nyt täytyy noudattaa suurta varovaisuutta; punaiset voimat ovat menettämässä malttinsa. näyttävät jo perustaneen (aseellisia?) siipiä naamioiden ne runonlausuntayhdistyksiksi. näin ne vallankumoukset alkavat. kohta punaiset massat vyöryvät kaduille ääneen vaatien vapautta, veljeyttä ja tasa-arvoa.
meidän kannattanee nyt jo hankkia kuivamuonaa kotio, piirittää tontti hiekkasäkeillä ja kaivaa torrakko ullakolta. lopun aika näyttää koettaneen oikein pasuunoiden ja kalevalan säestyksellä. viimeinen suuri punainen vallankumous. meidät viimeiset väärinajattelijat nyt yhteisen hyvän tähden poistetaan mutta tehdään Kalle silti vielä viimeinen imperialistinen vastaisku; lasketaan molemmat piiput tyhjiksi siihen ensimmäiseen ja kovaäänisimpään toveriin, joka sinne tontille tunkeutuu.
Kalle.
23
995
Vastaukset
- ...
"meidät viimeiset väärinajattelijat nyt yhteisen hyvän tähden poistetaan"
eikö länsimainen demokratia hyväksykkään kaikkea?
kuulostaa aivan saunan taakse viemiseltä
"mutta tehdään Kalle silti vielä viimeinen imperialistinen vastaisku; lasketaan molemmat piiput tyhjiksi siihen ensimmäiseen ja kovaäänisimpään toveriin, joka sinne tontille tunkeutuu."
kummat sitä väkivaltaa harrastivat? - Kalle
Kalle nauttii joka solullaan kun kommunistit tekevät itsensä naurunalaisiksi omalla palstallaan. Kallelle osoitetuilla viesteillään he paljastavat älykkyystasonsa kaikille palstalaisille ja siihenhän Kalle on pyrkinyt aina. Ja nyt kommunistit tekevät työn itse Kallen puolesta. Hyökkäämällä Kallen henkilöä kohtaan oikein monen punikin voimalla pystymättä osoittamaan Kallen viestit virheellisiksi he ovat nyt oikein porukalla myöntäneet tappionsa.
Kallella oli kaksi tavoitetta:
1. Osoittaa kommunistien opit vääriksi
2. Estää, tai ainakin vaikeuttaa, valheellisen kommunistisen propaganda levittäminen palstan avulla
Ja molemmat tavoitteet on saavutettu kommunistien itsensä toimesta.
Viesteillään he ovat osoittaneet älykkyystasonsa kansalle.
Ja kaikenlainen kommunistinen ageeraus on jäänyt pois ja kommunistista valhetta ei ehditä levittämään koska aika ja energia kuluu Kallen haukkumiseen.
Hyvä näin - Kalle nauraa paskasta naurua palstan punikeille, joita näin voi viedä kuin pässiä narussa.
Mitäs luulet, oliko se Kallen puheet kommunistilääkkeistä vai lainaukset Vankileirien saaristosta, mikä sai kommunistit kuohahtamaan yli ja oikein kunnolla?
/Kalle, joka tyytyväisenä hykertelee käsiään ja taitaa avata yhden kuohuviinipullon juhlan kunniaksi. Kippis sinne punikkilaan, nyt juhlitaan- herra yksilön vapaus
tälle palstalle ilmestyneen takaisin erään jo kadotetuksi luulleeni yhteisen tuttumme; lueskelin tuolla nimittäin kirjoituksia, jotka leimasivat ainakin sinut narsistiksi. en vielä löytänyt viitteitä itsestäni mutta ei voinut olla juolahtamatta mieleen viime talvi -ja kevät kun narsistiksi haukuttiin useampikin keskustelija joka oli eri mieltä kuin tämä narsistiksi-julistelija. tämä oli kova tuomari tuomioineen; ei hyväksynyt vastaväitteitä, ilmoitti lyhyen "perustelun" ja pani tuomiot toimeen.
sittemmin lähti levittämään aatettansa muille palstoille. sillä oli oikein oma -ismikin. muistatko?
tämä runonlausuja taas; minä vähän luulen, että sieltäkin takaa voisi löytyä vanha tuttu. minä vaan hieman poden huonoa omaatuntoa, koska jos näin on, tämä vanhempi herrasmies on nyt hivenen poissa tolaltaan ja olen huolissani. toivotaan ettei näin ole vaan runonlausuja on uusi ja tuore tapaaminen täällä. kyllä maailmaan ääntä mahtuu ja jokainen uusi kommunismin tukija on varmasti tervetullut palstan punaisille keskustelijoille. - herra yksilön vapaus
herra yksilön vapaus kirjoitti:
tälle palstalle ilmestyneen takaisin erään jo kadotetuksi luulleeni yhteisen tuttumme; lueskelin tuolla nimittäin kirjoituksia, jotka leimasivat ainakin sinut narsistiksi. en vielä löytänyt viitteitä itsestäni mutta ei voinut olla juolahtamatta mieleen viime talvi -ja kevät kun narsistiksi haukuttiin useampikin keskustelija joka oli eri mieltä kuin tämä narsistiksi-julistelija. tämä oli kova tuomari tuomioineen; ei hyväksynyt vastaväitteitä, ilmoitti lyhyen "perustelun" ja pani tuomiot toimeen.
sittemmin lähti levittämään aatettansa muille palstoille. sillä oli oikein oma -ismikin. muistatko?
tämä runonlausuja taas; minä vähän luulen, että sieltäkin takaa voisi löytyä vanha tuttu. minä vaan hieman poden huonoa omaatuntoa, koska jos näin on, tämä vanhempi herrasmies on nyt hivenen poissa tolaltaan ja olen huolissani. toivotaan ettei näin ole vaan runonlausuja on uusi ja tuore tapaaminen täällä. kyllä maailmaan ääntä mahtuu ja jokainen uusi kommunismin tukija on varmasti tervetullut palstan punaisille keskustelijoille.nämäthän oli kaikki, runonlausujat ja narsistianalyysientekijät signeeranneet kirjoituksensa "minä, joka..."...
ja eihän sekä entinen tuttumme että tämä kommunistinen herrasmiehemme nyt yhdeksi ja samaksi repeä niin on pakko valita jompikumpi. perkele, vaikea pala; runot oli hyviä ja vaikka tämä vanhempi tuttumme lukeneena ihmisenä varmasti kykenisi näitä riimittelemään, en usko häntä ihan niin "tahvoksi" kuitenkaan.
täytynee luopua tästä teoriasta ja uskoa näiden narsistiteorioiden juontavan juurensa erään tulevan keskieuroopanmatkailijan kynästä.
niin, ja kellonajoista ynnä muista salapoliisin apuvälineistä; minä en sitten kirjoittele käpslokki päällä. - Mikä vitun lausuja
tämä runonlausuja taas; minä vähän luulen, että sieltäkin takaa voisi löytyä vanha tuttu. minä vaan hieman poden huonoa omaatuntoa, koska jos näin on, tämä vanhempi herrasmies on nyt hivenen poissa tolaltaan ja olen huolissani. toivotaan ettei näin ole vaan runonlausuja on uusi ja tuore tapaaminen täällä. kyllä maailmaan ääntä mahtuu ja jokainen uusi kommunismin tukija on varmasti tervetullut palstan punaisille keskustelijoille.Siis mikä lausuja ,vitut teen niitä.
Katso omalla silmällä,pakitan Kallelle vähän.
Mitä sinullakin,viestisi perusteelle,järkevällä miehellä on tekemistä tämän ruotsalaisen Torttukalen kanssa.
Eivätkö nimenomaan meidän isämme pitäneet tätä maata yllä.Pienviljelijät,kirvesmiehet,muurarit. Mitä vittua meillä on tekemistä niitten leuhkojen keskikouluja käyneiden kanssa.Niiden joyka opettelivat päälliköiksi jo kaveriporukassa. - herra yksilön vapaus
Mikä vitun lausuja kirjoitti:
Siis mikä lausuja ,vitut teen niitä.
Katso omalla silmällä,pakitan Kallelle vähän.
Mitä sinullakin,viestisi perusteelle,järkevällä miehellä on tekemistä tämän ruotsalaisen Torttukalen kanssa.
Eivätkö nimenomaan meidän isämme pitäneet tätä maata yllä.Pienviljelijät,kirvesmiehet,muurarit. Mitä vittua meillä on tekemistä niitten leuhkojen keskikouluja käyneiden kanssa.Niiden joyka opettelivat päälliköiksi jo kaveriporukassa.pakita vaan Kallelle. samanhan teet yksilön vapaudelle, mehän ollaan yksi ja sama.
vitsi vaan mutta minulla ja Kallella on yksi yhteinen piirre; me osaamme herättää keskustelua. jotkut kutsuvat sitä provosoinniksi, jotkut taitolajiksi mutta niin tai näin; sinussa tätä lahjaa ei ole. olisi niin helppoa mennä sieltä mistä aita on matalin; suomessa se on pakkoruotsi mutta ei. jos haluaa aikaansaada keskustelua miksi jo ala-asteella aletaan pakottamaan polvenkorkuisia opettelemaan naapurimaan kieltä, ei pidä heittäytyä perussuomalaisten populismiin. se tenhoaa vain yksinkertaisiin ja johdateltaviin ja vaikka minä kommunisteja pitkälti samanlaisina pidänkin, keinojen pitää olla erilaisia. - herra yksilön vapaus
pakita vaan Kallelle. samanhan teet yksilön vapaudelle, mehän ollaan yksi ja sama.
vitsi vaan mutta minulla ja Kallella on yksi yhteinen piirre; me osaamme herättää keskustelua. jotkut kutsuvat sitä provosoinniksi, jotkut taitolajiksi mutta niin tai näin; sinussa tätä lahjaa ei ole. olisi niin helppoa mennä sieltä mistä aita on matalin; suomessa se on pakkoruotsi mutta ei. jos haluaa aikaansaada keskustelua miksi jo ala-asteella aletaan pakottamaan polvenkorkuisia opettelemaan naapurimaan kieltä, ei pidä heittäytyä perussuomalaisten populismiin. se tenhoaa vain yksinkertaisiin ja johdateltaviin ja vaikka minä kommunisteja pitkälti samanlaisina pidänkin, keinojen pitää olla erilaisia." minulla ja Kallella on yksi yhteinen piirre; me osaamme herättää keskustelua. jotkut kutsuvat sitä provosoinniksi, jotkut taitolajiksi... ja kolmannet narsismiksi."
ja nyt; kun iltaoluet iltavuoron jälkeen on juotu ja kun viikonloppu kuluu vielä yövuoron parissa niin täytyypä lähteä nukkumaan oikein jääkärimarssin... ei kun narsistimarssin tahdissa.
öitä. - Suomalainen
pakita vaan Kallelle. samanhan teet yksilön vapaudelle, mehän ollaan yksi ja sama.
vitsi vaan mutta minulla ja Kallella on yksi yhteinen piirre; me osaamme herättää keskustelua. jotkut kutsuvat sitä provosoinniksi, jotkut taitolajiksi mutta niin tai näin; sinussa tätä lahjaa ei ole. olisi niin helppoa mennä sieltä mistä aita on matalin; suomessa se on pakkoruotsi mutta ei. jos haluaa aikaansaada keskustelua miksi jo ala-asteella aletaan pakottamaan polvenkorkuisia opettelemaan naapurimaan kieltä, ei pidä heittäytyä perussuomalaisten populismiin. se tenhoaa vain yksinkertaisiin ja johdateltaviin ja vaikka minä kommunisteja pitkälti samanlaisina pidänkin, keinojen pitää olla erilaisia.No,tuotahan mieltä minäkin olen.Vittuako se Kalle sitten vääntää Runebergistä,ruotsalaisista ja siitä takatortusta.Lue ensin Kallen jutut.
Vittu,jos tuollaisien miesten kanssa pitäisi maastoon mennä,se tarkoittaisi sitä,että minun pitäisi tehdä homma sillä aikaa kun jätkät painaa päätä monttuun.Elikkä ihan samallaq tavalla kuin töissäkin.
Tappele ite mulkkujen kanssa. - Etkä
vitsi vaan mutta minulla ja Kallella on yksi yhteinen piirre; me osaamme herättää keskustelua. jotkut kutsuvat sitä provosoinniksi, jotkut taitolajiksi mutta niin tai näin; sinussa tätä lahjaa ei ole. olisi niin helppoa mennä sieltä mistä aita on matalin; suomessa se on pakkoruotsi mutta ei. jos haluaa aikaansaada keskustelua miksi jo ala-asteella aletaan pakottamaan polvenkorkuisia opettelemaan naapurimaan kieltä, ei pidä heittäytyä perussuomalaisten populismiin. se tenhoaa vain yksinkertaisiin ja johdateltaviin ja vaikka minä kommunisteja pitkälti samanlaisina pidänkin, keinojen pitää olla erilaisia.Akkasi hoidat,etkä könyä paissäsi mihinkään tietokoneelle.
Noin jos teet,en ota korvista kiinni.
Tässä saatana ainoana komukkanaq on tekemistä noitten oikeidenkin porvarien kanssa.
Kuule Pekka,mee kottiin.Tai otan saatana korvista kiinni.
- Rauhaa veljet
Narsistisaanivalssi
Tänään en voi kirjoitella,
työhön mentävä mun on.
Otan kirveen käteheni
kaasan suuren karsikon.
Katkon oksat runkopuista,
halot hakkaan kuivamaan.
Talvi-illoin lämpimässä
kirkoitella sulle saan.
Ellen palaa joulukuulla
hapankaalini sä saat,
Uralille sillä jaksat.
Valtaat inhat itämaat.
Taas on oikeus oikeutta
- sitä koverossa jaat.
Ehkä joskus kohdannemme,
lahjan oivan silloin saat.
Annan vasaraisen sulle,
sirpin käteen oikeaan.
Aarteeni on hallussasi,
ehkä anteeksi mä saan.
Voimallasi suojaa meitä,
minut palkkaat Ohranaan.
Voimallasi suojaa meitä,
minut palkkaa Ohranaan.
Minä/joka ajattelen,että pärjäilet hetken ilman minuakin.Ja kyllähän skitsofrenia aina yksinolon voitta. Näin ne kapitalistien kätyrit lauletaan suohon kuin Joukahainen aikoinaan !! Poljento on jo
löytynyt!
vom- Kalle
Taitaa stalinistit tarpoa itse suossa...
/Kalle, joka syöttäisi kommunisteille heidät omat lääkkeensä - Katsoppas
Kalle kirjoitti:
Taitaa stalinistit tarpoa itse suossa...
/Kalle, joka syöttäisi kommunisteille heidät omat lääkkeensäSinäkö se oot,sinäkö se oot niin monen jutun jälkeen.Katso,suklaamainos.Mitäpä tulit sanoneeksi
siitä ruotsintortusta?
Minä/joka en usko Kallella olevan poikaa. - herra yksilön vapaus
tehtäköön se viimeinen taisto kunnialla; marssit raikukoon, ruuti haiskoon ja kylmenneet vihulaiset jaloissa virukoot.
jos lähdettävä on ja viimeinen aatos vielä mielessä pyöriin ennen maailman pimentymistä, täytyy yrittää muistaa turhapuron sanat; "puhtain asein, puhtaan asian puolesta".
- Kallesta
Ja mitäpä apuja sitä olisi yksisilmäiselle miehelle Kallesta,joka tökkii konettaan kahdella sormella?
Toinenko sihtaa haulikolla ja toinen laukaisee.
Mahtoiko nyt löytyä se toinen nahkatakki vappurivistöjen laskijoista 70-luvulta`
Kalleko teistä olisi se,joka osasi lukea?
Minä/joka arvelen Kallen pukkaavan kuulaa pitkallekin,kun joku on sen ensin hänelle valmiiksi sylkenyt.- herra yksilön vapaus
meidän firmaan valitaan vaan parhaat; vaaditaan sisälukutaitoa ja kykyä kirjoittaa raportti vuoron päätteeksi.
ei sitä muuten supoon pääsisikään kettutyttöjä kuvailemaan. - ja nuppi
meidän firmaan valitaan vaan parhaat; vaaditaan sisälukutaitoa ja kykyä kirjoittaa raportti vuoron päätteeksi.
ei sitä muuten supoon pääsisikään kettutyttöjä kuvailemaan.Katsos,Eero se tavailee jo - sanoi Jukolan Jussi.
Minä/ joka ajattelen,että sinäkin voit työntää kuulaa hyvinkin pitkälle,jos Kalle on sen valmiiksi sylkenyt.
- Lakeuksilla
Lakeuksilla sitä,herranähköön, on pitkät matkat.
Pitkät matkat kotio ja takaasi.
Tuon pohjalaisen,itseuhoisen aksentin takia pudotan sinut pois listalta,jolla mietitään,kuka se Kalle on.
Kattoos,tavallista vaaritahan,vaan tehrään komiaa.
Minä/joka ajattelen,että se o ny paree et meet vaan kotioos.Kysy äireeltääs isäsästäs.- herra yksilön vapaus
kai sitä itseuhoa nyt tunnetaan muuallakin? suomessa uhataan ja ollaan kateellisia maanlaajuisesti. hangosta petsamoon.
- menneisyyttä
Mitä menneisyyttä voi olla miehellä,joka ei vastaa.
Kuka meistä sodanjälkeisistä pojista eläisi omiaan iilman isän varjoa. Kalleko?
Harkittuani asiaa näiden kirjoitusten ajan,olen tullut tulokseen,että henkilökohtaisia murhenäytelmiä lapsuudessa ei pitäisi vyöryttää näille sivuille.Tarvitaan ammattiauttajia.
Meistä olisi tuskin auttajiksi.Kallelle.Pikemminkin pahennamme asiaa kirjoittamalla näille sivuille ja antamalla hänelle kuvan samansuuntaisesta aatemaailmasta.
Onhan väkivalta tuomittavaa?
Useammalla nimimerkillä Kalle pyrkii osoittamaan,ettei niin ole. Kts.Kallen vastaus yksisilmäiselle.
Minä/joka ajattelen... no paskat,olkoon.No ainakin arka narsisti,jolla ei ole(paitsi puppeli) poikaa.
Kalle,miten suomalaisena voit kannattaa koulujen pakkoruotsia?
Runeberg oli ruotsinkiekistä yläluokkaa,ajan henki ja suomalaisen kirjallisuuden alku on Kivi.
Mee kottiis ja lakkaa puhumasta siitä ruotsalaisesta tortusta.
Me oikeat jätkät käytiin Immola ja siitä rajalta
ylös.Vahdittiin vähän sitä railona aukeavaa rajja.
Miten on,Kalle´.Ehditkö mukaan?
Vai kävitkö armeijasi 70-luvun taitteesa.Isäkö se oli joka kävi?
Vahvoilla isillä ei ole vahvoja poikia,paitsi poikkeustapauksissa.Ja vittuuntunut selittämään.
Tämä ei ole enää hauskaa. Mee Masa kotios.- herra yksilön vapaus
oliko tämä nyt oikea osoite tuolle vuodatukselle?
puhutko nyt Kallelle vai minulle? vai olemmeko me nyt sitten yksi ja sama?
onko nyt Kallella isäongelma? onko minulla isäongelma? vai onko meillä yhteinen isä, jonka kanssa on ongelmia?
tämähän alkaa olla pelottavaa. onko narsisti hullu? onko narsistista puhuja hullu? onko näitä tekstejä lukevä hullu?
ei tämä kyllä enää ole hauskaa.
- mulkun
hoitelen Kallen jälkeen seuraavaksi.
- Wäinä
Tulinko jo sanoneeksi,hoitelen ensin tämän Kallen,tulen sitten kysymään sinun kanttiasi.
Sontiainen,vai haulikolla.Kuuskymppinen pentu.
Miten helvetissä pentuna nössöistä voisi tulla aikuisina muuta kuin nössöjä.
Iänkö arvelet valtuuttavan haulikon tukkiin.
Pysyppä sivuilla.Töki sitten vastaus kahdella sormella.Taikka tämä on vähän kuin haaste,sanoppa joskus jotakin itse ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381319
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38879Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad30623Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14590
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26568Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17523Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16502