Redneck-ohjelmaa

Kirjoitukseni redneck-kulttuurista niin Suomessa kuin USAssa herätti palstalla niin suurta mielenkiintoa, että panenpa tähän vielä asiasta syvällisemmin kiinnostuneille ohjelmavinkin. Tänään MTV3 näyttää nimittäin dokumentin Missisipistä alkaen klo 22.30. Takuuvarmaa redneck-meininkiä ja KKK:n on ohjelmassa mukana.

18

757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijakkata

      .......

      • Mielipankin..

        vastaus hänen edellisen avauksen kohdasta klo 18:43:
        "Etjö tiedä, että näistä asioista ei puhuta ulkopuolisille" !


      • Topi.

        Ei sinulle muuta.

        Mutta kiitos samalla Mpp:le vinkistä. Täytyypä ottaa talteen, kun ei ole mahdollisuutta katsoa suorana.


      • Pistepirkko.
        Topi. kirjoitti:

        Ei sinulle muuta.

        Mutta kiitos samalla Mpp:le vinkistä. Täytyypä ottaa talteen, kun ei ole mahdollisuutta katsoa suorana.

        rientää avukseni, aina kun minä hermostun.- Piste.


    • näkyviltä....

      pitikö sen vuoksi nostella se uudestaan....
      voi voi...

    • Tarkemmin kertoja

      Ei ketään siinä alemmassa keskustelussa mikään redneck-kulttuuri kiinnostanut. Useimmat ihmettelivät Mielipuolipunikin järje(ttömyyde)n tilaa.

      Dokkari sinänsä voi olla hyväkin, ainakin laatutekijät ovat asialla.

      Ja mukana on KKK! Mielipuoliskunkki ei tarkoittane kaveriaan asevelisosialistia vaan Ku-Klux-Klania - kaikki kolme edellistä voi kyllä huoletta niputtaa samaan kategoriaan. Siis typeryksiin, jotka ovat kaiken lisäksi ahkeria!

      • se että,

        hän, ikäänkuin tunnusti olevansa "rappari".


    • sanoutumaan

      irti vapaamuurarijärjestöstä?

      • Noin se vaan on.


      • Wiisaahko
        Mielipidepankki kirjoitti:

        Noin se vaan on.

        Minä olen aina luullut, että muurareihin eivät aivan kaikki surkimukset pääse, että heillä olisi varsin korkeat pääsyvaatimukset.

        Tunnustan - olen ollut väärässä.


      • Wiisaahko
        Wiisaahko kirjoitti:

        Minä olen aina luullut, että muurareihin eivät aivan kaikki surkimukset pääse, että heillä olisi varsin korkeat pääsyvaatimukset.

        Tunnustan - olen ollut väärässä.

        Erehdyin jo toisen kerran lyhyen ajan sisällä, en esittänyt äskeisessä mitään 'kiinnostavaa kysymystä' vaikka otsikossa näin julistinkin.

        Kysymys kuuluu: Kuinka helevetissä Mielipidepankki on päässyt jäseneksi tuohon kuuluisaan käsityöläisyhteisöön?


      • estää?
        Mielipidepankki kirjoitti:

        Noin se vaan on.

        ???...


      • sinä..
        Wiisaahko kirjoitti:

        Erehdyin jo toisen kerran lyhyen ajan sisällä, en esittänyt äskeisessä mitään 'kiinnostavaa kysymystä' vaikka otsikossa näin julistinkin.

        Kysymys kuuluu: Kuinka helevetissä Mielipidepankki on päässyt jäseneksi tuohon kuuluisaan käsityöläisyhteisöön?

        luulet siihen olevan olemassa?
        Täydellinen maalaisjärjen puutekko?


      • niin...
        Mielipidepankki kirjoitti:

        Noin se vaan on.

        minä toivon että, sinun ei tarvitse sovitella sitä walther 38. PPk.n piippua suuhusi.


      • ja sairaseläkkeellä
        Wiisaahko kirjoitti:

        Minä olen aina luullut, että muurareihin eivät aivan kaikki surkimukset pääse, että heillä olisi varsin korkeat pääsyvaatimukset.

        Tunnustan - olen ollut väärässä.

        Se on entinen betonimies ja päänsä vuoksi sairaseläkkeellä ja siksi se kertoo olevansa vapaa muurari.

        Jos järjestössä todellakin olisi noin pöljiä kuin mielipidepankki, joka mölyäisi jäsenyydestään, ei järjestöä kannattaisi juuri ylläpitää.


      • etsiwä
        ja sairaseläkkeellä kirjoitti:

        Se on entinen betonimies ja päänsä vuoksi sairaseläkkeellä ja siksi se kertoo olevansa vapaa muurari.

        Jos järjestössä todellakin olisi noin pöljiä kuin mielipidepankki, joka mölyäisi jäsenyydestään, ei järjestöä kannattaisi juuri ylläpitää.

        Ammatin kun tietää, ja paikkakunnan, niin haarukoimallahan tuo löytyy. On muuten noin 7000 vapaamuuraria Suomessa, eli paljon on.

        http://www.kansallissosialismi.com/vapaamuurarit.php


      • Otsikossa hymiö
        Wiisaahko kirjoitti:

        Erehdyin jo toisen kerran lyhyen ajan sisällä, en esittänyt äskeisessä mitään 'kiinnostavaa kysymystä' vaikka otsikossa näin julistinkin.

        Kysymys kuuluu: Kuinka helevetissä Mielipidepankki on päässyt jäseneksi tuohon kuuluisaan käsityöläisyhteisöön?

        ...


      • estää? kirjoitti:

        ???...

        Kysymyksesi on oivallinen ja melkein jo sisältää vastauksenkin. Tässäpä teille pähkinä purtavaksi, rednecksit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe