Tässä lueskelin vähän eilen iltaisia ketjuja niin huomasin et pääasiassa ihmeteltiin viestiketjujen poistoa.
Tulin miettineeksi et otetaankohan me nyt liian tosissaan tää huuhailu.
Eikö elämässä ole paljon tärkeämpiäkin asioita mietittävänä, kuin huuhaan viestiketjujen poisto. Ainakin minulla on. Minua ei hetkauta yhtään jos mun viestejä poistellaan. Siitä vain. Enemmänkin naurattaa :=))))
Jos minulla on niin tärkeää asiaa jollekin että asia pitää säilyttää tai muistaa,niin kerron se meilinä tai puhelimessa henkilökohtaisesti.
Joten kannattaako tuhrata huuhaa aikaa moiseen miettimiseen vaan huuhailla täysillä. Ottaa kaikki täällä huumorin kannalta mitä se pitäis ainakin mun mielestä olla.
Hups... Sainkohan taas jotain niskaani :=)))))
Mutta minkäs luonteelleen voi kun pitää aina saada sanoa jotain asiaakin välillä. Kuten huomaatte asiallinenkin osaan olla, vaikka nuo seksyasiat kiinnostaakin kyllä mua enemmän :=))))))))))))
Mutta hyvät päivänjatkot kaikille ja älkää please typyyn nyt suuttuko. Tulen sit illalla lepyttämään teitä. :=)))))
Hyviä huuhailuhetkiä. Tässä hymyni taas :=)))))))))))))))))
Herätys huuhaa :=))))
15
2337
Vastaukset
>Eikö elämässä ole paljon tärkeämpiäkin asioita mietittävänä, kuin huuhaan viestiketjujen poisto. Ainakin minulla on.<
- niin minullakin
>Jos minulla on niin tärkeää asiaa jollekin että asia pitää säilyttää tai muistaa,niin kerron se meilinä tai puhelimessa henkilökohtaisesti.<
- näin teen minäkin, ja soisin muidenkin tekevän niin
>Hups... Sainkohan taas jotain niskaani :=)))))<
- et minulta ainakaan
Kiitos Typy viestistäsi kokonaisuudessaan - ei lisättävää, ei poistettavaa - ainakaan minulla.
Työn iloa Sinulle, t. MM.- TrueLady
näin on mutta täytyy mennä ku hyppypavut ei pysy pannussa muuten... *viuuh*
p.s. kotitontut tykkää fariinisokerista - ykköskolli evk
Niinpä niin.
Eipä näitä juttuja liian vakavasti kannata/kannattaisi ottaa.
Enemmän iloista ilmettä palstalle.
Mukavaa päivän jatkoa sinulle, kuten myös muillekin palstalaisille.
Toivottaa: Kollipoika
Killisilmä pitkänenä kolmoishymyn kera.
:--))) - AMR-52
..tiije mittää,mie vaa huuhaan..))) huomenet..)))
- Herra_X
Mielenkiintoinen kirjoitus sinulta. Joku toinenkin kertoili taannoin, että tätä huuhailua ei saisi ottaa liian tosissaan eikä repiä hiuksia päästä noiden poistettujen viestiketjujen jälkeen. Ja nyt sheriffikin yhtyy mielipiteeseesi siitä, että tärkeät asiat pitäisi kertoa puhelimitse tai sähköpostitse.
Onko nyt niin, että tänne saa/kannattaa kirjoittaa vain sellaisia tyhjänpäiväisyyksiä, joiden poistaminen ei harmita? Ajatuksia herättävät tekstit, kannanotot sekä kritiikin voi unohtaa? Tilalle vaan ruudun täydeltä hymiöitä ja iloista ilmettä? Tyydyttekö te todella tällaiseen? Onko huuhaan tarkoitus olla merkityksetöntä tyhjänjauhantaa ja kilpailua siitä, kenellä on eniten hymiöitä viesteissä?
Samaan aikaan kun palstalla valitetaan sen kuihtumista ja juttujen kehnoa tasoa, vaaditaan samoilla suilla samaan hengenvetoon, ettei palstaa saa ottaa tosissaan. Jos huuhailijat olisivat edes hieman enemmän tosissaan, juttujen taso nousisi ja saisitte haluamanne, siis parempia ja mielenkiintoisempia viestiketjuja. Mutta jos ketään ei kiinnosta mitä tänne näppäimistään päästää, on tuloksena valtava määrä "spämmiä", viestejä vailla mitään juonta tai tarkoitusta. Tämäkö on sitä peräänkuuluttamaanne huuhaata?
Kirjoitit vielä että "... Eikö elämässä ole paljon tärkeämpiäkin asioita mietittävänä, kuin huuhaan viestiketjujen poisto...". On toki, mutta jos aletaan miettiä elämän tärkeitä asioita, koko huuhaa on silloin tarkoitukseton ja vähäpätöinen. Eihän tätä kukaan tarvitse jos aletaan syvällisesti ajatella! Kuitenkin joka päivä useat ihmiset kirjoittelevat tänne ja lukevat palstaa, joten ei tämä ihan turha foorumi ole. Eikä pitäisi olla tänne kirjoiteltavien juttujenkaan.
Mutta tähän ollaan kai menossa, mikäli toivomuksenne toteutuu? Kaikki tärkeä jutustelu siirtyy meileihin tai puhelinkeskusteluihin ja tänne huuhaalle jää... niin, mitä tänne jää? Kaikki se roska, jonka sefu saa poistaa kun muilta töiltään ehtii.- takkunen
että nyt kaikki kenellä puh.nro,laittamaan se tänne saadaan asialinjat pysymään henk.koht. tasolla,ja puhelin yhtiöille ponsorirahoja ja optioita nostettavaksi.Eipä tänne kukaan varmasti kerro niitä sielunsa syvimpiä tuntoja,eikä arkensa ongelmia.Jokaisella kun on vielä niitä omia pikku paheitaan,mitä ei julkituoda,ainakaan täällä.
Ja mitkä sitten onkaan huuhaata?Siinäpä kysymys.Jokaisella kun tuppaa olemaan tuo huumorintaju omalla sektorillaan omaansa,harvoin kopioitua.Ekös se huuhaa ole alunalkaen jotain missä ei oikeastaan ole mitään,kunhan höpötellään.Kyllähän täällä joskus on sielun syvimpiäkin syövereitä tutkailtu,mutta aina joku saa asian muuttumaan huuhaaksi,mikä lienee se tarkoituksen mukaisin olemus tälle palstalle.
Enirolla on kyllä ns. asialinjaisiakin palstoja,mutta lukekaapas,toteatte kai saman kuin minä,että siellä sitä lokaa heitellää toisten silmille surutta.Jos yltäisivät käsin kokeilemaan,varmasti moni kulkisi silmät kestokajalilla rajattuina.Tosissaan ottavia tosikkoja,joilla aina oma mielipide ensimmäisenä,periaatteella,minä olen oikeassa,ja toiset eivät tiedä mitään.
Nämä keskustelupalstathan ovat Enirolle se rahasampo,jota ylläpidetään meidän kirjoittelijoiden kustannuksella,joten eikös jokaisella ole näinollen sananvapaus.Ja ne joiden kirjoitukset tai kannanotot ovat täysin pieleen menneitä,voidaan ohittaa,kun ei ole pakko ottaa kantaa asiaan. - yksitypy evk
suomi24 palstalta löytyy aiheita moneen lähtöön. Myöskin asiapalstoja, johon voi mennä keskustelemaan ihan asiallisestikin.
Tämä palsta täytyy olla nimensä veroinen mielestäni. Mitä sanoo sinulle HerraX sana HUUHAA?
Tokihan täälläkin voi jotain asiallista pistää väliin, mutta jos haluaa ettei viestejä poisteta, ei kannata kovin syvällisiä alkaa jutustelemaan Joku voi pätkäistä ketjun poikki ja hyvät jutut jää kesken :=))))
Ja huuhaa ei ole koskaan tarpeeton palsta. Meitä ihmisiä kun on joka lähtöön.
Kuten esim. minä yksitypy. Saat taas hymyni. Oleppas hyvä :=)))))))))))) - Herra_X
takkunen kirjoitti:
että nyt kaikki kenellä puh.nro,laittamaan se tänne saadaan asialinjat pysymään henk.koht. tasolla,ja puhelin yhtiöille ponsorirahoja ja optioita nostettavaksi.Eipä tänne kukaan varmasti kerro niitä sielunsa syvimpiä tuntoja,eikä arkensa ongelmia.Jokaisella kun on vielä niitä omia pikku paheitaan,mitä ei julkituoda,ainakaan täällä.
Ja mitkä sitten onkaan huuhaata?Siinäpä kysymys.Jokaisella kun tuppaa olemaan tuo huumorintaju omalla sektorillaan omaansa,harvoin kopioitua.Ekös se huuhaa ole alunalkaen jotain missä ei oikeastaan ole mitään,kunhan höpötellään.Kyllähän täällä joskus on sielun syvimpiäkin syövereitä tutkailtu,mutta aina joku saa asian muuttumaan huuhaaksi,mikä lienee se tarkoituksen mukaisin olemus tälle palstalle.
Enirolla on kyllä ns. asialinjaisiakin palstoja,mutta lukekaapas,toteatte kai saman kuin minä,että siellä sitä lokaa heitellää toisten silmille surutta.Jos yltäisivät käsin kokeilemaan,varmasti moni kulkisi silmät kestokajalilla rajattuina.Tosissaan ottavia tosikkoja,joilla aina oma mielipide ensimmäisenä,periaatteella,minä olen oikeassa,ja toiset eivät tiedä mitään.
Nämä keskustelupalstathan ovat Enirolle se rahasampo,jota ylläpidetään meidän kirjoittelijoiden kustannuksella,joten eikös jokaisella ole näinollen sananvapaus.Ja ne joiden kirjoitukset tai kannanotot ovat täysin pieleen menneitä,voidaan ohittaa,kun ei ole pakko ottaa kantaa asiaan.Kiitos vastauksestasi, takkunen. Kirjoitit ihan asiaa. Toivottavasti tätä keskustelua ei sen takia poisteta täältä.
Mainitsit sananvapauden, joka on myös minun mielestäni kaunis ja hyvä asia. Osuit oikeaan myös siinä, että jokaisella on oikeus ilmaista mielipiteensä. Kerroit oman näkemyksesi huuhaasta; se on jotain missä ei oikeastaan ole mitään, kunhan höpötellään. Huuhaa voi olla sitäkin mutta ei välttämättä vain ja ainoastaan sitä. Huuhaalta voi vaatia enemmänkin, kuten moni teistä on ilmoittanutkin. Ideaalitilannehan olisi se, että jokaiselle löytyisi jotakin.
Asiani ydin oli se, että täällä on monelta taholta tullut avoimesti esille tämän palstan hyytyminen ja huoli sen tulevaisuudesta. Näyttääkin käyvän niin, että palsta jakautuu kolmeen leiriin; niihin jotka haluavat jotakin sisältöä keskusteluihin ja niihin, joiden mielestä huuhaa on nyt omimmillaan sekä ilmeisesti vielä heihin, jotka vaihtavat leiriä vähän väliä tietämättä kumpaan kuuluvat. Meidän tulisi löytää se kuuluisa kultainen keskitie. Näin voisimme olla kaikki tyytyväisiä. Onhan tämän viestiketjun aloittajakin kritisoinut palstan tasoa, mutta nyt hän vaikuttaa olevan jälleen tyytyväinen siihen.
Kaikille meille on tilaa täällä foorumilla. Olkoon sana vapaa. Myös heille jotka ovat eri mieltä enemmistön kanssa. - Herra_X
yksitypy evk kirjoitti:
suomi24 palstalta löytyy aiheita moneen lähtöön. Myöskin asiapalstoja, johon voi mennä keskustelemaan ihan asiallisestikin.
Tämä palsta täytyy olla nimensä veroinen mielestäni. Mitä sanoo sinulle HerraX sana HUUHAA?
Tokihan täälläkin voi jotain asiallista pistää väliin, mutta jos haluaa ettei viestejä poisteta, ei kannata kovin syvällisiä alkaa jutustelemaan Joku voi pätkäistä ketjun poikki ja hyvät jutut jää kesken :=))))
Ja huuhaa ei ole koskaan tarpeeton palsta. Meitä ihmisiä kun on joka lähtöön.
Kuten esim. minä yksitypy. Saat taas hymyni. Oleppas hyvä :=))))))))))))Kyselit minulta mitä sana HUUHAA sanoo minulle? Näkemykseni huuhaasta on ilmeisesti hieman erilainen kuin muutaman muun täällä, mutta näinhän sen kuuluu ollakin. Takkunen tuossa ylempänä kertoikin että huuhaa on erilaisten ihmisten, erilaisten luonteiden ja erilaisen huumorintajun sulatusuuni ja tästä johtuen jutut ja niiden huumori voivat poiketa suurestikin toisistaan. Juuri näin sen kuuluisi ollakin.
Mutta miksi tuo edellämainittu ei näy täällä? Väki on liikuttavan yksimielistä asiassa kuin asiassa, lukemattomat hymiöt ja ylitsevuotavan imelät kohteliaisuudet täyttävät viestit. Ei mielipiteiden vaihtoa, ei erilaisia näkökantoja asioihin. On kuin tulisi Kiinaan, jossa kaikki pakotetaan samaan muottiin ja vähänkin persoonallisemmat joko ammutaan tai tuomitaan vankilaan valtion vihollisina. Näin siellä toimittiin vielä joitakin vuosia takaperin, miksei nykyäänkin. Ainoa poikkeus täällä on se yksi nimimerkkiään vaihteleva tyyppi, joka tunkee keskusteluihin ja huutelee välihuomautuksiaan.
Mutta ehkäpä vastaus löytyy tuosta sinun viestistäsi. Onko täällä tapana poistaa kaikki viestit, jotka voivat johtaa keskusteluun? Sehän selittäisi paljon. Kukaan ei uskalla aloittaa kunnon rupattelua kun pelkona on viestin poistaminen. Todella mielenkiintoista jos näin on... Ei ehkä ollut viisas veto Suomi24:ltä antaa kaikille mahdollisuus poistaa oma viestinsä. Tästähän on esimerkkejä jo täälläkin. >Tilalle vaan ruudun täydeltä hymiöitä ja iloista ilmettä? Tyydyttekö te todella tällaiseen? Onko huuhaan tarkoitus olla merkityksetöntä tyhjänjauhantaa ja kilpailua siitä, kenellä on eniten hymiöitä viesteissä?<
- ei enää tuonkaltaisia MARATONchatketjuja, joiden sisältö on suunnilleen tätä: "sait sä mun meilin", "mä soitan kohta", jne. jne. JÄRJETÖNTÄ postata tuollaista tänne! Juuri tuollaiset asiat voi hoitaa puhelimella tai sähköpostitse, koska eivät ne muita kiinnosta. Huuhaa-chat on sitten tuossa erikseen - käytettävissä sekin.
>Kaikki se roska, jonka sefu saa poistaa kun muilta töiltään ehtii.<
Sitä on riittänyt - moni soisi sen jo todella loppuvan, tarkoitan tuolla roskalla edellämainitsemiani chatketjuja.
>.....mutta jos aletaan miettiä elämän tärkeitä asioita, koko huuhaa on silloin tarkoitukseton ja vähäpätöinen. Eihän tätä kukaan tarvitse jos aletaan syvällisesti ajatella! Kuitenkin joka päivä useat ihmiset kirjoittelevat tänne ja lukevat palstaa, joten ei tämä ihan turha foorumi ole. Eikä pitäisi olla tänne kirjoiteltavien juttujenkaan.<
- ei tämä turha foorumi ole missään nimessä (eikä palstan juttujenkaan pitäisi olla!), mutta mutta - no, tärkein tuli jo sanottua.
Kiitos asiallisesta kirjoituksestasi!
Terveisin, MM.
- kippari
olla paras etten sano enää mitään muuta kuin ainahan voittajan helppo hymyillä;=)
- yksitypy evk
Nyt en ymmärrä Kippari mitä tarkoitit?
Vositko hieman valaista. - Mallillaan
Tervehdin ystäväni ;)
- kippari
alkaa selittelemään enempää enää täällä turha on kuluttaa sormiaan kun nää ei kelpaa tänne muutenkaan mun jutut näemmä.
- BeatGoesOnAndOn-M
lukea loppuun vaikka vaikutti ihan lupaavalta....
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi345137Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2784985Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä554456Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos692425Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461858Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu281804Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont201767Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi791713Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva151571- 1051476