Käykääpä kysymässä autuuden asioista Vanhoillislestadiolaisuus-Palstalta.
Siis heiltä itseltä siis, ja katsokaa ja tutkikaa jos se usko on RM:tun mukaista.
Siellä teillä voi selvitä monia asioita. Ei niihin kysymyksiin voi antaa vastauksia muuta kuin ao. itse.
Olen täällä vaan pistäytymässä, kun huomasin tuon Uuslestadiolaisten palstan.
En aio viipyä täällä pitemäpään.
Osoite on alla:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000 000000003&conference=4500000000000490&subcat=923
Asia olis hyvä selvittää ao. omaisten kanssa
3
797
Vastaukset
- VL..
euraavanlainen teksti kun siitä antamastani osoitteesta klikkaa;
"Valitettavasti tämä keskustelupalsta ei ole juuri tällä hetkellä käytössä. Ole hyvä ja yritä hetken kuluttua uudelleen. Takaisin Keskusteluiden etusivulle."
HUOM! Tämä vanhoillisuus-palsta on käytössä, vaikka antamani osoitteen kautta ei sinne pääsiskään. Mutta sitä pääsee suomi 24:n kautta, kuka haluaa.Ja kaikki ovat tervetulleita sinne.
Ja toivon, että sinä joka olet lähtenyt meistä Vl:istä, jaksaisit palata Isän kotiin. Jumala rakastaa sinua vieläkin ja haluan tämän kutsun sinulle laittaa täällä.- Jarkko
..siitä huolimatta, vaikka emme vastaisikkaan kutsuunne. Jumala ei ole pikkusieluinen yhden joukon hallitsija, vaan koko maailmaa käsittävä Jumaluus. Jumalan kohtaamiseen ei tarvita mitään erityistä ryhmää, joka omii Jumalan omiin käyttötarkoituksiinsa uskotellen, että Jumala on täällä tai siellä.
- Jarkko
-"Käykääpä kysymässä autuuden asioista Vanhoillislestadiolaisuus-Palstalta."
Miksi pitäis mennä kysymään VL-palstalta, kun X-VL:nä tietää vastauksen?? Kun kuuntelee yhtä, tietää jo mitä seuraava sanoo, samaa leikkiä uskonnollisilla fraaseilla, jotka on jo ulkoa opittuja ja imetty äidin maidossa. Tiedän tarkkaan, ettei eritavalla ajattelua suvaita. Jos et ole meidän puolella, olet meitä vastaan...
Sitä paitsi Uuslestadiolaisuutta ei ole edes olemassa ; ) Mutta ihmisiä, jotka ajattelevat lestadiolaisuudesta eri tavalla, on olemassa koko ajan kasvava määrä, ehkä heitä voisi nimittää uuslestoiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184251Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421881- 771495
- 1591463
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91274Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 106747
- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691