kuvankaaparilla kuvan huuhaa sivusta ja aamulla voi katsella kuinka sivut harvenee taas:=))Niin tääkin mut kippari toivottaa kaikille huuhaa porukalle oikein hyvää yötä ja toivoo et meillä on aamulla viellä koko huuhaa palsta jäljellä:=))
otin
29
994
Vastaukset
- varatartsan
mä koitan hymyillä, sovinko kuvaan...heh...;o)))
- kippari
olet mukana kuvassa VT
- varatartsan
kippari kirjoitti:
olet mukana kuvassa VT
me kippari luovuteta! :o)))
- kippari
varatartsan kirjoitti:
me kippari luovuteta! :o)))
ole luovuttanut pahemmassakaan paikassa:=))
- TrueLady
pitää =DD Kattellaaskii piruuttaa huomenissa, mitä o alotuksist jälel =DD
- kippari
vertailla aamulla kun katsoo kaaparin kuvaa ja sit huuhaata:=)
- TrueLady
kippari kirjoitti:
vertailla aamulla kun katsoo kaaparin kuvaa ja sit huuhaata:=)
olemaan hätkähdyttävä... saattas antaa aihetta jo lähettää järjestelmävalvojille. =DD Tai vaik pääkonttoriin jos niikseen tulee =DDD
- kippari
TrueLady kirjoitti:
olemaan hätkähdyttävä... saattas antaa aihetta jo lähettää järjestelmävalvojille. =DD Tai vaik pääkonttoriin jos niikseen tulee =DDD
aamulla ei ole kuin tuhjä huuhaa ei siis mitään koko palstalla:=))
- TrueLady
kippari kirjoitti:
aamulla ei ole kuin tuhjä huuhaa ei siis mitään koko palstalla:=))
ihan niin kovia otteita ei uskalleta käyttää =DD Jolsei sit koko virma o pyllähtäny yön aikana =DD
- kippari
TrueLady kirjoitti:
ihan niin kovia otteita ei uskalleta käyttää =DD Jolsei sit koko virma o pyllähtäny yön aikana =DD
mitä tapahtuu,mut kato on kova aamulla:=))Mä taidan tässä lähtee nukkumaan et hyvää yötä sinulle myös sinne johonkin:=)
- TrueLady
kippari kirjoitti:
mitä tapahtuu,mut kato on kova aamulla:=))Mä taidan tässä lähtee nukkumaan et hyvää yötä sinulle myös sinne johonkin:=)
ni jaksat aamulla hakee kipparinsilakka reseptejä =P
Juu mä meen takas sivuja rakentaan. - kippari
TrueLady kirjoitti:
ni jaksat aamulla hakee kipparinsilakka reseptejä =P
Juu mä meen takas sivuja rakentaan.teen merimies pihvejä:=))Moikka
- perskuti...
Hyvää yötä...Kippari...Jee.
- kippari
sinne johonkin myös nyt kippari hyppää pituutta ja menee koisaamaan:=)))
- varatartsan
mä vielä tässä nuokun? Noh...ne ystävät...:o))) Hyväääääähhhh yötähhhh...Zzzzzzz...Täh? Jos vielä hetki vaan...;o))) Saiskos hyvänyöntoivotuksia? Sellaisia mukavia? :o)
- TrueLady
mukavia öitä.. eiku siis mukavia toivotuksia =DDD
- kippari
siellä;=)))No mä lähden nyt kömpimään tonne makuuhuoneen suuntaan tässä:=))Ja hyvää yötä sinulle sinne ja tavataan huomenna VT t.Kippari:=))))
tai oikeastaan päivää kippari...
vielä oli tämä ainakin, koska pääsin tänne kirjoittamaan....
onneksi koko huuhaa ei ollut kadonnut....- kippari
kokonaan hävinnytr vaan osa näistäkin poistu kun ei kuulu ns.suosikeihin;=)
kippari kirjoitti:
kokonaan hävinnytr vaan osa näistäkin poistu kun ei kuulu ns.suosikeihin;=)
kuulutaanko me???????
olen ihmeissäni....- quistis
amaryllie1 kirjoitti:
kuulutaanko me???????
olen ihmeissäni....en osaa kirjoitta...Käytän hymiöitä....Mulle saa vinoilla...Tää tuntuu ihan henkilökohtaiselle sodalle...Ja mitä vastaan???olen ihmeissäni...
quistis kirjoitti:
en osaa kirjoitta...Käytän hymiöitä....Mulle saa vinoilla...Tää tuntuu ihan henkilökohtaiselle sodalle...Ja mitä vastaan???olen ihmeissäni...
jookos, että sellaista ei olisi...kun kuitenkin tämä on yleinen palsta ja kaikilla pitää olla mahdollisuus tänne kirjoittaa...
- quistis
amaryllie1 kirjoitti:
jookos, että sellaista ei olisi...kun kuitenkin tämä on yleinen palsta ja kaikilla pitää olla mahdollisuus tänne kirjoittaa...
Sä olet harvinaisen fiksu otus A.Ryllie...Mut niinhän paitulikansalaiset ovatkin:o)
quistis kirjoitti:
Sä olet harvinaisen fiksu otus A.Ryllie...Mut niinhän paitulikansalaiset ovatkin:o)
paitulikansalaiset...hymm...otuksia...
?????
juu, on ne..katsoin peilistä....hih- quistis
amaryllie1 kirjoitti:
paitulikansalaiset...hymm...otuksia...
?????
juu, on ne..katsoin peilistä....hihaikas otuksia...olioita...eliöitä...Positiivisessa mieless...No sä aasi ja mä pupu....;o))
quistis kirjoitti:
aikas otuksia...olioita...eliöitä...Positiivisessa mieless...No sä aasi ja mä pupu....;o))
hups ,aloin vahigossa pitämään älämölöä....
mitä jos alkaisin protestoimaan kaikkea aasin kielellä...miltähän se kuulostaisi....perhihaan vieshihaan poishihehiaaa, anhihaa meihihaa kirjhihoihhaa......- quistis
amaryllie1 kirjoitti:
hups ,aloin vahigossa pitämään älämölöä....
mitä jos alkaisin protestoimaan kaikkea aasin kielellä...miltähän se kuulostaisi....perhihaan vieshihaan poishihehiaaa, anhihaa meihihaa kirjhihoihhaa......sit puputtaa:o/
quistis kirjoitti:
sit puputtaa:o/
en kai minä yksistäni ala tässä melskaamaan jollain aasin-kielellä...höh
quistis kirjoitti:
sit puputtaa:o/
minä kirjoitin sullen tuonne tanevaan-ketjuun vitsin että tulisit iloiseksi...mutta taas katosit pois.......
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943792
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473175Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002807- 1342457
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572450- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080