Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Scooterin paras biisi?

huppeli

Niin sanokaas nyt sitten mikä on Scooterin paras biisi? Minusta ne on oikeastaan Weekend, ja Always harcore. En osaa päättää kumpi on parempi. Mielipiteitä asiasta nyt vaan tulemaan.

32

7225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Midnightdancer

      Niitä on mun tapauksessani ainakin How much is the fish?,Ramp,Nessaja,Weekend,Soultrain,Trance-Atlantic,Trip to nowhere,Time and space,Level One,Everythings BorrowedThe age of love etc etc etc..... Hemmetisti hyvää musaa sillä porukalla...En tiedöä miks valitsin just nämä kappaleet mutta jotain rajausta oli pakko tehdä. Siksi siis nuo. Ne vaan kuulostaa mun korvan hyvältä.

    • rik

      Scooterin paras biisi omasta mielestäni on No fate. Kaikki tietenkin huippuja, etenkin vanhemmat klassikot!

      • 1antt1

        no fate, break it up, weekend, how much is the fish,


      • Quethan

        No Fate on paras


      • Vertican

        pidän No Fate -biisistä. Varsinkin tämän Remix versiosta.
        Age of Love on myös kova hitti....kuten muutkin vanhemmat biisit


    • Liljah-82

      Paras biisi on ehdottomasti Never slow down! Kaikki muutkin on tosi hyviä, mut toi vaan iskee aina!!!

    • bthe

      äkkiseltään tulee mieleen hyper hyper, move your ass ja fire

      • spring

        Paras on ehdottomasti uusin See me. Feel me!!!!


    • biisi

      break it up

    • peksi_

      Parhaita tähän asti:
      Endless Summer, Friends, Don't let it be me, Move your ass, Fire, Call me Manâna, One (always hardcore), I'm raving, No fate...

      äh, listaa voisi näemmä jatkaa loputtomiin, mutta turha kaikkia on luetella! Uutta albumia en vielä valitettavasti olekaan kuullut...

    • on tietysti

      move your ass!!! ja hyvänä kakkosena tulee call me manana. ja sit perässä kaikki muu! scooter jyrää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Nescar

      Paras biisi on mielestäni Nessaja! Nimesin chihuahuanikin Nessajaksi niiden musiikkivideon ansiosta; Nessu näytti ihan siltä minikengurulta vauvana.. ;)

      Loistavia biisejä on myös Win the Race, Habanero, Weekend, Always Hardcore, Suavemente, jne.. Tällä bändillä on mielettömästi loistavia biisejä, siksi olenkin ollut fani jo vuodesta 1995!

    • muutama hyvä...

      Scooterin paras biisi,
      laitetaan muutama: Friends, Endless Summer,
      How much is the fish? ja Always hardcore,
      siinähän noita :)

    • Wiking

      ...siitä futisbiisistä I'm Your Pusher ja
      The Night on kiva kanssa. Tottakai No Fate
      mahtuu kolmen kärkeen myös!

    • skoottert

      Nessaja ja Break it up ja jigga jigga (eräs versio) :)

    • Dave_From_Sheffield

      Ihan alkuun on kiitettävä Suomi24-ylläpitoa, kun ovat tämän osaston perustaneet! Kiitos! :)

      Ja sitten itse asiaan, elikkäs parhaita biisejä. Itse asiassa pidän jokaisesta Scooterin biisistä enemmän tai vähemmän. Mutta siis joitakin suosikkejani (ei missään erikoisessa järjestyksessä!) :


      01.Posse (I Need You On The Floor) (Extended Version)
      02.Unity Without Words Part I
      03.Jigga Jigga! (Club Mix)
      04.Cordyline
      05.Trance-Atlantic

      ym. ym. ym.!

    • on se

      ...kun ne vaivautuvat olemaan HILJAA!!!

    • Sakke

      Onhan niitä todella paljon, erityisesti diggailen Back to the heavyweight jam levystä kokonaisuutena mutta sanotaan että Coldwater Canyon ..

    • vaikka vanha
      • Jenni

        Scooterilla on monia hyviä biisejä mutta parhaimmat taitaa olla fire ja i like it loud:)
        tulikohan nuo kirjoitettua oikein..:D


    • tina64

      jaa mikäköös olis paras, mun mielestä tosi hyviä kaikki. mul on melkein kaikki levyt ja sinkkuja muutamakin. SCOOTER IS BEST

    • Scooter

      Paras dance/Techno yhtye omistan yhtyeen kaikki alkuperäiset levyt ja tulevalta levyltä kuullu 2 piisiä ja meno senkun paranee yhtyeellä.

      • peksi_

        Itsekin olen Scooter-fani ollut Rebell Yellistä lähtien (eka kuulemani biisi, ja jäin koukkuun). Olen myös ostellut levyjä tasaseen tahtiin niiden ilmestyttyä, mutta viime vuosina sitten tuli ostossa taukoa kun tuntui että tulee vain uusintoja samoista biiseistä ja oli jotenkin väkisintekemisen maku. Joka vuosihan on melkeen albumi ellei kaksi tullut ulos.

        Nyt taas pari viimeistä ostanut ja olen ollut tyytyväinen että on uutta tavaraa!

        Ainoa mikä vielä hieman ärsyttää on sen murrosikää odottavan solistajapojan käyttö, häntä ei olisi välttämättä niin moneen biisiin kaivattu... Mutta muuten Scooter ROCKS! Tai paremminkin GOES TECHNO!


      • Dave_From_Sheffield
        peksi_ kirjoitti:

        Itsekin olen Scooter-fani ollut Rebell Yellistä lähtien (eka kuulemani biisi, ja jäin koukkuun). Olen myös ostellut levyjä tasaseen tahtiin niiden ilmestyttyä, mutta viime vuosina sitten tuli ostossa taukoa kun tuntui että tulee vain uusintoja samoista biiseistä ja oli jotenkin väkisintekemisen maku. Joka vuosihan on melkeen albumi ellei kaksi tullut ulos.

        Nyt taas pari viimeistä ostanut ja olen ollut tyytyväinen että on uutta tavaraa!

        Ainoa mikä vielä hieman ärsyttää on sen murrosikää odottavan solistajapojan käyttö, häntä ei olisi välttämättä niin moneen biisiin kaivattu... Mutta muuten Scooter ROCKS! Tai paremminkin GOES TECHNO!

        Itsekin fani vuodesta 1996, kun Rebel Yellin ja Love Messagen ensimmäistä kertaa kuulin. Ja tuotantoa tulee ostettua kyllä. Itse asiassa pyrin keräämään mahdollisimman paljon... :P

        En tiedä, heititkö vaan tuo mutta jos oikeasti luulet, että ne korkeat vokaalit laulaa joku nuori poika, niin olet väärässä. Se on High Pitched Voice...


    • mahla

      Scootterin paras kappale on ehdottomasti fasterHarderScooter. Näin bändi kesällä livenä ja tämä kappale oli silloin niin mahtava.

      Break it up on myöskin hyvin mahtava kappale.

    • Miss X

      Mulla(kin) kaikki Scooterin musa, meno eiku paranee tällä uuella levyllä!!! Hyvä ku kamut tietää mun "intohimosta", ni oon saanu monta levyä lahjaksiki, en siis ite ihan kaikkia levyjä oo joutunu hankkimaan... En osaa valikoida parhainta biisiä, kaikki niin loistavia! Jotenki vie aina mukanaan...

    • sitä

      kuunnella koko ajan ainoastaan eikä kyllästyis..

      • Jouni

        Kuunneltu vuodesta 1994 asti ja edelleen toimii!!
        Ensimmäisen kerran kuulin Salovaaran radio ohjelmassa ja kipale oli hyper hyper.

        Muistaako kukaan kun vuonna 1996 Wicked levyn aikaan liikkui huhu että H.P Baxxter (laulaja) oli kuollut huumeisiin..
        Aika pitkään näin varmaan moni luuli kunnes bändi kk:n päästä oli Jyrkissä haastateltava.=)

        Parhaat biisit on:
        Zebras crossing the street
        Break it up
        Rebel yell
        Nessaja ( uusimmista ehdottomasti )


    • Lightforce

      Ehdottomasti ihanan upea Break It Up ja No Fate. Break it upin haluan kuulla hautajaisissani!!

      • skywalker5

        "No Fate"

        Hyvänä kakkosena tulee "Endless Summer"


    • RAMP!

      RAMP! the logical song, Nessaja ja weekend ehdottomasti parhaat biisit! vittu niin hyvä fiilixen nostatus musiikkia viikonloppuna kun korkkaa kaljan töiden jälkeen kavereiden kanssa. huh huh!!

      • Icecream van man!

        Uusimmista biiseistä ehtottomasti aatelia..
        ---------------Rock Bottom------------------

        Vanhimmista, Edelleen...

        ----------------Friends---------------------


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe