Porin bändit

Eli jotta ei tarvitse aloittaa useaa keskustelua jokaisen bändin puolesta tai vastaan niin avaan nyt kaikille bändeille yhteisen keskustelun. Muistakaa kuitenkin, että palstalla jonkin bändin ylenpalttinen hehkuttaminen saattaa tuoda myös negatiivista julkisuutta bändille ja sitähän tosifanit eivät halua, vai? Eli pysykää asiallisina, vaihtakaa mielipiteitä, mutta älkää innostuko liikaa.

18

2418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roudari_

      Porista ei taida löytyä kovempaa bändiä joka on kiertäny Saksaa myöten..

      • larssa

        "Porista ei taida löytyä kovempaa bändiä joka on kiertäny Saksaa myöten.. "

        Appendix on vasta nyt käynyt ulkomailla soittamassa pari keikkaa. Tuskin voi vielä käyttää sanaa "kiertäny" =)

        Porilaisia bändejä on muitakin, jotka soittanut PALJON ulkomailla, ei vain kerran. En sitä sano, etteikä Appendix olisi hyvä bändi, mutta..

        - Circle. Ollut useilla euroopan kiertueilla mm. 2 jenkkikiertuetta ja taitaa tätänykyä esiintyä useammin ulkomailla, kuin suomessa.

        - Maguar Posse. Kiertää jatkuvasti kanssa euroopan maita ja hyvällä sukseella myös.

        - Disco Ensemble (onko nimi oikein kirjoitettu?)
        Kiertää kanssa kokolaila paljon ympäri EU:ta. Vaikkakin Pori ei enään ole heidän vakiasuinpaikkansa kait..


    • huonoja

      huonoimmt bändit käy vakkariin clup 19 sta.. jotain erikois nimiä joita kukan ei osaa edes lausua sitten myös ne samat paskat jotka rullaa siellä jika kuukausi on murhetta ja kinb pinniä.. paskaa mtä paskaa hurraa huuto kinolle!!!!!!!!

      • CFD

        Ettet osaa lausua, koska kirjoittaminenkin näyttää olevan ylivoimaisen vaikeaa.


      • Peteliuskinsi
        CFD kirjoitti:

        Ettet osaa lausua, koska kirjoittaminenkin näyttää olevan ylivoimaisen vaikeaa.

        Muistaako kukaan muuten Heidi ja tää bänidä?


      • joopatijoo

        Musiikkimakunsa kullakin.


    • Juntta

      Minä ainakin innostuin Dingon "Purppuraa" levystä.
      Yllättävän vahva suoritus jos vertaa "Via Finlandia" albumiin.

      Hyviä biisejä mm. Radio Avalon, Kaikki Kaunis Katoaa, Ikoni ym.
      Oikeastaan huonoa tai täytebiisiä ei itselle tule mieleenkään.
      Nousi muuten ekalla viikolla heti top teniin sijalle 9.
      Hyvä Dingo !!

      • masa

        Nii siis Dingon aika piti ol ohi jo aikaa sit,mut eivät osaa tehdä muuta..pienissä nahkatakeissaan.Mut pakko sanoa,et ne Even biisit nousee erityisesti levyltä..miks herra ei tehny omaa levyä?Taitoa löytyy ainaki.-odotan-


      • seo
        masa kirjoitti:

        Nii siis Dingon aika piti ol ohi jo aikaa sit,mut eivät osaa tehdä muuta..pienissä nahkatakeissaan.Mut pakko sanoa,et ne Even biisit nousee erityisesti levyltä..miks herra ei tehny omaa levyä?Taitoa löytyy ainaki.-odotan-

        juu kyllä täytyy sanoa että even vedot on aika helmiä ja todella erottuu levyltä!!


    • suomen paras!

      Oli se taas tänää kiva kuulla patasydäntä...olis vaa soinu viel useempaa kertaa...paras biisi EVER ja NVM kuuluu kyl suome parhaimmistoo...ja Ässät

      • Knuutila

        Mä lähtisin kyllä väittämään että maailmanparas, toi nuoret vihaset miehet.


      • potti5
        Knuutila kirjoitti:

        Mä lähtisin kyllä väittämään että maailmanparas, toi nuoret vihaset miehet.

        Tottakai Appendix on paras! Ootteko koskaan kuunnellut sitä livenä? Se laulaa rakkaudesta!


      • ihan sekasin
        Knuutila kirjoitti:

        Mä lähtisin kyllä väittämään että maailmanparas, toi nuoret vihaset miehet.

        mietis ny uudemman kerran =D


      • lepolasse
        potti5 kirjoitti:

        Tottakai Appendix on paras! Ootteko koskaan kuunnellut sitä livenä? Se laulaa rakkaudesta!

        Kuka perkele nyt livenä niitä menee katsomaan. Eihän reppanat ole koskaan osanneet edes soittaa!!! Naurettava Bändi!!!


      • tuonoi niinku
        Knuutila kirjoitti:

        Mä lähtisin kyllä väittämään että maailmanparas, toi nuoret vihaset miehet.

        ol paraas, kaimaar tuonoi niinku


      • pena
        potti5 kirjoitti:

        Tottakai Appendix on paras! Ootteko koskaan kuunnellut sitä livenä? Se laulaa rakkaudesta!

        Niinhän ne yleensä kaik bändit luikauttaa jotai rakkaudest..mut bändin nimi on HUONO!


      • Menolippu Mombasaan
        tuonoi niinku kirjoitti:

        ol paraas, kaimaar tuonoi niinku

        Minusta YÖ !


      • trewqw
        potti5 kirjoitti:

        Tottakai Appendix on paras! Ootteko koskaan kuunnellut sitä livenä? Se laulaa rakkaudesta!

        Appendix on tietysti paras


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe