supermoniveto

pali

Pelivihjaaja Vetogurun poppoo ehdotteli veikkaukselle jo parisen vuotta sitten neljän jalkapallo-ottelun monivetoa 5 centin minimipanoksella ja nyt se onneksi tulee tammikuussa !!!! Pelin nimi on supermoniveto,jota on kerran viikossa,vaihdosta 50% jaetaan voittoluokkaan "8 oikein" ja 20% voittoluokkaan "7 oikein" ja jos täysin oikeata yhdistelmää ei löydy,koko potti jaetaan 7 oikein saaneiden kesken.Kirjoittakaa mielipiteitä uudesta pelimuodosta,itse odottelen innolla !!!

16

6619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vä'hempää kinnostaa

jos haluaisin jossain voittaa niin lotossaxc ja muutaa pois tästä veroparatiisi suomesta kunnon veronmaksaja paratiisiin monacoon tai vaikka maanalle-............................

• veroylitarkastaja Halttunen

Veikkaus on maksanut arpajaisveron,eikä monivetovoitoista pidätetä pelaajalta minkäänlaista ennakkoa.
        Lisätietoja Uudenmaan Verovirasto/Halttunen

• Jussi

Jos ei kiinnosta niin miksi vitussa luet näitä palstoja urpo.

• Jussi

Ainahan uusia pelejä otetaan vastaan.

• pali

totta se on,kysy vaikka asiamieheltä.

• monarimake

Jos tuo pitää paikkansa,on gurun porukka tehnyt ison palveluksen vedonlyöjille.Pelimuotohan kuulostaa tosi mielenkiintoiselta,ei kun odottelemaan!! kiitos idean isännille..

• annica

guru auttoi mulle hyvät rahat!!! porukkalappu perjantaiyön nhl:ään osui ja kerroin jotain 7000 !!!!!!!!! kaverin kanssa molemmille n 700euroa...yes!

• AaTee

Kolmenkin oikean tuloksen saaminen on helvetin vaikeaa.

• Koo

Oli jo 8 vuotta sitten 5 ottelua monivedossa.Joten ei tuo oo mikään uusi juttu.

• pali

kuulepas ainainen valittaja.useamman ottelun monivetoa on pelattu pitkään eri maissa mm. espanjassa,kyllä se tiedetään.pelimuoto on kuitenkin uusi juttu...suomessa.
        Sinulla on kaunis tapa narista jostain asiasta joka ikisessä kommentissasi,kerro joskus jos olet johonkin asiaan tässä maailmassa tyytyväinen.

• giancarlo

hieno homma,hieno homma...vedettiin frendin kanssa tänään vetogurun monivetoporukka lapulle,osui kertoimella 31 000 !!!!!!!!!!!!!!!
      siisti fiilis,joulurahat valmiina,hiioihei!

• hietanen

gurun porukka onkin vuosien varrella ajanut paljon vedonlyöjien asiaa.siinä on vihjaaja joka pyrkii kaikin puolin asettumaan asiakkaansa asemaan ja maksimoimaan näiden menestystä.asenne on rautaa.

• utelias

Koskakohan kysyinen pelimuoto olisi tulossa veikkauksen palveluihin mukaan, kun en itse ainakaan huomannut veikkauksen internet sivustoilla mitään mainintaa kyseisestä pelimuodosta.

• pali
        utelias kirjoitti:

Koskakohan kysyinen pelimuoto olisi tulossa veikkauksen palveluihin mukaan, kun en itse ainakaan huomannut veikkauksen internet sivustoilla mitään mainintaa kyseisestä pelimuodosta.

tammikuun puolessavälissä.

• akuaaaaaa

saako supermonivedos yhtään mennnä väärin

• kahlua

superspermaveto Ja ohi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe