Kuuntelin tässä Eija Kantolan uuden levyn. Osaksi pidin siitä, mutta osaksi en. Eijahan on kyllä pitkän linjan artisti ja en epäile hänen uskottavuutta, mutta kai sitä toivois Eijalta vähän perinteisempää tyyliä..Sitä toivois Vanhan swingin ja Louien kaltaisia helmiä.. Kommentteja
Eija Kantolasta..
3
288
Vastaukset
- Käppänä Ukko
Me tavalliset tallaajat helposti sorrutaan kritisoimaan artistin levyttämiä lauluja, milloin mistäkin.
Kuitenkin hyvin harvalla nyky artistilla on oikeasti mahdollisuus vaikuttaa siihen mitä hän saa levytettäväkseen.
Kappaleet kyllä viimekädessä valitsee tuottaja. Ja jos tuottaja on myös säveltäjä/sanoittaja, niin ei ole kovinkaan vaikea arvata mitä silloin levytetään.
Levyn materiaali ei välttämättä ole ollenkaan sitä, mitä ko. solisti olisi itse halunnut levyttää. mutta täytyy mennä välillä eteenpäin ja tehdä jotain uutta. Itse pidän eniten kyllä "Yössä sielujen" ja "Ilmaan noussut oon" tyylisestä Kantolasta. Kuitenkin uudella levyllä tosi hyviä biisejä.
- Kamikaze Zero
Samaa míletä. Hyviä kappaleita ja voittaa kokonaisuutena Erikssonin uuden albumin tämä "Legendaa". Ilmaan noussut oon on todella hyvä ja täytyy myöntää että Kantolalla oli ehkä enempi fiilistä just vanhoissa levytyksissä, mutta hyvä tuo uusikin on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013