Pelottavin/ahdistavin laulu ?

Amppari

Onko jotain sellaista biisiä, joka pelottaa teitä ?

Mulla menee aina vähän sellaiset vilunväreet, kun kuulen sen biisin, jossa lauletaan ,että :" Olkinainen tanssii navetan katolla, sylissä vaatteenriekaleita ja pää kainalossaan..."

17

1157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siilla

      Lea Lavenin: "Mä miestä petkutan duupi duupi dam mä miestä petkutan..." Jos se vaikka totutuisikin? Heh..:))

    • koravat halkeaa siihen myös

      KAIKENLAINEN ÖRINÄHEVI.

      • Saapas

        Hevimusa ylensäkin!


      • rita
        Saapas kirjoitti:

        Hevimusa ylensäkin!

        On myös kaunista hevimusiikkia.Ei kaikki hevi ole örinää ja älytöntä tärykalvoja koettelevaa meteliä.


      • Saapas
        rita kirjoitti:

        On myös kaunista hevimusiikkia.Ei kaikki hevi ole örinää ja älytöntä tärykalvoja koettelevaa meteliä.

        Kerroinkin oman mielipiteeni! En yleistänyt, etä kaikki kokisisvat hevin karmeena!


      • rita
        Saapas kirjoitti:

        Kerroinkin oman mielipiteeni! En yleistänyt, etä kaikki kokisisvat hevin karmeena!

        Sori,toki saat kertoa mielipiteesi.Tarkoitukseni ei todellakaan ollut väheksyä sitä.


    • pike

      ei kiitos

      • Loviisa

        En minäkään ihan kaikkea niele, mutta melko laajalla skaalalla kuuntelen kuitenkin.
        Eikös Kiss ole myös hevibändi? Kuitenkin heidän kappaleensa "I Was Made For Loving You" on yksi lempikappaleitani! Myös Scorpions on tehnyt monta upeaa balladia.. Eli ei voi noin vain yleistää!


      • rita
        Loviisa kirjoitti:

        En minäkään ihan kaikkea niele, mutta melko laajalla skaalalla kuuntelen kuitenkin.
        Eikös Kiss ole myös hevibändi? Kuitenkin heidän kappaleensa "I Was Made For Loving You" on yksi lempikappaleitani! Myös Scorpions on tehnyt monta upeaa balladia.. Eli ei voi noin vain yleistää!

        On monta kaunista balladia hevibändien esittämänä.Scorpionsin Ave Maria on yksi kauneimmista,samoin Nightwishin esittämänä Walking in the air ja Sleeping sun.Myös Manowar ja Apocalyptica on levyttänyt joitain ihan kauniita biisejä.En minäkään nyt ihan mitä vaan örinää halua kuunnella,mut ennakkoluulottomasti suhtaudun.


      • rita kirjoitti:

        On monta kaunista balladia hevibändien esittämänä.Scorpionsin Ave Maria on yksi kauneimmista,samoin Nightwishin esittämänä Walking in the air ja Sleeping sun.Myös Manowar ja Apocalyptica on levyttänyt joitain ihan kauniita biisejä.En minäkään nyt ihan mitä vaan örinää halua kuunnella,mut ennakkoluulottomasti suhtaudun.

        Ville Valolla (HIM) on myös kauniita lauluja.
        Mitään sellaista örinää en minäkään kyllä kuuntelisi.


    • Aave

      Vaiennut viulu.

    • anneka

      Lumi teki enkelin eteiseen.
      Liiiian melankolinen.
      ei pelota,mutta ahdistaa.uh..

    • J.Karjalaisella on pari biisiä, jotka ovat kyllä ihan hyviä (niissä on hyvä tarina), mutta aika synkkiä tekstiltään. Joku saattaa niistä jopa ahdistua, mutta en minä kylläkään.

      Eli ne biisit on "Verinen mies Marjaniemessä" ja "Laura Häkkisen silmät".

      • Pike

        ahdistava vedenalla kuvattu video < tuli Levyraadissa


    • Caritan

      ihan kauhee, mutta se menee tonne hiphop/rapin puolelle ja sanat kuuluu jotensakin näin:

      "..suudella taas voisin,veitsellä hyväillä
      ja niin mun sydän on sun rinnassasi syvällä.
      Ja sit ku sua alan hakkaa uudestaan,
      muista että teen sen sulle rakkaudesta.."

      Siis ihan kauhee! Sekä pelottava, että ahdistava.

      Ja puhtaasti ahdistava on Mamban Jäähyväiset tai se missä lauletaan "..en tahdo nähdä ihmisiä, en kestä niitä enkä ymmärrä. On yksinäisyys ystäväni, se viihtyy mun vierelläni.."

    • "Lintu" ja "Kun katsoit minuun" erityisesti...siksi kuuntelenkin Anna E:tä, on mukava saada väristyksiä!!! RRR....

    • QueenOfTheDawn

      Monet eivät voi sietää örinäheviä mutta täytyy vähäsen mainostaa että itse aloin kuuntelemaan mm. Children Of Bodomia ja niistä sanoista kyllä saa aikansa kuuntelulla selvää jopa.

      Itse en siedä kappaleita joissa käytetään musiikissa vaikuttavina keinoina ininää, vingutusta ym. koneellisesti tuotettua musiikkia siis mitä esim. YleX soittaa yö myöhään. Ja nämä biisit kestävät yleensä vähintään 89 minuuttia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe