Alkuperäinen Krav Maga

Israelista

Katsokaa ja ihmetelkää sitä oikeata Krav Magaa. Krav Magaa mitä Imi allaolevan kotisivun mukaan opetti.
www.kravmagaexams.pro.br/ingles/index.htm

10

2175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maga mies

      matkalla ja vuosien saatossa muuttuu. Tänä päivänä voikin kysyä, onko magalla enää mitään eroa budo lajeihin. Tekniikoita on otettu kiihtyvällä vauhdilla muista lajeista, ja "jalostettu" toimiviksi. Tekniikoiden nivoutuminen toisiinsa on tässä sillisalaatissa kärsinyt. Eikö olisi aika pysähtyä, ja karsia magasta turhat tekniikat pois ja keskittyä siihen olennaiseen ip-asiaan. Jos maga haluaa budo lajiksi niin Defendo ja muut jutut kyllä jyrää sen. Korostan että tämä on vain meikäläisen vaatimattoman harjoittelijan tuntemuksia, mutta kuten asiakaspalvelussa yleensä, niin asiakkaan ääntä kannattaa kuunnella. (Olen puhunut, antakaa vastinetta)

      • Magaatko

        Niin kyllä näyttäisi siltä, että lajien pomot keskittyvät riitelemään keskenään ja kehittelemään uusia toimivia tekniikoita joilla saadaan ihmisten mielenkiinto pidettyä yllä.
        Magalla oli edellytykset nousta hyväksi itsepuolustuslajiksi mutta valitettavasti se on nykyään aivan samassa kastissa perinteisten lajien kanssa.
        Onneksi maailmalta löytyy jo vaihtoehtoja.


      • kyyl
        Magaatko kirjoitti:

        Niin kyllä näyttäisi siltä, että lajien pomot keskittyvät riitelemään keskenään ja kehittelemään uusia toimivia tekniikoita joilla saadaan ihmisten mielenkiinto pidettyä yllä.
        Magalla oli edellytykset nousta hyväksi itsepuolustuslajiksi mutta valitettavasti se on nykyään aivan samassa kastissa perinteisten lajien kanssa.
        Onneksi maailmalta löytyy jo vaihtoehtoja.

        Siis mikä juttu toi nyt on?
        Joku tehny jonkun oman pilasivuston vai..
        Taso ainakin on ihan järkyttävän korkea


      • xxxxx
        Magaatko kirjoitti:

        Niin kyllä näyttäisi siltä, että lajien pomot keskittyvät riitelemään keskenään ja kehittelemään uusia toimivia tekniikoita joilla saadaan ihmisten mielenkiinto pidettyä yllä.
        Magalla oli edellytykset nousta hyväksi itsepuolustuslajiksi mutta valitettavasti se on nykyään aivan samassa kastissa perinteisten lajien kanssa.
        Onneksi maailmalta löytyy jo vaihtoehtoja.

        Ongelma muodostuu kun jokin liitto tai tyylisuunta julistautuu viralliseksi totuudeksi, jolla on vain ja ainoastaan viralliset salit, verkkarit, ohjaajat jne.

        Magalle on käynyt kuten muille lajeille. Se on pirstoutunut sadoikisi kansallisiksi ja kansainvälisiksi seuroikisi/liitoiksi. Ne kaikki ovat harrastajilleen niitä virallisia. Ei IKMF ole sen virallisempi kuin mikään muukaan Maga-organisaatio. Pääosin tekniikat ovat samasta lähteestä.

        Kehittämisessä on se rikski, että muodostuu hallitsematon sillisalaatti. Poimitaan tekniikoita sieltä, tuolta ja täältä. Joku ohjaa mattopainimagaa, sumomagaa, nyrkkeilymagaa, potkunyrkkeilumagaa, nhbmagaa jne.


      • Yaron a black belt 9th dan
        kyyl kirjoitti:

        Siis mikä juttu toi nyt on?
        Joku tehny jonkun oman pilasivuston vai..
        Taso ainakin on ihan järkyttävän korkea

        16.in 1.8.1994, when Imi saw Aron`s professionalism and what he has done to promote the Krav Maga and from a will that at least he will keep the original Krav Maga, like it was developed by him, he gave Yaron a black belt 9th dan.
        Pilasivusto?


    • Monen lajin käynyt

      Minun mielestäni Krav magassa on paljon enemmän oikeaa ideaa, kuin useimmissa budolajeissa yhteensä, Km-tekniikoissa käytetään järkeä, km-taktinen ajatusmalli on huippuhyvä, itse olen harjoitellut combat Academyssa kolme vuotta ja km-liiton puolella kaksi vuotta, ennen krav magaa harjoittelin judoa ruskeaan vyöhön asti ja jujutsua vihreään vyöhön, olen myöskin harjoitellut wado ryu karatea, tae kwon doa ja nyrkkeilyä.

      Lopettakaa turhat riidat, km on itsepuolustuksen aatelia!

    • Sakke

      Täältä löytyy alkuperäinen Imin perustama liiitto krav magassa: www.kravmagaisraeli.com

      • Krav Maga = Ninjutsu

        Niin, niin, mutta eipäs löydy yhtä hyviä tekniikka pätkiä kuin alkuperäinen Krav Maga sivulta.
        Katso vaikka seuraavat:
        Attack againts a hiden opponent.
        Instictive defense.
        Onko tämä(kin) sitä samaa alkuperäistä Krav Maga mitä Suomessa harjoitellaan??


      • ihmeen vaikeeta
        Krav Maga = Ninjutsu kirjoitti:

        Niin, niin, mutta eipäs löydy yhtä hyviä tekniikka pätkiä kuin alkuperäinen Krav Maga sivulta.
        Katso vaikka seuraavat:
        Attack againts a hiden opponent.
        Instictive defense.
        Onko tämä(kin) sitä samaa alkuperäistä Krav Maga mitä Suomessa harjoitellaan??

        ..tajuta että yksi liitto on todellinen ja laaja ja lisäksi sen alaisuudessa 20 seuraa Suomessa.
        http://www.krav-maga.com/


      • Todellinen totuus
        ihmeen vaikeeta kirjoitti:

        ..tajuta että yksi liitto on todellinen ja laaja ja lisäksi sen alaisuudessa 20 seuraa Suomessa.
        http://www.krav-maga.com/

        Hallelujaa, gida ja aamen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe