Vaakanainen-nousu leijona

vaaka n

Hei te tietäväiset,kertokaapa miten minä olen näin hektinen ja epäpalansissa,levotonkin..:)) Muita kaltaisiani?? ;)

10

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaka/leijona

      ..Mutta en tiedä oonko niin hektinen. Aika rauhallinen oikeastaan- nuorempana olin ehkä levottomampi kuin nykyään.
      Ehkä karttasi kokonaisuus voisi selittää "epäpalanssia"?

      • vaaka n

        no ihana kun vastasit...aurinko vaaka siis ,nousu leijona ,kuu jousimiehessä..mitähän tämäkin nyt minusta kertoo?? Kerro vaikka miten itselläsi nyt :) tai jos olet enemmän perillä vaikka minusta tuon edellisen kertoman perusteella... kiitti :))


      • vaaka/leijona
        vaaka n kirjoitti:

        no ihana kun vastasit...aurinko vaaka siis ,nousu leijona ,kuu jousimiehessä..mitähän tämäkin nyt minusta kertoo?? Kerro vaikka miten itselläsi nyt :) tai jos olet enemmän perillä vaikka minusta tuon edellisen kertoman perusteella... kiitti :))

        Kuu symboloi tunne-elämää, joten eipä ihme jos oot vähän hektinen:) tulimerkkejä kaksi päämerkeistä. Itse olen kuu neitsyt, ja neitsythän on varovainen ja analyyttinen.


    • kysyn

      Voisiko nousuleijona antaa vaaka-naiselle vielä paremmin ulkoista eli ulkonäköä? Oletteko mielestänne kauniita? :) Tai onko teitä kehuttu hurmaaviksi?

      • vaaka/leijona

        Kauneushan on katsojan silmässä.. mutta joo, on kehuttu. En ole missi-kaunis, vaan enemmän persoonallisella tavalla:)


      • vaaka n

        nooh...jonkin verran on sanottu eroottisen näköiseksi ja kauniiksikin...enpä tiedä,olen aika vaatimaton tuon suhteen ,mutta itsevarmuutta kuitenkin minulla on sopivasti :))


      • vaaka n

        ...osasit kysyä asiaa tuolla tavalla,oletko enemmänkin perillä tän kaltaisista asioista...hmmmm,,älä pidä itselläsi mokoma!! :)) kerro!! :))


      • vaaka/leijona/neitsyt
        vaaka/leijona kirjoitti:

        Kauneushan on katsojan silmässä.. mutta joo, on kehuttu. En ole missi-kaunis, vaan enemmän persoonallisella tavalla:)

        Täällä toinen aurinko vaaka, nouseva leijona ja kuu neitsyt!

        Millainen olet? Ollaankohan yhtään samanlaisia..? Ilmamerkkejä on mulla paljon kartalla. Maata ja vettä vähiten.. vähiten myös kiinteitä merkkejä. Olen vähän out of this world :) Johtavia merkkejä myös suht. paljon kartalla.

        Samoin täällä.. on sanottu kauniiksi ja myös persoonallisella tavalla. :-)


      • Hmm
        vaaka n kirjoitti:

        ...osasit kysyä asiaa tuolla tavalla,oletko enemmänkin perillä tän kaltaisista asioista...hmmmm,,älä pidä itselläsi mokoma!! :)) kerro!! :))

        Jos minulta kysyit, en sen kummemmin tiedä, mutta ajattelin itse siitä, mitä nyt leijonista ja vaaka-ihmisistä tiedän...

        Vaakahan on monesti ulkoisesti viehättävä ja leijona taas voisi tuoda vaa álle vielä lisää "räväkkyyttä" uljautta ja majesteetillisuutta. Ajattelin sen näkyvän ulkoisesti ehkä kauneutena. Leijonan Itsevarmuus, tulisuus ja eloisuus antaa (varmaankin) sievälle vaakanaiselle "sitä jotain." Voimakkuutta ja volyymiä lisää :)
        Ehkä se tuo sitten sitä persoonallista kauneutta, niinkuin jotkut sanoivat.


      • vaaka/leijona
        vaaka/leijona/neitsyt kirjoitti:

        Täällä toinen aurinko vaaka, nouseva leijona ja kuu neitsyt!

        Millainen olet? Ollaankohan yhtään samanlaisia..? Ilmamerkkejä on mulla paljon kartalla. Maata ja vettä vähiten.. vähiten myös kiinteitä merkkejä. Olen vähän out of this world :) Johtavia merkkejä myös suht. paljon kartalla.

        Samoin täällä.. on sanottu kauniiksi ja myös persoonallisella tavalla. :-)

        Karttani on ilma- ja tulivoittoinen. Neitsyt on ainoa maaelementin merkki, ja se näkyy: olen epäkäytännöllinen. Olen herkkä haaveilija, ja myöskin hieman "out of this world". Välillä en huomaa mitä ympärillä tapahtuu..
        Porukassa voin olla hauskuuttaja, mutta kun aletaan kahdenkesken juttelemaan uuden ihmisen kanssa saatan kokea kiusallista ujoutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe