mitä järjestelmää käytätte?
Paljon panos/maksaa
Vastaukset 7
- käytä..
järjestelmiä, kaksi riviä kierrosta kohti, halpaa huvia (40 sentttiä), harvoin voittaa mutta myöskin häviää, no launtaina oli 10 oikein ja voitto ruhtinaalliset reilu kaksi euroa. No SM-vakiossa taistellaan viellä krkisijoita jos vika kierroksella sais hyvän tuloksen, sais puotettua huonomman pois (4), 13 oikein tuloksella pääsis 55 ja sillä ois korkealla, luulisin...
- pitkälle
nyt koossa 48 ja 8 tippuu pois ja vasta 300:s olen;)
- anna..
pitkälle kirjoitti:
nyt koossa 48 ja 8 tippuu pois ja vasta 300:s olen;)
periksi viellä, veikkaa viimesellä kierroksella 13 ja kärki hölmöilee, kärellä taitaa olla 52 eli eivät välttämättä petraa mutta sulla on viellä mahikset 53, no tärkeintä on yrittää kymmennen sakkiin.. pääsee kahtomaan jotain liigamatsia, en muista nyt mitä
- ollisole
anna.. kirjoitti:
periksi viellä, veikkaa viimesellä kierroksella 13 ja kärki hölmöilee, kärellä taitaa olla 52 eli eivät välttämättä petraa mutta sulla on viellä mahikset 53, no tärkeintä on yrittää kymmennen sakkiin.. pääsee kahtomaan jotain liigamatsia, en muista nyt mitä
mistähän te mahdatte oikein löpertää? hä ?
ja jos mä veikkaan 13 oikein saan sen verran rahaa että en vähään aikaan heti veikkaakaan - Alik. Kine
Itellä tuli vähän paskamainen sarja: 11, 11, 7, 7, 11 ja 7. Sijoitus 408:s.
- hyvin..
Alik. Kine kirjoitti:
Itellä tuli vähän paskamainen sarja: 11, 11, 7, 7, 11 ja 7. Sijoitus 408:s.
nousin loppukierroksilla, olisi ollut 12 vika-kierroksella niin voittoonhan se olisi riittänyt mutta ei tullut ku kaheksan ja sijotus 74. no sadan joukossa kumminkin.
- jahas
hyvin.. kirjoitti:
nousin loppukierroksilla, olisi ollut 12 vika-kierroksella niin voittoonhan se olisi riittänyt mutta ei tullut ku kaheksan ja sijotus 74. no sadan joukossa kumminkin.
Nimesi on siis Pekka Relander.
https://www.vakio.fi/vakio/tilanne.do
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568