Pelivihjaaja Vetogurun poppoo ehdotteli veikkaukselle jo parisen vuotta sitten neljän jalkapallo-ottelun monivetoa 5 centin minimipanoksella ja nyt se onneksi tulee tammikuussa !!!! Pelin nimi on supermoniveto,jota on kerran viikossa,vaihdosta 50% jaetaan voittoluokkaan "8 oikein" ja 20% voittoluokkaan "7 oikein" ja jos täysin oikeata yhdistelmää ei löydy,koko potti jaetaan 7 oikein saaneiden kesken.Kirjoittakaa mielipiteitä uudesta pelimuodosta,itse odottelen innolla !!!
supermoniveto
16
6619
Vastaukset
- vä'hempää kinnostaa
jos haluaisin jossain voittaa niin lotossaxc ja muutaa pois tästä veroparatiisi suomesta kunnon veronmaksaja paratiisiin monacoon tai vaikka maanalle-............................
- veroylitarkastaja Halttunen
Veikkaus on maksanut arpajaisveron,eikä monivetovoitoista pidätetä pelaajalta minkäänlaista ennakkoa.
Lisätietoja Uudenmaan Verovirasto/Halttunen - Jussi
Jos ei kiinnosta niin miksi vitussa luet näitä palstoja urpo.
- Jussi
Ainahan uusia pelejä otetaan vastaan.
- pali
totta se on,kysy vaikka asiamieheltä.
- monarimake
Jos tuo pitää paikkansa,on gurun porukka tehnyt ison palveluksen vedonlyöjille.Pelimuotohan kuulostaa tosi mielenkiintoiselta,ei kun odottelemaan!! kiitos idean isännille..
- annica
guru auttoi mulle hyvät rahat!!! porukkalappu perjantaiyön nhl:ään osui ja kerroin jotain 7000 !!!!!!!!! kaverin kanssa molemmille n 700euroa...yes!
- AaTee
Kolmenkin oikean tuloksen saaminen on helvetin vaikeaa.
- Koo
Oli jo 8 vuotta sitten 5 ottelua monivedossa.Joten ei tuo oo mikään uusi juttu.
- pali
kuulepas ainainen valittaja.useamman ottelun monivetoa on pelattu pitkään eri maissa mm. espanjassa,kyllä se tiedetään.pelimuoto on kuitenkin uusi juttu...suomessa.
Sinulla on kaunis tapa narista jostain asiasta joka ikisessä kommentissasi,kerro joskus jos olet johonkin asiaan tässä maailmassa tyytyväinen.
- giancarlo
hieno homma,hieno homma...vedettiin frendin kanssa tänään vetogurun monivetoporukka lapulle,osui kertoimella 31 000 !!!!!!!!!!!!!!!
siisti fiilis,joulurahat valmiina,hiioihei! - hietanen
gurun porukka onkin vuosien varrella ajanut paljon vedonlyöjien asiaa.siinä on vihjaaja joka pyrkii kaikin puolin asettumaan asiakkaansa asemaan ja maksimoimaan näiden menestystä.asenne on rautaa.
- utelias
Koskakohan kysyinen pelimuoto olisi tulossa veikkauksen palveluihin mukaan, kun en itse ainakaan huomannut veikkauksen internet sivustoilla mitään mainintaa kyseisestä pelimuodosta.
- pali
utelias kirjoitti:
Koskakohan kysyinen pelimuoto olisi tulossa veikkauksen palveluihin mukaan, kun en itse ainakaan huomannut veikkauksen internet sivustoilla mitään mainintaa kyseisestä pelimuodosta.
tammikuun puolessavälissä.
- akuaaaaaa
saako supermonivedos yhtään mennnä väärin
- kahlua
superspermaveto Ja ohi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569