mitä järjestelmää käytätte?
Paljon panos/maksaa
mikä järjestelmä?
7
1910
Vastaukset
- käytä..
järjestelmiä, kaksi riviä kierrosta kohti, halpaa huvia (40 sentttiä), harvoin voittaa mutta myöskin häviää, no launtaina oli 10 oikein ja voitto ruhtinaalliset reilu kaksi euroa. No SM-vakiossa taistellaan viellä krkisijoita jos vika kierroksella sais hyvän tuloksen, sais puotettua huonomman pois (4), 13 oikein tuloksella pääsis 55 ja sillä ois korkealla, luulisin...
- pitkälle
nyt koossa 48 ja 8 tippuu pois ja vasta 300:s olen;)
- anna..
pitkälle kirjoitti:
nyt koossa 48 ja 8 tippuu pois ja vasta 300:s olen;)
periksi viellä, veikkaa viimesellä kierroksella 13 ja kärki hölmöilee, kärellä taitaa olla 52 eli eivät välttämättä petraa mutta sulla on viellä mahikset 53, no tärkeintä on yrittää kymmennen sakkiin.. pääsee kahtomaan jotain liigamatsia, en muista nyt mitä
- ollisole
anna.. kirjoitti:
periksi viellä, veikkaa viimesellä kierroksella 13 ja kärki hölmöilee, kärellä taitaa olla 52 eli eivät välttämättä petraa mutta sulla on viellä mahikset 53, no tärkeintä on yrittää kymmennen sakkiin.. pääsee kahtomaan jotain liigamatsia, en muista nyt mitä
mistähän te mahdatte oikein löpertää? hä ?
ja jos mä veikkaan 13 oikein saan sen verran rahaa että en vähään aikaan heti veikkaakaan - Alik. Kine
Itellä tuli vähän paskamainen sarja: 11, 11, 7, 7, 11 ja 7. Sijoitus 408:s.
- hyvin..
Alik. Kine kirjoitti:
Itellä tuli vähän paskamainen sarja: 11, 11, 7, 7, 11 ja 7. Sijoitus 408:s.
nousin loppukierroksilla, olisi ollut 12 vika-kierroksella niin voittoonhan se olisi riittänyt mutta ei tullut ku kaheksan ja sijotus 74. no sadan joukossa kumminkin.
- jahas
hyvin.. kirjoitti:
nousin loppukierroksilla, olisi ollut 12 vika-kierroksella niin voittoonhan se olisi riittänyt mutta ei tullut ku kaheksan ja sijotus 74. no sadan joukossa kumminkin.
Nimesi on siis Pekka Relander.
https://www.vakio.fi/vakio/tilanne.do
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1124498BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003717- 2023011
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome772872Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602747- 841421
- 601266
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381092- 611006
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1201003