hument huuhaa,olikos eilinen

rahtari1

aamupunnerrus liikaa kunka monelle,en kerenny jäädä seuraamaan et kenelle kaikille ensihoidonauto soitettiin ja kenelle musta kovasen jäähyväsauto,mut toi takkunen on osa syypää tapahtumiin jos jotain vakavaa sattu ,löyty meinaan pykälä missä osallisena ollut tuomitaan 10 vuodeksi linnaan mut takkusen tapaukses löyty pykälä et mielisairaalaan suljetulle osastolle ja vapautuu aikasintaan 2010,riippuen käytöksestä ja mulle tulee rikesakko ja ajokortti vuodeks hyllylle

43

2029

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LonesomeMan

Mitäs täällä on tapahtunu kun nukuin 2-15 suurinpiirtein, sato ja oli pimeetä kun heräsin =D Pitääkö kelata eilisaamusia juttuja? =D

• rahtari1

joo lue se mun eilisaamunavaus mut siin pistin ku katot ketjuu aikas alas niin tartsanille viel erikoistehtävän et ollaan ees samoilla läheskään kalkkiviivoilla,ja huomenta sullekkin

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

joo lue se mun eilisaamunavaus mut siin pistin ku katot ketjuu aikas alas niin tartsanille viel erikoistehtävän et ollaan ees samoilla läheskään kalkkiviivoilla,ja huomenta sullekkin

Teräsmiestehtävä olikin =D
        Mutta on kummia ilmoja, pimeetä. lämmintä ja sateista ilmat on varmaan läpi talven kohta tämmösiä =)

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

Teräsmiestehtävä olikin =D
        Mutta on kummia ilmoja, pimeetä. lämmintä ja sateista ilmat on varmaan läpi talven kohta tämmösiä =)

tulla jo lunta nii ois toi duunikin vähän jännempää ku ei siin oo mitää hohtoo kuval kelil ja meikäläinen tarttee elämässä vähän jännitystäkin

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

tulla jo lunta nii ois toi duunikin vähän jännempää ku ei siin oo mitää hohtoo kuval kelil ja meikäläinen tarttee elämässä vähän jännitystäkin

imee valot.. mää muuten tykkään pimeellä ajosta, nyt en oo ajellu kyllä kun ei oo autoo, mutta oli hieno lähtee yöllä jonnekin ihan pikkuteitä pitkin ajoin Vammalasta Tuusulaan kerran parissa viikossa aikanaan =)

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

imee valot.. mää muuten tykkään pimeellä ajosta, nyt en oo ajellu kyllä kun ei oo autoo, mutta oli hieno lähtee yöllä jonnekin ihan pikkuteitä pitkin ajoin Vammalasta Tuusulaan kerran parissa viikossa aikanaan =)

on kiva mannä mut mul on kyl semmoset lyhdyt et kyllä näkee

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

on kiva mannä mut mul on kyl semmoset lyhdyt et kyllä näkee

Mites muuten oliko kaatis sivu kohentunu yhtään?
        On sielä nyt linkin kautta se jukeboxi missä on popedaa ja muuta =)

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

Mites muuten oliko kaatis sivu kohentunu yhtään?
        On sielä nyt linkin kautta se jukeboxi missä on popedaa ja muuta =)

oo käyny kattoo, täytyy käydä mä oon just manxin kanssa just kuulokkeilla mesessä samaan aikaan

• Lone
        rahtari1 kirjoitti:

oo käyny kattoo, täytyy käydä mä oon just manxin kanssa just kuulokkeilla mesessä samaan aikaan

Mä tuolla kaatiksilla just pyörin =DD

• rahtari1
        Lone kirjoitti:

Mä tuolla kaatiksilla just pyörin =DD

tulee sun meiliis yhen biisin sun meiliis nyt heti ,laita se sit sinne missä sul on muutkin musat mist kerroit mulle äsken

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

tulee sun meiliis yhen biisin sun meiliis nyt heti ,laita se sit sinne missä sul on muutkin musat mist kerroit mulle äsken

sitten pitäs poistaa jotain kun se yks paikka on niin täynnä noita biisejä että mieluummin kun sais linkin jostain.. katotaan nyt mitä tekee... :)

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

sitten pitäs poistaa jotain kun se yks paikka on niin täynnä noita biisejä että mieluummin kun sais linkin jostain.. katotaan nyt mitä tekee... :)

on jo sulla meilissä ,pistä vaan se mun lähettämä versio ettei taas käy niin ettei se soikkaan

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

on jo sulla meilissä ,pistä vaan se mun lähettämä versio ettei taas käy niin ettei se soikkaan

Mulla se yks paikka on sellanen josta ei pysty linkittään ennenkuin tekee tilaa, mutta katon nyt tapauksen =)

• LonesomeMan

juttuja... mä en oo omaani käyny paljo päivittelemässä nyt, on mulla galleriassa sinne linkki kans.

Jaa että Joko Ono -juttuja oli Gyntissä. Oli se kyllä se Lennonin muija aikalailla sen miehensä perässä, taisi joka keikalla olla vahtimassa =)

• LonesomeMan

http://www.poko.fi/jukebox/?biisi=ikurin_mimmi

Louhikkoinen asumaton korpi ja masentava suomaasto olivat odottamassa niitä pelottomia miehiä ja naisia, jotka 1950-luvun alussa alkoivat ennakkoluulottomasti raivata maata tulevalle omakotitalolleen Ikuriin, lähelle Nokian rajaa. Ikuri sijaitsi äärettömän kaukana Tampereen keskustasta - suorastaan Jumalan selän takana !

=DDDDDDDDDDD

• oooomenta.....=:0)))...kaikille tasapuolisesti.....

• LonesomeMan

Onko rapula... Miukulin kans sillai ryyppäsitte.. saisitte kans hävetä =DDDDD

• LonesomeMan kirjoitti:

Onko rapula... Miukulin kans sillai ryyppäsitte.. saisitte kans hävetä =DDDDD

minkäänlaista........ Nooh pieni virtuaalinen ralli mutta ei se haittaa.....=:8))))))9

• rahtari1

no suo ei se aamupunnerrus vaikuttanu meinaan eilen aamul ku mä luulin et sut haetaan viimisel matkal sen jälkeen,ja mustal autol

• rahtari1 kirjoitti:

no suo ei se aamupunnerrus vaikuttanu meinaan eilen aamul ku mä luulin et sut haetaan viimisel matkal sen jälkeen,ja mustal autol

punnerrus....Tää tyttö ei pienistä punnerruksista säikähdä.......=:0))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

punnerrus....Tää tyttö ei pienistä punnerruksista säikähdä.......=:0))))

sivulta se mun eilinen aamunavaus ja kato siel on tartsanille viel isolla kirjotettu et tartsani ei pääsekkään niin helpolla ,joks luit tän aamun avauksen mut käy kattoo siel 2 sivul

• rahtari1 kirjoitti:

sivulta se mun eilinen aamunavaus ja kato siel on tartsanille viel isolla kirjotettu et tartsani ei pääsekkään niin helpolla ,joks luit tän aamun avauksen mut käy kattoo siel 2 sivul

jaa...... nooh......siis jos totta puhutaan....... kuka hullu nyt sataa jaksaa punnertaa.......mie en ainaskaan....
        Mut käynpä uudestaan lukemas....=:0))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

jaa...... nooh......siis jos totta puhutaan....... kuka hullu nyt sataa jaksaa punnertaa.......mie en ainaskaan....
        Mut käynpä uudestaan lukemas....=:0))

mäkin 40 kahel kädel ja 30 pelkästään oikeel kädel ja sit vaihdoin lennosta kättä ja 30 vasemmal kädel mut siinä vaiheessa jo jouduin melkeen soittaa ensihoitoon ,mut mul oli puhelin severran kaukana et ei käsi ylttäny siihen,mut punnersin loppuun ku mies ,mitä nyt senjälkeen pari tuntii naama punotti ja vähän huiko,mut mä vedin stimmaeit jalas parvekkeella ne

• rahtari1 kirjoitti:

mäkin 40 kahel kädel ja 30 pelkästään oikeel kädel ja sit vaihdoin lennosta kättä ja 30 vasemmal kädel mut siinä vaiheessa jo jouduin melkeen soittaa ensihoitoon ,mut mul oli puhelin severran kaukana et ei käsi ylttäny siihen,mut punnersin loppuun ku mies ,mitä nyt senjälkeen pari tuntii naama punotti ja vähän huiko,mut mä vedin stimmaeit jalas parvekkeella ne

jaa...mut mie en jaksais.....ainaskaa sataa..... ehkä se kolkyt menee sillä et polvet on maassa.....=:0)))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

jaa...mut mie en jaksais.....ainaskaa sataa..... ehkä se kolkyt menee sillä et polvet on maassa.....=:0)))))

ku oli toi kolmas jalka juhlakunnossa niin en päässyt lähelekkään parvekkeen lattiaa

• LonesomeMan
        BBrunetti kirjoitti:

minkäänlaista........ Nooh pieni virtuaalinen ralli mutta ei se haittaa.....=:8))))))9

Jouluaattona kännissä
        Leevi And The Leavings

Sen voi huomata että sua jännittää
        Kun lahjaliiveissä näkyviin nännit jää
        Kai sä odotat taas sydän syrjällään
        Olenko mä jouluaattona kännissä

Ehkä vieraiden ilmeet sua hämmentää
        Kun rintaliiveihin ujuttelen kämmentä
        Sukulaisetkin pohtivat mielissään
        Taasko se on jouluaattona kännissä

kertosäe:
        Sitä aina ei huomaa juodessa
        Että joulu on kerran vuodessa
        Ja Aulikki-tädin kotiviinistä
        Koko suku jouluaattona kännissä
        Jouluaattona kännissä

On väkijoukolla leipää jonoteltu
        Turkisliikkeen ikkunaa monoteltu
        Moni pudonnut on pois tästä leikistä
        Ja liian moni jouluaattona kännissä

Jos vain riippuvan jostain köyden nään
        Kiedon kaulani ympäri köyden pään
        Olenkohan uutena vuotena hengissä
        Kun örisen jo jouluaattona kännissä

kertosäe (2x)

• rahtari1 kirjoitti:

ku oli toi kolmas jalka juhlakunnossa niin en päässyt lähelekkään parvekkeen lattiaa

jalka...... heh...mut nyt alko lastenohjelmat ja mie meen niitä kahtoon typsyn kans....
        Palaillaan astialle...=:0))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

jalka...... heh...mut nyt alko lastenohjelmat ja mie meen niitä kahtoon typsyn kans....
        Palaillaan astialle...=:0))

mä alan kattoo noit aikuisten ohjelmii palaillaan

• AMR-52

...mieleen.. onkos Kellokoski ruattiks Klockanfors..)) mie ko opiskelen ruattii. meinaan afrikkaa Typyn kaa mennä. ihmissyöjät ei pidä ruattalaisten mausta...)) Huomenet..)))

• rahtari1

jos sitä paikkaa tarkotat niin ei ihan satu kohalleen mut kyl lääkärit tostakin nimestä tietää mistä paikasta on kysymys

• Saankos minä vaihtaa sen punnerruksen iltaan? Se kun on mun heräämisaika, tähän aikaan punnerretaan vaan töyhtöö alas.

• rahtari1

ja se oli mun eilises avaukses jos viittit niin käy sivulla 2 lukee se alotus ja varsinkin se missä lukee et tartsani ei pääsekkään niin helpolla,ja huomen vaa meinas perskule unhottuu

• rahtari1 kirjoitti:

ja se oli mun eilises avaukses jos viittit niin käy sivulla 2 lukee se alotus ja varsinkin se missä lukee et tartsani ei pääsekkään niin helpolla,ja huomen vaa meinas perskule unhottuu

mitä keksit sille liaanihemmolle.

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

mitä keksit sille liaanihemmolle.

ja sun töytöös ,sais toi mun honeykin herätä jo ettei tarttis turkhuun asti lähtee heittää ämpärillä vettä aurajoesta sen niskaan

• rahtari1 kirjoitti:

ja sun töytöös ,sais toi mun honeykin herätä jo ettei tarttis turkhuun asti lähtee heittää ämpärillä vettä aurajoesta sen niskaan

haasteen. Saa tarsanikin vähän verrytellä niitä kompuutterilihaksiaan että siitä urakasta selviää. Mutta milläs saatais mut nukkumaan kun olis petiinmenoaika eikä väsytä. Kello sekas.

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

haasteen. Saa tarsanikin vähän verrytellä niitä kompuutterilihaksiaan että siitä urakasta selviää. Mutta milläs saatais mut nukkumaan kun olis petiinmenoaika eikä väsytä. Kello sekas.

tapaukses tiedä ku sen minkä mä teen itelle,vedän punkassa itteeni puunuijalla keskelle kajuuttaa,vähän aikaa voi huikoo mut lopuks kyl nukahtaa,ja mitä tartsaniin tulee niin se teki jo sen ja ui vielä swedujen kautta

• rahtari1 kirjoitti:

tapaukses tiedä ku sen minkä mä teen itelle,vedän punkassa itteeni puunuijalla keskelle kajuuttaa,vähän aikaa voi huikoo mut lopuks kyl nukahtaa,ja mitä tartsaniin tulee niin se teki jo sen ja ui vielä swedujen kautta

malta. Vilkasin kaatikselle ja sinne on tullut paljon uutta tavaraa:)))

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

malta. Vilkasin kaatikselle ja sinne on tullut paljon uutta tavaraa:)))

olin jo tos lonen kans juttusilla,kai se nytkin hämmentää siel jotain ku lähetin taas tänään sille yhen biisinkin

• rahtari1 kirjoitti:

olin jo tos lonen kans juttusilla,kai se nytkin hämmentää siel jotain ku lähetin taas tänään sille yhen biisinkin

Pitää mennä katsomaan:)))

• mutta: menkää sinne omalle "kaatikselle" chattailemaan, tai sitten tuonne Huuhaa-chatiin (linkki tuossa palstan otsikon vieressä).

Itse asiassa tekisi mieli poistaa KAIKKI tällaiset ketjut nyt heti ja mahd. jatkossakin, koska niin moni toivoo tästä palstasta aivan toisenlaista, kun mitä se nyt on.

T. MM.

• Palaan kun asia ok

Toivon että muutos on tapahtuu.

• nyt puhut asiaa

tämä pieni huuhaa-chatti-piiri pitäisi saada pois täältä niin ilmapiiri tulisi paranemaan. Chattailkoot muualla. Sinne kaatikselle tosiaan joutaisivat.

• tämä on huuhaa

tiedä se eikä mikään senssipalsta ja on se nyt saakeli kun ei aikuiset ihmiset tajua ja on noin yksinkertaisia

Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      34
      5137
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      278
      4985
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      55
      4456
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      69
      2425
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      46
      1858
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      28
      1804
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      20
      1767
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      79
      1713
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      15
      1571
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1476
    Aihe