Mitä voi tehdä ihmisten kanssa jotka eivät tajua ettei heidän seuraansa kaivata?
Työpaikallani on uusi tyyppi joka on jatkuvasti änkeytymässä meille,soittelee kotipuhelimeeni ja ehdottelee sitä sun tätä,siis ei ole seksistä kysymys vaan hän haluaa milloin keilailemaan,milloin biljardia pelaamaan tai änkeytyy muina miehinä meille iltaisin etukäteen ilmoittamatta!
Vaikeus on se että olen hänen lähin työkaverinsa/työnjohtajansa ja hän on työssään erittäin hyvä ja kekseliäs,en haluaisi olla epäkohteliaskaan enkä suututtaa häntä!Mitä teen?
Seuraan väkisin tuppautuvat
16
1680
Vastaukset
- tyypille
nainen ;DD
- aapeeseedee
Onhan meidän työpaikalla moniakin nuoria sinkkunaisia mutta ei tunnu kiinnostavan,jos pitäisikin löytää hänelle mies?
- johonkin
aapeeseedee kirjoitti:
Onhan meidän työpaikalla moniakin nuoria sinkkunaisia mutta ei tunnu kiinnostavan,jos pitäisikin löytää hänelle mies?
gay-klubiin ;DD
- sille
aapeeseedee kirjoitti:
ite
tuo kinkkinen tilanne...kerro hänelle että hän on mukava työkaveri,mutta haluat pitää työn ulkopuolisen elämäsi erillään siitä...kyllä hän ymmärtää,jos on fiksu..tai jotain tollasta voit kuitenki yrittää sanoa,en ny osannu oikeen kertoa mitä tarkotin..:)
- aapeeseedee
Hän on tärkeä firmalle,jos suututan hänet voinkin itse sada potkut?
aapeeseedee kirjoitti:
Hän on tärkeä firmalle,jos suututan hänet voinkin itse sada potkut?
eihän sinun oma elämäsi saa kärsiä tuollaisesta!!oihan se ny kumma,jos tuollaisesta voitaisiin potkut antaa..eihän se menis missään läpi..
- aapeeseedee
mii-su kirjoitti:
eihän sinun oma elämäsi saa kärsiä tuollaisesta!!oihan se ny kumma,jos tuollaisesta voitaisiin potkut antaa..eihän se menis missään läpi..
Ja pomon suosikki!
aapeeseedee kirjoitti:
Ja pomon suosikki!
bisnesnero..mutta myös inha riesa..sinulle..
Kyllä olen kuitenki sitä mieltä,että sinun kannattaa jutella hänen kanssaan..kyllä ymmärtää puheesta jos haluaa..tai sitten vaan alat karttelemaan kyseistä ihmistä työn ulkopuolella.se semmone ei taas ole helppoa,olen itse joskus joutunu sitä tekemään ku halusin yhdestä "kaverista" eroon...- aapeeseedee
mii-su kirjoitti:
bisnesnero..mutta myös inha riesa..sinulle..
Kyllä olen kuitenki sitä mieltä,että sinun kannattaa jutella hänen kanssaan..kyllä ymmärtää puheesta jos haluaa..tai sitten vaan alat karttelemaan kyseistä ihmistä työn ulkopuolella.se semmone ei taas ole helppoa,olen itse joskus joutunu sitä tekemään ku halusin yhdestä "kaverista" eroon...Vaikeaa kun ei ole salainen puhelinnumero,hän sai selville osoitteeni!
- Järjenvalaistus""
aapeeseedee kirjoitti:
Vaikeaa kun ei ole salainen puhelinnumero,hän sai selville osoitteeni!
Lopputili muuta nimesi osoitteesi ota salainen numero
Ja muuta Hinthaaraan: - m-54
En mittään tiedä mutta HEIPS Aamurusko ja Päivänsäde.Täällä menninkäinen.
aapeeseedee kirjoitti:
Vaikeaa kun ei ole salainen puhelinnumero,hän sai selville osoitteeni!
puhelimessa, ettei sinulla juuri nyt ole aikaa jutella hänen kanssaan.
Ovea avatessasi voisit pitää ovesta kiinni niin, ettei hän pääse sisälle ja sanoa, nyt sinulle ei sovi.
Itse olen jo kauan sitten lopettanut selittelyt. En ole velvollinen selittämään, miksi en halua kutsua jotain tuttua sisälle tai miksi en juuri sillä hetkellä "ehdi" keskustella tutun kanssa pitempään puhelimessa.
Olen sisäistänyt omat oppini niin hyvin, etten luultavasti enää osaisikaan suoraan vastata kysymykseen: "Onko sinulla ensi viikon tiistai-iltana jotain ohjelmaa?" Kysyn aina ensin esimerkiksi: "Mitä sinulla olisi mielessä?" Jos ihminen toistaa kysymyksensä, minä pyydän häntä kertomaan asiansa ennenkuin suostun vastaamaan, voin sanoa lisäksi, että haluan kuulla ehdotuksen ja itse päättää onko minulla tärkeämpää tai mielenkiintoisempaa tekemistä. Voisinhan haluta muuttaa ohjelmaani kiinnostavan ehdotuksen vuoksi. Vasta kuultuani ehdotuksen, ilmoitan olenko kiinnostunut siitä tai en. En anna enää edes ystäville tilaisuutta saada minut kiemurtelemaan ja keksimään valkoisia valheita tms.
Jotkut ystävät naureskelevat tavalle, mutta kun olen sitkeästi ja perustellusti pitänyt siitä kiinni, ainakin oikeat ystävät ymmärtävät ja hyväksyvät asian. - Minusta terve itsekkyys helpottaa asioita. Itsekin pyydän mieluummin palvelusta ihmiseltä, jonka tiedän halutessaan osaavan myös sanoa "Ei".m-54 kirjoitti:
En mittään tiedä mutta HEIPS Aamurusko ja Päivänsäde.Täällä menninkäinen.
Menninkäinen..:))kiva nimi sulla ;))
että haluan jättää työasiat taakseni, kun lähden työpaikalta. Sen jälkeen haluan viettää omaa aikaa, rentoutua, olla omissa oloissani jne.
Luulisin, että ongelma poistuisi vähitellen, jos aina kieltäydyt kohteliaasti mutta määrätietoisesti. Minä sanoisin luultavasti, että haluan olla ihan omassa rauhassa.
Kertoisin myös jossain sopivassa välissä, etten pidä siitä, että ihmiset tulevat soittelemaan ovikelloa ilmoittamatta etukäteen tulostaan.
Ellei hän näistä vihjeistä ymmärtäisi, puhuisin suoraan asiasta. Seuraavalla kerralla, kun hän taas tulisi kotiini, pyytäisin hänet keittiööni istumaan ja voisin vaikka tarjota teetä. Teekupin ääressä nostaisin kissan keittiöpöydälle ja kertoisin kohteliaasti, että
- arvostan häntä työtoverina
- viihdyn hänen kanssaan töissä
- en halua kuitenkaan jakaa myös vapaa-aikaani hänen kanssaan, koska ......
- haluan, että suhteemme säilyy hyvänä työkaveruutena ja toivon, että hän ymmärtäisi eikä loukkaantuisi.
Luultavasti pitäisin seuraavana päivänä huolen, että välimme olisivat ystävälliset ja kohteliaat. Jos hän ilmaisisi harminsa ja loukkaantumisensa, yrittäisin keskustella asiasta ja kuunnella hänen näkemystään ja vaikka vihastumistaankin. Hänellä on oikeus omiin tunteisiinsa. Jos hänellä ei ole omaa seuraa paikkakunnalla, yrittäisin ehdottaa hänelle paikkoja tai ehkä järjestökuvioita, joissa hän voisi löytää ihan omia ystäviä tms.
Ehkä voisin lähteä joskus etukäteen sovittuna ajankohtana hänen kanssaan jonnekin ulos tai esittelemään paikkoja tms.
Kiltteys ei aina johda toivottuun lopputulokseen. Kun on rehellinen ja reilu, useimpien ihmisten kanssa pärjää pitemmällä aikavälillä mitattuna mielestäni paremmin - ja voi itsekin paremmin.
Ihailen ajattelevia, empaattisia ihmisiä. Sinäkin olet varmaan hyvä tyyppi. ;)- Setä
Perheettömän on usein vaikeaa saada ystäviä uudella paikkakunnalla,hän ehkä viihtyy seurassasi,kyllä hän pian tutustuu uusiin ihmisiin kunhan nyt muutaman kerran käytte esimerkiksi siellä biljardihallissa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594