Omistan volvo 460 vm.-96 ja eka talvi edessä.. Ei näytä noista valoista olevan mihinkään.. Kuuluuko niiden olla näin huonot, oon saanu äijiltä kommentteja että "vanhojen volvojen yks huono puoli".. Ei paljon naurata, voiko niille tehä jotain?? Vai pitääkö vaan viritellä jotain lisää?? Kokemuksia??
ihanan surkeet ajovalot
3
1335
Vastaukset
- 360
- ippe
Jos valot on huonot voisi kokeilla ensiksi uusia polttimoita.
Mutta jos kyseessä on volvon tyyppivika, että valot näyttävät liian alas elikkäs valojen säätö ei riitä siihen, että valot voisi suunnata.
kumpaankin umpioon menee hydraulinen valojen säätösysteemi, joka ei vanhemmiten pidäkutiaan.
Sitä voi kuitenkin virittää uudelleen.
Lampun puoleisessa päässä on smurkula jossa on kierre ja sitä kiertämällä voidaan perussäätö palauttaa.
En tiedä oliko tästä sinulle apua mutta taistelin itse samanlaisen auton kanssa. - uutta suuntaa
Itse ajoin kerran kaverin perässä ja tämä soitti äkkiä että "laita ne pitkät pois päältä". Eihän mulla ollut kuin lähivalot päällä, mutta kun swen jälkeen suunnattiin uudelleen niin hyvä tuli. En sitten tiedä, mihin nykyään on totuttu, mutta kyllä 400-sarjan Volvoissa on oikein suunnattuina todella hyvät valot. PYÖREÄT lisäpitkät tosin parantavat asiaa oleellisesti. Suosittlen. NÄyttävät vieläpä todella hyviltä Hollannin-Volvon nokalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328