mitä järjestelmää käytätte?
Paljon panos/maksaa
mikä järjestelmä?
7
1901
Vastaukset
- käytä..
järjestelmiä, kaksi riviä kierrosta kohti, halpaa huvia (40 sentttiä), harvoin voittaa mutta myöskin häviää, no launtaina oli 10 oikein ja voitto ruhtinaalliset reilu kaksi euroa. No SM-vakiossa taistellaan viellä krkisijoita jos vika kierroksella sais hyvän tuloksen, sais puotettua huonomman pois (4), 13 oikein tuloksella pääsis 55 ja sillä ois korkealla, luulisin...
- pitkälle
nyt koossa 48 ja 8 tippuu pois ja vasta 300:s olen;)
- anna..
pitkälle kirjoitti:
nyt koossa 48 ja 8 tippuu pois ja vasta 300:s olen;)
periksi viellä, veikkaa viimesellä kierroksella 13 ja kärki hölmöilee, kärellä taitaa olla 52 eli eivät välttämättä petraa mutta sulla on viellä mahikset 53, no tärkeintä on yrittää kymmennen sakkiin.. pääsee kahtomaan jotain liigamatsia, en muista nyt mitä
- ollisole
anna.. kirjoitti:
periksi viellä, veikkaa viimesellä kierroksella 13 ja kärki hölmöilee, kärellä taitaa olla 52 eli eivät välttämättä petraa mutta sulla on viellä mahikset 53, no tärkeintä on yrittää kymmennen sakkiin.. pääsee kahtomaan jotain liigamatsia, en muista nyt mitä
mistähän te mahdatte oikein löpertää? hä ?
ja jos mä veikkaan 13 oikein saan sen verran rahaa että en vähään aikaan heti veikkaakaan - Alik. Kine
Itellä tuli vähän paskamainen sarja: 11, 11, 7, 7, 11 ja 7. Sijoitus 408:s.
- hyvin..
Alik. Kine kirjoitti:
Itellä tuli vähän paskamainen sarja: 11, 11, 7, 7, 11 ja 7. Sijoitus 408:s.
nousin loppukierroksilla, olisi ollut 12 vika-kierroksella niin voittoonhan se olisi riittänyt mutta ei tullut ku kaheksan ja sijotus 74. no sadan joukossa kumminkin.
- jahas
hyvin.. kirjoitti:
nousin loppukierroksilla, olisi ollut 12 vika-kierroksella niin voittoonhan se olisi riittänyt mutta ei tullut ku kaheksan ja sijotus 74. no sadan joukossa kumminkin.
Nimesi on siis Pekka Relander.
https://www.vakio.fi/vakio/tilanne.do
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1972253
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391537Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321194Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56962Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol270960- 55886
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20882Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis260820Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58753