Onko minulla lintuinfluenssa. Aaamusin kotkottaa hirveästi. Muiakin näyttää ihan kanalta. Olen koittanut katsoa aammuisin muian sänkyä munikoo se munia.
Kukko
Munittaa
6
233
Vastaukset
- pyh! sanon minä
ei ole vielä vaarallista, jos kotkottaa. sitte alkaa olla jos alkaa kiekuttaa
TYKKÄÄTKÖ MUNIA TOISTEN "PESÄÄN"? JOS VASTAUKSESI ON KYLLÄ, OLET KÄKI. JOS TAAS EI, VOIT OLLA VARMA ETTEI TÄMÄ IHMISKUNNAN KIROUS SINUA VAIVAA. OLE KUITENKIN TARKKANA ETTEI ULOSTEESTASI LÖYDY HÖYHENIÄ...
- -Rauha, Rauha-
Elä huua, kuullaan vähemmälläkii. :)
-Rauha, Rauha- kirjoitti:
Elä huua, kuullaan vähemmälläkii. :)
jäi kaikessa kiimassa ottamatta caps lock-nappula pois päältä! koskaan en enää huuda.
- joutaa
tämä juttu ei ole huuhaata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275705
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3952499- 1312400
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 56976
- 10952
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍8932- 51872
- 76795
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101765