isäinpäivälahjaksi :=))))
Tässä mietin, mitä kollille ostais lahjaksi, vaikka ei tuo kolli mun isä olekaan.
Pikkulahjan aion hänelle kuitenkin ostaa.
Ajattelin huomenna käydä erotiikkakaupassa ja ostaa kollille lahjaks syötävät pikkuhousut, jotka tulee tietenkin mun jalkaan.
Pääsee itsekin nauttimaan isäinpäivästä :=))))))
Hyvä lahjavinkki
41
1337
Vastaukset
- Doe-01
Minäkin olen kuullut,että sellaisia on olemassa.Entäs se makupuoli sitten?Ootko ajatellut suklaata,mansikkaa,hunajaa,tms.;=)))?
- yksitypy
mansikoista, niin sen sen makuiset ajattelin ostaa.
Ja oikein kunnon vyötärömalliset eikä mitään pikkustringejä :=))))))) - Doe-01
yksitypy kirjoitti:
mansikoista, niin sen sen makuiset ajattelin ostaa.
Ja oikein kunnon vyötärömalliset eikä mitään pikkustringejä :=)))))))kolli saa makeaa mahan täydeltä.Toivottavasti osaa olla ees kiitollinen:=))
Mun mielestäni sais kustantaa sulle kunnon ravinteli-illan sen jälkeen;=)) - yksitypy
Doe-01 kirjoitti:
kolli saa makeaa mahan täydeltä.Toivottavasti osaa olla ees kiitollinen:=))
Mun mielestäni sais kustantaa sulle kunnon ravinteli-illan sen jälkeen;=))onko se niin kiitollinen. Saattaa sanoa isäinpäivänä, että hän syö ne joku toinen kerta kun paremmin jaksaa :=((((
Mutta ei hätiä mitiä. Sanon sitten että kyllä muita syöjiä riittää jos ei kelpaa. Eiköhän sitten ala nami maistumaan :=))))) - Doe-01
yksitypy kirjoitti:
onko se niin kiitollinen. Saattaa sanoa isäinpäivänä, että hän syö ne joku toinen kerta kun paremmin jaksaa :=((((
Mutta ei hätiä mitiä. Sanon sitten että kyllä muita syöjiä riittää jos ei kelpaa. Eiköhän sitten ala nami maistumaan :=)))))Siellä aseman lähellä muuten on yks ihan kiva seksikauppa..pistäs poiketen...;=))
Mistäkö minä sen tiedän?Öh..tuota..olen kai lukenut jostain..:) - yksitypy evk
Doe-01 kirjoitti:
Siellä aseman lähellä muuten on yks ihan kiva seksikauppa..pistäs poiketen...;=))
Mistäkö minä sen tiedän?Öh..tuota..olen kai lukenut jostain..:)ja niitä on täällä ainakin 5 kauppaa eri puolilla kaupunkia :=)))
Mitäs Doe sinä Oulun seksikaupoista olet hakenut??
Hunajaako? :=)))))) - Doe-01
yksitypy evk kirjoitti:
ja niitä on täällä ainakin 5 kauppaa eri puolilla kaupunkia :=)))
Mitäs Doe sinä Oulun seksikaupoista olet hakenut??
Hunajaako? :=))))))Erään henkilön kanssa vain tutustuttiin ihan viattomasti Pohjolan valkeaan kaupunkiin..*viheltelee* ;=)))) ;p
- yksitypy
Doe-01 kirjoitti:
Erään henkilön kanssa vain tutustuttiin ihan viattomasti Pohjolan valkeaan kaupunkiin..*viheltelee* ;=)))) ;p
Jäikö valkeasta kaupungista muuta mieleen kun se aseman lähellä oleva liike? :=)))
Millainen kirkko muuten Oulussa on ja näikkö nää toripolliisia? :=))))))) - Doe-01
yksitypy kirjoitti:
Jäikö valkeasta kaupungista muuta mieleen kun se aseman lähellä oleva liike? :=)))
Millainen kirkko muuten Oulussa on ja näikkö nää toripolliisia? :=)))))))Olihan siinä kirkossa torni ainakin..ja toripolliisilla oli sininen virkapuku päällä..muistaakseni..ja sanoikin vielä,että menes turisti sinne hotelliis toikkaroimasta..Oululaiset on raitista porukkaa eivätkä sulata Etelän juoppoja...;=))))
- yksitypy
Doe-01 kirjoitti:
Olihan siinä kirkossa torni ainakin..ja toripolliisilla oli sininen virkapuku päällä..muistaakseni..ja sanoikin vielä,että menes turisti sinne hotelliis toikkaroimasta..Oululaiset on raitista porukkaa eivätkä sulata Etelän juoppoja...;=))))
sininen virkapuku päällä.
Et ole torilla käynytkään :=)))
Olen huomannutkin että kaikki juopot keitä Oulun kaduilla näkee ovat tosiaan Etelä-Suomesta.
On se aika karsee näky joskus viikonloppuna :=))))
Kaikenlaista hörhöä porukkaa siellä etelässä onkin. - Otso
Doe-01 kirjoitti:
Olihan siinä kirkossa torni ainakin..ja toripolliisilla oli sininen virkapuku päällä..muistaakseni..ja sanoikin vielä,että menes turisti sinne hotelliis toikkaroimasta..Oululaiset on raitista porukkaa eivätkä sulata Etelän juoppoja...;=))))
kännissä se toripolliisi itekin siellä torilla jäpöttää?
- yksitypy
Otso kirjoitti:
kännissä se toripolliisi itekin siellä torilla jäpöttää?
kännissä. Seisoo kuin patsas ojennuksessa. Vaikka vähän tönäiseekin ei huoju :=))
- Doe-01 evk
yksitypy kirjoitti:
sininen virkapuku päällä.
Et ole torilla käynytkään :=)))
Olen huomannutkin että kaikki juopot keitä Oulun kaduilla näkee ovat tosiaan Etelä-Suomesta.
On se aika karsee näky joskus viikonloppuna :=))))
Kaikenlaista hörhöä porukkaa siellä etelässä onkin.määritelmä "Etelä-Suomi" on hyvin laaja.Siihen mahtuu sentään kaikki porukka Vainikkalasta Ahvenanmaalle:))
yksitypy kirjoitti:
kännissä. Seisoo kuin patsas ojennuksessa. Vaikka vähän tönäiseekin ei huoju :=))
>Seisoo kuin patsas ojennuksessa. Vaikka vähän tönäiseekin ei huoju :=))<
- talvipakkasella, kun Oulun toripolliisi seisoo kadunkulmassa tumput suorana, niin menepä ja tönäise: putoavat takuulla - ne tumput nimittäin, mutta herran ryhti säilyy kun armeijassa konsanaan.............!
Tällainen veikkaus, t. MM.
- AMR-52
...oo miul sellasii huolii...jaa..josko Isä-Ambrosiuksel ostas lahjakäyntikortin johonkin...)))))))))
- yksitypy
niin, että jos kollille ei mun housut kelpaa, tulen Lahteen pikalennolla? :=))))))
- AMR-52
yksitypy kirjoitti:
niin, että jos kollille ei mun housut kelpaa, tulen Lahteen pikalennolla? :=))))))
...niin,voit silti jättää kollille pöksyt,tääl niitä ei tarvi...)))))) voijaahan myö sivellä suklaatii,sit lipasta pois...)))))
- TrueLady
vatelmaa vai mantsikkaa.. kas siinäpä pulma...
- yksitypy
molemmat ihan hyviä varmaan. Ja suklaa kans.
Mutta pitää vaan ottaa selvää ensin, mistä mausta kolli tykkää. Tai ostaa kaikkia makuja yhdet :=)))) Siinä oliskin urakkaa kolleilla. Vois pääasia unohtua :=))))
mansikan makuiset.... ja sitten lisäks kermavaahto.........=;0)))
- yksitypy
idea :=))))
Tai suklaanmakuiset ja jäätelöä päälle :=)))) yksitypy kirjoitti:
idea :=))))
Tai suklaanmakuiset ja jäätelöä päälle :=))))viilentää..........=:0))))) parempi ku kermis......
ai ai..... kyllä on kollilla makoiset oltavat....=;8))))))- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
viilentää..........=:0))))) parempi ku kermis......
ai ai..... kyllä on kollilla makoiset oltavat....=;8))))))vois jollain muulla kollilla olla, mutta tuosta omasta en mene takuuseen. Pakkaa joskus olemaan aika laiska :=)))))
- Otso
kyllä nyt myöhässä.Niitä housujahan olisi pitänyt vähintäänkin kuukausi pitää jalassa ennen tarjoulua.Siis muotoilun vuoksi..
- yksitypy
puhut :=)))
Mutta voin ostaa sitten toiset ja sinä saat ne sit syödä, jos tykkäät niin kauan jalassa olleista pöksyistä :=))))) - Otso
yksitypy kirjoitti:
puhut :=)))
Mutta voin ostaa sitten toiset ja sinä saat ne sit syödä, jos tykkäät niin kauan jalassa olleista pöksyistä :=)))))niiden nyt vähän olla muokkautuneet ja pehmenneet et ne pystyy syömään?
- yksitypy
Otso kirjoitti:
niiden nyt vähän olla muokkautuneet ja pehmenneet et ne pystyy syömään?
olla tekarit Otso, kun tuollaisia mietit :=)))
Ota ne tekarit pois ja imeskelet ja nuolet vaan, niin kyllä se siitä :=))))) - Otso
yksitypy kirjoitti:
olla tekarit Otso, kun tuollaisia mietit :=)))
Ota ne tekarit pois ja imeskelet ja nuolet vaan, niin kyllä se siitä :=)))))arvasit. Ei oo ku raateluhampit aidot.MRRR
- yksitypy
Otso kirjoitti:
arvasit. Ei oo ku raateluhampit aidot.MRRR
Otsoilla on :=)))
Mutta sellainen raatelu ei oo kovin kivaa.
Otsot eivät kykene tosiaan imeskelyyn lainkaan, kun ne hampaat on niin isot. Mutta.... Onhan sulla pitkä kieli :=)))))
- quistis
En mä niitä housuja osta...Itselleni....Mut kärsä olis kiva saada piiloon...ja voisin sit itse sen kuoria esiin...Hmm...Kiitti...Quu hyvä kokki ...
- yksitypy
niitä tosiaan miesten huosujakin myynnissä :=))))
Mutta typyhän ajatteli vaan itsekkäästi itseään.
Olishan se sillai kivempaa :=)) - quistis
yksitypy kirjoitti:
niitä tosiaan miesten huosujakin myynnissä :=))))
Mutta typyhän ajatteli vaan itsekkäästi itseään.
Olishan se sillai kivempaa :=))Mut juuh..kyl siitä hyötyy joku muukin..niih..Kai....;o))
- yksitypy
quistis kirjoitti:
Mut juuh..kyl siitä hyötyy joku muukin..niih..Kai....;o))
hyötyy tosiaan molemmat, mutta jotenkin tuntuu, että miehet eivät malta antaa niitä housuja edes loppuun syödä :=))))) Niillä kun usein on niin kiire aina johonkin :=))))
- quistis
yksitypy kirjoitti:
hyötyy tosiaan molemmat, mutta jotenkin tuntuu, että miehet eivät malta antaa niitä housuja edes loppuun syödä :=))))) Niillä kun usein on niin kiire aina johonkin :=))))
Mihin ne haluis mennä...Ompas nyt outo tilanne..Quu ottaakin selvää asiasta...Vai tiedätkös Typy asasta jotain...??
- yksitypy
quistis kirjoitti:
Mihin ne haluis mennä...Ompas nyt outo tilanne..Quu ottaakin selvää asiasta...Vai tiedätkös Typy asasta jotain...??
mitään siitä asiasta tiedä, mutta olen kuullut kun isot tytöt jotain sellaisia puhelee joskus kahvitunnilla :=))))
- quistis
yksitypy kirjoitti:
mitään siitä asiasta tiedä, mutta olen kuullut kun isot tytöt jotain sellaisia puhelee joskus kahvitunnilla :=))))
tollasii...Toisin kuin me ihan pienet ja kiltit...Juuh...Tietäisköhän noi isot pojat..Voiskos joku autta,,,ja vaik rautalangasta vääntää et mihin on kiirus kesken ruokailun:o/
- yksitypy
quistis kirjoitti:
tollasii...Toisin kuin me ihan pienet ja kiltit...Juuh...Tietäisköhän noi isot pojat..Voiskos joku autta,,,ja vaik rautalangasta vääntää et mihin on kiirus kesken ruokailun:o/
isot pojat tietäis :=)))
Mutta nyt typy lähtee haaveilemaan isäinpäivästä.
Siihen enää 6 yötä :=)))))
Yöt sinullekin.
- jeffjeff
tytöt tahtoo pitää hauskaa
ei ne kirjeitä kirjoita jne....
pikkuhousut jalkaan ja ja jne....- yksitypy
kirjeitä heittelee :=)))
Käy vaan suoraan asiaan. Mitä sitä nyt asioita kiertelemään. Ajattelinkin jos niitä karkkibodejakin olis myynnissä. Se olis tosi hieno juttu :=)))))
hyvä lahjavinkki tuo, mutta kenetkäs nyt unohdit?
Haloo?
En ole mikään "Kolli" kylläkään - mutta olisin otettu, jos joku (???) muistaisi minuakin...........
T. MM.- yksitypy evk
sinua unohda. Sinä olet kakkoskollini :=))))
Pusi pusi MM sinulle.
Typy aloittaa nyt päivän työt. Hyvät päivänjatkot :=))))
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi345137Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2784985Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä554456Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos692425Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461858Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu281804Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont201767Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi791713Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva151571- 1051476