keikka Nokialla!!!Menoa ja vauhtia riitti!Hyvä Matti!!!
Lauantaina oli
8
2129
Vastaukset
- sg¨p
On se niin lahjakas "muusikko"!!!!Kuuntele ny ite vaikka hienosti tulkittu: "Pidä varas"_____http://www.mattinykanen.net/music.html
Mistä vitusta teitä apukoululaisia oikein sikiää?!- alpo
nuo om matin ekoja lauluja. Mati on kuule kehittynyt noista ajoista paljo. Sanoisinko etttö matti on tällä hetkellä ihan kirkkainta kärkea suomalaisessa musiikibisneksentekemisessä
- !!!!!!!!!!!!
alpo kirjoitti:
nuo om matin ekoja lauluja. Mati on kuule kehittynyt noista ajoista paljo. Sanoisinko etttö matti on tällä hetkellä ihan kirkkainta kärkea suomalaisessa musiikibisneksentekemisessä
- alpolle
alpo kirjoitti:
varaa itselle aika lääkäriin ja ota tämä suhde tähän Matin palstaan esille siellä saat, jotain apua ja pääset takaisin meidän joukkoon
- poika
hauskaa ja jaoit tämän tiedon tiedon meidän kanssamme, mutta mitä muuta tulee ilmiöön Matti Nykänen, niin varteenotettava vaihtodehto euroviisuihin suomenedustajaksi
En tietääkseni ole ollut keikalla vielä, mutta kiinnostus olisi kova
...ehkäpä hän joskus tulee keikallle keski - suomeen päin....- werty567
No onhan siellä keikalla ihan hauska urpomeininki, mut Masa vetää playbakkina joka keikan (pari keikkaa oon nähnyt). No hauskaa on joka tapauksessa:)
- helvatan
werty567 kirjoitti:
No onhan siellä keikalla ihan hauska urpomeininki, mut Masa vetää playbakkina joka keikan (pari keikkaa oon nähnyt). No hauskaa on joka tapauksessa:)
idiootti taida ees tajuta, mitä Playback meinaa! Se tarkoittaa sitä, että kaikki soittimet, laulu mukaan lukien, tulee nauhalta. Näin se ei kyllä Matin keikalla mene. Että ihan tiedoksi vaan.
- ......
helvatan kirjoitti:
idiootti taida ees tajuta, mitä Playback meinaa! Se tarkoittaa sitä, että kaikki soittimet, laulu mukaan lukien, tulee nauhalta. Näin se ei kyllä Matin keikalla mene. Että ihan tiedoksi vaan.
olen samaa mieltä kanssasi,mm. Nokian keikan nähnyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516490- 634809
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki954700Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273505- 2043134
- 412915
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/222766mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132749- 1561631
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3321562