Mun hepo peitsaa AINA ravissa, miten sen tavan saisi pois????????????????????????????? Auttakaa! Olen kokeillut vähän kaikenlaista, mut ei auta!!!!
ONGELMA!
7
2484
Vastaukset
- Nadela
Onko peitsi siis PAHA asia vai pitäisikö sen antaa jatkaa sitä? Tavasta ei sinäänsä ole haittaa (hevonen ei siis ole ravuri) mutta olen kuullut että se on huono juttu...
- hölmö :)
mä haluisin kysyy et mitä on peitsaaminen? xD
- pelena
hölmö :) kirjoitti:
mä haluisin kysyy et mitä on peitsaaminen? xD
et saman puolen jalat liikkuu yhtäaikaa,niinku kamelilla.Muuta en tiijä ei kai oo haittaa.
- raakanki
pelena kirjoitti:
et saman puolen jalat liikkuu yhtäaikaa,niinku kamelilla.Muuta en tiijä ei kai oo haittaa.
peitsaamisessa ei ole kait muta haittaa kuin että se jäykistää pahasti hepan takaosaa...!!:|
- ratsumies22
Amerikan mantereella peitsarit ovat suositumpia kuin ravurit, koska kisat tasaväkisempiä. Sinänsä peitsaamisesta ei ole tietääkseni haittaa, ja harva hevonenhan sitä osaakaan. Myös Suomessa ennenvanhaan on harrastettu peitsareita, mutta nykyäänhän peitsiremmejä pidetään eläinrääkkäyksenä, joten ainoastaan luonnostaan peitsaavat tekevät sitä.
- heppahulluuh
pelena kirjoitti:
Eli peitsaaminen=passi?? Passi on toi tutumpi käsite, peitsaamisesta en oo kuullu aikasemmin. Tarkottaako ne nyt samaa?
- nnnmmm
ratsumies22 kirjoitti:
Amerikan mantereella peitsarit ovat suositumpia kuin ravurit, koska kisat tasaväkisempiä. Sinänsä peitsaamisesta ei ole tietääkseni haittaa, ja harva hevonenhan sitä osaakaan. Myös Suomessa ennenvanhaan on harrastettu peitsareita, mutta nykyäänhän peitsiremmejä pidetään eläinrääkkäyksenä, joten ainoastaan luonnostaan peitsaavat tekevät sitä.
sanotaan että kun peitsari oppii menee tavallisesti,niin sitten se kanssa menee!(ravurit)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746