Heips!

tipu

Miksi en saa unta täyden kuun aikaan?
Enkä edes tiedä etukäteen milloin kuu on suurimmillaan. Ei ole tapana seurailla.
Harmillista sillä seuraava päivä töissä on raskas kun unta ei saa.
Selitys että kirkas ja valoisa taivas ei kelpaa, sillä usein kuu on ollut pilvessä täyden kuun aikaan.

4

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

mulla on tapana täysikuun aikaan hakea kaupalta mäyräkoira ja vetää se huiviin...Jos on työpäivä seuraava päivä.Ei se uni muuten tule,ennen kuin aurinko nousee.

• harvinaisen

oikeassa.:)
        Myös minä joudun turvautumaan täyden kuun aikaan alkoholiin, jotta saan nukutuksi...siltikin heräilee. Seuraava päivä menee sitten kuin unessa, jos ei saa nukkua yöllä.

• AROSUSI-09
        harvinaisen kirjoitti:

oikeassa.:)
        Myös minä joudun turvautumaan täyden kuun aikaan alkoholiin, jotta saan nukutuksi...siltikin heräilee. Seuraava päivä menee sitten kuin unessa, jos ei saa nukkua yöllä.

hakea se mäyris,kuin elää unessa seuraava päivä.Varsinkin jos on jotain vastuullisempaa tiedossa.Unilääkkeitä viitsi ruveta harrastamaan...tehoavatkohan noi edes..?

• juu u

minä en kanskaa saa unta täyen kuun aikaan.. musta tullee levoton ja haluttaa vaa seksiä koko ajan.. onko muilla samanlaisia ongelmia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe