Hei te tietäväiset,kertokaapa miten minä olen näin hektinen ja epäpalansissa,levotonkin..:)) Muita kaltaisiani?? ;)
Vaakanainen-nousu leijona
10
679
Vastaukset
- vaaka/leijona
..Mutta en tiedä oonko niin hektinen. Aika rauhallinen oikeastaan- nuorempana olin ehkä levottomampi kuin nykyään.
Ehkä karttasi kokonaisuus voisi selittää "epäpalanssia"?- vaaka n
no ihana kun vastasit...aurinko vaaka siis ,nousu leijona ,kuu jousimiehessä..mitähän tämäkin nyt minusta kertoo?? Kerro vaikka miten itselläsi nyt :) tai jos olet enemmän perillä vaikka minusta tuon edellisen kertoman perusteella... kiitti :))
- vaaka/leijona
vaaka n kirjoitti:
no ihana kun vastasit...aurinko vaaka siis ,nousu leijona ,kuu jousimiehessä..mitähän tämäkin nyt minusta kertoo?? Kerro vaikka miten itselläsi nyt :) tai jos olet enemmän perillä vaikka minusta tuon edellisen kertoman perusteella... kiitti :))
Kuu symboloi tunne-elämää, joten eipä ihme jos oot vähän hektinen:) tulimerkkejä kaksi päämerkeistä. Itse olen kuu neitsyt, ja neitsythän on varovainen ja analyyttinen.
- kysyn
Voisiko nousuleijona antaa vaaka-naiselle vielä paremmin ulkoista eli ulkonäköä? Oletteko mielestänne kauniita? :) Tai onko teitä kehuttu hurmaaviksi?
- vaaka/leijona
Kauneushan on katsojan silmässä.. mutta joo, on kehuttu. En ole missi-kaunis, vaan enemmän persoonallisella tavalla:)
- vaaka n
nooh...jonkin verran on sanottu eroottisen näköiseksi ja kauniiksikin...enpä tiedä,olen aika vaatimaton tuon suhteen ,mutta itsevarmuutta kuitenkin minulla on sopivasti :))
- vaaka n
...osasit kysyä asiaa tuolla tavalla,oletko enemmänkin perillä tän kaltaisista asioista...hmmmm,,älä pidä itselläsi mokoma!! :)) kerro!! :))
- vaaka/leijona/neitsyt
vaaka/leijona kirjoitti:
Kauneushan on katsojan silmässä.. mutta joo, on kehuttu. En ole missi-kaunis, vaan enemmän persoonallisella tavalla:)
Täällä toinen aurinko vaaka, nouseva leijona ja kuu neitsyt!
Millainen olet? Ollaankohan yhtään samanlaisia..? Ilmamerkkejä on mulla paljon kartalla. Maata ja vettä vähiten.. vähiten myös kiinteitä merkkejä. Olen vähän out of this world :) Johtavia merkkejä myös suht. paljon kartalla.
Samoin täällä.. on sanottu kauniiksi ja myös persoonallisella tavalla. :-) - Hmm
vaaka n kirjoitti:
...osasit kysyä asiaa tuolla tavalla,oletko enemmänkin perillä tän kaltaisista asioista...hmmmm,,älä pidä itselläsi mokoma!! :)) kerro!! :))
Jos minulta kysyit, en sen kummemmin tiedä, mutta ajattelin itse siitä, mitä nyt leijonista ja vaaka-ihmisistä tiedän...
Vaakahan on monesti ulkoisesti viehättävä ja leijona taas voisi tuoda vaa álle vielä lisää "räväkkyyttä" uljautta ja majesteetillisuutta. Ajattelin sen näkyvän ulkoisesti ehkä kauneutena. Leijonan Itsevarmuus, tulisuus ja eloisuus antaa (varmaankin) sievälle vaakanaiselle "sitä jotain." Voimakkuutta ja volyymiä lisää :)
Ehkä se tuo sitten sitä persoonallista kauneutta, niinkuin jotkut sanoivat. - vaaka/leijona
vaaka/leijona/neitsyt kirjoitti:
Täällä toinen aurinko vaaka, nouseva leijona ja kuu neitsyt!
Millainen olet? Ollaankohan yhtään samanlaisia..? Ilmamerkkejä on mulla paljon kartalla. Maata ja vettä vähiten.. vähiten myös kiinteitä merkkejä. Olen vähän out of this world :) Johtavia merkkejä myös suht. paljon kartalla.
Samoin täällä.. on sanottu kauniiksi ja myös persoonallisella tavalla. :-)Karttani on ilma- ja tulivoittoinen. Neitsyt on ainoa maaelementin merkki, ja se näkyy: olen epäkäytännöllinen. Olen herkkä haaveilija, ja myöskin hieman "out of this world". Välillä en huomaa mitä ympärillä tapahtuu..
Porukassa voin olla hauskuuttaja, mutta kun aletaan kahdenkesken juttelemaan uuden ihmisen kanssa saatan kokea kiusallista ujoutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982