Olen kahden pienen lapsen (Hilja 1v. ja Vihtori 3 v.)kotiäiti, ammatiltani
peruskoulun opettaja, mutta kotiäitinä niin pitkään kuin se vain on
mahdollista. Arki lapsiperheessä on kiireistä, aina on tekemistä ja touhua
enemmän kuin tarpeeksi.
Sairastapauksissa, kohdistupa sairastaminen keneen tahansa meistä
perheenjäsennistä, koko arki hettää volttia. Pahinta on se kun arjenpyörittjä,
kotiäiti sairastuu. Ja apua silloin kaivattaisiin. Lapset on hoidettava,
sairaanakin.
Nyt etsimmekin "varamummoa". Hyväkuntoista, luotettavaa eläkeläistä
joka ottaisi hoitaakseen meidän kodin kotisiivouksen (josta tietty maksamme
palkkaa, n.40 € kerta olen ajatellut) pari kertaa kuussa. Hoitaisi lapsia
satunnaisen tarpeen tullessa ja jospa saisimme mukavan suhteen luotua,
kyläilisi meillä ihan muuten vaan silloin tällöin. Toivomme siis pitkäaikaista "varamummo" suhdetta.
Oikeat mummot ja papat eivät asu pääkaupunkiseudulla.
Mikä areena yhdistäisi? Mistä voisin löytää etsimäni? Olisiko kellään ideoita?
Työvoimatoimistosta "varamummoa" ei löydy, eikä bussipysäkilläkään voi alkaa jokaista pysäyttelemään.
Ystävällisin terveisin,
Tarja Vihervaara
[email protected]
Varamummoa kaivataan Vantaalle
5
1278
Vastaukset
- "kortilla"
Niin ne mummot ja vaarit ovat nykyään kaukana. Tulee mieleeni jos kysyisit Punaiselta Ristiltä, heillähän on tällainen ystäväpalvelu ja sitten Marttaliitto.
On kiva lukea noita pienten lasten nimiä, kun niitä on alettu antamaan samoja kuin oli aikoinaan meikäläisen mummon ja vaarin niminä, sillä minun vaarin nimi on Vihtori.
Onnea mummon etsinnälle. Oletko kokeillut lähikauppojen ilmoitustauluja ja paikallislehteä? Entä yhteydenotto paikalliseen eläkeläis- tai senioriyhdistykseen.
Kannattaisiko sinun ehkä kertoa täällä, missä päin pääkaupungin seudulla asut?
Itse voisin hyvinkin kuvitella ryhtyväni joskus eläkeiässä varamummoksi, mutten ryhtyisi siivoojaksi, koska en pidä siitä työstä ja itsekin ostan palvelun vieraalta.
Toivottavasti löydät perheellesi ihanan varamummon.- kotiäiti1&3
Otsikossa oli paikkakunta mainittuna, Vantaalle siis varamummoa haetaan, tarkemmin Länsi-Vantaalle Koivurinteeseen.
Kiitos vinkeistä. Täytyy laittaa ilmoituksia kauppoihin.
- mummoksi kaipaava
Harmi vaan, kun asumme niin eri puolella Suomea. Haluaisin varamummiksi, koska oikeaksi mummoksi en varmaan koskaan ennätä. Olen keski-ikäinen naisihminen, jonka omat lapset ovat kouluikäisiä. Aikaa ja kiinnostusta riittää myös "vieraita" lapsia kohtaan ja juuri tuollainen varamummous olisi juuri sitä mistä haaveilen. Tosin siivouksesta en välittäisi, koska sitä saan tehdä ihan riittävästi kotona. Omalta asuinpaikkakunnaltani olen tarvetta kysellyt, mutta kukaan ei varamummoa tarvitse. Kaikilla lapsiperheillä tuntuu olevan oma mummo lähellä.
- äiti 80
Hei!
Mistäpäin olet?
Meillä isovanhemmat asuu kaukana ja harvoin näkee. Olen etsinyt Tampereelta ja sen alueelta. En tarvi niinkään hoitajaa. Sellanen on löytynyt mannerheimin kautta.Lähinnä mummo johon lapsilla voisi muodostua lähempi suhde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584