Käykääpä kysymässä autuuden asioista Vanhoillislestadiolaisuus-Palstalta.
Siis heiltä itseltä siis, ja katsokaa ja tutkikaa jos se usko on RM:tun mukaista.
Siellä teillä voi selvitä monia asioita. Ei niihin kysymyksiin voi antaa vastauksia muuta kuin ao. itse.
Olen täällä vaan pistäytymässä, kun huomasin tuon Uuslestadiolaisten palstan.
En aio viipyä täällä pitemäpään.
Osoite on alla:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000 000000003&conference=4500000000000490&subcat=923
Asia olis hyvä selvittää ao. omaisten kanssa
3
659
Vastaukset
- VL..
euraavanlainen teksti kun siitä antamastani osoitteesta klikkaa;
"Valitettavasti tämä keskustelupalsta ei ole juuri tällä hetkellä käytössä. Ole hyvä ja yritä hetken kuluttua uudelleen. Takaisin Keskusteluiden etusivulle."
HUOM! Tämä vanhoillisuus-palsta on käytössä, vaikka antamani osoitteen kautta ei sinne pääsiskään. Mutta sitä pääsee suomi 24:n kautta, kuka haluaa.Ja kaikki ovat tervetulleita sinne.
Ja toivon, että sinä joka olet lähtenyt meistä Vl:istä, jaksaisit palata Isän kotiin. Jumala rakastaa sinua vieläkin ja haluan tämän kutsun sinulle laittaa täällä.- Jarkko
..siitä huolimatta, vaikka emme vastaisikkaan kutsuunne. Jumala ei ole pikkusieluinen yhden joukon hallitsija, vaan koko maailmaa käsittävä Jumaluus. Jumalan kohtaamiseen ei tarvita mitään erityistä ryhmää, joka omii Jumalan omiin käyttötarkoituksiinsa uskotellen, että Jumala on täällä tai siellä.
- Jarkko
-"Käykääpä kysymässä autuuden asioista Vanhoillislestadiolaisuus-Palstalta."
Miksi pitäis mennä kysymään VL-palstalta, kun X-VL:nä tietää vastauksen?? Kun kuuntelee yhtä, tietää jo mitä seuraava sanoo, samaa leikkiä uskonnollisilla fraaseilla, jotka on jo ulkoa opittuja ja imetty äidin maidossa. Tiedän tarkkaan, ettei eritavalla ajattelua suvaita. Jos et ole meidän puolella, olet meitä vastaan...
Sitä paitsi Uuslestadiolaisuutta ei ole edes olemassa ; ) Mutta ihmisiä, jotka ajattelevat lestadiolaisuudesta eri tavalla, on olemassa koko ajan kasvava määrä, ehkä heitä voisi nimittää uuslestoiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984