Huja, huja

???

olen nyt voittamaton karate masteri. Katsoin juuri karate kidin. Opin kaiken ja nyt kukaan ei pärjää minulle. Huja huja hoyjaa

Ihan samanlaista han se karate on kuin muutkin lajit kenkää ja nyrkkiä päähän.

6

1587

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastamaan

Mene karateseuraan Suomessa ja opettele karate kunnolla niin tiedät, että karate on aivan jotain muuta kuin elokuvissa esitetyt tappelut.

Alkeinkurssi on todella rankka, koska sillä karsitaan pois kaikki, jotka haluavat oppia karatea vain isottelun ja tappelun vuoksi. Toiseksi siellä täytyy tehdä sitoumus siitä, että koskaa ei esittele karatea missään ulkopuolella, eipä mahtaile taitojensa kanssa.

Kolmanneksi siellä opetetaan tärkeinpänä puolustuskeinona: juokse pakoon ja lujaa!

Karate on itsensä kehittämisen laji, jolla ei ole mitään tekemistä toisten potkimisen kanssa.

• ???

hän ne jotkut väittävät. Oikeesti, ei karate eroa kummemmin jostain taekwondosta.

Itsekehittämistä, joo sitä ne varmaan ajattelee ne karatekatkin joiden kanssa kaveri on tapellu joskus. Sitä ku osaa jotain tappelulajia vähän ni heti olla nyrkit pystyssä ja kovaa poikaa: Nyt tuli turpaan... Eikä ratkennu kaverin katutappelu kokemuksilla ja karaten taidoilla tappelu ennen kuin tuli poliisi väliin. Molemmat sai osumaa tosiltaan. Ainoa vain että karate löi ehkä hieman nopeampaa. Kyllähän kaikki aina kehuu että torjuu kun toinen lyö mutta samalla tavalla lätty lätisee kun kaikki ei menekkään saman kaavan mukaan kun harjoituksissa.

• MUHUN VERRATTUNA

mä oon kattonu koko karate kid trilogian. Joten haastan sut kaksintaisteluun.

huom. olen myös katsonut amerikan ninjan joten ole varuillasi. Nopea "kuolema" odottaa sinua!!!!

• pojat

Ei teistä ole vielä mihinkään.
        Olen katsonut kaikki likaiset Harrit.
        Eikä siinä vielä kaikki
        Pienenä poikana katsoin vielä Bonazaa telkkarista.
        Taitaa olla poijjaat parempi, että pysyttelette vielä kotona muutaman vuoden, ettei vaan käy huonosti.

• sen sijaan..

opettelin muksuna kaikki chuck norrisin liikkeet walker texasista sarjasta ja katsoin kaikki van dammen leffat putkeen joten olen teitä parempi.

• ookkkaan

eikö tämä olekkan karatekeskustelu palsta? taisin eksyä elokuva osastolle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      145
      1404
    2. 74
      1254
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      105
      1016
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      50
      945
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      832
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      811
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      808
    8. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      115
      678
    9. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      673
    10. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      77
      663
    Aihe