Onkos kellään kokemuksia tällaisesta yhdistelmästä? Olen rapu nainen ja kesästä lähtien ollut tekemisissä miehen kanssa, joka jousimies.
Ajatukseni ovat näinä kuukausina vaihdelleet ristiin ja rastiin. En ole saanut selville mitä todella haluan kyseisestä miehestä.
Nyt olen päättänyt luovuttaa, koska tuntuu, että sama kaava toistuu jatkuvasti..Ärsyynnyn häneen tapaansa puhua asioista aina niin virallisesti. Enkä voi käsittää hänen elämän tyliään monella eri tapaa. Tuntuu, että aina kun tapaamme niin ennemmin tai myöhemmin luonteet kolisee yhteen!
Oisi kiva tietää muiden kokemuksista.
Jousimies (m) & Rapu (n)
5
1100
Vastaukset
- Jousimies (m19)
Mä olin 3 vuotta yhdessä raputytön kanssa. Suhde päätty viime kesänä siihen, että mä halusin vaihtelua elämään, ja tyttö käperty kuoreensa. Ei sitä jaksanut kumpikaan. Mun vaihtelunhalu vaan toi tytölle huonon itsetunnon ja se käperty enemmän, joka taas aiheutti sen, että mä aloin vaan enemmän katella muualle. Kuten ravun oikullisuudesta ja turvallisuuden halusta voi arvata, tyttö kiinnostui heti eron jälkeen mun ystävästä (salaperäisesti kiinnostava skorpioni). Mutta ei mun ystävä kiinnostunut siitä, tai sitten ei halunnut vaarantaa meidän ystävyyttä.
- Linnea
Rapuna minä haluan ainakin turvallisuutta ja tietynlaista jämäkkyyttä mieheltä. Tämä ei näyttänyt toteutuvan jousimiehen kanssa, mutta eräs härkä täyttää tämän hartaan toivomus kuvion kiitettävästi.
- jouskarinaine
itse olen jouskarinainen ja seurustellut onnellisesti rapumiehen kanssa yli 3 vuotta, mustasukkaisuutta ei ole puolin eikä toisin, johtuen ehkä siitä että luottamus on hyvä ja kerromme toisillemme kaiken. tosin edellinen suhde myös rapumiehen kanssa päättyi miehen alkoholinkäytön takia :(
- dargaicel24
kunhan löydät oikeanlaisen yksilön turha tuomitta koko merkkiä
- Sohvi
Itse olen syksystä saakka ollut tämän miehen kanssa. On ollut jo ylämäkeä ja alamäkeä. Olen välillä meinannut luovuttaa, mutta kuitenkin jatkamme suhdettamme. Tämä jousimies osaa olla ihana kuin myös kamala. Kamalalla tarkoitan henkistä puolta. Vaikeita olemme molemmat. Jokainen rapu varmaan tunnistaa itsessään tämän itseensä käpertymisen. Voi että mä kärsin tästä puolesta itsessäni ja toinen on mustasukkaisuus. Onhan jousimies kuitenkin hyvin sosiaalinen ihminen ja paljon tekemisissä muiden ihmisten kanssa. Nyt meillä on yhteinen joulu edessä. Odotan pienellä jännityksellä. Linnea, kuulisin mielelläni enemmän teidän suhteesta kun meilläkin kolisee ja välillä aika rajusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446