6 viikkoa takana: tulosvedon palautus=-67% ja pitkiksin 19%, en käytä rahaa palaamiseen, koska en tiedä tuottaako se pitkällä aikavälillä.
Vertaillaanko paremmuutta?
5
1574
Vastaukset
- samma hemmo
======
- vuotta
ja tappiolla 89327 € . Revi siitä huumoria !
- Lopettaa
Pelaaminen?
- ööö
Aloitin rahapeliharrastuksen 6 v sitten. Tein ottelutuloksenlaskentakaavan vakiota varten. Lukio oli välissä, joten olen harrastanut asiaa n. 2 v. Nyt pelaan pitkistä, tulosta, vakiota ja monivvetoa. Keksin paremman ottelun merkin laskentakaavan, mutta ei ole aikaa kokeilla sitä. Joten onko max tunti 1/2 tuntia päivässä aikaa tulosten hakuun netistä (toimitat minulle tilastotietoa), niin minä testaan erään systeemin tehokkuuden. Jos sillä saa hyvän tuloksen, niin sitä vois alkaa kokeilemaan lisänä nykyisen systeemin kanssa. Palkkioksi saat ne kohteet, joita pelaan nyt.
- öööö
ööö kirjoitti:
Aloitin rahapeliharrastuksen 6 v sitten. Tein ottelutuloksenlaskentakaavan vakiota varten. Lukio oli välissä, joten olen harrastanut asiaa n. 2 v. Nyt pelaan pitkistä, tulosta, vakiota ja monivvetoa. Keksin paremman ottelun merkin laskentakaavan, mutta ei ole aikaa kokeilla sitä. Joten onko max tunti 1/2 tuntia päivässä aikaa tulosten hakuun netistä (toimitat minulle tilastotietoa), niin minä testaan erään systeemin tehokkuuden. Jos sillä saa hyvän tuloksen, niin sitä vois alkaa kokeilemaan lisänä nykyisen systeemin kanssa. Palkkioksi saat ne kohteet, joita pelaan nyt.
siis saat niistä kohteista joista on tarpeeksi tietoa pitkiksessä valintani ja todennäköisyys, tulosvedossa kerroinrajat 10% tuotolla (nollatuotto on /1,1 ja edelleen tod = 1/X), monivedossa 5*5*5 todennäköisimmän ottelutuloksen kerroinrajat 10% tuotolla (siis 125 kerroinrajaa osumistodennäköisyys 5*5*5 joukkoon n. 10%)
pitkiksessä pelaan 1/20 kohdetta
tulosvedossa n. joka 5 ottelua, joista löytyy 1-5 yli 10% tulosta ja monivedossa, ehkä joka 5 viikko löytyy pelattavaa.
Ja vain jalkapalloa
10 vk pelannut tällä uudella systeemillä: palautus tv. n. -65% (huom. lyhyt seuranta)
pitkis: 15%
moniveto ?
vakio n. 4 kertaa 12 oikein 2* n. 10euron/päävakio harava/viikko
mauge.net 1 viikko: pitkis-sinkut 40% (=-60%) ja nyt nousi 50% pitäis nousta plussalle eli sataan.
Tarvitsen tämän systeemin tueksi siis lisäsysteemin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575459- 914271
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722530Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 26779
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769