mikä järjestelmä?

ollisole

mitä järjestelmää käytätte?
Paljon panos/maksaa

7

1948

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytä..

järjestelmiä, kaksi riviä kierrosta kohti, halpaa huvia (40 sentttiä), harvoin voittaa mutta myöskin häviää, no launtaina oli 10 oikein ja voitto ruhtinaalliset reilu kaksi euroa. No SM-vakiossa taistellaan viellä krkisijoita jos vika kierroksella sais hyvän tuloksen, sais puotettua huonomman pois (4), 13 oikein tuloksella pääsis 55 ja sillä ois korkealla, luulisin...

• pitkälle

nyt koossa 48 ja 8 tippuu pois ja vasta 300:s olen;)

• anna..
        pitkälle kirjoitti:

nyt koossa 48 ja 8 tippuu pois ja vasta 300:s olen;)

periksi viellä, veikkaa viimesellä kierroksella 13 ja kärki hölmöilee, kärellä taitaa olla 52 eli eivät välttämättä petraa mutta sulla on viellä mahikset 53, no tärkeintä on yrittää kymmennen sakkiin.. pääsee kahtomaan jotain liigamatsia, en muista nyt mitä

• ollisole
        anna.. kirjoitti:

periksi viellä, veikkaa viimesellä kierroksella 13 ja kärki hölmöilee, kärellä taitaa olla 52 eli eivät välttämättä petraa mutta sulla on viellä mahikset 53, no tärkeintä on yrittää kymmennen sakkiin.. pääsee kahtomaan jotain liigamatsia, en muista nyt mitä

mistähän te mahdatte oikein löpertää? hä ?
        ja jos mä veikkaan 13 oikein saan sen verran rahaa että en vähään aikaan heti veikkaakaan

• Alik. Kine

Itellä tuli vähän paskamainen sarja: 11, 11, 7, 7, 11 ja 7. Sijoitus 408:s.

• hyvin..
        Alik. Kine kirjoitti:

Itellä tuli vähän paskamainen sarja: 11, 11, 7, 7, 11 ja 7. Sijoitus 408:s.

nousin loppukierroksilla, olisi ollut 12 vika-kierroksella niin voittoonhan se olisi riittänyt mutta ei tullut ku kaheksan ja sijotus 74. no sadan joukossa kumminkin.

• jahas
        hyvin.. kirjoitti:

nousin loppukierroksilla, olisi ollut 12 vika-kierroksella niin voittoonhan se olisi riittänyt mutta ei tullut ku kaheksan ja sijotus 74. no sadan joukossa kumminkin.

Nimesi on siis Pekka Relander.

https://www.vakio.fi/vakio/tilanne.do

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      115
      949
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      116
      857
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      694
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      54
      586
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe