enpä avaa

tukkusutija

mullen ei kekkään, koskaan, mitään, missään vastaa. ei kirjoota lehti, ei vihtuilla eikä kenkkuilla.


plasta menee persettäään päin. sano-

kyllä loppuu kahvee.

19

1490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pysty yllyttään finsket voittoon putinin pojista.
      On se sekii parempi
      kun kuivattu porsaan korva.

      • tukkusutija

        putinin kuivatusta korvasta. hevosmiestähän apuun huuhdellaan.


    • SrgPepper

      vaivaa? Onko isännät käyneet vähiin?
      Niin siinä käy jos jää paikoilleen kyykkimään. Repäseppäs kerrankin ja matele pois sieltä katkeruuden kyynelten täyttämästä kuopastasi. Saatat huomata, jotta eipä kannattanut sekään liike.

      • tukkusutija

        konkurssissa kaikki liikkeet.

        kolmoisvoltti kierteellä vatsapäivään tosin luonttuu kuin bangrotta housuntaskuun.


    • nainenkirjoittaa ejk

      ...ja osoitan Taikkiksen sykolookisen oivallukseen kommentissaan ____>

      Vaaditaan vähintään slangin sanakirja nurinperin lukien yhdessä kielenkääntäjän läsnäolon säestyksellä, ja siltikin jää montun kokoisia aukkoja ;suoraan sukeltaa tuntemattomaan ulottuvuuteen ,jossa mahdollisesti kieli puuttuu kokonaan ja kommunikointi tapahtuu suun kääntelyllä. ----Siinä sulle pohtimista^^^^^'''...___ *morsettaa*

    • tukkusutija

      kunhan saisin lottovoiton tai tontin kuusta, muusta tässä väliä.

      kokeilen juuri olotilaa, jonka edesmennyt tinuri vainusi lukiessaa muistovärssyä hautakivestään: "paljon tinasit, paljon pilasit, viimein kolvisi kylmeni."

      mutta turha luulo ja huono kuulo, sillä petteri punakuonon perään juosseilla tupajäärillä on ruskea kuono ja karvat pystyssä.

    • puhuri

      Mä olen vastannu sulle monta kertaa. Sul on masis.

      • tukkusutija

        ma vaan muisteleen ääneen muitten puheita.

        se on retoromantikkaa. ja mun masis ei oo mitään vikaa.


      • puhuri
        tukkusutija kirjoitti:

        ma vaan muisteleen ääneen muitten puheita.

        se on retoromantikkaa. ja mun masis ei oo mitään vikaa.

        sä ja sun masis.


    • tuffe

      vaan eihän sitä kahvia alvariinsa... menee yöunet ja vatsa sekaisin. Siis ei keskenään.

      Miten olis teepalsta? Tai maitopalsta? Punkkupalsta... kipppishtä vaan.. :)

      • tukkusutija

        kippishäntävaanpunkkupalsta on usean kohal suosikki. vaan vaihtaisen erittäin kuivaan kotimaiseen valkoviiniin - koskenkorvaan.


      • tuffe
        tukkusutija kirjoitti:

        kippishäntävaanpunkkupalsta on usean kohal suosikki. vaan vaihtaisen erittäin kuivaan kotimaiseen valkoviiniin - koskenkorvaan.

        kippishäntä? :)) En jahtaa "häntä vaan" näillä palstoilla. Tämä on tällaista serotoniinin taimikälie korviketta, joskus punkulla joskus ilman. Vaihtelevin menestyksin :/

        Koskenkorva - maku josta syntyy muistiaukkoja :)


      • tukkusutija
        tuffe kirjoitti:

        kippishäntä? :)) En jahtaa "häntä vaan" näillä palstoilla. Tämä on tällaista serotoniinin taimikälie korviketta, joskus punkulla joskus ilman. Vaihtelevin menestyksin :/

        Koskenkorva - maku josta syntyy muistiaukkoja :)

        tämä "häntä" on niikuhäntä apuhäntä- tai lisähäntäilmaussana vähänniinku niinku.

        tullut mieleen ja kieleen tamperelaisen jammun pakinoista.

        no vaihtelevia menestyksiä vaan ja muistipaikkoja.


    • Tänään kaffee pöydässä kinattiin yhtä asiaa. Meinaan pyöriikö Coltin rulla myötäpäivään ja Smiht&Wessonin vastapäivään?

      Eikös ne molemmat pyöri samaan suuntaan? Mites on, kai metsämies tietää?

      • tukkusutija

        ja toiseen. riippuu ja roikkuu siitä katsellaanko rautaa eest vai peräst perin.

        non mullon ollut yks sotassalis nakani, enkä senkään rullan pyörimissuuntaa muista.

        muistamattoman muistini mukaan myötäpäivään, koska lataussalpa (taas muistini mukaan) oli vasemalla puolen. eli oikeakätisen peukalolla käännettävä.

        noh tässähän minä en tiennyt mitään. oikeat metsämiehet varmaan tietävätkin.


      • tukkusutija kirjoitti:

        ja toiseen. riippuu ja roikkuu siitä katsellaanko rautaa eest vai peräst perin.

        non mullon ollut yks sotassalis nakani, enkä senkään rullan pyörimissuuntaa muista.

        muistamattoman muistini mukaan myötäpäivään, koska lataussalpa (taas muistini mukaan) oli vasemalla puolen. eli oikeakätisen peukalolla käännettävä.

        noh tässähän minä en tiennyt mitään. oikeat metsämiehet varmaan tietävätkin.

        Tässä tapauksessa rautaa katsottiin perästäpäin. Kaveri kinasi ja väitti Samuelin aikoinaan patentoineen rullan pyörimisuunnan?? Siksi S&W teki toiseen suuntaan pyörivän. Kuulemma kaikissa Coltin malleissa pyörimis suunta on sama, myötäpäivään. Toisin kuin wessoneissa, joissa pyöritään vastapäivään. Epäuskottavaltahan tuo patentointi kuulostaa, mutta parempaa selitystä ei keksitty.

        En ole asiantuntija, enkä väitä mitään. Mutta uskon erilaisuuden johtuvan vain kehitetystä toimintarakenteesta, Loppujen lopuksi ihan sama kuinpäin pyörii, lopputulos on aina sama.


      • tukkusutija
        Waffen-ss kirjoitti:

        Tässä tapauksessa rautaa katsottiin perästäpäin. Kaveri kinasi ja väitti Samuelin aikoinaan patentoineen rullan pyörimisuunnan?? Siksi S&W teki toiseen suuntaan pyörivän. Kuulemma kaikissa Coltin malleissa pyörimis suunta on sama, myötäpäivään. Toisin kuin wessoneissa, joissa pyöritään vastapäivään. Epäuskottavaltahan tuo patentointi kuulostaa, mutta parempaa selitystä ei keksitty.

        En ole asiantuntija, enkä väitä mitään. Mutta uskon erilaisuuden johtuvan vain kehitetystä toimintarakenteesta, Loppujen lopuksi ihan sama kuinpäin pyörii, lopputulos on aina sama.

        sain yhden vastauksen

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000011&conference=4500000000000756&posting=22000000011942257

        mutta en tiedä miten pyörivät muissa merkeissä.


      • tukkusutija kirjoitti:

        sain yhden vastauksen

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000011&conference=4500000000000756&posting=22000000011942257

        mutta en tiedä miten pyörivät muissa merkeissä.

        Alkoi kiinnostamaan enemmän...ja

        Oli pakko soittaa pariin liikeeseen ja pyytää heitä tarkistamaan asia. Humpilan aseliikeessä kaveri ensin ihmetteli, ja totesi niiden pyörivän vastapäivään.
        Hän kuitenkin pyynnöstäni kaivoi tiskille pari tussaria, hetken kuluttua puhelimessa kuului hämmästynyt perhana! Colt pyöri myötäseen ja S & W vastapäivään!

        Hän sanoi ensimmäisen kerran kuulleensa koko jutusta, eikä ollut kiinnitänyt huomiota koko asiaan .Kukaan ei koskaan edes ottanut puheeksi. Pyysi minua vielä soittamaan eräälle asesepälle ja varmentamaan oliko todella näin. Tein työtä käskettynä, yllättynyt seppä asearsenaalin edessä teki saman havainnon! Kysyttäni syytä rullien erilaiseen pyörimiseen, hän ei osannut sanoa mitään. Kuitenkin tohti epäillä, olisiko mahdollista että kaikki, esim Coltit olisivat samankaltaisia.
        Liikkeissä ei tietenkään kaikkia malleja löydy, mutta ne mitä oli esillä vahvistavat pyörimisen erilaisuuden



        Googlella en löytänyt mitään, vihjattiin kuitenkin Samuelin aikoinaan tekemään patentiin. Patentin yksityiskohdat jäivät epäselviksi.


        Ai niin..pieni hajatelma sopii tähän loppuun.


        Jumala loi aikoinaan ihmisen, Samuel Colt teki heistä samanvertaisia.


      • tukkusutija
        Waffen-ss kirjoitti:

        Alkoi kiinnostamaan enemmän...ja

        Oli pakko soittaa pariin liikeeseen ja pyytää heitä tarkistamaan asia. Humpilan aseliikeessä kaveri ensin ihmetteli, ja totesi niiden pyörivän vastapäivään.
        Hän kuitenkin pyynnöstäni kaivoi tiskille pari tussaria, hetken kuluttua puhelimessa kuului hämmästynyt perhana! Colt pyöri myötäseen ja S & W vastapäivään!

        Hän sanoi ensimmäisen kerran kuulleensa koko jutusta, eikä ollut kiinnitänyt huomiota koko asiaan .Kukaan ei koskaan edes ottanut puheeksi. Pyysi minua vielä soittamaan eräälle asesepälle ja varmentamaan oliko todella näin. Tein työtä käskettynä, yllättynyt seppä asearsenaalin edessä teki saman havainnon! Kysyttäni syytä rullien erilaiseen pyörimiseen, hän ei osannut sanoa mitään. Kuitenkin tohti epäillä, olisiko mahdollista että kaikki, esim Coltit olisivat samankaltaisia.
        Liikkeissä ei tietenkään kaikkia malleja löydy, mutta ne mitä oli esillä vahvistavat pyörimisen erilaisuuden



        Googlella en löytänyt mitään, vihjattiin kuitenkin Samuelin aikoinaan tekemään patentiin. Patentin yksityiskohdat jäivät epäselviksi.


        Ai niin..pieni hajatelma sopii tähän loppuun.


        Jumala loi aikoinaan ihmisen, Samuel Colt teki heistä samanvertaisia.

        nuo asepalstan tyypitkin kiersivät mäntää suuntaan jos toiseen.

        ja tulos oli sama, kuin eka arviosi "ruuti palaa, pyöri sitä mitenpäin vain."


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe