Tuhmat Naiset

Janne....

Itseäni kiihoittaa erityisesti tuhmat naiset. Tuhmilla naisilla tarkoitan naisia jotka seksin aikana käyttäytyy kuin narttu,puhuu rivoja/tuhmia,pukeutuu kuin narttu ja osaa käsitellä miestä ja tietää mitä haluu. Joskus kohdalle on sattunut juuri näitä peiton alla nyhtääjiä jotka on kaukana tuhmasta.Tällainen tapaus vie itseltäni seksihalut lähes täysin joten olen jättänyt aktin sikseen. Olen joskus menneisyydessä käynyt Privaatissa ja maksanut hieman ekstraa stripparille siitä että hän puhuisi minulle tuhmia ja olisi tilanteen narttu. Esitys oli 100% kiihoittavampi kun nainen olen tilanteessa mukana ja tunnelma oli huomattavasti parempi kun nainen puhui,eikä ollut kuin mykkä.
Mitä naiset on mieltä siitä että mies toivoo naisen olevan pikku narttu seksissä? Laittakaahan fiksuja kommentteja niin vaihdetaan ajatuksia. Naisethan voi vastatakkin jotain tuhmaa;)

2

2236

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miekkonen.

Mua kanssa kiihottaa naisessa tosi rivot ja härskit puheet ja huorahtava tyyli seksin aikana.

• Kikkolo

Niin etkös sit saanu sitä "narttua" kun kerran ostit huoran? Mihin sä enää tavallisia naisia tarvitset kun senkin voi rahalla hoitaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4114
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3198
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1790
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe