Elän kivassa parisuhteessa kolmekymppisen miehen kanssa. Itse olen vielä 25-vuotias nuori nainen, jolla halut hyrrää parhaimmillaan. Mies on sanotaanko laiska seksin suhteen. Meillä sitä harrastetaan nykyään ehkä 3 kertaa/kk, mikä on mielestäni liian vähän! Ihan oikeasti haluaisin ainakin 2-3 kertaa viikossa pysyäkseni tasapainossa itseni ja himojeni kanssa. Tiedän, laatu korvaa määrän ja seksi onkin yleensä hyvää kun sitä saa, mutta en juuri koskaan saa sitä silloin kun itse käyn kuumana. Olenkin harkinnut dildon hankkimista, koska vieraisiinkaan en halua mennä. Onko se pitänyt teidät himokkaammat naiset aisoissa ilman että hypitte miestenne silmille joka kerta kun tämä kieltäytyy? Olen asiasta jo miehelleni vähän vihjaissut, mutta tuntui että ajatus loukkasi häntä:( Olen aika neuvoton.
Mikäli teillä on hyviä vinkkejä miten saisin mieheni halut kohoamaan, niin otan niitä mielelläni vastaan.
onko dildo kova sana?!
6
4575
Vastaukset
- N-ainen
sä oot tosi urhee ku yrtät olla sen ukkos kanssa. ´musta tuntus ettei se rakasta mua ku ei anna-tai voihan se olla muuten hellä mut voishan se tyydyttää sut suulla tai käsin jos ei muuhun pysty, jos nimittäin rakastaa toista välittää myös sen onnesta. ja jos ei hyväksy ees dildoa niin ei voi ku ihmetellä, tosi sen pitäs ymmärtää et mikä aarre sä oot kun jaksat olla sille uskollinen. kannatan uskollisuutta mutta toi on vaikeeta. oo rohkee ja osta dildo ite ja kokeilette yhdessä ja erikseen. jos mies ei sitä kestä niin kyl ois aika miettii seuraavaa siirtoa. mulla on ollu 2 pitkää suhdetta ja seksii oli yleensä joka toinen tai kolmas päivä.
- mies täällä moi
no hyväksyisitkö että miehesi ostaisi tekopimpin jos sinä et jaksaisi yhtä useasti kuin hän? Miltä tuntuisi jos miehesi tekopimppi odottaisi laatikossa ?
- naurattaa..
mies täällä moi kirjoitti:
no hyväksyisitkö että miehesi ostaisi tekopimpin jos sinä et jaksaisi yhtä useasti kuin hän? Miltä tuntuisi jos miehesi tekopimppi odottaisi laatikossa ?
Ehkä hiukan naurattaa toi "vertauskuva" piirongissa piileskelevä tekopimppi vastaan yöpöytälaatikon dildo! Tikahdun..
..oon aatellu "tosisssani" hankkia jonkun sopivan putken pätkän kun mies ei jaksa niinkuin ennen ja lapset estää homman. Halutaan aina eri aikaan ja alkaa jo ottaa koko mies tapoineen päähän kahdeksan vuoden piirityksen jälkeen. Homma on mennyt liian monimutkaiseksi ja eritahtiseksi elämiseksi. Tai enää en sitä eritahtisuutta vaan jaksaisi sietää, ei edes saman katon alle päästä asumaan.
Dildo olisi paras ratkaisu ongelmaan omalla kohdalla. Vielä parempi olisi, kun saisi vaihtaa siistiin ja fiksuun mieheen, joka viihtyisi saman katon alla eikä olisi kuten tämä nykyhoito joka leikkii kainoa poikamiestä kautta hanslankarirokkivaarijuoppoa silloin kun huvittaa, vaikka on lapsen jo hankkinut "rakastamansa naisen" kanssa maailmaan. Pakenee paikalta aina silloin kun työt ja oma elämä (lue:juopposeurueet) kutsuu.
Oon tosissani kyllä saanut jo tarpeekseni tästä pelleilystä. Dildon paikka prkele. Uutta äijää kun en tähän hätään osaa hankkia, kotona viihtyvänä äiti-ihmisenä. Hyvät miehet ovat kadonneet nähtävästi jonnekin toiselle planeetalle.
- feeling cool
En oikeasti ymmärrä koko dildo-ajatusta. Toki minäkin sellaisen värkin joskus olen hankkinut, ja sen verran kokeillut, että tiedän mistä puhun.
En osaa perustella ajatustani, koska se on sitä syvintä mutua,mutta tosiasia omalla kohdallani on, että paremmin omat sormet toimittaa asiaa kuin dildo, ja että parisuhdeongelmissa se tuskin autuutta tuova hankinta on.
Mutta kukin tavallaan.
Minä sanon kuitenkin dildolle ei kiitos. Geishakuulatkin antaa paremman säväyksen. - hgfhgf
tottakai se on hyvä ratkaisu jos itse sitä haluat. Ei sinun tarvitse sitä miehellesi mainostaa, eikä se ole häneltä pois jos sinä nautit.
- vonkaajako?
mulla tilanne on päinvastainen...nainen ei halua...
tuollainen pari kolme kertaa viikossa olisi täydellistä!! siinä pysyisi vielä kiva into päällä ja sitä jaksaisi kiinnostua aivan varmasti...vaikka itse voisin innostua 2-3 kertaa päivässä... :)
Kysäisepä, kiinnostaisiko miestäsi, jos tyydyttäisit itseäsi hänen nähdensä? Harva mies jää varmasti kylmäksi... Ota dildo sitten vasta käyttöön, jossei mies tuostakaan lämpene... Ja jossei muutenkaan pian, laita äijä pihalle. Sääliksi käy sinua, kun olet tuollainen haluava ja et saa sitä, mitä haluat...tervetuloa joukkoon. Ei sinuakaan varmasti kiinnosta seksi kenen tahansa kanssa, vaan oman puolisosi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2552683Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1031649
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901576Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2011264- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036