Mitä pidätte?

overdose

Mitä pidätte Bruce Dickinsonin nykyisestä äänestä? Mun mielestä se on paljon huonompi kuin mitä se oli silloin kuin Bruce Maidenista lähti. Ei se nyt kuitenkaan mikään surkea ole nykyään, mutta se on selvästi kulunut ja kun Bruce laulaa jotain kappaletta missä hän joutuu laulamaan kovaa niin se kuulostaa suoraan sanoen kamalalta... Olen huomannut että jotkut pitävät Brucen nykyistä ääntä jopa parempana mitä se on ennen ollut.

13

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------------

      Eipä Brucen äänessä merkittävää eroa, jos vertaa esim Gillan, Ozzy, Coverdale tai Hetfield niin huomattavasti suurempia muutoksia. Eikä välttämmättä parempeen suuntaan (saatan olla väärässäkin). Mutta Lemmyn ääni on ja pysyy:)

    • Ozze

      Brucen ääni vain paranee päivä päivältä:D

      • Brucen ääni on sopinut aina Iron Maidenin biiseihin ja mielestäni Bruce on kaikkien aikojen paras heavylaulaja.

        James Hetfiedin ääni on muuttunut kyllä selvästi vuosien aikana. Kun vertaa vaikka Metallican Kill Em All-debyyttialbumia uusimpiin levyihin tai Live-keikkoihin, niin ei ihan heti samaksi ääneksi uskoisi.


      • play-boy90
        DarkFear kirjoitti:

        Brucen ääni on sopinut aina Iron Maidenin biiseihin ja mielestäni Bruce on kaikkien aikojen paras heavylaulaja.

        James Hetfiedin ääni on muuttunut kyllä selvästi vuosien aikana. Kun vertaa vaikka Metallican Kill Em All-debyyttialbumia uusimpiin levyihin tai Live-keikkoihin, niin ei ihan heti samaksi ääneksi uskoisi.

        Mun milestä Brucen ääni on parempi ku 80-luvulla, vaikka biisit ei olekaan. Jotenkin "kypsempi" ääni. Vertaa vaikka jotain 80-luvun alun Brucea, vaikka Rainmakeriin.


      • overdose
        play-boy90 kirjoitti:

        Mun milestä Brucen ääni on parempi ku 80-luvulla, vaikka biisit ei olekaan. Jotenkin "kypsempi" ääni. Vertaa vaikka jotain 80-luvun alun Brucea, vaikka Rainmakeriin.

        Mä en pidä siitä kypsemmästä äänestä...


      • niijoojuu
        overdose kirjoitti:

        Mä en pidä siitä kypsemmästä äänestä...

        Minunkin mielestä ääni on muuttunu parempaan suuntaan


    • DarkLucy

      mielenkiintoinen kyssä.. tätähän oikeen alkaa miettii..
      mutta kyllä mun mielestä bruce laulaa aina yhtä hyvin, tietenkään ääni ei ole yhtä kirkas mutta puhdas kuitenkin..bruce ON maaiman paras heavylaulaja.

      • overdose

        Joo, paras hevilaulaja Bruce on kyllä. Pystyy laulamaan kovaa ja silti puhtaasti...


    • sdgsdg

      Brucehan pilasi äänensä 90-luvun alussa harrastamallaan rääkymislaululla. Vertaapa 7th Sonia No Prayeriin ja Fear of the Darkiin. Bruce muutti selvästi laulutyyliä 7th Sonin jälkeen, eikä koskaan toipunut siitä. Kuunelkaapa vaikka Donington '92:sta. Bruce kuulostaa todella huonolle, eikä pysty vetämään korkeita kohtia enää kunnolla.

      • overdose

        Se "rääkymislaulu" kyllä kuulosti erinomaiselta... Se oli kunnon Rock-ääni! Huomattavasti parempi ääni kuin esim. Piece Of Mind -levyllä.

        Mun puolesta Bruce olisi aina saanut laulaa sillä rock-äänellä, mutta makunsa kullakin.


      • niijooojuu

        Se rääkymislaulu saattaa johtuu siitäkin että,hän oli tyytymätön tuohon aikaan tjs.


      • overdose
        niijooojuu kirjoitti:

        Se rääkymislaulu saattaa johtuu siitäkin että,hän oli tyytymätön tuohon aikaan tjs.

        "Se rääkymislaulu saattaa johtuu siitäkin että,hän oli tyytymätön tuohon aikaan tjs."

        Lauloi "rääkymis-äänellä" siksi että oli tyytymätön? Tyytymätön mihin???


    • SportFreak

      Bruce Maiden. Sopii aina toistensa kanssa. Tän vuoksi moni ei välitä, vaikka ääni olisikin muuttunut tuossa ~7 vuoden aikana (Raising Hell -> BNW). Brucen ääni sopii siis niin hyvin kun sopia voi sen aikakauden biiseihin, mitä milloinkin on tehty. Live-esiintymisissä tietenkin vähän joutuu joustamaan, koska ainakin Hallowedin soittotyyliä on muutettu, johtuu kans Gersistä jonkun verran.

      Ja loppuun: 2000-luvun Brucen äänellisesti paras biisi: Dream Of Mirrors :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe