Mun hepo peitsaa AINA ravissa, miten sen tavan saisi pois????????????????????????????? Auttakaa! Olen kokeillut vähän kaikenlaista, mut ei auta!!!!
ONGELMA!
7
2531
Vastaukset
- Nadela
Onko peitsi siis PAHA asia vai pitäisikö sen antaa jatkaa sitä? Tavasta ei sinäänsä ole haittaa (hevonen ei siis ole ravuri) mutta olen kuullut että se on huono juttu...
- hölmö :)
mä haluisin kysyy et mitä on peitsaaminen? xD
- pelena
hölmö :) kirjoitti:
mä haluisin kysyy et mitä on peitsaaminen? xD
et saman puolen jalat liikkuu yhtäaikaa,niinku kamelilla.Muuta en tiijä ei kai oo haittaa.
- raakanki
pelena kirjoitti:
et saman puolen jalat liikkuu yhtäaikaa,niinku kamelilla.Muuta en tiijä ei kai oo haittaa.
peitsaamisessa ei ole kait muta haittaa kuin että se jäykistää pahasti hepan takaosaa...!!:|
- ratsumies22
Amerikan mantereella peitsarit ovat suositumpia kuin ravurit, koska kisat tasaväkisempiä. Sinänsä peitsaamisesta ei ole tietääkseni haittaa, ja harva hevonenhan sitä osaakaan. Myös Suomessa ennenvanhaan on harrastettu peitsareita, mutta nykyäänhän peitsiremmejä pidetään eläinrääkkäyksenä, joten ainoastaan luonnostaan peitsaavat tekevät sitä.
- heppahulluuh
pelena kirjoitti:
Eli peitsaaminen=passi?? Passi on toi tutumpi käsite, peitsaamisesta en oo kuullu aikasemmin. Tarkottaako ne nyt samaa?
- nnnmmm
ratsumies22 kirjoitti:
Amerikan mantereella peitsarit ovat suositumpia kuin ravurit, koska kisat tasaväkisempiä. Sinänsä peitsaamisesta ei ole tietääkseni haittaa, ja harva hevonenhan sitä osaakaan. Myös Suomessa ennenvanhaan on harrastettu peitsareita, mutta nykyäänhän peitsiremmejä pidetään eläinrääkkäyksenä, joten ainoastaan luonnostaan peitsaavat tekevät sitä.
sanotaan että kun peitsari oppii menee tavallisesti,niin sitten se kanssa menee!(ravurit)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372363
- 561352
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586