Raahen pettäjät

Petetty

Kyllä on maailma mallillaan. Puolison firma järjesti taloudellisista syistä pikkujoulut hyvissä ajoin... ja kaiken piti mennä hienosti, ilman ongelmia. Nyt on pakka mennyt täysin sekaisin, niin töissä kuin kotona. En tiedä mitä tehdä, jaksanko antaa anteeksi vai lopettaa ??? Tuska, joka sisältäni kumpuaa on niin valtava, että haluaisin huutaa sen koko maailmalle !!!

34

4571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep jep

      Nyt nimiä vaan kehiin:D!

      • eihän

        ..kukaan uskalla näin pienessä kaupungissa paljastaa omaa kotipesäänsä, joutuu naapureiden silmätikuksi.


      • Anonyymi

        Vois julkaistakki nimen ainaki omasta joka levitti minuun seksiviruksen joka johti 2v sisällä kasvaimeen ja leikkauksiin. Syöpä varmaankin kyseessä mutta ootellaampa ensin lopullisia vastauksia. Ja ei kertonu kantavansa kyseistä virusta vaan vasta jälkikäteen kun sain jäätävät oireet kk sisään ja joutuin hoitoon sairaalaan. Ja usea vuosi hoidettu eikä hoidoista vastetta. Lukuisat ab hoidot. Arvet ja kivuliaat hoidot ja lisäksi artriitti ja sormien vaurioituminen kaupanpäälle. Oon erittäin katkera asiasta. Ja valehtelijalla ukkoja ollut koko ajan muitahuijari joka huijannut täysin.


    • saatanan

      narttua perseeseen niin oppii ensi kerralla olemaan varovaisempi ettei jää kiinni

    • ei se kulu

      muitakin petettyjä ja rakkaus antaa anteeksi. Eihän se maailman suurin synti ole vaikka piipahtaakin vieraalle petille hetkeksi. Tiedän että tuskasi tuntuu tällä hetkellä ylitsepääsemättömältä, mutta aika haavat parantaa, vaikka luottamusta ei takaisin saakkaan. Nämä on niitä joka vuotisia juttuja eli pikku joulujen jälki pyykkejä. Muista ettet vain syyllistä toista osapuolta syytä on molemmissa ja taitaa parisuhteessa olla jotain vikaa kun pettää pitää. Olen läpi käynyt näitä juttuja useamman kerran ja en enään pidä pettämistä oikeestaan minään maata katavana asiana.

      • Petetty

        Olen ollut itse tässä pitkässä suhteessa nuhteeton. Koskaan en ole edes ajatustanikaan tuhlannut vieraan ihmisen petiin. Sanasi eivät lohduttaneet mieltäni. En hyväksy pettämistä. Ei minun tarvitse syyllistää toista. Hän itse on niin syyllistynyt, että on valmis menemään parisuhdeterapeutille. Olen pahoillani puolestasi, että olet joutunut näitä juttuja useamman kerran veivaamaan. Minusta siihen ei ole. Mitä tästä eteenpäin, en tiedä vielkään mitä tehdä ? Parisuhdeterapeutti, onko se muka ongelmien ratkaisija ?


      • katkera akka

        niin just, petettyn vikahan se on kun kumppani käy vieraissa!Hyvin menee ku asiat jo hyväksytään ja melkeinpä syyllistetään petetyksi tullutta. Ite en siivonnu ja laittanu tarpeeksi ruokaa, niin se näköjään oikeutti ukon hyppimiset vieraissa, loppuraskaudesta ei vain tehnyt kauheana mieli siivota jne.


      • masadiiba

        "Muista ettet vain syyllistä toista osapuolta syytä on molemmissa"
        Ei se nyt aina ihan noinkaan ole.


      • Anonyymi

        Näin juuri. Pitäisikö minun estää puolisoni onni? Antaisinko useammin, vaikken itse tunne tarvetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Pitäisikö minun estää puolisoni onni? Antaisinko useammin, vaikken itse tunne tarvetta?

        Joo eipä ole kyse siitä näissä monissa tapauksissa. Itseni kohdalla onnen on estäny pelaaja ITSE. Pettäjä on pettäjä ja se jatkaa sitä aina ja ikuisesti niin minunkin exä teki ja kuka uskoo ees siihen että10 exää hällä ois pihtailijoita😂Siinä on vaan se että ainakin minua iljettää tyyppi jokapettää ja jakaa muille sekä valehtelee alunpitäen koko suhteen. Usea vuosi ollu hälle toissijainen äijä vaikka itse puhunu täysin toista. Js leikkauspöydällä on tämän ihmisen aiheuttamien riskihyppyjen takia oltu viimeviikolla. Vielä yksi tai kaksi leikkausta edessä ja loppuiän tarttuva seksitautijoka tähän johti. Syöpävastausta ootellessa. Ja eipä kertonu kantavasa tällaista. Aiheutti vaan usean vuoden kulut urologialla ja ihotaudeilla ihomuutosten hoijossa. Toivottavasti vastaa haasteeseen pian joka edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo eipä ole kyse siitä näissä monissa tapauksissa. Itseni kohdalla onnen on estäny pelaaja ITSE. Pettäjä on pettäjä ja se jatkaa sitä aina ja ikuisesti niin minunkin exä teki ja kuka uskoo ees siihen että10 exää hällä ois pihtailijoita😂Siinä on vaan se että ainakin minua iljettää tyyppi jokapettää ja jakaa muille sekä valehtelee alunpitäen koko suhteen. Usea vuosi ollu hälle toissijainen äijä vaikka itse puhunu täysin toista. Js leikkauspöydällä on tämän ihmisen aiheuttamien riskihyppyjen takia oltu viimeviikolla. Vielä yksi tai kaksi leikkausta edessä ja loppuiän tarttuva seksitautijoka tähän johti. Syöpävastausta ootellessa. Ja eipä kertonu kantavasa tällaista. Aiheutti vaan usean vuoden kulut urologialla ja ihotaudeilla ihomuutosten hoijossa. Toivottavasti vastaa haasteeseen pian joka edessä.

        Tsemit sinulle. Rankalle kuulostaa elämä ja selviydyt elämässä eteen parhaiten ajattelemalla että sinun vika ei ole se että toinen elää piittaamattomasti ja kohtelee toista ala arvoisella elämällä ja tyylilläsä. Pihtailija korttia sanovalle tiedoksi että totuus on nuissa usein paljon monimuotoisempi ja seksi ei ole edes aina mahdollista tai lisäksi sen voi särkeä toinen osapuoli parisuhteessa täysin. Lisäksi se ei tuo onnea suhteeseen. On käyhä suhde jos seksin takia ollaan suhteessa. Parisuhde on kaikkea muuta ja se vaatii luottamuksen puolin ja toisin ja pettäminen on täysin väärä tapa toimia. Pettäminen on itsekäsja narsistinen tapa hakea itelle hyväksyntää ja pönkittää itseä. Terve ajattelee niin että jos haluaa toista, ottaa eron silloisesta eikä satuta eikä kykene satuttaan toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemit sinulle. Rankalle kuulostaa elämä ja selviydyt elämässä eteen parhaiten ajattelemalla että sinun vika ei ole se että toinen elää piittaamattomasti ja kohtelee toista ala arvoisella elämällä ja tyylilläsä. Pihtailija korttia sanovalle tiedoksi että totuus on nuissa usein paljon monimuotoisempi ja seksi ei ole edes aina mahdollista tai lisäksi sen voi särkeä toinen osapuoli parisuhteessa täysin. Lisäksi se ei tuo onnea suhteeseen. On käyhä suhde jos seksin takia ollaan suhteessa. Parisuhde on kaikkea muuta ja se vaatii luottamuksen puolin ja toisin ja pettäminen on täysin väärä tapa toimia. Pettäminen on itsekäsja narsistinen tapa hakea itelle hyväksyntää ja pönkittää itseä. Terve ajattelee niin että jos haluaa toista, ottaa eron silloisesta eikä satuta eikä kykene satuttaan toista.

        Selviydyt asiassa parhaiten ajattelemalla että tommosen kans ei onskaa kenelläkään eikä tuollainen ole terve ja normaali parisuhde. Hetken hurmo ja helvetti koittaa kaikille jotka astuu ansaan. Tsemppiä minulta paljon myös kokeneelta, osaan heti astua saappaisisi. Tiedän miltä tuntuu joutua huijarin kohteeksi ja tuossa kyse vakavemmastakin kuin pelkkä huijaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selviydyt asiassa parhaiten ajattelemalla että tommosen kans ei onskaa kenelläkään eikä tuollainen ole terve ja normaali parisuhde. Hetken hurmo ja helvetti koittaa kaikille jotka astuu ansaan. Tsemppiä minulta paljon myös kokeneelta, osaan heti astua saappaisisi. Tiedän miltä tuntuu joutua huijarin kohteeksi ja tuossa kyse vakavemmastakin kuin pelkkä huijaus.

        Tsemppiä kaikille petetyille ja huijatuille. Koettu on kyseisessä kaupungissa paljon.


    • hemppa

      Olen sitä mieltä että sun kannattaa jättää tuollainen epäluotettava tyyppi,ei ollu varmaan eka petto reissu eikä vikakaan,mutta jos teillä on tommoiset "pelisäännöt" niin eihän siinä sitten mitään.Ensi vuoden pikkujouluja odotellessa...

    • mennyt

      Kurja juttu!

      Itseäni ainakin haavoittaisi kovasti, että puoliso menisi ja pettäisi.

      Menisi meidän suhteesta yksi tärkeä peruskivi: Luottamus. Ja sitä ei valitettavasti voi saada takaisin mistään.
      Sinulla on kova miettiminen ja oman itsesi kuunteleminen. Voitko elää hänen kanssaan vaikka et voi enää luottaa häneen?

      Kummaa että nykyään ei osata sitoutua ihmissuhteeseen. Ei ihmisen tarvitse saada kaikkea! Ei ihmissuhteessakaan. Minä luovun joistain asioista. Luovun jostain, ja saan tilalle sellaista, mikä on minulle arvokasta:
      elämisen juuri sen rakastamani ihmisen kanssa. Meidän keskinäisen kunnioituksen, arvostuksen ja luottamuksen.

      Tekikö hän valintansa pettämällä sinut. Ehkä. Itselleni, nyt tuntuu, olisi vain yksi teko mahdollinen: Ovi auki ja potku per...lle.

      Mutta meitähän on monenlaisia. Joillekin pettäminen ei merkitse mitään. Edes niille petetyille.
      tsemppiä sinulle!

    • yhyy

      Vanha ketju,mutta valitettavasti ajankohtainen asia jälleen näin pikkujoulujen jälkeen. Saattaa olla kodeissa ongelmia. Joku sanoi tuossa että potku pers...lle vain pettäjälle, mutta jos on lapsia perheessä niin ei se niin yksinkertaista ole.. Kärsi sitten siinä vain hiljaa petettynä ja nöyryytettynä. Näin se menee usein. Tympii varsinkin noi sinkkunaiset, jotka hakee salaseuraa perheellisistä miehistä. Itse eivät menetä mitään, mutta perheelliset menettävät kaiken.

      • En.läheltäkään.Raahea

        Näin on. Olen sen aikanaan työmatkoilla nähnyt. Itse en vain osannut muuta kuin ihmetellen katsoa, että noinko avointa se touhu on.
        Siksi kai sinkuksi jäinkin. Ei ole itronaiset koskaan olleet kiinnostuneita minusta. Muutama aviorouva joskus antoi ymmärtää että voisi ymmärtää antaa, mutta tynnyrissä kasvaneena en osannut käyttää tilaisuutta hyväkseni. Ei kyllä moraalikaan olisi oikein antanut myöten. Nyt vanhempana temput osaisin, mutta moraali on ennallaan; varattuun en sekoa! Eikä minulla enää seisokaan, ikä alkaa seiskalla... Vaan olisihan se juttukaverikin...


    • EeKkoi

      Luulis olevan ongelmia kun eräänkin ison Raahelaisen firman pikkujoulut meni jatkoille saakka ja ei ollut yks tai kaks työkaveria keskenään muhnoimassa, vaan useampi pari.

      Sitähän ei voi tietää että miten pitkälle sitä mentiin, mutta aika vapaasti tuntui kielarit maistuvan pikkujouluissakin, niin tuskin se siihen jäi.

      Eräänkin työmiehen vaimolla on jo kolme lasta, niin silti nuorempaa sihteriä imutteli, ja aivan julkisesti. Se on tämä työpaikan meininki että se mikä tapahtuu pikkujouluissa, niin siitä ei puhuta jne...

      Itsellekkin eräs "Saara" ehdotteli, minua vanhempi ja perheellinen nainen, mutta ei onneksi kiinnostanut... Tunnistakoot ken tunnistaa...

    • hävetkää

      Vanhemmat naisetkin kyttäävät eronneita miehiä salassa,mutta mitä salassa teet se tulee valkeuteen.

      • Kotitonttukovan

        Ja hyi saatana niitä hirviporukoitten pikkujouluja,Ukkomiehet ja vanhat haamut,hävetkää.


    • eronnutemo

      Ei ne lapset saa olla syy, ettei voi erota!
      Lapset kärsii jos vanhempien välit ei ole kunnossa.
      Minua mies petti pitkässä liitossa, mutta sai välittömästi pakata kamansa ja lähteä.

    • Hyyyyi

      Oikein kun sai lähteä. Kaikki miehet ei vain käskystä lähde. Jos on narsismiin taipuvainen niin vaikea on päästä eroon vaikka haluaisikin. En voi käsittää mitä sellaisen sinkkunaisen päässä liikkuu, joka tulee ja rikkoo kymmeniä vuosia kestäneen liiton ja sitten pakenee eikä ota mitään vastuuta tapahtuneesta. Luulin että Raahessa ois fiksumpaa porukkaa, mutta ei, näitä vaan löytyy joka paikasta.

      • Anonyymi

        Ettei vaan oo mun exä tuo kyseinen akka joka siellä sikailee? Hyi olkoon mitä kokenu sen kans🤮


    • omatunnottomat

      Joka pettää kerran, pettää toisenkin kerran. Näin se menee.

      • hullbaga

        Ehdottomasti näin, aivan sama mitä vakuuttelee. Ensimmäisen kerran jälkeen se on jopa vielä helpompaa.
        En alkaisi vakavaan parisuhteeseen kenenkään kanssa, joka on pettänyt.


    • hulluutta

      Ainahan voi joku nähdä kun salaa muka kuljetaan omilla teillä.Vanhanakin kuulemma hullaannutaan,en tajua

    • erämasa

      Vastuuttomuus on lisääntynyt,niin miehillä kuin naisilla.Lapset ei merkitse mitään,kun vaan on itte villi ja vapaa.Vanhat kahjot eroaa,kun puoliso sairastuu ym.Vanhat miehet juoksee nuorten naisten jälijessä ja rahaa kun on,niin juoksuttajia riittää.

    • ällistynyt

      Ihmettelen jos joku vielä kehottaa että elä omaa elämääsi,onko se sitä että salassa kulkee toisten kanssa,sulkee omaiset omaan arvoonsa.Kun salailu paisuu mittoihinsa,voi jälkiseuraukset olla jopa kohtalokkaat.

    • Anonyymi

      Raahe on oikea pettäjien keidas. Olipa mulla valehteleva huijaava psykopaatta muistuttava valhemaailma ja käytöstasoltaan muija sieltä ja loppuiän seksitaudin tartutti ja pettämisten kautta. Sairas pelaaja kiusasi sen mitä kerkes ja eli useaa suhdetta. Ilmanko en siihen sakiin päässy etäsuhteena huijaten pinteessä piti ja petti JA HUIJAS sen mitä kerkes. Ainakin 4 ukkoa siinä hällä muutameessa vuodessa oli meikä oli jos oikeen lasken niin viides tai kuudes. T. JÄRKYTTYNYT. Ja kaikki lukuisat suhteet ollu samaa helvettiä äijät kärsineet toilailuista kun tolskannut. Kerran pettää aina pettää. Pettäjä on usein narsisti tiedoksi, vaatii moraalittomuutta elää totaalista valhe ELÄMÄÄ. LEIKKIÄ TOISEN TUNTEILLA. SAIRASTA!!

    • Anonyymi

      Ja "Ropotti" kommentoi: Kylläpä aihe puhututtaa runsaasti, miksikähän? Sen olen tuta monesti, että "Triangeli," -kolmio draamoista ei ole yleensä häävin parisuhteen lähtökohdaksi. Kaikki pettää kutakin, myös itseään. Nikkaroippa siitä sitten luotettava parisuhde tuleviin elämän melskeisiin, niin Fakiiri oot ...

      • Anonyymi

        Siksi se puhututtaa koska jotku moraalittomat särkee toisten elämän omilla moraalittomilla ja sairaan narsistisilla pelleilyillä!!!!


      • Anonyymi

        Hyi kamala mikä eukko tuollainen. Tsemppiä sinulle kaikesta huolimatta!


      • Anonyymi

        Eipä kuulostaihan täyspäiselle ja tasapainoselle muijalle. Tommoisethan ne tartuttaa tauteja ja viattomat kärsii. Tiedoksi kaikille että spt levittäminen on Suomessa rikos ja se luetaan pahoinpitelynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kuulostaihan täyspäiselle ja tasapainoselle muijalle. Tommoisethan ne tartuttaa tauteja ja viattomat kärsii. Tiedoksi kaikille että spt levittäminen on Suomessa rikos ja se luetaan pahoinpitelynä.

        Jos joku tekis mulle noin asiassa hakisin oikeutta ja sinulle kuuluu asiassa lainmukaiset korvaukset terveyden vahingoittumisesta sekä pysyvän haitan korvaukset. Noin ei saa tehdä toiselle, seuraamuksista on otettava tekijällä vastuu. Haluan kysyä olethan pyytänyt psykologin tai ammatti ihmisen apua tilanteeseen? Tuollainen vaatii mutta vaatii myöslakimiehen toimet tietämättä yksityiskohtia mutta edesvastuutonta ellei jopa tahallista riskikäyttäytymistä jolla ollut noin vakavat jälkiseuraukset. Seksitauti jos ihmisellä on siitä on kerrottava kaikille kenen kans on ja mikäli ei kerro tekee väärin. Hänellä ei ole oikeutta päättää toisen puolesta taudin tarttumisesta eikä sen riskeistä vaan sen päättää jokainen itse eikä hän voi tietää miten eri virus vaikuttaa eri ihmisillä ja kuinka vakavan oirekuvan ja sairauden se aiheuttaa. Hae apua ja oikeutta itselle, hänellä on taatusti muuten lisää uhreja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3481
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      185
      1567
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1162
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      48
      786
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe