aloitetaan vaikka kuningan Leopoldista :)
Miten tv 2 ohjelman kuningas Leopoldista liittyy Islamiin?
...ja poistoista...
8
442
Vastaukset
- Eihän?
Jos luit poistamasi viestin loppuun, niin sen alareunassa luki:
>Miten Leopold II liittyy islamiin? En minä tiedä, mutta olen havainnut ettei yhtään hänestä kirjoitettua viestiä ole poistettu palstalta.>
Kerro siis miksei tasapuolisuuden ja oikeudenmukaisuuden vuoksi niitä viestejä joissa Leopold II:sta on kirjoiteltu taqyiaa länsimaita ja kristinuskoa vastaan ole poistettu palstalta?
Miksi sitten olen viime aikoina varsin aktiivisesti ottanut kantaa sananvapauden puolesta ja sinun toimiasi arvostellen? Sheriffin tehtävissäsi sinun pitäisi ymmärtää hoitavasi Eniron moderaattorin tehtävää, ei toimia virtuaali-imaamina. Mainostamasi oikeudenmukaisuus ja tasapuolisuus ei ole oikein onnistunut. Itse en ole vielä halunnut tuolta palautesivulta Enirolle sinusta ilmoittaa, vaan pyrkinyt avaamaan omat silmäsi näiden esimerkkien kautta.
Jos koet sheriffinä toimintasi olevan asiallista ja tekeväsi sen Eniron haluamalla tavalla, toivon sinulle onnea tehtävässäsi. Muussa tapauksessa muistutan että ei ole häpeä luopua tehtävistä, jos ne kokee liian vaativiksi eikä kykene hyväksymään omista näkemyksistä poikkeavia kirjoituksia.
Jurputuksia Goharille osat tulevat luonnollisesti jatkumaan aina kun asemasi väärinkäytöksiä havaitsen.- Gozill
Yksinkertainen vastaus tähän kysymykseen on se, että islam ei suvaitse kyseliöitä eikä kaikista asioista vaan keskustella piste
"Virtuaali-imaamina" :) aika hyvä.
Noh kohta poistetaan tämäkin, koska virtuaali-imaamien säännöissä sanotaan varmaan, että ottaa ohraleipä jos sananvapaus toimii.
Ja usko pois, niitä virtuaali "jumalia" riittää täällä vaikka kuinka paljon. - Goharille
sillä tällä palstalla pelataan islamilaisilla säännöillä. Gohar tuntee islamin ja sen pelisäännöt. Tuo uskonto kieltää monet asiat, jotka meille vääräuskoisille ovat sallittuja ja itsestään selviä kansalaisen perusoikeuksia. Kommunismi kielsi avoimen keskustelun ja systeemin arvostelun, juuri samaa tekevät islaminuskoiset, ainakin vääräuskoisten puheoikeutta rajoitetaan voimakkaasti. Tämä meidän on vaan hyväksyttävä, olemmehan vierailijoita islamilaisessa maailmassa.
Tämän kirjoittelun hauskuus onkin tässä:etsimme sallitun rajoja, voi ottaa kellolla aikaa kuinka kauan oma teksti säilyy koko maailman luettavana. Hauskaa kissa ja hiirileikkiä.
Ei täällä kirjoittelua saa ottaa liian vakavasti, vaan huumorilla höystettynä ajanvietteenä tämä pitää nähdä. Kyllä täältä varmaan jotain voi islamista oppiakkin, kunhan pitää järjen kädessä.
Minä, vääräuskoinen, usein ihmettelen miksi kirjoitukseni häipyi sopimattomien taivaaseen. Arvelen sen johtuvan siitä, että ajatusmaailmani on niin kaukana islamista, että en yksinkertaisesti ymmärrä mitä sopimatonta olin kirjoittanut. Mutta en pane pahakseni, eivät minun hengentuotteeni ole paljonkaan arvoisia tässä maailmankaikkeudessa.
Mitähän sopimatonta tuli taas sanotuksi??? Ajanotto alkaa torstaina klo 14.55. - Gohar.
Goharille kirjoitti:
sillä tällä palstalla pelataan islamilaisilla säännöillä. Gohar tuntee islamin ja sen pelisäännöt. Tuo uskonto kieltää monet asiat, jotka meille vääräuskoisille ovat sallittuja ja itsestään selviä kansalaisen perusoikeuksia. Kommunismi kielsi avoimen keskustelun ja systeemin arvostelun, juuri samaa tekevät islaminuskoiset, ainakin vääräuskoisten puheoikeutta rajoitetaan voimakkaasti. Tämä meidän on vaan hyväksyttävä, olemmehan vierailijoita islamilaisessa maailmassa.
Tämän kirjoittelun hauskuus onkin tässä:etsimme sallitun rajoja, voi ottaa kellolla aikaa kuinka kauan oma teksti säilyy koko maailman luettavana. Hauskaa kissa ja hiirileikkiä.
Ei täällä kirjoittelua saa ottaa liian vakavasti, vaan huumorilla höystettynä ajanvietteenä tämä pitää nähdä. Kyllä täältä varmaan jotain voi islamista oppiakkin, kunhan pitää järjen kädessä.
Minä, vääräuskoinen, usein ihmettelen miksi kirjoitukseni häipyi sopimattomien taivaaseen. Arvelen sen johtuvan siitä, että ajatusmaailmani on niin kaukana islamista, että en yksinkertaisesti ymmärrä mitä sopimatonta olin kirjoittanut. Mutta en pane pahakseni, eivät minun hengentuotteeni ole paljonkaan arvoisia tässä maailmankaikkeudessa.
Mitähän sopimatonta tuli taas sanotuksi??? Ajanotto alkaa torstaina klo 14.55.Tällä palstalla toimitaan suomi24 keskustelu-sääntöjen mukaan, ei Islamin sääntöjen mukaan :)
- Eihän?
..sait sen. Aiotko nyt mahdollisesti jotenkin selittää tuota toimintaasi asiassa?
- Eihän?
karvapää kirjoitti:
EI mikään poistojen -selitys-palsta.
Huumorintajusi rikkaus ja kirjoitustesi vivahteikkuus jaksaa aina sykähdyttää.
Kun lopultakin keskustelua käydään vain enimmäkseen etusivulla, niin joku voi tulvittaa vaikka Koraanin säkeillä sivulta pois sellaisen aiheen, mistä keskustellaan paljon ja ehkä kipeämmin.
Niin jonkinlaisena ratkaisuna olisi poistaan etusivun viimeisiltä paikoilta sellaiset keskustelut, joissa on vain avaus. Niitäkin näyttää olevan, vaan ainahan häirkiöt voivat keksiä tähän siistimiseen vastatoimia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3293893Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283580Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52292- 1121704
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181618Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241339Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j144963Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit101929Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79865- 86781