Porin bändit

Eli jotta ei tarvitse aloittaa useaa keskustelua jokaisen bändin puolesta tai vastaan niin avaan nyt kaikille bändeille yhteisen keskustelun. Muistakaa kuitenkin, että palstalla jonkin bändin ylenpalttinen hehkuttaminen saattaa tuoda myös negatiivista julkisuutta bändille ja sitähän tosifanit eivät halua, vai? Eli pysykää asiallisina, vaihtakaa mielipiteitä, mutta älkää innostuko liikaa.

18

2353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roudari_

      Porista ei taida löytyä kovempaa bändiä joka on kiertäny Saksaa myöten..

      • larssa

        "Porista ei taida löytyä kovempaa bändiä joka on kiertäny Saksaa myöten.. "

        Appendix on vasta nyt käynyt ulkomailla soittamassa pari keikkaa. Tuskin voi vielä käyttää sanaa "kiertäny" =)

        Porilaisia bändejä on muitakin, jotka soittanut PALJON ulkomailla, ei vain kerran. En sitä sano, etteikä Appendix olisi hyvä bändi, mutta..

        - Circle. Ollut useilla euroopan kiertueilla mm. 2 jenkkikiertuetta ja taitaa tätänykyä esiintyä useammin ulkomailla, kuin suomessa.

        - Maguar Posse. Kiertää jatkuvasti kanssa euroopan maita ja hyvällä sukseella myös.

        - Disco Ensemble (onko nimi oikein kirjoitettu?)
        Kiertää kanssa kokolaila paljon ympäri EU:ta. Vaikkakin Pori ei enään ole heidän vakiasuinpaikkansa kait..


    • huonoja

      huonoimmt bändit käy vakkariin clup 19 sta.. jotain erikois nimiä joita kukan ei osaa edes lausua sitten myös ne samat paskat jotka rullaa siellä jika kuukausi on murhetta ja kinb pinniä.. paskaa mtä paskaa hurraa huuto kinolle!!!!!!!!

      • CFD

        Ettet osaa lausua, koska kirjoittaminenkin näyttää olevan ylivoimaisen vaikeaa.


      • Peteliuskinsi
        CFD kirjoitti:

        Ettet osaa lausua, koska kirjoittaminenkin näyttää olevan ylivoimaisen vaikeaa.

        Muistaako kukaan muuten Heidi ja tää bänidä?


      • joopatijoo

        Musiikkimakunsa kullakin.


    • Juntta

      Minä ainakin innostuin Dingon "Purppuraa" levystä.
      Yllättävän vahva suoritus jos vertaa "Via Finlandia" albumiin.

      Hyviä biisejä mm. Radio Avalon, Kaikki Kaunis Katoaa, Ikoni ym.
      Oikeastaan huonoa tai täytebiisiä ei itselle tule mieleenkään.
      Nousi muuten ekalla viikolla heti top teniin sijalle 9.
      Hyvä Dingo !!

      • masa

        Nii siis Dingon aika piti ol ohi jo aikaa sit,mut eivät osaa tehdä muuta..pienissä nahkatakeissaan.Mut pakko sanoa,et ne Even biisit nousee erityisesti levyltä..miks herra ei tehny omaa levyä?Taitoa löytyy ainaki.-odotan-


      • seo
        masa kirjoitti:

        Nii siis Dingon aika piti ol ohi jo aikaa sit,mut eivät osaa tehdä muuta..pienissä nahkatakeissaan.Mut pakko sanoa,et ne Even biisit nousee erityisesti levyltä..miks herra ei tehny omaa levyä?Taitoa löytyy ainaki.-odotan-

        juu kyllä täytyy sanoa että even vedot on aika helmiä ja todella erottuu levyltä!!


    • suomen paras!

      Oli se taas tänää kiva kuulla patasydäntä...olis vaa soinu viel useempaa kertaa...paras biisi EVER ja NVM kuuluu kyl suome parhaimmistoo...ja Ässät

      • Knuutila

        Mä lähtisin kyllä väittämään että maailmanparas, toi nuoret vihaset miehet.


      • potti5
        Knuutila kirjoitti:

        Mä lähtisin kyllä väittämään että maailmanparas, toi nuoret vihaset miehet.

        Tottakai Appendix on paras! Ootteko koskaan kuunnellut sitä livenä? Se laulaa rakkaudesta!


      • ihan sekasin
        Knuutila kirjoitti:

        Mä lähtisin kyllä väittämään että maailmanparas, toi nuoret vihaset miehet.

        mietis ny uudemman kerran =D


      • lepolasse
        potti5 kirjoitti:

        Tottakai Appendix on paras! Ootteko koskaan kuunnellut sitä livenä? Se laulaa rakkaudesta!

        Kuka perkele nyt livenä niitä menee katsomaan. Eihän reppanat ole koskaan osanneet edes soittaa!!! Naurettava Bändi!!!


      • tuonoi niinku
        Knuutila kirjoitti:

        Mä lähtisin kyllä väittämään että maailmanparas, toi nuoret vihaset miehet.

        ol paraas, kaimaar tuonoi niinku


      • pena
        potti5 kirjoitti:

        Tottakai Appendix on paras! Ootteko koskaan kuunnellut sitä livenä? Se laulaa rakkaudesta!

        Niinhän ne yleensä kaik bändit luikauttaa jotai rakkaudest..mut bändin nimi on HUONO!


      • Menolippu Mombasaan
        tuonoi niinku kirjoitti:

        ol paraas, kaimaar tuonoi niinku

        Minusta YÖ !


      • trewqw
        potti5 kirjoitti:

        Tottakai Appendix on paras! Ootteko koskaan kuunnellut sitä livenä? Se laulaa rakkaudesta!

        Appendix on tietysti paras


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      135
      2232
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1735
    3. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      383
      1715
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1216
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      114
      1069
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      98
      1059
    7. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1014
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1013
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      897
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      888
    Aihe