Huja, huja

???

olen nyt voittamaton karate masteri. Katsoin juuri karate kidin. Opin kaiken ja nyt kukaan ei pärjää minulle. Huja huja hoyjaa

Ihan samanlaista han se karate on kuin muutkin lajit kenkää ja nyrkkiä päähän.

6

1533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastamaan

Mene karateseuraan Suomessa ja opettele karate kunnolla niin tiedät, että karate on aivan jotain muuta kuin elokuvissa esitetyt tappelut.

Alkeinkurssi on todella rankka, koska sillä karsitaan pois kaikki, jotka haluavat oppia karatea vain isottelun ja tappelun vuoksi. Toiseksi siellä täytyy tehdä sitoumus siitä, että koskaa ei esittele karatea missään ulkopuolella, eipä mahtaile taitojensa kanssa.

Kolmanneksi siellä opetetaan tärkeinpänä puolustuskeinona: juokse pakoon ja lujaa!

Karate on itsensä kehittämisen laji, jolla ei ole mitään tekemistä toisten potkimisen kanssa.

• ???

hän ne jotkut väittävät. Oikeesti, ei karate eroa kummemmin jostain taekwondosta.

Itsekehittämistä, joo sitä ne varmaan ajattelee ne karatekatkin joiden kanssa kaveri on tapellu joskus. Sitä ku osaa jotain tappelulajia vähän ni heti olla nyrkit pystyssä ja kovaa poikaa: Nyt tuli turpaan... Eikä ratkennu kaverin katutappelu kokemuksilla ja karaten taidoilla tappelu ennen kuin tuli poliisi väliin. Molemmat sai osumaa tosiltaan. Ainoa vain että karate löi ehkä hieman nopeampaa. Kyllähän kaikki aina kehuu että torjuu kun toinen lyö mutta samalla tavalla lätty lätisee kun kaikki ei menekkään saman kaavan mukaan kun harjoituksissa.

• MUHUN VERRATTUNA

mä oon kattonu koko karate kid trilogian. Joten haastan sut kaksintaisteluun.

huom. olen myös katsonut amerikan ninjan joten ole varuillasi. Nopea "kuolema" odottaa sinua!!!!

• pojat

Ei teistä ole vielä mihinkään.
        Olen katsonut kaikki likaiset Harrit.
        Eikä siinä vielä kaikki
        Pienenä poikana katsoin vielä Bonazaa telkkarista.
        Taitaa olla poijjaat parempi, että pysyttelette vielä kotona muutaman vuoden, ettei vaan käy huonosti.

• sen sijaan..

opettelin muksuna kaikki chuck norrisin liikkeet walker texasista sarjasta ja katsoin kaikki van dammen leffat putkeen joten olen teitä parempi.

• ookkkaan

eikö tämä olekkan karatekeskustelu palsta? taisin eksyä elokuva osastolle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2454
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      31
      2004
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      77
      1658
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      305
      1569
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      140
      1286
    6. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      16
      1147
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      70
      1097
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1008
    9. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      1000
    10. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      993
    Aihe