Huja, huja

???

olen nyt voittamaton karate masteri. Katsoin juuri karate kidin. Opin kaiken ja nyt kukaan ei pärjää minulle. Huja huja hoyjaa

Ihan samanlaista han se karate on kuin muutkin lajit kenkää ja nyrkkiä päähän.

6

1513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastamaan

Mene karateseuraan Suomessa ja opettele karate kunnolla niin tiedät, että karate on aivan jotain muuta kuin elokuvissa esitetyt tappelut.

Alkeinkurssi on todella rankka, koska sillä karsitaan pois kaikki, jotka haluavat oppia karatea vain isottelun ja tappelun vuoksi. Toiseksi siellä täytyy tehdä sitoumus siitä, että koskaa ei esittele karatea missään ulkopuolella, eipä mahtaile taitojensa kanssa.

Kolmanneksi siellä opetetaan tärkeinpänä puolustuskeinona: juokse pakoon ja lujaa!

Karate on itsensä kehittämisen laji, jolla ei ole mitään tekemistä toisten potkimisen kanssa.

• ???

hän ne jotkut väittävät. Oikeesti, ei karate eroa kummemmin jostain taekwondosta.

Itsekehittämistä, joo sitä ne varmaan ajattelee ne karatekatkin joiden kanssa kaveri on tapellu joskus. Sitä ku osaa jotain tappelulajia vähän ni heti olla nyrkit pystyssä ja kovaa poikaa: Nyt tuli turpaan... Eikä ratkennu kaverin katutappelu kokemuksilla ja karaten taidoilla tappelu ennen kuin tuli poliisi väliin. Molemmat sai osumaa tosiltaan. Ainoa vain että karate löi ehkä hieman nopeampaa. Kyllähän kaikki aina kehuu että torjuu kun toinen lyö mutta samalla tavalla lätty lätisee kun kaikki ei menekkään saman kaavan mukaan kun harjoituksissa.

• MUHUN VERRATTUNA

mä oon kattonu koko karate kid trilogian. Joten haastan sut kaksintaisteluun.

huom. olen myös katsonut amerikan ninjan joten ole varuillasi. Nopea "kuolema" odottaa sinua!!!!

• pojat

Ei teistä ole vielä mihinkään.
        Olen katsonut kaikki likaiset Harrit.
        Eikä siinä vielä kaikki
        Pienenä poikana katsoin vielä Bonazaa telkkarista.
        Taitaa olla poijjaat parempi, että pysyttelette vielä kotona muutaman vuoden, ettei vaan käy huonosti.

• sen sijaan..

opettelin muksuna kaikki chuck norrisin liikkeet walker texasista sarjasta ja katsoin kaikki van dammen leffat putkeen joten olen teitä parempi.

• ookkkaan

eikö tämä olekkan karatekeskustelu palsta? taisin eksyä elokuva osastolle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      36
      4414
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      45
      1639
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1609
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      249
      1592
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      1499
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      89
      1110
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      48
      1093
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1087
    9. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      267
      1041
    10. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      63
      1030
    Aihe