, että taisi olla vaan hyväksi käyttöä ja pitää vaan unohtaa, mutta mites teet seen, kun tunteet on täysin päin vastoin, kun järki sanoo ja ajatukset vaan pyörii hänessä. Voi hyvä Jumala tuleeko tästä tuskasta loppua ikinä?? Ja yksi asia jonka kyllä näin heti ja tajusin heti, kun oltiin hänen asuntoonsa tultu sisälle oli tämän hänen ns. kämppiksen kengät. Hän väitti, että tämä nainen on hänen kämppiksensä ja heillä on ihan omat juttunsa ja elämänsä. Mutta silti sanoi niin oudosti, että ihanaa, kun toi kämppis on vihdoin pois niin voi tuoda jonkun tänne. Miksi pitäsi kämppiksen hyväksyntä olla siihen että voi tuoda jonkun kotiinsa ja miksi hän oli niin helpottunut, että nk. kämppis oli vihdoin pois muualla.Kyllä mä sen tajusin heti, mutta halusin sulkea sen pois mielestäni sinä yönä. Ilmeisesti ei ainakaan se suhde näyttänyt toimivan, jos tarvitsee hakea sexiä muualta.Olipa ilkeä temppu, en usko, että hän tarkoituksellisesti halusi satuttaa minua, mutta silti olihan se tietoisesti tehty. Miten pääsen tästä yli. Haluan sen ihmisen pois päästäni ...mutta tunteet vaan pitää tiukasti kiinni. Sen tiedän, että se katse kontakti ja kaikki mitä sinä yönä taphtui oli täysin aitoa, se oli "macig" kohtaaminen, mitä tapahtuu äärimmäisen harvoin. Vahinko vaan, että suruun tämä loppui.
- Tiedän tapauksen
täysin samanlaisen ainakin.
Ei ole kämppis.
Sarjarakastajaa pitää varoa ihan tosissaan.
Ei he itsekään sellaisia ymmärrä/myönnä olevansa, mutta pahaa jälkeä saavat aikaan.
Ja vielä; melko paksua tuubaa nuo kämppisjutut, ota järki käteesi. - marsu7
Tiedän tapauksen kirjoitti:
Ei ole kämppis.
Ei he itsekään sellaisia ymmärrä/myönnä olevansa, mutta pahaa jälkeä saavat aikaan.
Ja vielä; melko paksua tuubaa nuo kämppisjutut, ota järki käteesi.Kiitos palautteesta, olet kyllä täysin oikeassa.
- marsu7
Tiedän tapauksen kirjoitti:
Ei ole kämppis.
Ja vielä; melko paksua tuubaa nuo kämppisjutut, ota järki käteesi.Ai niin, ihan varmuuden vuoksi kysyn, ettei vaan sattunut olemaan tämä samanlainen tapaus sellanen hiekan vaalea tukkainen n. 30 v mies munkkiniemestä?
- 15 vuotta sitten
Tiettyjä asioita ja ihmisiä ei vain unohda. Tunne ei katoa.. koskaan.
- Nenä7
Luulempa,että tämä tapaus tämä rakastuminen ja ihminen on juuri sellainen . Tätä ihmistä en taida koskaan unohtaa, enkä tätä tunnetta. Siinä sitä vaan yrittää itselleen järkeä puhua jopa ääneen, mutta ei tässä näytä järki auttavan. En vaan kykene häntä unohtamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793