Lappeenranta huomio

Cada.

Täällä ketään ratsastajia Lappeenrannasta? Olen kyseisestä harrastuksesta luopunut monen vuoden harrastamisen jälkeen edellisellä asuinpaikallani ajan- ja seuranpuutteen vuoksi sekä hoitohevoseni kuoleman johdosta. Haluaisin aloittaa harrastuksen uudelleen, mutta se on kovin vaikeaa näin pitkän ajan jälkeen - sekä ilman seuraa! Edes vinkkejä talleista, jonne kannattaa ottaa yhteyttä?

7

3604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilke.silmäkulmassa

      no, en kyl lappeenrannasta tiiä yhtään tallia, mut tiiän kyl joutsenosta, itse asiassa korvenkylästä ainakin yhden mikä on hyvä, SRL:n hyväksymä talli. Siel on enimmäksee suokkeja, mut on siel pari muutaki. hinnat on aika hyvät, 8€ puol tuntii ja 15€ tunti. sitte on myös 10 kerran kortti, joka maksaa 135€. ite en asu korvenkylässä, vaan imatralla, joten matkaa kertyy se muutama kilometri. kannattaa kuitenki käydä tutustumassa tallin sivuihin osoitteessa www.vipelentalli.com

    • Susanna

      Hei!

      Hubertus-seuran talli on melko likellä keskustaa, Uus-Lavolassa. 10 kerran kortti on muistaakseni jotain 170. Itse kyllästyin kun en saanut sieltä vakkarituntia, ovat niin turvoksiin asti täynnä. Tunteja saa kyllä päivälläkin, joskus suorastaan yksityisesti.

      Talli on hyvä, hevoset kivoja ja on maneesi.

      Siirryin kuitenkin ratstamaan Raijan tallille Lauritsalan taakse, koska A sain vakkaritunnin ja B tuntuu että on parempi opetus ja ryhmä on tosi hyvä, vähän vanhempia ja enemmän ratsastaneita.

      Netistä löytyy yhteystietoja kumpaankin sekä varmaan puh luettelosta.

    • Kiwigon

      kokeile kiwigontallia!
      kiwigon.fi/

      itse käyn siellä ja se on sopivan hintaista: 27 euroa tunti. Tallilla on loistava laatuiset hevoset ja opetus.

    • Heppatyttö92

      Vaikka onkin vanha ketju niin kommentoin silti (joku voi hyötyä). Suosittelen kovasti Hubertusta raviradan vierellä. Lämmin vastaanotto, hevoset aivan ihania ja todella hyvin hoidettuja. Paras talli Lappeenrannassa vaikka vähän hintava olisikin. Tunteja laidasta laitaan ja voi touhuta niin paljon kuin haluaa.

      Raijan tallilla kävin kerran enkä mene enää lähellekään. Hevoset melko huonosti hoidettuja, hoidettuja kuitenkin. Vastaanotto oli luokkaa etsi itse, hyppää hevosen selkään, tunti oli ok, hyppää pois, koita ite löytää tavarat ja paikat. Talvella, -20 pakkasta ja hanasta jääkylmää vettä, pitää keittää kuumaa lisäksi. Ekalla käynnillä ei oo kovin kiva myöskään aikuisen hoitajan suusta kuulla "nää s**tanan tuntilaiset käyvät vaan täällä eivätkä ees hevosiaan juota, voisi edes jotain tehdä". Kukaan ei opastanut? siitähän teille palkkaa maksetaan?? Omat juorukerhot ja hyvin negatiivinen fiilis jäi koko paikasta. Never again.

    • Anonyymi

      Kävimme raijan tallilla esteyksärillä ja en voi suositella kyllä yhtään. Ensinnäkin kun saavuimme paikalle, ratsumme olivat odottamassa valmiina. Toisena tunti kesti vain 45 min , vaikka varasimme 1h ja maksoimme 1h hinnan. Opetus oli surkeinta mitä olen ikinä saanut, tunti oli kuin itsenäisellä olisi. Emme saaneet ensimmäistäkään neuvoa tunnin aikana. Kyseessä oli siis nuori opettaja, ja kokematon. Varasimme esteyksärin, ja hyppäsimme koko tunnin aikana ehkä kaksi kertaa kolmen MINIRISTIKKO radan. Huom emme olleet alottelioita nähnykkään sekä opettaja myös tiesi sen. Eli voisi sanoa että varaamamme esteyksäri oli itsenäinen koulutunti. Opettaja käski tekemään ympyröitä joka pitkälle sivulle ja oli muuten tuppisuun hiljaa… Sellaista :)

    • Anonyymi

      Ite oon käyny nyt pari kuukautta Raijal ja voin sanoo et siel on hyvä tallihenki ja kysyn ain apuu joltai jos en tiiä mis jokin juttu on ja aina joku tulee auttaa. Tunnis mis ite käyn tai oon käyny, nii nykyää ne kestää 50min tai tunnin. Omasta mielestäni tilat on iha ok, ei siellä sentään kohdella hevosia huonosti!

    • Anonyymi

      Kannattaa kokeilla raijantallia. Siellä on tosi hy yhteis henki ja vaikka sanotaan että se oli huono taali vaikka EI OLE!!!!. Kannuskylän talli on kanssa sopiva alottelijoille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe