aloitetaan vaikka kuningan Leopoldista :)
Miten tv 2 ohjelman kuningas Leopoldista liittyy Islamiin?
...ja poistoista...
8
440
Vastaukset
- Eihän?
Jos luit poistamasi viestin loppuun, niin sen alareunassa luki:
>Miten Leopold II liittyy islamiin? En minä tiedä, mutta olen havainnut ettei yhtään hänestä kirjoitettua viestiä ole poistettu palstalta.>
Kerro siis miksei tasapuolisuuden ja oikeudenmukaisuuden vuoksi niitä viestejä joissa Leopold II:sta on kirjoiteltu taqyiaa länsimaita ja kristinuskoa vastaan ole poistettu palstalta?
Miksi sitten olen viime aikoina varsin aktiivisesti ottanut kantaa sananvapauden puolesta ja sinun toimiasi arvostellen? Sheriffin tehtävissäsi sinun pitäisi ymmärtää hoitavasi Eniron moderaattorin tehtävää, ei toimia virtuaali-imaamina. Mainostamasi oikeudenmukaisuus ja tasapuolisuus ei ole oikein onnistunut. Itse en ole vielä halunnut tuolta palautesivulta Enirolle sinusta ilmoittaa, vaan pyrkinyt avaamaan omat silmäsi näiden esimerkkien kautta.
Jos koet sheriffinä toimintasi olevan asiallista ja tekeväsi sen Eniron haluamalla tavalla, toivon sinulle onnea tehtävässäsi. Muussa tapauksessa muistutan että ei ole häpeä luopua tehtävistä, jos ne kokee liian vaativiksi eikä kykene hyväksymään omista näkemyksistä poikkeavia kirjoituksia.
Jurputuksia Goharille osat tulevat luonnollisesti jatkumaan aina kun asemasi väärinkäytöksiä havaitsen.- Gozill
Yksinkertainen vastaus tähän kysymykseen on se, että islam ei suvaitse kyseliöitä eikä kaikista asioista vaan keskustella piste
"Virtuaali-imaamina" :) aika hyvä.
Noh kohta poistetaan tämäkin, koska virtuaali-imaamien säännöissä sanotaan varmaan, että ottaa ohraleipä jos sananvapaus toimii.
Ja usko pois, niitä virtuaali "jumalia" riittää täällä vaikka kuinka paljon. - Goharille
sillä tällä palstalla pelataan islamilaisilla säännöillä. Gohar tuntee islamin ja sen pelisäännöt. Tuo uskonto kieltää monet asiat, jotka meille vääräuskoisille ovat sallittuja ja itsestään selviä kansalaisen perusoikeuksia. Kommunismi kielsi avoimen keskustelun ja systeemin arvostelun, juuri samaa tekevät islaminuskoiset, ainakin vääräuskoisten puheoikeutta rajoitetaan voimakkaasti. Tämä meidän on vaan hyväksyttävä, olemmehan vierailijoita islamilaisessa maailmassa.
Tämän kirjoittelun hauskuus onkin tässä:etsimme sallitun rajoja, voi ottaa kellolla aikaa kuinka kauan oma teksti säilyy koko maailman luettavana. Hauskaa kissa ja hiirileikkiä.
Ei täällä kirjoittelua saa ottaa liian vakavasti, vaan huumorilla höystettynä ajanvietteenä tämä pitää nähdä. Kyllä täältä varmaan jotain voi islamista oppiakkin, kunhan pitää järjen kädessä.
Minä, vääräuskoinen, usein ihmettelen miksi kirjoitukseni häipyi sopimattomien taivaaseen. Arvelen sen johtuvan siitä, että ajatusmaailmani on niin kaukana islamista, että en yksinkertaisesti ymmärrä mitä sopimatonta olin kirjoittanut. Mutta en pane pahakseni, eivät minun hengentuotteeni ole paljonkaan arvoisia tässä maailmankaikkeudessa.
Mitähän sopimatonta tuli taas sanotuksi??? Ajanotto alkaa torstaina klo 14.55. - Gohar.
Goharille kirjoitti:
sillä tällä palstalla pelataan islamilaisilla säännöillä. Gohar tuntee islamin ja sen pelisäännöt. Tuo uskonto kieltää monet asiat, jotka meille vääräuskoisille ovat sallittuja ja itsestään selviä kansalaisen perusoikeuksia. Kommunismi kielsi avoimen keskustelun ja systeemin arvostelun, juuri samaa tekevät islaminuskoiset, ainakin vääräuskoisten puheoikeutta rajoitetaan voimakkaasti. Tämä meidän on vaan hyväksyttävä, olemmehan vierailijoita islamilaisessa maailmassa.
Tämän kirjoittelun hauskuus onkin tässä:etsimme sallitun rajoja, voi ottaa kellolla aikaa kuinka kauan oma teksti säilyy koko maailman luettavana. Hauskaa kissa ja hiirileikkiä.
Ei täällä kirjoittelua saa ottaa liian vakavasti, vaan huumorilla höystettynä ajanvietteenä tämä pitää nähdä. Kyllä täältä varmaan jotain voi islamista oppiakkin, kunhan pitää järjen kädessä.
Minä, vääräuskoinen, usein ihmettelen miksi kirjoitukseni häipyi sopimattomien taivaaseen. Arvelen sen johtuvan siitä, että ajatusmaailmani on niin kaukana islamista, että en yksinkertaisesti ymmärrä mitä sopimatonta olin kirjoittanut. Mutta en pane pahakseni, eivät minun hengentuotteeni ole paljonkaan arvoisia tässä maailmankaikkeudessa.
Mitähän sopimatonta tuli taas sanotuksi??? Ajanotto alkaa torstaina klo 14.55.Tällä palstalla toimitaan suomi24 keskustelu-sääntöjen mukaan, ei Islamin sääntöjen mukaan :)
- Eihän?
..sait sen. Aiotko nyt mahdollisesti jotenkin selittää tuota toimintaasi asiassa?
- Eihän?
karvapää kirjoitti:
EI mikään poistojen -selitys-palsta.
Huumorintajusi rikkaus ja kirjoitustesi vivahteikkuus jaksaa aina sykähdyttää.
Kun lopultakin keskustelua käydään vain enimmäkseen etusivulla, niin joku voi tulvittaa vaikka Koraanin säkeillä sivulta pois sellaisen aiheen, mistä keskustellaan paljon ja ehkä kipeämmin.
Niin jonkinlaisena ratkaisuna olisi poistaan etusivun viimeisiltä paikoilta sellaiset keskustelut, joissa on vain avaus. Niitäkin näyttää olevan, vaan ainahan häirkiöt voivat keksiä tähän siistimiseen vastatoimia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1972273
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391547Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321204Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol271971Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56962- 55886
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20882Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis263833Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58753