Vertaillaanko paremmuutta?

ppookkss

6 viikkoa takana: tulosvedon palautus=-67% ja pitkiksin 19%, en käytä rahaa palaamiseen, koska en tiedä tuottaako se pitkällä aikavälillä.

5

1563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samma hemmo

======

• vuotta

ja tappiolla 89327 € . Revi siitä huumoria !

• Lopettaa

Pelaaminen?

• ööö

Aloitin rahapeliharrastuksen 6 v sitten. Tein ottelutuloksenlaskentakaavan vakiota varten. Lukio oli välissä, joten olen harrastanut asiaa n. 2 v. Nyt pelaan pitkistä, tulosta, vakiota ja monivvetoa. Keksin paremman ottelun merkin laskentakaavan, mutta ei ole aikaa kokeilla sitä. Joten onko max tunti 1/2 tuntia päivässä aikaa tulosten hakuun netistä (toimitat minulle tilastotietoa), niin minä testaan erään systeemin tehokkuuden. Jos sillä saa hyvän tuloksen, niin sitä vois alkaa kokeilemaan lisänä nykyisen systeemin kanssa. Palkkioksi saat ne kohteet, joita pelaan nyt.

• öööö
        ööö kirjoitti:

Aloitin rahapeliharrastuksen 6 v sitten. Tein ottelutuloksenlaskentakaavan vakiota varten. Lukio oli välissä, joten olen harrastanut asiaa n. 2 v. Nyt pelaan pitkistä, tulosta, vakiota ja monivvetoa. Keksin paremman ottelun merkin laskentakaavan, mutta ei ole aikaa kokeilla sitä. Joten onko max tunti 1/2 tuntia päivässä aikaa tulosten hakuun netistä (toimitat minulle tilastotietoa), niin minä testaan erään systeemin tehokkuuden. Jos sillä saa hyvän tuloksen, niin sitä vois alkaa kokeilemaan lisänä nykyisen systeemin kanssa. Palkkioksi saat ne kohteet, joita pelaan nyt.

siis saat niistä kohteista joista on tarpeeksi tietoa pitkiksessä valintani ja todennäköisyys, tulosvedossa kerroinrajat 10% tuotolla (nollatuotto on /1,1 ja edelleen tod = 1/X), monivedossa 5*5*5 todennäköisimmän ottelutuloksen kerroinrajat 10% tuotolla (siis 125 kerroinrajaa osumistodennäköisyys 5*5*5 joukkoon n. 10%)
        pitkiksessä pelaan 1/20 kohdetta
        tulosvedossa n. joka 5 ottelua, joista löytyy 1-5 yli 10% tulosta ja monivedossa, ehkä joka 5 viikko löytyy pelattavaa.
        Ja vain jalkapalloa
        10 vk pelannut tällä uudella systeemillä: palautus tv. n. -65% (huom. lyhyt seuranta)
        pitkis: 15%
        moniveto ?
        vakio n. 4 kertaa 12 oikein 2* n. 10euron/päävakio harava/viikko
        mauge.net 1 viikko: pitkis-sinkut 40% (=-60%) ja nyt nousi 50% pitäis nousta plussalle eli sataan.
        Tarvitsen tämän systeemin tueksi siis lisäsysteemin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe