olen nyt voittamaton karate masteri. Katsoin juuri karate kidin. Opin kaiken ja nyt kukaan ei pärjää minulle. Huja huja hoyjaa
Ihan samanlaista han se karate on kuin muutkin lajit kenkää ja nyrkkiä päähän.
Huja, huja
6
1587
Vastaukset
- harrastamaan
Mene karateseuraan Suomessa ja opettele karate kunnolla niin tiedät, että karate on aivan jotain muuta kuin elokuvissa esitetyt tappelut.
Alkeinkurssi on todella rankka, koska sillä karsitaan pois kaikki, jotka haluavat oppia karatea vain isottelun ja tappelun vuoksi. Toiseksi siellä täytyy tehdä sitoumus siitä, että koskaa ei esittele karatea missään ulkopuolella, eipä mahtaile taitojensa kanssa.
Kolmanneksi siellä opetetaan tärkeinpänä puolustuskeinona: juokse pakoon ja lujaa!
Karate on itsensä kehittämisen laji, jolla ei ole mitään tekemistä toisten potkimisen kanssa.- ???
hän ne jotkut väittävät. Oikeesti, ei karate eroa kummemmin jostain taekwondosta.
Itsekehittämistä, joo sitä ne varmaan ajattelee ne karatekatkin joiden kanssa kaveri on tapellu joskus. Sitä ku osaa jotain tappelulajia vähän ni heti olla nyrkit pystyssä ja kovaa poikaa: Nyt tuli turpaan... Eikä ratkennu kaverin katutappelu kokemuksilla ja karaten taidoilla tappelu ennen kuin tuli poliisi väliin. Molemmat sai osumaa tosiltaan. Ainoa vain että karate löi ehkä hieman nopeampaa. Kyllähän kaikki aina kehuu että torjuu kun toinen lyö mutta samalla tavalla lätty lätisee kun kaikki ei menekkään saman kaavan mukaan kun harjoituksissa.
- MUHUN VERRATTUNA
mä oon kattonu koko karate kid trilogian. Joten haastan sut kaksintaisteluun.
huom. olen myös katsonut amerikan ninjan joten ole varuillasi. Nopea "kuolema" odottaa sinua!!!!- pojat
Ei teistä ole vielä mihinkään.
Olen katsonut kaikki likaiset Harrit.
Eikä siinä vielä kaikki
Pienenä poikana katsoin vielä Bonazaa telkkarista.
Taitaa olla poijjaat parempi, että pysyttelette vielä kotona muutaman vuoden, ettei vaan käy huonosti.
- sen sijaan..
opettelin muksuna kaikki chuck norrisin liikkeet walker texasista sarjasta ja katsoin kaikki van dammen leffat putkeen joten olen teitä parempi.
- ookkkaan
eikö tämä olekkan karatekeskustelu palsta? taisin eksyä elokuva osastolle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861699Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171075Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981027Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146759Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs49681- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661