taas sain amurin-kirppikseltä hyvää antiikki tavaraa. opiskelija poikani löysi myös kämppäänsä huonekaluja
amurin-kirppis
8
816
Vastaukset
- tietooo
mistä löytyis jotain vanhoja keittiötavaroita kuten kattiloita laseja lautasia ynm.
- tommottii
tavaroita kantsii hakee kirppiksiltä.vaikka alarannasta tai nekalasta
- vilppi paistaa läpi
Kauppias hoi, älä mainosta puljuasi täällä.
- vilppiä
kehua jotain.kyllähän täällä on mainittu muitakin liikkeitä ja palveluja
- noin huonoosti
että täytyy tunkea mainospostiaan muka tyytyväisen asiakkaan nimellä. Oikeasti kun paikka haisee ummehtuneelle kuin vanhan piian .... ja käytävät on tukossa pursuilevista tavaroista. Ei hyvä. Vuolanne.net :n listalta löytyy niitä muitakin paikkoja
- asiakas
Amurista löytää sen mitä tarvitsee, jos ei löydä, ei kenties mitään tarvitsekaan. Tavaraa on paljon, sitä oikeaa kirppari-henkeä, joka ikävä kyllä on katoamassa muualta.
- HAISEVAA ROMUVARASTOASI
HEI HAISEVIEN RIKKINÄISTEN KAATOPAIKKATAVAROIDEN MAINOSTAMINEN ON KIELLYTTY.
AHDAS , HAISEVA JA LIIAN TÄYNNÄ TUO KAATOPAIKKA ON AMURISSA.- wanhanajan kirppis
Antiikkia löytyy, kaappeja, piironkia ym ym, ei tietenkään tyhjätaskuille tarkoitettu ! Heti ovesta sisään mentäessä lamppuja, se 80 euron erikoisuus kiinnostaa,
eikä siä kamalalta haise, esim tesomalla, sillä kirppiksellä, haisee vanhat vaatteet, joita erittäin vähän amurissa,
ihan kiva paikka amurin kirppis, wanhanajan tavaraa kuten kirppiksellä pitää ollakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762