Missä vika kun meidän moccamasterilla tulee lähes poikkeuksetta kitkerää kahvia, tai sitten luirua. Ei pitäs olla keittäjässä vika kun kukaan ei ole saanut sillä hyvää kahvia, eikä pitäs olla kahvista kiinni kun juhlamokkaa juodaan.
Tosin keitetään yleensä vain 3-4 kuppia niin porojen annostelu on ilmeisesti pirun tarkkaa..??
moccamasterilla pahaa???
3
258
Vastaukset
- Jermu
-Keitin on likainen, tai pahasti kalkkeutunut.
-Kahvin määrä on todella tarkkaa noin pieniä määriä keitetäessä.
-Jos keittimessä on jotain vikaa, niin etsisin sitä sitten termostaatista, jos ei lämmitä vettä tarpeeksi tai heittää sen liian kuumana purujen päälle. Olikohan se nyt 92c vettä, jolla tulee paras kahvi.- kohveeta
keitin on eli
-ei pitäs olla kalkkeumaa.
-termostaatista en tiedä mutta 1-teholla kun keitetään se pari kuppia niin kahvi ei ole KUUMAA vaan lämmintä. En tiedä miten kuumaa se muilla on.
Mutta kiehuvanahan se vesisäöiliöstä lähtee, muuten ei tule kahvia. jäähtyy sitten putkessa minkä jäähtyy..
Itse tulee käytettyä päivittäin moccamasteria.
Laitan 7 mittaa poroja, täyteen pannuun. Tämä suhde on hyvä, koska keittämääni kahvia kehutaan.
Kahvipaketti täytyy säilyttää jääkaapissa, tällöin armomit säilyvät parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416