Tulipahan taas todettua kuinka perseestä kaikki on. Oli pakko mainita, sori!
Maailma on julma!
13
1660
Vastaukset
- I agree, my friend.
Kyllä sää totta turiset, elämä on kamalaa ja vihaan sitä. :(
Luulen sen perimmältään johtuvan siitä, että elämme täällä maailmankaikkeudessa
karujen, ankarien ja lahjomattomien luonnonlakien alaisina.- lonely
Näin on. Mitä järkeä on elää? Ei kuitenkaan viitsis tehdä itsaria. Ehkä jos olis jotain pillereitä jolla
kuolis kivuttomasti. Pitäis olla joku itsemurhapalvelu. Kaikki on enemmän tai vähemmän harhaa.- LoneSheWolf
...Hollantiin.
Siellä todella on itsemurhapillereitä ja laillistettu eutanasia kelle tahansa.
2 pilleriä lääkäriltä ja se on sitten siinä.
Itse kuitenkin olen sen verran itserakas etten ihan noin vaan luopuisi elämästä ja muistoista eli itsestäni vaikka mieli tekisi jättää kaikki p***a. - pohdiskelija
LoneSheWolf kirjoitti:
...Hollantiin.
Itse kuitenkin olen sen verran itserakas etten ihan noin vaan luopuisi elämästä ja muistoista eli itsestäni vaikka mieli tekisi jättää kaikki p***a.Pöh, mitään pillereitä. Täältä pitää lähteä tyylillä! Pitää suunnitella joku tapa, joka jää historiaan eikä huku muiden itsarien joukkoon.
Itse pohdin kovasti erilaisia vaihtoehtoja, mutta kaikki on niin vaikea toteuttaa. Pitäisi olla hitosti onnea mukana, että voisi kuolla niin että koko Suomi muistaisi tapauksen. Se olisi mun unelma, jäädä historiaan jollain tavalla, vaikka elämässä ei mitään aikaan saanutkaan. - tyylikäs ja rohkea
pohdiskelija kirjoitti:
Pöh, mitään pillereitä. Täältä pitää lähteä tyylillä! Pitää suunnitella joku tapa, joka jää historiaan eikä huku muiden itsarien joukkoon.
Itse pohdin kovasti erilaisia vaihtoehtoja, mutta kaikki on niin vaikea toteuttaa. Pitäisi olla hitosti onnea mukana, että voisi kuolla niin että koko Suomi muistaisi tapauksen. Se olisi mun unelma, jäädä historiaan jollain tavalla, vaikka elämässä ei mitään aikaan saanutkaan.Itsemurhan tehnyt ei saa minun arvoasteikossani mitään arvoa tai armoa. Ihmisen täytyy olla rohkea ja elää elämänsä loppuun. Kyllin rohkeat pystyvät näkemään eteenpäin kurjuudesta huolimatta. Vain heikko raukkis suunnittelee itsaria edes leikillään.
- Gabriel
LoneSheWolf kirjoitti:
...Hollantiin.
Itse kuitenkin olen sen verran itserakas etten ihan noin vaan luopuisi elämästä ja muistoista eli itsestäni vaikka mieli tekisi jättää kaikki p***a...sinulla tietoa miten lääkärit suhtautuisivat siellä ulkomaalaiseen asiakkaaseen?
- tiedä
Gabriel kirjoitti:
..sinulla tietoa miten lääkärit suhtautuisivat siellä ulkomaalaiseen asiakkaaseen?
Mutta itsemurhamatka ei varmaan onnistuisi.
Käsittääkseni potilaat kuitenkin ohjataan ensin terapeutille, pillereitä ei jaeta ennenkuin on todettu että masennus (tai joku fyysinen sairaus) ei parane ja potilas on 100% varma asiasta.
Siihen asti tosin lääkäriltä saa rauhoittavia ilmaiseksi, eikä pöhnässä varmaan enää tunnukaan niin pahalta ;) (Hollannissa on ilmainen terveydenhuolto)
Google varmaan osaa kertoa tarkemmin. - en usko
tyylikäs ja rohkea kirjoitti:
Itsemurhan tehnyt ei saa minun arvoasteikossani mitään arvoa tai armoa. Ihmisen täytyy olla rohkea ja elää elämänsä loppuun. Kyllin rohkeat pystyvät näkemään eteenpäin kurjuudesta huolimatta. Vain heikko raukkis suunnittelee itsaria edes leikillään.
Jos itse kykenee näkemään valoa, ei kenties tajua etteivät kaikki kykene.
- Vastuuta
Elämähän on just niin perseestä, kuin sen antaa olla. Jokaisella on vastuu itsestä sekä läheisistä. Jos kaikkeen suhtautuu negatiivisesti, mistä ihmeestä sitä hyvää elämään voi siunaantua. Positiivisuutta asenteisiin, niin kaiken tämän sateenkin keskellä voi sieluun paistaa aurinko.
Kun ihmiset opetetaan "valmiiksi katetun pöydän ääreen" kasvatusmedotilla, eipä ihme,
että kulku tökkii.
Positiivisemmat linssit okulaareihin.
Itsekkyys on niin helavatin syvältä!- kuollut mies ei palttoota k...
jos on jo tehny niin isoja virheitä et niitä ei voi korjata.onnelliset tahtoo aina muuten kuvitella et ovat jotenki onnensa ansainnu ja onnettomat oman epäonnen myös.ei se oo aina niin yksinkertasta.onni on onnekkuutta.eiks vaan.
- DWDWF
Kerrohan miksi se niin perseestä oli? Kyllähän elämäsä on tilanteita jotka on ihan perseestä, ja sitten taas on paljon hyviäkin hetkiä. Älä masennu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433693- 362394
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321945- 191699
- 171669
- 231588
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai971489- 241447
- 221399
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko911303