Leijona nainen ja skorpioni mies

Lady Leijona

Hejssan kaikki kenellä sattuu olemaan kokemusta kyseisten horoskooppien yhteensopivuudesta!
Miten leijona nainen voittaa skorpioni miehen sydämen itselleen?!
Vinkkejä kiitos ;) !

9

9841

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousileijona

Olen leijona ja huomannut, että skorpionimiehet rakastuvat helposti leijonanaiseen.

Huonoja puolia suhteessa: skorpionimies saattaa sammuttaa tai ainakin himmentää leijonanaisen valoa ja voimaa.

Hyviä puolia: turvallisuutta ja värikkyyttä

• Lady Leijona

Miten skorpionimies sitten osoitti kiinnostuksensa ja miten päädyitte yhteen? Tunnen vain muutaman skorpparin, pääasiassa naisia eli omakohtaiset kokemukset aika huonoja...
        Värikkyys ja turvallisuus kuulostaa hyvältä, enkä usko helpolla himmeneväni ;) .

• leijona-nainen2
        Lady Leijona kirjoitti:

Miten skorpionimies sitten osoitti kiinnostuksensa ja miten päädyitte yhteen? Tunnen vain muutaman skorpparin, pääasiassa naisia eli omakohtaiset kokemukset aika huonoja...
        Värikkyys ja turvallisuus kuulostaa hyvältä, enkä usko helpolla himmeneväni ;) .

menetin sydämeni , upea tuttavuus ja ei olet tilasta tarvinnut taistella . Skorpparimiehen herkkyys/miehekkyys ollut jotain ennenkokematonta minulle .En kyllä tiedä onko horoskooppimerkistä kiinni vai mistä

• Jousileijona
        Lady Leijona kirjoitti:

Niitä on ollut niin monta skorpionimiestä, jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita.

Yleensä nämä näyttävät itse, ovatko kiinnostuneita. Sitä ei ole paljonkaan tarvinnut arvailla. Suoran toiminnan miehiä siis ovat.

• leijona-n

Ei toiminut ainakaan mulla. mies tuntu liian omistushaluiselta ja mustasukkaiselta.

• leijona51

on kokemusta skorppionimiehen kanssa yhteistä taivalta 35 vuotta.Siitä 33v.ollaan oltu aviossa.Monenlaista on mahtunut näihin vuosiin,sekä ylä-,että alamäkeä,mutta yhdessä ollaan vielä.Jos horoskooppeihin on uskomista,niin en ainakaan oo mikään tyypillinen leijona,joksi niitä kuvataan.Jos oisin,emme varmaan olisi yhdessä enää.Monesta jutusta oon joutunut antamaan periksi,enkä missään nimessä ole halunnut olla kaikkien keskipisteenä ym..ym..

• jellona

lähesty häntä lämpimästi ja ota erittäin paljon huomioon, olen juuri nyt ollut noin puoli vuotta yhdessä skorpparimieheni kanssa, ja jos hän haastaa riitaa ei kannata alkaa piikityksen kohteeksi vaan ottaa skorpparia niskasta kiinni ja hieroa!! xD

• -Madonna-

Itselläni ei onnistunut tuo suhde. Olimme kuin luodut toisillemme ja alussa se oli juuri sitä. Molemmat sai toisiltansa kaiken tarvitsemansa ja en tiedä olenko koskaan ollut onnellisempi. Hän hurmasi minut juuri niin kuin leijonan kuuluu hurmata ;)
      Skorpioni mies kaipaa tilaa, omaa rauhaa. Hän haluaa "lentää" vielä niin kauan kuin mahdollista. Tosin hänen mustasukkaisuutensa siinä vaiheessa himmentää leijona naisen. Leijona-naisen pitää odottaa yksin ja pitäisi pysyä samaan aikaan onnellisena kun skorppari vielä etsii itseään.
      Suhteessa hän oli ailahtelevainen, riitaa haastava, analysoiti jokaisen tekemiseni, hän samaistuu kumppaniinsa helposti, sanoo asiansa suoraan.
      Jos tietäisin miten voisin voittaa kokonaan hänen sydämensä itselleni niin sen tekisin, mutta tässä tapauksesa skorppari miehelle ei riittänyt mikään.

• Vähäinen kokemus

Olen ollut muutaman kuukauden skorpionimiehen kanssa ja suhteemme on ailahtelevainen. Hän ei näe omissa toiminnoissaan mitään väärää, vaan antaa odotuttaa itseään ja odottaa sopeutumistani hänen aikatauluihinsa.
        Seksielämä toimii puolestaan loistavasti, siitä olemme yhtä mieltä. Mutta hän ei päästä tunnetasolla itseään lähelle, mutta on mielellään ottavana osapuolena huomionosoituksilleni...
        Skorpioni mies elää suhteessa kuin olisi sinkku, mutta odottaa toiselta sitoutumista samanaikaisesti. Katsotaan kuinka kauan naarasleiona kestää skorpparin menevää luonnetta ja ainaista kiirettä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      816
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 69
      530
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe